Kad god neko na Beobuildu ne želi da uloži napor da proba da razume tuđe stavove, ili kad se prosto nema argumenata:
Jeste, svi smo komunjare. :kafa:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852507#p852507:3dzudxnq je napisao(la):
astrodule » Ned Maj 23, 2021 11:23 am[/url]":3dzudxnq]To je u rangu stava da šire ulice dovode više vozila u centar, sa kojom se takođe ne slažem.
Jedna mera ne znači ništa, jer ovaj problem nije jednodimenzionalan.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852501#p852501:3dzudxnq je napisao(la):
astrodule » Ned Maj 23, 2021 11:01 am[/url]":3dzudxnq]Rešenje je da se ljudi pomire sa time da im kola ne moraju biti parkirana ispred ulaza.
Bravo Dule. Slažem se i sa ostatkom iznetog. Ali mi je posebno drago kad pročitam ova tri, i da još neko razume to.
Inače, u okviru izučavanja predmeta Parkiranja, isto kao i kod Javnog gradskog transporta putnika, najkompleksniji i najteži deo - koji se na fakultetu ispredaje samo u jednom deliću, em zbog obima em zbog nedostatka vremena - jesu politike i načini implementiranja tarifa, odnosno cena karata kad se radi o JGP.
Doduše ono što je poznato i očigledno jeste da jedan od modela za upravljanje parkiranjem i politikom vezanom za njega podrazumeva da treba težiti modelu gde domaćinstva imaju do 1 automobil, ali da ga koriste ne za svakodnevnicu nego za aktivnosti mimo radnog vremena, vikendima, za izlete, posete, vanredne obaveze i slično. A da od ponedeljka do petka (ili subote) za osnovne potrebe odlaska na posao ili do grada, koriste javni gradski prevoz. Koji, naravno, treba da bude na određenom nivou kvaliteta i da ima dovoljno dobru pokrivenost i dostupnost da bi primamio korišćenje.
Znači model gde jedna porodica = jedan automobil. Koji se koristi onda kada javni prevoz nije dovoljan. A za sve ostalo, da upravo JGP bude taj koji će da ispunjava osnovne dnevne potrebe. To je model kome treba težiti u Beogradu. Kažem ''težiti'', dakle nije ostvariv, ali što je situacija bliža njemu, to će bolje biti.