Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Ja moram da ponovim da se ne mogu zonirati mesta unutar NBG Blokova zbog ovakve trenutne situacije gde se ova mesta na kolovozu koja su postala normalna u svim NBG Blokovima ne mogu zonirati. Nije to samo u toku radnog vremena, tako je ceo dan i to je nešto što se toleriše i ne smeta ni stanarima, osim kada neko stane na krivini.

Pogledajte prilog 1

Jednostavno nema dovoljno parking mesta ni za stanare.

Gde je analiza, gde je neko da prebroji automobile recimo u 5 ujutru kada su sva kola od STANARA parkirana unutar bloka? I onda da taj broj pomnoži sa recimo 1.1 (zbog gostiju, zbog firmi i zbog toga što je očigledan trend zamene starih stanara bez automobila sa mlađima sa automobilom ili dva)?
 
Jedino mi pada na pamet da se iscrtaju mesta i na kolovozima u skladu sa trenutnom situacijom, ali da sve uličice budu jednosmerne.
 
@astrodule
Nikakav problem nije za njih ni crtanje parking mesta po kolovozu ni uvodjenje jednosmernih ulica.
Svi parkinzi oko solitera u blokovima su javni parkinzi i bice zonirani.
To sto nema mesta za stanare plus firme ih bas z....e.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704479#p704479:762lqwnd je napisao(la):
srdjanprpa » Mon Feb 03, 2020 11:39 am[/url]":762lqwnd]Pored Bloka 21, zonirali su i Blok 22, od 17tog Februara krece naplata, dnevna karta nije predvidjena.

Kako nije predviđena ako stavljaju plavu zonu? Tu je dnevna karta 150 RSD i to je to. Staviti u blokovima u kojima ima malo komercijalne aktivnosti od spoljnih posetilaca ograničene zone je nejasno, bar meni. Plavom zonom uzmu harač zaposlenima koji dođu na ceo dan u poslovne objekte, ali čemu služi zelena zona??? Ova dva bloka nisu centar grada pa da ima neke trgovačke delatnosti.

Inače u Belvilu vidim isto zelena zona, ponovo nejasno, bar meni. Jedini cilj tamo je da zaposlene u onih par zgrada nateraju da idu na novi parking koji prave, koji će naplaćivati onda više od tih 150 RSD dan.
 
I usput ima li negde neka vest o uvođenju ovih novih zona?? Na sajtu PS ne piše ništa (bar da je lako naći)
 
Da odgovorim sam sebi :) prođoh sada kroz 22 blok, stvarno stoji plava zona, plaćanje moguće samo na sat??

To je kao podizanje dnevne karte na 280 RSD obzriom da je cena sata 31 RSD, a svako ko parkira na dan ostaje minimum minimuma 9 sati.
 
Sad sam prosao celim 21. i 22. blokom i sve je zonirano sem oko 6 kaplara (ispred ulaza) gde nikad i nije bio parking ali ljudi tu 100 godina parkiraju nepropisno. Ne znam dal ce pauk nositi tu
 
Zar plava zona na nbg nije bila 150 din cijeli dan ili je to samo na pojedinim mjestima ...
 
Danas u Belvilu kao u Vuhanu...gde odose svi oni automobili ?
 
Tamo gde je još uvek DŽ. Al' kako je počelo, na kraju će se problem rešiti tako što će ljudi nevoljno plaćatimesečnu za parking, ili će se stvarati još veće gužve u gradu, kada ti bude svejedno dal' kolima došao do posla ili ga ostavio negde usput, pa dalje gradskim prevozom, pošto neće postojati mesto u Beogradu koje neće biti zonirano.
 
Vec duze vreme prolazeci kroz Bezanisku koja je jedna od zila kucavica Zemuna
pokusavao sam da utvrdim pravi razlog izuzetne slabe prolaznosti saobracaja ...
svre vreme potencijalni krivci su odbacivani jedan po jedan ... dok nisam napokon uvideo glavnog krivca
a evo i krunski dokaz protiv ,,krivca,, - gramzivog Parking servisa

Svakodnevna jednoredna kolona se proteze od pola Bezaniske ul do semfora te ga je u ,,spicu,, NEmguce preci iz manje od tri promene crvenog
- 10 metara pre semafora je T raskrsnica sa skretanjem u desno a bar 20 % ucesnika upravo tu (kod benz. pumpe) i skrece desno pre semafora
- 5-metara pre semafora vidimo dodatnu traku za skretanje u levo u Vrtlarsku sto i cini negde oko 30 % ucesnika do koje je se ne moze lako stici
i ako ima mesta tj. potrebnu sirinu kolovoza


Pogledajte prilog 1
A sta vidimo
15 metara pre raskrsnice ulica moze da primi dve kolone sto je i par metara pre semfora oznaceno
- jedna kolona za skretanje u levo i druga namenjena za pravo i skretanje u desno

Gradski (,,nass,, ) gramzivi parking servis nece da zrtvuje 10-tak zavrsnih parking mesta kako bi se mogle formirati dve kolone vozila cime bi ne ometano mogle sa prestrojavanjem da brze i efikasnije ucine prolazak kroz Bezanisku a i samu opterecenu raskrsnicu

20 % + 30 % = 50 % ubrzanje saobracaja
ali NE parking servis zauzevsi za naplatu 10-tak parking mesta sto se i vidi na slici
te tako usporava i pravi guzve svakodnevno ,zadajuci glavodbolju i igranku gradjanima
:twisted: :evil: :twisted:

Pod hitno ukinuti tih 10 parking mesta kako bi se 50 % ubrzao saobracaj :rant:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704695#p704695:2kmnaron je napisao(la):
Armatura » Pon Feb 03, 2020 8:34 pm[/url]":2kmnaron]Danas u Belvilu kao u Vuhanu...gde odose svi oni automobili ?
Za 2 automobila mogu da potvrdim da su ostala u starom delu gradu, a njihovi vlasnici ce od sad prevozom ici na posao, cenim da nisu jedini...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704701#p704701:3vd9qsq3 je napisao(la):
solecar » Pon Feb 03, 2020 9:48 pm[/url]":3vd9qsq3]Tamo gde je još uvek DŽ. Al' kako je počelo, na kraju će se problem rešiti tako što će ljudi nevoljno plaćatimesečnu za parking, ili će se stvarati još veće gužve u gradu, kada ti bude svejedno dal' kolima došao do posla ili ga ostavio negde usput, pa dalje gradskim prevozom, pošto neće postojati mesto u Beogradu koje neće biti zonirano.

Pa ko nije stanar ne moze da kupi mesecnu kartu. Moze samo dnevnu od 720 dinara da placa svaki dan. 720 x 22 radna dana = 15400
Ja se nadam da ce ovo zoniranje omoguciti da ja nadjem parking mesto radnim danima bez da pravim 3 kruga dva bloka udaljeno od mene.
Nek dolaze javnim prevozom ili neka ih svaler(ka) odbaci. Ja kad idem u centar parkiram ili u garazu ili na ulicu i platim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704544#p704544:xksaqyxb je napisao(la):
DusanBG » Pon Feb 03, 2020 12:53 pm[/url]":xksaqyxb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704479#p704479:xksaqyxb je napisao(la):
srdjanprpa » Mon Feb 03, 2020 11:39 am[/url]":xksaqyxb]Pored Bloka 21, zonirali su i Blok 22, od 17tog Februara krece naplata, dnevna karta nije predvidjena.

Kako nije predviđena ako stavljaju plavu zonu? Tu je dnevna karta 150 RSD i to je to. Staviti u blokovima u kojima ima malo komercijalne aktivnosti od spoljnih posetilaca ograničene zone je nejasno, bar meni. Plavom zonom uzmu harač zaposlenima koji dođu na ceo dan u poslovne objekte, ali čemu služi zelena zona??? Ova dva bloka nisu centar grada pa da ima neke trgovačke delatnosti.

Ne znam, ovo prenosim info sta su mi rekli iz Parking Servis, danas sam ih zvao da pitam od kad krece naplata i koja je cena dnevne karte al sam dobio info da dnevna karta nije planirana unutar bloka, dok izvan bloka ima dnevna karta. Inace danas iako nije bilo naplate primetio sam vise mesta nego obicno.


@astrodule na zalost to ce ostati kako je i sad, pa ko stigne da se parkira tu parkirao je se, a onda kad komunalcima zafali para (jedno u 2,3 meseca) poslace par njih da izlepe cestitke i to je to. To jedino moze da se vrati u normalu da jedan komunalac lepi cestitke po ceo dan, pa za jedno min 5,6 meseci mozda gradjanima doce iz ... u glavu da odustanu od parkiranja tu, ja drugi nacin ne vidim.
 
Tako je, zaista i nema dnevne karte, to je jasno naglašeno na znakovima, tako da tu više nema zabune. ovo je pratkično povećanje cene dnevne karte ispod žita.

A sada bi lepo mogli i da kažu koliko će povećati frekvenciju janvog saobraćaja ka ovim velikim delovima grada koje sada zoniraju, pošto valjda planiraju opciju za sve te koje pokušavaju da isteraju iz automobila u javni prevoz. Ako će se zavšiti gužvanjem u 95ci, 17ci itd onda to i nije neki plan.
 
DusanBG":20bjo1s8 je napisao(la):
Tako je, zaista i nema dnevne karte, to je jasno naglašeno na znakovima, tako da tu više nema zabune. ovo je pratkično povećanje cene dnevne karte ispod žita.

A sada bi lepo mogli i da kažu koliko će povećati frekvenciju janvog saobraćaja ka ovim velikim delovima grada koje sada zoniraju, pošto valjda planiraju opciju za sve te koje pokušavaju da isteraju iz automobila u javni prevoz. Ako će se zavšiti gužvanjem u 95ci, 17ci itd onda to i nije neki plan.
Ovo je suština. Ova i svaka vlast ima ta ad hoc rešenja gde se na brzinu kao "reše" stvari.Kao da to nije deo sistema, pa da ako poručiš onima koji rade tu da je bolje da dolaze javnim prevozom, da im to i omogućiš pojačanjem linija...
Meni prijateljica koja dolazi u taj deo grada 17-om kaže da je i bez ovoga pakao, verovatno će biti gore sad, jer nisam siguran da gsp ima resurse da pojača frekvenciju...
A ovo oko kontrole, ne treba 5-6 meseci pojačane kontrole. Dovoljno je mesec dana. Na stranu što bi kontrola trebala biti sastavni deo sistema zoniranja...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Ha, ha, povećanje frekvencije saobraćaja. Pa za to bi morali da sednu stručni ljudi iz više gradskih preduzeća (službi) i naprave neki dogovor, pre toga studiju... Ovako - kanta farbe i rokaj, kakve studije, kakvi bakrači.
 
Тек да кажем - није да их браним, напротив - али, ако буде мање кола на улицама због немогућности да се иде колима на посао, и фреквенција превоза ће бити доста боља...

Мислим да је зонирање блокова неопходно, укључујући и мој, јер, ништа ми не значи што је бесплатно кад пре пет сати не могу да паркирам испред зграде. Вероватно на гориво за кружење потрошим тих неколико стотина динара колико је месечна карта за станаре.
 
Пантограф":3b6j5s14 je napisao(la):
Тек да кажем - није да их браним, напротив - али, ако буде мање кола на улицама због немогућности да се иде колима на посао, и фреквенција превоза ће бити доста боља...

Мислим да је зонирање блокова неопходно, укључујући и мој, јер, ништа ми не значи што је бесплатно кад пре пет сати не могу да паркирам испред зграде. Вероватно на гориво за кружење потрошим тих неколико стотина динара колико је месечна карта за станаре.
Protok će možda biti bolji ali ovde treba više vozila već sad...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Nešto razmišljam zašto bi zoniranje bilo dobro - naime ima zaista mnogo vozila na parkinzima koja se vrlo malo koriste i tako zauzimaju dobar deo mesta koja su nama, aktivnim, vozačima preko potrebna. Ako kola voziš jednom mesečno, parkiraj negde gde se ne plaća. Nađi neki štek iza zgrade (ili u susednom bloku) gde nikome nećeš smetati, a ne da zauzimaš najbolja mesta na regularnom parkingu.
 
Garaže su super, ali malo ko ima para da drži auto u garaži tokom radnog vremena. A besplatno parkiranje na ulici zaposlenih u centralnoj poslovnoj zoni nema baš nikakvog smisla.

Zato, treba garaže za one koji imaju da obave neki posao, plus zona.
 
Vrh