Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Ipak se mora priznati da tu jedva ima mesta za dva vozila. Problem su pozicije drveća između parking mesta. Tamo gde je drvo, mora da postoji pola metra razmaka između parking mesta.
 
Mogao je da bira hoce li levo ili desno. Jeste usko sve stoji, ali bolje je ostaviti bilo kakvo parking mesto za nekoga pored nego nikakvo.
 
Ево питање једно: када се плати месечно оних 500 динара за станаре у зони, јел то важи само за ту зону или ако је стан између зона важи и за део друге?

Јер ситуација је таква да је стан код Трга Републике што је као прва зона, али одмах ту креће друга, а у првој зони нисам сигуран да икад има места уопште
 
Ne mozes da biras koja ce biti zona vec ce ti biti odredjena na osnovu adrese. Takodje ta karta ne vazi za celu prvu ili drugu zonu, vec samo za deo zone u okviru koje se nalazi zgrada. Imas ovde listu podzona.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=818514#p818514:1jv5q6im je napisao(la):
SRBO » 29 Jan 2021 05:12 pm[/url]":1jv5q6im]Ево питање једно: када се плати месечно оних 500 динара за станаре у зони, јел то важи само за ту зону или ако је стан између зона важи и за део друге?

Јер ситуација је таква да је стан код Трга Републике што је као прва зона, али одмах ту креће друга, а у првој зони нисам сигуран да икад има места уопште

Kada su počinjale zone bilo je takvih nelogičnosti, ne smeš iza čoška od kuće jer je druga zona. Sada se stanarske zone ne poklapaju sa zonama u bojama. Ima delova iste "boje" u kojima stanari ne smeju, a ima delova u drugim bojama u kojima stanari smeju. Dobiješ mapu u Parking servisu gde smeš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817569#p817569:3fh58vd9 je napisao(la):
astrodule » 27 Jan 2021 12:18 pm[/url]":3fh58vd9]Tu se slažem. Opet, ne znamo da li je ovaj levi bio tu, ili je tu bio neko ko se parkirao u njegovo parking mesto.
Izvesno je da je mogao da se parkira odmah uz drvo i time bi ostavio mesta za ostale levo koji bi se u međuvremenu normalno parkirali.
Primetno je koliko ljudi misle samo na svoje potrebe a druge ko šiša. I ne znam šta bi bilo rešenje za tu neljudsku osobinu.
 
Ima li nade za nas koji vozimo sluzbeni auto, a zivimo i prijavljeni smo u zoni (konkretno u III zoni ako je to vazno uopste) da mozemo da se prijavimo i da placamo mesecnu pretplatu kao i komsije koje voze privatne automobile? Dakle, da parkiram neograniceno u zoni - ne mogu jer nije moj auto, da parkiram van zone - stici ce mi kazna jer ce me uhvatiti sokolovo oko. Sta mi ostaje onda, jedino da se selim.
P.S. Izvinjavam se ako je vec bilo pitanje ovog tipa.
 
Kod Brankovog mosta gradiće se podzemna garaža na 10 polunivoa - U planu i novi trg kod Obeliska (FOTO)
https://www.ekapija.com/news/3180008/ko ... oa-u-planu

Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove Grada Beograda oglasio je javnu prezentaciju urbanističkog projekta za izgradnju podzemne javne garaže između Fruškogorske i Brankove ulice. Kako se u projektu navodi, planirana je transformacija postojeće zelene površine sa Obeliskom uz Brankov most, u reprezentativan javni prostor na ulazu u grad - višespratni objekat javne namene i trg sa elementima parkovskog uređenja, ispod kojih je planirana javna višeetažna podzemna garaža.

Planirana je izgradnja pet podzemnih etaža, organizovanih u 10 polunivoa. Kapacitet garaže je 384 PM, ukupna BRGP 13.412 m2. Osim površina za parkiranje putničkih automobila, u sklopu garaže je predviđeno parkiranje minimum 20 bicikala, punjači za električna vozila, službene, pomoćne i tehničke prostorije.

Površina u okviru granice urbanističkog projekta iznosi 7.232 m2, a planirana je gradnja podzemne javne garaže, objekta u zoni javnog interesa (centralni sadržaji i pristup javnoj podzemnoj garaži) i trga sa elementima parkovskog uređenja.

- Realizacijom planiranih namena, blok će se transformisati u atraktivan i vizuelno prepoznatljiv gradski reper na specifičnoj lokaciji, u skladu sa važećim PDR Kosančićevog venca. U okviru površina ostalih namena, u bloku se zadržavaju tri postojeća stambena objekta, na pripadajućim parcelama - navodi se u projektu.

Planirana je fazna realizacija predmetne lokacije. U prvoj fazi gradiće se podzemna garaža, u fazi 2a trg/park, a u fazi 2b objekat u zoni javnog interesa. U trećoj fazi planirana je gradnja platoa.

Planirana su dva kolska pristupa garaži, po principu ulaz/izlaz, direktno sa obodnih saobraćajnica - iz Fruškogorske i Brankove ulice. Pešački pristupi garaži ostvareni su u sklopu javnih površina na krovu garaže u skladu sa dominantnim pešačkim tokovima u okruženju.

- Krov garaže parterno i funkcionalno urediti kao zelenu površinu, u koju je na adekvatan način potrebno uklopiti postojeći spomenik – Obelisk. Minimalni procenat zelenih površina je 40%. Planirano je popločavanje, ozelenjavanje, osvetljenje, i opremanje elementima urbanog mobilijara - navodi se.

S obzirom na to da se planira javna garaža koja generiše određene tokove ka i od garaže u samoj i okolnim ulicama, predviđena je rekonstrukcija raskrsnice ulica Pop Lukine i Fruškogorske.

Prizemlje objekta sa ulazom za pešake, biletarnicom i stepeništem je projektovano u duhu savremene arhitekture, svedene forme sa akcentom na upotrebljene materijale i detalje, tako da se objekat sjedinjuje sa okolnim zelenilom i planiranim uređenjem budućeg trga. Kako je na tom mestu planiran budući objekat orijentacione spratnosti P+5, planirano je da se ovaj deo prizemlja uklopi u budući koncept i izgled novoplaniranog objekta.
(Foto: Centar za planiranje urbanog razvoja CEP/ Urbanistički projekat)
Na nivou prizemlja se nalazi dvosmerna rampa za pristup vozila iz Fruškogorske ulice. Na ovom nivou je plato za pristup korisnika garaže, prodaja karata, stepenište S2 i S3 i liftovi kao i stepenište za vatrogasni pristup objektu.

Polunivo -1 - Na ovoj etaži se nalaze službene kancelarije, toaleti za posetioce, deo za parkiranje bicikala kao i dvosmerna rampa koje povezuju ovaj nivo sa ulicom Fruškogorska i dve jednosmerne rampe za nivo -1.5. Takođe na ovom nivou su rampe za kontrolu pristupa, tehničke prostorije, kao i stepeništa S2 i S3 i stepenište za vatrogasni pristup.

Polunivo -1.5 - Na ovoj etaži se nalazi 30PM od kojih je 4PM za osobe sa invaliditetom. Stepeništa S1, S2 i S3 sa liftom i stepenište za vatrogasni pristup. Stepeništa S1 imaju direktan pristup sa terena na ovaj nivo. Na ovoj etaži su 4 jednosmerne rampe koje povezuju ovaj nivo sa nivoima-1 i -2.

Polunivo -2 - Na ovoj etaži se nalazi 22PM, stepeništa S1,S2 i S3 i stepenište za vatrogasni pristup. Tehničke prostorije kao i 4 jednosmerne rampe koje povezuju ovaj nivo sa nivoima -1.5 i -2.5.

Polunivo -2.5 - Na ovoj etaži se nalazi 40PM od kojih je 4PM za osobe sa invaliditetom i 5PM za električna vozila. Stepeništa, S1, S2 i S3 sa liftom i stepenište za vatrogasni pristup. Na ovoj etaži su 4 jednosmerne rampe koje povezuju ovaj nivo sa nivoima -2 i -3.

Polunivo -3 - Na ovoj etaži se nalazi ulaz/izlaz iz Brankove ulice kao i rampa za kontrolu pristupa. Na ovom nivou je 40PM, stepenište S1, S2 i S3 i stepenište za vatrogasni pristup, kao i 4 jednosmerne rampe koje povezuju ovaj nivo sa nivoima -2.5 i -3.5.

Polunivo -3.5 - Na ovoj etaži se nalazi 54PM od kojih je 4PM za osobe sa invaliditetom. Stepeništa, S1, S2 i S3 sa liftom i stepenište za vatrogasni pristup. Na ovoj etaži su 4 jednosmerne rampe koje povezuju ovaj nivo sa nivoima -3 i -4.

Polunivo -4 - Na ovoj etaži se nalazi 44PM, stepeništa S1, S2 i S3 i stepenište za vatrogasni pristup. Tehničke prostorije kao i 4 jednosmerne rampe koje povezuju ovaj nivo sa nivoima -3.5 i -4.5.

Polunivo -4.5 - Na ovoj etaži se nalazi 54PM od kojih je 4PM za osobe sa invaliditetom. Stepeništa, S1, S2 i S3 sa liftom i stepenište za vatrogasni pristup. Na ovoj etaži su 4 rampe koje povezuju ovaj nivo sa nivoima -4 i -5.

Polunivo -5 - Na ovoj etaži se nalazi 44PM, stepeništa S1, S2 i S3 i stepenište za vatrogasni pristup. Tehničke prostorije kao i 4 rampe koje povezuju ovaj nivo sa nivoima -4.5 i -5.5.

Polunivo -5.5 - Na ovoj etaži se nalazi 56PM od kojih je 4PM za osobe sa invaliditetom. Stepeništa, S1, S2 i S3 sa liftom i stepenište za vatrogasni pristup. Na ovoj etaži su 2 rampe koje povezuju ovaj nivo sa nivoom -5.

Investitor je Grad Beograd, finansijer CSI Parking Investment DOO, a nosilac izrade urbanističkog projekta Centar za planiranje urbanog razvoja CEP.

Javna prezentacija urbanističkog projekta trajaće do 9. marta 2021. godine.
 

Prilozi

  • garaza_fruskogorska_brankova_1_220221_tw630.png
    garaza_fruskogorska_brankova_1_220221_tw630.png
    310,9 KB · Pregleda: 3.034
  • garaza_fruskogorska_brankova_2_220221_tw630.png
    garaza_fruskogorska_brankova_2_220221_tw630.png
    674,2 KB · Pregleda: 3.027
I dalje podsećam da nijednu jedinu najavljenu garažu ova vlast nije napravila. Najavljivali su 10-ak sigurno.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=819400#p819400:1m8wi3i6 je napisao(la):
leatherhead » 01 Feb 2021, 15:35[/url]":1m8wi3i6]Ima li nade za nas koji vozimo sluzbeni auto, a zivimo i prijavljeni smo u zoni (konkretno u III zoni ako je to vazno uopste) da mozemo da se prijavimo i da placamo mesecnu pretplatu kao i komsije koje voze privatne automobile? Dakle, da parkiram neograniceno u zoni - ne mogu jer nije moj auto, da parkiram van zone - stici ce mi kazna jer ce me uhvatiti sokolovo oko. Sta mi ostaje onda, jedino da se selim.
P.S. Izvinjavam se ako je vec bilo pitanje ovog tipa.

Ne. :bash:
 
Ova je u okviru 4 garaže koju prave kinezi čija D.o.o. i jest investitor ovog plana. Problem kod over garaže je što više ne predviđa prolazak metro linije o čemu diskutujemo u temi metro.
 
Gledam sad ovu garazu i pozicija mi je jako dobra jer moze da usluzuje i Kosancicev venac i Savamalu, jedino mi fali veza sa Savamalom, kako za pesake tako i kolska. Ajde da kazem da pesaci mogu preko Fruskogorske da pridju (mada bi lepo bilo da mogu i liftu da pristupe) i kola mogu da udju preko Crnogorske, ali nedostaje kolski izlaz ka Karadjordjevoj. Bas tesko moze da se iz garaze izadje i nastavi ka Savamaloj u pravcu ka Savskom trgu. Ja bas ne vidim resenje
 
Ovo je baš bezobrazluk.

Dobrica Veselinović
@dobrinacelnik
JKP "Parking servis Beograd" raspisao je javnu nabavku za izgradnju novog parkirališta Zemunu, u Ulici Kej oslobođenja. U pitanju je zelena površina tik do Dunavskog keja, (od nekih 4000 m2), na kojoj se planira parking od 200 parking mesta.

parking zemun.png


Tu parking jeste potreban, ali nikako nadzemni za 200 vozila.

Najlakše je betonirati travu i napraviti parking mesta i to je ubedljivo najgore moguće rešenje.

Zemunci, do vas je da li će ovo biti urađeno.
 
Отприлике ће и бити урађено, фали и њима паркинг. Штета што не ураде подземну гаражу ту, а парк да остане на површини.
 
Ускоро нови паркинг простор у Земуну

На иницијативу Градске општине Земун запуштена површина на Кеју ослобођења поред вртића „Мала сирена” постаће преко потребан паркинг простор површине 4.700 квадратних метара. На тај начин ће бити превазиђен проблем недостатка паркинг места у централном делу Земуна.

Паркинг ће имати око 140 места, од чега ће једно бити породично паркинг место, а шест ће бити намењено особама са инвалидитетом. Такође, биће постављен и паркинг за бицикле. За станаре околних зграда ЈКП „Паркинг сервис” ће као инвеститор омогућити услове за повлашћено паркирање.

У оквиру овог простора предвиђена је и зелена оаза као место за одмор. Површина према вртићу биће преуређена у нови зелени појас, саопштено је из Општине Земун.









izvor: beograd.rs
 
"zapuštena"..."zelena oaza"...sve je jasno

ko piše ovakve tekstove


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Штета што нису осмислили подземни паркинг са више зеленила на површини.
 
"Zapuštena površina"... Zapustili je da bi mogli izgrade nešto, standard manipulacija.
Plus sto rece Vucko, parking za razvoj "noćnog turizma" čitaj uvlačenje devojčica kao jeftinu robu na splavovima da privuče strane turiste kako bi ostavili Vesiću i makroima splavova koji dinar.
 
Ucestala pojava na NBG da stanari tripuju da su uz jedan stan u zgradi dobili i 2-3 hektara trave oko zgrade na koriscenje.
 
A zapravo ta 2-3 hektara trave pripada obližnjim uglednim ugostiteljima.
 
Vrh