Šta je novo?

Pančevački most

Danas je u Beogradskoj hronici,glavni arhitekta rekao, da se do kraja godine očekuju procene za rekonstrukciju pančevca i za pravljenje novog mosta.
On misli da će se ići na rekonstrukciju,a da je svakako u planu nov tramvajski most u blizini pančevca.Rekao je,bice svakako neki nov most.Pod rekonstrukcijom,podrazumeva i konzolnu nadogradnju pančevca, za pešačko biciklističke staze.
Sledeće godine kreće izgradnja mosta Ada Huja,to je isto rekao.
Stari savski most, seče se u delove,konzervira,lageruje, pa gde bude sazrelo,tu će se posle postaviti.
 
Pa po tome onda ispada da ce na Dunavu od Usca do Visnjice postojati 3 mosta: 1) Pancevacki 2) Tramvajski 3) Novi preko Ade Huje? Jel sam dobro razumeo?

Ne znam zasto ne mogu da naprave neki graficki prikaz, ili da bar taksativno kazu to, to i to... nego sve neke izjave mani ga mito. Otpisacemo Pancevac, ne, rekonstruisacemo Pancevac, bice novi most uz tramvajski ali nece to biti onaj na Huji nego ce biti ovaj ali ne taj...

Aman... :roll:

Mada ni ne treba da cudi, posto izmedju Drobila i Stojka, ne zna se ko vise bulazni. Mislim da ovaj drugi i ide na to da godisnje iznese 1000 planova i razmatranja, pa ko veli par njih ce ubosti.
 
Pa ovako su manje šanše da ih prokljuve šta su gluposti a šta istina, a sve zvuči fensi kada se čuje na TV - u. I ne prilagođavaju oni te priče za tebe, mene, beobuildere i sl. , nego za njihovog prosečnog glasača.
 
A i to što kažeš. Ionako imaju pamćenje i IQ zlatne ribice, tako da detalje ni ne pamte. Nego samo da se spinuje ovo ''Gradi se'', ''imamo u planu'', ''biće''...
 
https://nova.rs/vesti/drustvo/stojcic-s ... -dogodine/
Nisam gledao emisiju, a iz ovog teksta, vezano za Pančevac, izvlačim zaključak
1.da je Stojić izjavio da Drobnjak lupeta gluposti iako je Pančevac u njegovoj nadležnosti
2.Stojić lupeta gluposti jer izjavljuje kako će sledeće godine, nakon izgradnje mosta na Adi Huji, biti odlučena sudbina Pančevca?! Kako misliš da završiš most sledeće godine koji nisi ni započeo?
Sve u svemu slažem se sa postovima iznad da je ovo samo šarena laža za njihovo biračko telo!
PS. Još jednom ponavljam da su zaključci izvučeni iz teksta, a ne iz emisije, tako da ako su pogrešni prihvatam kritike!
 
Sada kreću bajke pred izbore pa će sve da se "gradi sledeće godine". Jedino ih Pančevac zeza jer se mole bogu da ne padne pred izbore pa će se tu pogurati da se osiguraju pozicije, tj. da izdrži dok su na vlasti, inače ih baš briga što već godinama hiljade ljudi dnevno prelazi nebezbedan most.
 
Mozda je prica o rusenju Pancevca izbacena da bi st.ka (tj mi) lakse progutala rusenje Savskog mosta dok novi jos nije izgradjen.

Zanimljivo im i da za procenu ostecenja Pancevackog mosta treba do Nove godine....
Sve je spin za usi gladne Njegovih reci.
 
Tramvaj i tramvajski most u eri prelazenja autobusa na struju. Ne mogu da verujem. Bitno je prevoz bude autonoman a ne da nuzno ime shine.
Pametnije bilo napraviti skelu i vodenicu da bar zdravo meljemo shencu bjelcu.
 
Nema tu neke tajne - kako raste broj putnika, tako šinski prevoz dobija na prednosti nad drumskim. Zato Beč nema ni 500 autobusa. Vrsta pogona nema veze, zakoni fizike nastavljaju da važe.
 
Nemam nista protiv tramvaja. Ali sva iskustva Srbije sa megastrukturama se zavse u suzama. Da li znate jednu ispravnu zeleznicku stanicu u Srbiji. Kljuc transporta u Krnjaci je u stanicama sa presedanjem. Da li u srbiji postoji biloko kakav uspesan interchange. Da li su bilo kada tramvaji bili pouzdano sredstvo transporta u Srbiji. Zapitajte se zasto. Znam da DLR u Londonu jeste, ali on ima autonomnu rutu. Cene zivotnog ciklusa sinskih vozila su prevelike za Srbiju. Ne postoji naci da korisnici plate realnu cenu karte. Itd.
 
Корисник ни не треба да плати реалну цену карте, зато и јесте јавни превоз, мсм да је само јавни превоз у Хонг Конгу у плусу и то зато што они имају мноштво земљишта око станица које издају и тиме уствари и највише зарађују.

А аутобуси на струју, као и било шта друго што има батерију је много теже за одржавање, а с обзиром какав нам је ГСП то би тек било чудо

Додатак за трамвај на мосту није никаква мегаструктура у односу на обичан мост, а и око поузданости мени се трамваји чине најбољим, мада ово чисто субјективно кажем.

Око животног циклуса не постоји ништа јефтиније од шинских система, погледај само катице које и даље возе а имају година колико и наши родитељи
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886754#p886754:skqc6eyk je napisao(la):
ika » 05 Oct 2021 06:57 pm[/url]":skqc6eyk]Корисник ни не треба да плати реалну цену карте, зато и јесте јавни превоз, мсм да је само јавни превоз у Хонг Конгу у плусу и то зато што они имају мноштво земљишта око станица које издају и тиме уствари и највише зарађују.

А аутобуси на струју, као и било шта друго што има батерију је много теже за одржавање, а с обзиром какав нам је ГСП то би тек било чудо

Додатак за трамвај на мосту није никаква мегаструктура у односу на обичан мост, а и око поузданости мени се трамваји чине најбољим, мада ово чисто субјективно кажем.

Око животног циклуса не постоји ништа јефтиније од шинских система, погледај само катице које и даље возе а имају година колико и наши родитељи

1--Ako "korisnik" ne plati kartu platice onaj u Surdulici. Karta je u svakom slucaju min 5eura u jednom pravcu.

2--Zeleznica je imala mnostvo zemlje u Sava mali, ali je poklonila onima koji nikada nisu u minusu. Zeleznica se u Sr. ne bavi zeleznicom.

3--Koliko cuh odrzavanje elektricnih vozila je jeftinije, da li mislite da ce metro biti bolji od GSP-a ili Zeleznice.

4--Dodatna autonomna traka koju moze da koristi i el. bus i tramvaj je OK ali ceo most samo za tramvaj nije OK.

Megastruktura jeste jer trazi inicijalno veliko ulaganje, i povremena skupa ulaganja, koju sami vlasnici/operateri ne mogu da plate. Znaci opet Surdulica. Ili je mozda red na Vlasotince.

5--Sve metro stanice pripadaju megastrukturama. Pogledajte kako izgledaju dve nase megasturkture-Vukov spomenik i Prokop.
Za sredjivanje istih drzava mora da uzme strani kredit i to ne od jednog kreditora nego vise.

6--Ne moze da se govori o zivotnom ciklusu vozova kada zeliznica nikada sama nije platila njihove remonte. Sto znaci da su pojeli masu. To vise nije ciklus to je crna Afrika.
itd, itd.
 
БРОД УДАРИО У БАРЖЕ НА ДУНАВУ: Два пловила стоје код Панчевачког моста

БРОД "Рубикон 4" ударио је у току ноћи на реци Дунав, у висини Аде Хује, у две празне барже, које су након тога почеле да ринују.

Брод је усидрен код Аде Хује, а барже тренутно стоје на неколико метара низводно од Панчевачког моста.

68202_pancevackimostnezgoda030_f.jpg


izvor: НОВОСТИ
 
Слободно плутање. Мада ме чуди да су отишле узводно до моста. У суштини овај ванредни догађај није имао везе са Панчевачким мостом осим што су барже сад стоје низводно од њега.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887113#p887113:2va837an je napisao(la):
dosen » Чет Окт 07, 2021 4:15 am[/url]":2va837an]
1--Ako "korisnik" ne plati kartu platice onaj u Surdulici. Karta je u svakom slucaju min 5eura u jednom pravcu.

2--Zeleznica je imala mnostvo zemlje u Sava mali, ali je poklonila onima koji nikada nisu u minusu. Zeleznica se u Sr. ne bavi zeleznicom.

3--Koliko cuh odrzavanje elektricnih vozila je jeftinije, da li mislite da ce metro biti bolji od GSP-a ili Zeleznice.

4--Dodatna autonomna traka koju moze da koristi i el. bus i tramvaj je OK ali ceo most samo za tramvaj nije OK.

Megastruktura jeste jer trazi inicijalno veliko ulaganje, i povremena skupa ulaganja, koju sami vlasnici/operateri ne mogu da plate. Znaci opet Surdulica. Ili je mozda red na Vlasotince.

5--Sve metro stanice pripadaju megastrukturama. Pogledajte kako izgledaju dve nase megasturkture-Vukov spomenik i Prokop.
Za sredjivanje istih drzava mora da uzme strani kredit i to ne od jednog kreditora nego vise.

6--Ne moze da se govori o zivotnom ciklusu vozova kada zeliznica nikada sama nije platila njihove remonte. Sto znaci da su pojeli masu. To vise nije ciklus to je crna Afrika.
itd, itd.


1- Да неко ће сигурно да плати превоз, нзм ни која је поента аргумента. Поента јавног превоза је, као и сваког јавног програма, да просечном човеку део услуге плате они имућни

2- Има земљу па поклони == не бави се железницом ? Нити смо причали о ЖС, нити би они управљали трамвајима, а притом ЖС прави неке јако дискутабилне одлуке ткд их они нису пример ничега доброг.

3- Ако се чује на једном месту то сигурно није довољно да би се оформило тачно мишљење. А и трамвај је електрично возило, мада верујем да мислите само на електричне аутобусе, тј ствари са батеријама.
Ствари које има електрични аутобус а нема трамвај: батерија, пуњач, кондензатори око сигурности - батерије би морали заменити после 4-5 година јер просто губе своју енергетску ефикасност, јер неки електрони се заробе временом и тјт, додатно на њих утиче лоше клима се далеким екстремима, што Београд са зимама у минусу и летима када је на асфалту 40+ сигурно чини још неповољнијим. Пуњачи су изузетно скупи, а уколико би сва возила била на батерије морали бисмо их имати много више што би сигурно прешло цену контактне мреже. Додатни кондензатори због сигурности су неизбежна ствар и нису неки баук по цени у односу на прошле ствари.
Ствари које има трамвај а нема аутобус: Пантограф, дуготрајан и јефтин, може му се продужити животни век тиме што контактна мрежа мало кривуда не би ли увек била на истом месту на пантографу и трошила само тај део док остале не дира.
Такође ел. аутобус би имао и ситне ствари као гуме, контакне жице пуњача, педале,... су ствари које морају да се одржавају другачије на електричним аутобусима него на обичном аутобусу или нечему што их уопште нема. И једна скоро па неприметна ствар би били амортизети и осовине, електрична возила су много тежа, а неко мора ту тежину да трпи. Тежа су јер ~18кг батерије има исто енергије колико 1кг дизела.

Да ли мислим да ће метро бити бољи, уколико се говори само о прелазу између 2 метро станице, да мислим. Уколоко се говори о томе како је он смишљен и интегрисан, онда не, не мислим. Мада искрено нзм чему сад поређење са метроом

4- Уколико би је користила само возила јавног превоза, слажем се.

To улагање се и исплати, зато трамваја има и свуда где се брине о јавном превозу

5- Meга структурама припадају и сви мостови у држави, обилазница око града,... то што ће Вуков споменик остати стајалиште приградске железнице је проблем државе, не ГСПа, исто важи и за Прокоп који има сијасет проблема од самог почетка пројекта, али о томе има посебна тема. Мада не знам ни како је све то везано за причу о нечему неупоредиво једноставнијем.

Да ли плати држава директно или држава даје ГСПу па он после од тих пара сам плати то је иста ствар. А и оператер јавног превоза ни не треба бити у плусу, јер њега треба држава да субвенцира порезом који сви плаћамо и тако се дође и до суштине јавних програма, имућни који више зарађују, а углавном и више троше ресурсе, више и плаћају за ствари које сви делимо. Када би јавни превоз наплаћивао онолико колико заиста кошта вожња нико се не би возио њиме, него бисмо са некиме поделили такси или поделили трошкове када нас пријатељи возе.

6- Ово нема везе са овиме, поново, трамвајима би се бавио ГСП, али све на шине боље трпи неодржавање, а и може му се више продужити животни век. Сви смо се возили у трамвајима старим по 40+ година, а у толико старе аутобусе ја искрено не бих ни смео да уђем, нити сам их икада видео.


Само бих желео да кажем да не мислим да су трамваји решење свих проблема саобраћаја у граду, него верујем да су много бољи него ел. аутобуси у већини случаја, јер електрични аутобуси имају подоста мана које нико не помиње јер нам је идеја о ел возилима оно што прича Елон Маск, који притом износи доста лажи о својим производима.

Такође бих рекао да уместо ел аутобуса су бољи аутобуси на чврста горива или хибридни тролејбуси, и због одржавања а и флексибилности, мање килаже, а и саме екологије. Да се направи батерија за обичан ауто планета се загади као да си возио еуро4 скоро 2 године, а те батерије би се и мењале у циклусима око 5-6 година, такође пуњене батерије није 100% ефикасна ствар, подоста енергије се просто изгуби уколико је батерија 60+% пуна.
 
Дошљак":144m9x0g je napisao(la):
Слободно плутање. Мада ме чуди да су отишле узводно до моста. У суштини овај ванредни догађај није имао везе са Панчевачким мостом осим што су барже сад стоје низводно од њега.
Košava je toliko jaka, da sa mosta deluje kao da reka teče uzvodno, bar zbog talasa. Možda su zbog vetra došle do mosta.




Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
У речнику се наводи као када се тело препусти да плута ношено воденом струјом.
 
Ево разлога зашто не могу да се нађу два теретна воза у исто време на Панчевачком мосту. Мислим да је неко и писао о томе раније.

Из Изјаве о мрежи ИЖС:

Изузетно до уградње петог подужног носача у конструкцију „Панчевачког моста“ преко реке Дунав, на прузи Београд Центар – Панчево Гл.ст. – Вршац – Државна граница, између службених места распутница Панчевачки мост – Крњача мост, су забрањена састајања два теретна воза на „Панчевачком мосту“
 
E sad da li je taj peti nosač potreban kao ojačanje zbog starosti mosta ili sam most u startu nije ni bio namenjen za toliko opterećenje.
 
Имају ваљда они стари стубови на које није ослоњена послератна мостовска конструкција.
 
Vrh