Šta je novo?

Pančevački most

Dosli smo u u situaciju,da ce se izgradnja tri mosta,poklopiti u isto vreme.
To je sve zbog njihovih grešaka.
Enormno rastezanje završetka obilaznice.
Nebriga vezana za održavanje Pančevca.
Fatamorgana ,zvana UMP.

Realno, oni su sposobni da urade, samo jedan u narednih 10 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883863#p883863:35wlaak6 je napisao(la):
stex_pb » Sun Sep 26, 2021 10:22 pm[/url]":35wlaak6]Ni jedan most nije bespotreban.
Apsolutno tačno, ali most 2+2 je preko 200 miliona, a recimo toliko bi koštala ozbiljna rekonstrukcija autoputa kroz grad, koji je pred kolapsom.
Meni je prvo bilo ok da urade preko Karaburme vezu a onda da rekonstruišu Pančevac.
Međutim, Republika gura Vinču i to sada deluje kao prilično izvesno. Ipak 4 mosta sa 3+3 preko Dunava nam ne trebaju.
 
Moст преко Аде Хује је ок прича, али су Панчевац и Винча већи приоритет.
 
..... Ipak 4 mosta sa 3+3 preko Dunava nam ne trebaju .....
:shock:
Tugo moja, :(
da je srece da imamo bar
6 mosta sa 4+4 preko Dunava...

Bolji i drugaciji bi Bgd bio
ovako stisnut ko semenke u šipku , samo gomila i gomila probleme
ko da smo na ostrvu
Mocvarno.... pa šta da kaže Holandija na to, koja od mora zemlju otima a mi ....

Ej ! 60 km u precniku Bgd ima vodom podeljen na tri dela, Te jedna (veca) trecina površine a sa svega 2 Dunavska (2+2) mosta , :evil:
To je čisto namerno ugnjetavanje i matretiranje njegovih gradjana i samog gradakog života i potsticanje vitoperenja urbanizma od strane iskomleksiranih vecith prazilukovica- mrzitelja normalnog razvitka Bgda, jer su došli samo da ušičare nešto pre nego što se vrate u svoju vukojjjbnu.
jedan Pancevacki most ne može da se ljudski opravi.... eh tuga bez druga.
:twisted:
 
Развој града није био фокусиран на Банатски део. Ту је била предвиђена пољопривреда. У последњих 30 година то се драстично променило. Али слажем се да фали мостова преко Дунава најмање да их буде колико их је преко Саве, а и на Сави фале још најмање два моста. Опет проблем је што планирани нови мостови преко Дунава нису за градска кретања, већ ће да покрију транзит ка Панчеву и Зрењанину. Просто нису на путањи центар-Борча. За ту трасу би најефективнији био мост у продужетку Цвијићеве.
 
Mislim da će rešenje za Pančevac morati biti izgradnja drumskog mosta pored dok železnički mora ostati sadašnji most jer se tačno gađa sa tunelom i nije moguće njegovo pomeranje.
 
Teoретски, могуће је и померање железничког моста са благом кривином после железничке санице Панчевачки мост, али питање је колико је то рационално.
 
Ili možda da se saobraćaj preusmeri preko izlaza za Karaburmu?
 
То би закомпликовало украјање пруге са Банатске стране пошто би мост онда био поприлично низводно, а овако свега десетак метара.
 
Ja vidim ova tri rešenja ako ne želimo da ukidano saobraćaj preko Dunava na tom mestu.

Železnički most iz tunela ide malo "udesno" i gađa prugu posle petlje.

Ili super ingeniozno rešenje gde pravimo nikad viđeni parabolični most

resenje-za-pancevac.jpg


Sve u svemu, nema šanse da se tu išta smisleno uradi pod ovom vlašću u narednih 10 godina.
 
Железница, написах већ, може да користи тунел Карабурма, али онда би мост био мало више низводно у односу на садашњи. Али, кад размислимо, а зашто да не? Нема ту неких значајних објеката који сметају. Онда трећи мост за 200 година можемо опет да правимо на месту Панчевца:)
 
Mnogo priče, puno filozofije, malo informacija. Ako železnički deo mosta ostaje, izgradi se drumski par metara pored, ako ne ostaje, izgradi se drumsko-železnički par metara pored. Simple as that.

Ako bude i železnički morao da se ruši, mislim da je najbolje rešenje most "na sprat", gde bi donji nivo bio železnički, a gornji drumski, s obzirom da se drum sada spušta sa beogradske strane do mosta. Ali mislim da se železnički deo neće rušiti, a drumski neće skoro...
 
И ја нешто мислим. То се Дробњак вежба у троловању јавности, да се види колики је кандидат за следеће изборе.
 
Izgradnja novog mosta pored postojećeg bi značila pomeranje železničkog tunela, pomeranje odvajanja ka karaburmi, pomeranje stanice pančevački most, pomeranje nasipa na obe strane Dunava pomeranje petlje na obe strane i pomeranje onih železničkih mostića na levoj obali dunava.
Sve u svemu moralo bi sve ponovo da se isprojektuje od nule.
 
99% неће дирати железницу. А могла би и ИЖС да објави нешто на ту тему.
 
„Prvo moramo da sagradimo novi most, kako bismo srušili stari. Ne možemo da samo srušimo Pančevački most, jer šta ćemo posle sa tim narodom preko Dunava? Pre svega moramo da uradimo projekat, kako bismo videli da li tamo uopšte ima mesta za tako nešto, pa da onda izgradimo nove saobraćajnice i povežemo taj most“, rekao je Drobnjak.

I dalje neizvesne izjave. Prvo da se vidi ima li mesta ali će ipak sigurno da se sruši.
 
Ja sam sve vreme ubeđen da on misli da ruši konzolne nosače drumskih saobraćajnica i na njihovom mestu da izgradi nezavisne mostovske konstrukcije za drumski saobraćaj.

Tako da bi recimo nizvodna strana bila u upotrebi, dok bi se uzvodna strana rušila cela i na njenom mestu gradila nova, nezavisna konstrukcija. I onda se ponovo to uradi za nizvodnu stranu.

Svaka ostala mogućnost mi deluje neverovatno, pošto uključuje ili pomeranje pruge i stanice ili pomeranje svih ulaza na most.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Питање је моглу ли стубови то да понесу, или имају у плану нове стубове?
 
Pa verujem da bi uradili nove stubove. Čak da imaju iole mozga, mogu most da naprave negde u fabrici, dovuku elemente i samo ih sastavljaju. Time bi znatno ubrzali izgradnju.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
@zezeljko To je zapravo i najrealnije resenje. Most pored mosta u ovom slučaju je baš bajka, + bi bio arhitektonski kancer.
 
Upravo to, meni lično najrealnije rešenje. Em se rasterećuje železnička konstrukcija, koja ostaje na svojim stubovima, em se niti jedna pozicija rampi ne menja, eventualno se uradi proširenje drumskih saobraćajnica na 2+1 žuta sa obe strane i ako se ostane pri odluci za tramvaj, nizvodna strana šira za dva koloseka koji su odvojeni od ostalog saobraćaja, a tramvaj da se uključuje preko rampe Dunavska/Vuka Vrčevića.

Naravno, uz obavezno završavanje rampi za Dunavsku ulicu.

Železničku konstrukciju samo kompletno ofarbati u svetlo zelenu, možda čak i u neku svetlije plavu varijantu. Možda čak i belo? Lepo sve osvetliti LED rasvetom i to je to.

Takođe ne treba previše filozofirati sa arhitektonskim rešenjima, najklasičniji mogući most, kao oni što se grade po autoputevima. Tu je železnička konstrukcija koja će dominirati.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Може и трамвајски колосек у жуту траку. И онако је одвајање са моста за Зрењанинац десно, слично и укључење за мост из Зрењанинца.
 
Pa tehnički može i to, ali koliko sam shvatio pričalo se da je planirano da tramvaj ide sa nizvodne strane mosta, pa onda pored petlje koja vodi ka Zrenjanincu. Plus ništa ne škodi da tramvaj bude nezavisan, pogotovo znajući kakve sve blokade mosta se dešavaju zbog kvarova, sudara i ostalog, a i takođe se očuvava asfalt u žutim trakama, jer verujem da bi sa šinama to sve bilo posle nekoliko godina u raspadu.
 
Уколико може да прође тако, што да не. Мислим да би ту била компликованије петљање трамваја од Богословије до моста него код Крњаче.
 
Vrh