Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Колико сам до сада виђао на Нбг-у паук носи увек само ако је возило паркирано на месту за инвалиде док се паркирање по тротоарима толерише.
 
Kako gde... negde nose i ako je auto parkiran uz pešački.
 
Nije nikakva novost da je saobraćajna (a i druga) infratsruktura u Beogradu u kolapsu.

Jednostavno, ovako ne sme da se radi. Sećam se kada sam na forumu pre mnogo godina pisao o toj gradnji na slobodnim zelenim površinama, a odgovori su bili "samo nek se gradi", "ti bi pašnjake", "Atinska povelja je prevaziđena", "Novi Beograd ima slab indeks izgrađenosti" itd itd, pa onda čas "odakle onda da se puni gradski budžet", a kada treba braniti budalaštine -"grad ima para".

Eto ga sad. Parking zona tamo gde naslje nije ni bilo projektovano za tako nešto. I širi se, normalno, zato što ljudi sasvim razumljivo parkiraju na obodu zone.

I praksa se nastavlja, evo nekih primera:

file.php


IMG-20190523-135520.jpg


Kolaps će biti samo još veći. Nek nam je sa srećom.
 
Meni je fascinantnije koliko se ljudi prosto utrkuje ko će pre da pazari stan u tim novogradnjama na NBG ili pak da iznajmi stan na NBG. A posle se konstantno kuka na gužve, neadekvatnu infrastrukturu, potrebu za zoniranjem i izgradnjom novih parking mesta i graža, uvođenjem žutih traka... A na sve to se mogu pročitati i komentari kako će se problem neadekvatne infrastrukture rešiti jednostavnim proširenjem ulica. A niko od tih ljudi ne razmišlja da se upravo taj prostor za to eventualno proširenje ulica i bulevara popunjava novogradnjom zbog koje i imamo problem koji imamo. Nažalost, ni u starom delu grada nije ništa bolja situacija. Još malo pa će i NBG da liči na pojedine delove starog Beograda, koje već sada nazivamo "Beogradskim favelama".
 
То више није ни важно, мислите да ће они одустати од својих одлука, наравно да неће, све што су дотакли у Београду од 1996. год. од када су на власти су уништили, народ је слуђен, планирано збуњен и више се нико ни не буни а и они што се буне би се исто понашали јер имају исту идеологију пресипања из шупљег у празно, нико се више ни не пита колико малих продавница се затвори када се отвори један шопинг мол а видим најављују и највећи икада на Аутокоманди јер су усадили људима мантру да је то ,,напредак" мислим и јесте напредак али само за новчанике најбогатијих који су власници истих молова и пар политичара који су то дозволили и тамо немају проблема са доставним возилима.
 
Moram da dam komentar na ovu temu. Posto zivim u bloku 21. to mi je poznata tema. Naime neki ljudi su navodno pokretali inicijativu za uvodjenje zone u blok. to je prica od pre par godina jos. Mene i ljude u mom okruzenju nije niko kontaktirao nikada.
E sad sa druge strane u poslednjih 11 godina koliko zivim u bloku stanje se drasticno pogorsalo.
Puno firmi je doslo u blok i okolne blokove i u toku dana je totalni kolaps za parkiranje. "Dosljaci" parkiraju gde stignu. nama se provlace iza zgrade i parkiraju na trotoaru. Pokusavali smo sa nekim stubicima i katancima ali nije dalo nikakav efekat.
Zona, mislim, je dobra stvar i evo iako se jos ne naplacuje vec je bolje. od kad su iscrtali parkinge ja nalazim mesto ispred zgrade svaki dan kad dodjem sa posla. to je do sada bilo APSOLUTNO nemoguce!! kad smo saznali da dobijamo plavu zonu prvo smo popizdeli posto to realno nema efekta. 22*150=3300din. to je smesno i svi bi to placali. ali od kad sam video da nema te dnevne karte malo mi je lakse. 360din na dan vec nije mala para kad se sabere i odbice dosta njih da se tu parkiraju.
Sto se tice parkiranja po coskovima i na krivinama, definitivno ne treba tako parkirati ali gde covek koji stanuje tu u zgradi da parkira. nebrojeno puta sam se vrteo po 4-5 krugova po celom bloku i okolo da bih pronasao mesto....
ono sto je po meni mnogo gore su bahati vozaci koji stanu na sred ulice, samo da skoknu na 10minuta do banke/prodavnice/meka... i blokiraju ljude koji su regularno parkirani. ja licno izbegavam dobar deo parkinga da mi ne bi blokirali auto sto se desavalo vise puta. u tim situacijama kad pozoves parking servis da dodju i odnesu tako parkiran auto, njih bole ćoše.... e to im debelo zameram!! mogli bi da posalju jedan pauk kod nas u blok i da samo štrika....

sa nadom u bolje (parkiranje) sutra cekamo 18.02.2020.!!
 
Šta je razlog tog naglog oslobađanja mesta?

Da li to znači da je bilo mnogo kola koja su "čuvala" parking mesta, a nisu se vozila? Gde su ta kola sada? Iskreno, teško mi je da poverujem da je neko prestao da koristi automobil i počeo da koristi autobus.

Da li postoji višak parking mesta negde u blizini gde se ne naplaćuje?

Za mene je ovo prilična misterija i mnogo bi značilo kada bi se utvrdilo gde je nestao taj višak automobila?
 
Вишак аутомобила су због фирми у блоку 21 и околним блоковима, као и у дивљем park and ride систему који користе неки који на посао иду из сремског дела у центар. Мислим да ће овде највише награбусити подстанари који нису пријављени.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705703#p705703:2dy25d98 je napisao(la):
bodza » Čet Feb 06, 2020 1:04 pm[/url]":2dy25d98]Moram da dam komentar na ovu temu. Posto zivim u bloku 21. to mi je poznata tema. Naime neki ljudi su navodno pokretali inicijativu za uvodjenje zone u blok. to je prica od pre par godina jos. Mene i ljude u mom okruzenju nije niko kontaktirao nikada.
E sad sa druge strane u poslednjih 11 godina koliko zivim u bloku stanje se drasticno pogorsalo.
Puno firmi je doslo u blok i okolne blokove i u toku dana je totalni kolaps za parkiranje. "Dosljaci" parkiraju gde stignu. nama se provlace iza zgrade i parkiraju na trotoaru. Pokusavali smo sa nekim stubicima i katancima ali nije dalo nikakav efekat.
Zona, mislim, je dobra stvar i evo iako se jos ne naplacuje vec je bolje. od kad su iscrtali parkinge ja nalazim mesto ispred zgrade svaki dan kad dodjem sa posla. to je do sada bilo APSOLUTNO nemoguce!! kad smo saznali da dobijamo plavu zonu prvo smo popizdeli posto to realno nema efekta. 22*150=3300din. to je smesno i svi bi to placali. ali od kad sam video da nema te dnevne karte malo mi je lakse. 360din na dan vec nije mala para kad se sabere i odbice dosta njih da se tu parkiraju.
Sto se tice parkiranja po coskovima i na krivinama, definitivno ne treba tako parkirati ali gde covek koji stanuje tu u zgradi da parkira. nebrojeno puta sam se vrteo po 4-5 krugova po celom bloku i okolo da bih pronasao mesto....
ono sto je po meni mnogo gore su bahati vozaci koji stanu na sred ulice, samo da skoknu na 10minuta do banke/prodavnice/meka... i blokiraju ljude koji su regularno parkirani. ja licno izbegavam dobar deo parkinga da mi ne bi blokirali auto sto se desavalo vise puta. u tim situacijama kad pozoves parking servis da dodju i odnesu tako parkiran auto, njih bole ćoše.... e to im debelo zameram!! mogli bi da posalju jedan pauk kod nas u blok i da samo štrika....

sa nadom u bolje (parkiranje) sutra cekamo 18.02.2020.!!

Ja isto zivim u 21.om i dalje su sva mesta popunjena non stop. Ne znam kako nadjes mesto odmah. Situacija se zasad nije nimalo promenila po mene, isto je kao pre crtanja zone
 
Нова места за паркирање дуж Улице Патријарха Јоаникија на Видиковцу:







Понегде су успут окрпили тротоар:





Нису се сетили да успут ураде и увучено аутобуско стајалиште, које би унапредило проток саобраћаја:









Нису свуда завршили с покривањем прилазних тротоара асфалтом:









Да су овде проширили десну траку (леву гледано с ове стране) за само један метар, за шта има више него довољно места, омогућили би истовремено скретање улево и несметан проток саобраћаја право:



Таквих малих и јефтиних дотеривања која би омогућила бржи проток саобраћаја би се могло направити много по граду.

И овде, на Видиковцу, кола која стану иза аутобуса често запрече пешачки прелаз у раскрсницу одмах иза, а тротоар је довољно широк за увучено стајалиште. Саобраћај ту није толики да би се аутобуси после тешко укључивали:

 
Uh kako mene nervira kada ne urade tako nešto očigledno korisno kao što je uvučeno bus stajalište u ulicama sa jednom trakom po smeru!?

Verovatno je razlog što bi se morala izvršiti neka preparcelizacija jer deo trotoara postaje kolovoz i slično.

Baš me zanima hoće li ovde izrasti trava ili će uvek biti zemlja

20200205-135043.jpg
 
astrodule wrote ... Baš me zanima hoće li ovde izrasti trava ili će uvek biti zemlja ....
,, ostrvca ,, trave se vidie na slicici , a moze da je bude ,
na zalost ostace zemlja kao sto se vidi i na pojedinim povrsinama u pozadini spred zgrada :(
razlog je vrlo jednostavan- nema ko da zaliva -
zalivanjem se vrsi u jedno i spiranje ugljenicnih naslaga , koje ,,grizu,, nezne listove.... u naboljem slucaju izrasce izdrzljiviji korov....
:sesir:
 
U Narodnih heroja su u potaji produžili vreme naplate parkiranja sa 17 na 21h.
IMG_20200209_122144_crop_43.jpg

Primetite male nalepnice na znaku.
 
Да ли би то нешто фактички променило, тешко, да неко скине цео знак и однесе кући да пече паприку они би радили исто као да је знак ту
 
Gradskoj vlasti se najvise isplati da ceo grad bude zoniran. Tada ce imati najvece prihode (a mi naravno sve vece troskove). To ne bi mogli da urade u gradu gde ima dovoljno parking mesta, pa im je interes da bude sto veci nedostatak parking mesta, da se grade javna besplatna parkiralista kao nekada, nego da svi njima placaju. Nema, mora se zamene, nemamo nikakav interes da placamo sve vece I vece troskove I namete, dok je putovanje kroz grad usled neulaganja u infrastrukturu sve duze I duze, ljudima se uskoro nece isplatiti da zive u ovom gradu gde pola dana moraju provedu u saobracaju I parkiranju, a plate koje nudi grad su nikakve, nema skobodnog prostora, sve se pretrpava zgradama... unistice grad. Ali mozda tako I treba... Meni mozda malo zao jer sam se tu rodio, ali sta ces...
 
Earthmoving":21t3bo74 je napisao(la):
Gradskoj vlasti se najvise isplati da ceo grad bude zoniran. Tada ce imati najvece prihode (a mi naravno sve vece troskove). To ne bi mogli da urade u gradu gde ima dovoljno parking mesta, pa im je interes da bude sto veci nedostatak parking mesta, da se grade javna besplatna parkiralista kao nekada, nego da svi njima placaju. Nema, mora se zamene, nemamo nikakav interes da placamo sve vece I vece troskove I namete, dok je putovanje kroz grad usled neulaganja u infrastrukturu sve duze I duze, ljudima se uskoro nece isplatiti da zive u ovom gradu gde pola dana moraju provedu u saobracaju I parkiranju, a plate koje nudi grad su nikakve, nema skobodnog prostora, sve se pretrpava zgradama... unistice grad. Ali mozda tako I treba... Meni mozda malo zao jer sam se tu rodio, ali sta ces...
Meni je malo vise zao, al je nazalost surova istina. Dok ja i jos neki ljudi ne sacinimo kriticnu masu i pobunimo se nastavuce da nas gaze. Nekad smo bili 20 godina ispred Rumunije i Bugarske sad smo 20 godina iza, jbga mozda je i to ta evolucija naroda...

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
Ponavljam post sa belivla, pošto je tema ista...

Uvođenje zelene zone u Belvil je kao neki socijalni eksperiment, koji broj ljudi koji rade u relativno normalnim firmana (misleći na nadprosečne plate za BG, ništa drugo) se može fizički naterati da javnim prevozom dolaze na posao (ili da plate 6-7 hiljda mesečnu kartu na novom parkingu). Ne vidim drugi razlog, u svim ostalim sličnim blokovima, iste problematike (poslovne zgrade gde ljudi dolaze na posao kolima) je uvedena plava zona.

Plava zona pak ima 150 RSD dnevni parking, sa tim da sada i tu lagano podižu cenu ukidanjem dnevne karte od 150 RDS, Već samo dozvoljavanjem satne karte od 31 rsd. Tako da su poslednji potezi sa uvođenjem novih zona prevashodno usmereni na povećanje parafiskalnih nameta u gradu, a manje na uvođenje reda u parkingu (iako ja ne poričem koristi koji stanari tih delova grada onda imaju zbog više slobodnih mesta). Istovremeno grad u ogromnom delu dozvoljava divljačko parkiranje na svim mogućim mestima, samo izuzetno kažnjavajući ovakve slučajeve (divljanje sa sva četiri po bulevarima, parkiranje na trotoarima ispred fensi kafića/restorana, divlju naplatu nezvaničnih parkinga po Zemunu i ispred ponovo nekih restorana, okupiranje svih zabranjenih delova oko SIVa na NBG radi parkiranja zaposlenih u javnim službama u istom i sl.).

Istovremeno javni prevoz se ne popravlja, već uglavnom samo pogoršava sa kontinuiranim radovima u centru koji oterećuju i menjaju razne gradske linije, obećavajući u nekoj budućnosti poboljšanje istog, ali koje nikako ne dolazi (tramvaji npr više u blokovima oko SC). Već godinama imamo kampanju da se plaća prevoz od iste strukture koja je godinama vodila kampanju da se isti ne plaća, a istovremeno se prevoz nikako ne poboljšava. Nabavljaju se isključivo kratki autobusi upitnih karateristika, takt prevoza se ne povećava takoreći nigde, gužve u špicevima isto vladaju kao i pre. Jedini pravi pomak je proširenje žutih traka, ali one ne pomažu nekim linijama.
 
U Crnoj Gori se svetinje brane litijama, a na Vracaru 'vako.
Vec duze vreme se u meni vodi borba da li da bahato parkirana kola grebem kljucevima, za sad odolevam, ali su mi zivci sve tanji.
Screenshot-20200213-235903.jpg

Screenshot-20200213-235920.jpg
 
Ovo je upravo ono što sam naveo. Najgore divljaštvo i nepoštovanje svrhe bilo kog prostora, samo da bi se parkirala vozila. Da li to nekome smeta, da li uništava postojeću infrastrukturu, da li otežava kretanje pešacima, ništa nije bitno.
Mada moram priznati da zadnjih 6 meseci nisam tu prošao, a nisu bila baš kola svuda ranije.
 
Vrh