Ima tu mnogo rešenja koja mogu da se iskoriste:
1) Izgradnja planiranih garaža i ukidanje on-street parkinga - ulice bi nam bukvalno prodisale, a prostor koji je do sad bio namenjen automobilima bi bio za pešake, nove biciklističke staze (ALI NE ZA NOVE TRAKE ZA AUTOMOBILE). Ovako će se pešačenje i bicikliranje podstaći i time smanjiti gužva
2) Veća cena parkinga kako bi se demotivisali ljudi
3)JAVNI PREVOZ, JAVNI PREVOZ, JAVNI PREVOZ (žute trake, novi tramvaji autobusi, metro, BGvoz)
4)Periferni Park and ride sistemi, recimo izgradnja velikog parkinga na autoputu kod aerodroma kod buduce zeleznicke stanice, taj parking da bude besplatan tako da neko ko ide iz Srema u BG da radi može tu da ostavi kola i da ide u centar vozovm ili nekim drugi sredstvom. Druge lokacije mogu biti Obrenovac, Makiško polje, Bubanj potok,...
5)Prvi auto plaća jednu cenu za garažu ili povlašćenu cenu karte, drugi auto plaća skuplje, treći još skuplje,... ili preko registracije da se reši ili neko treće rešenje
6) Naplata ulaska u centar grada, a možda i na autoput. Ne treba da bude nešto visoka cena, može i simbolična. Preduslov za ovo je dobar šinski sistem (metro, tramvaj,BGvoz)
7)Regionalna železnica koja bi povezivala ZR, VŠ, Smederevo, Požarevac, Mladenovac, Smederevsku palanku, Valjevo, Rumu, Sremsku Mitrovicu, Novi Sad i sva mesta između u pristojnom taktu
Ova situacija može samo da se promeni ako se demotiviše korišćenje automobila (čitaj naplati) i taj novac prebaci u javni prevoz, a naše ulice pretvore iz onih pigodnih za autimobile u one pogodne za pešake i bicikliste, tj ukdanjem traka za automobilem da se dobije još trotoara ili bici staza