Šta je novo?

Pančevački most

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884225#p884225:2tp9hxa3 je napisao(la):
stex_pb » 27 Sep 2021 10:14 pm[/url]":2tp9hxa3]@zezeljko To je zapravo i najrealnije resenje. Most pored mosta u ovom slučaju je baš bajka, + bi bio arhitektonski kancer.

U opste ne mora da bude vizuelno lose. Jako su cesti upareni mostovi. Sve zavisi od kvaliteta projekta.

Mislim da se Drobnjak ne bi javljao sa rusenjem mosta da vec nisu nasli i finansijera i izvodjaca i dogovorili procente. A verovatno i projekat.
To nije ni mnogo vazno jer u Srbiji nije vec 15 godina nista kvalitetno nije izgradjeno. Zaostala, raspadnuta i koruptivna sredina ne moze da izrodi dobru arhitekturu.

Za mene je jedino vazno da postoji kvalitetna biciklisticka, pesacka i nezavsna trasa javnog saobracaja.
 
Панчевац какав јесте је у суштини калемљен мост, додати су друмски сегменти.
 
Jeste kalemljen ali u skladu sa trenutnim potrebama i stanjem. Napravljena je kompletna infrastruktura za prilaze na mestu gde nije bilo ništa. U ovom trenutku za most pored mosta apsolutno nema za šta da se uhvati. Sve od nule ali odmah pored sadašnje infrastrukture. Bukvalno nova regulacija saobraćaja a za to vreme da sadašnja potpuno fukncioniše. Meni se ne sviđa, možda nisam u pravu, možda ispadne super.
 
Ево како су у Кијеву то урадили са Дарњицким мостом. С тим што је разлика што је у Кијеву пре тога био само железнички мост, а стари железнички мост нису рушили, него реконструисали кад су завршили нови, јер им је потребно 4 колосека. Као што видите, то је мало померање и осим прикључка уз саму реку, ово даље се није померало. Слично је урађено и код привременог/Жежељевог моста у Новом Саду. Дакле, сигуран сам да би чак и уз померање железничког дела, стајалишта Панчевачки мост и Крњача мост могла бити сачувана.

depositphotos_146380913-stock-photo-aerial-view-of-the-kiev.jpg
 
Cekaj ako ce da rade novi most i za tramvajski ,drumski i zeleznicki ,most kod Ada Huje otpada onda ,treba novca za obadva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884171#p884171:3gzmvvn8 je napisao(la):
Zezeljko » Pon Sep 27, 2021 6:47 pm[/url]"]Ja sam sve vreme ubeđen da on misli da ruši konzolne nosače drumskih saobraćajnica i na njihovom mestu da izgradi nezavisne mostovske konstrukcije za drumski saobraćaj.

Tako da bi recimo nizvodna strana bila u upotrebi, dok bi se uzvodna strana rušila cela i na njenom mestu gradila nova, nezavisna konstrukcija. I onda se ponovo to uradi za nizvodnu stranu.

Svaka ostala mogućnost mi deluje neverovatno, pošto uključuje ili pomeranje pruge i stanice ili pomeranje svih ulaza na most.

Ako sam dobro razumeo mislite da će se saobraćaj odvijati jednom trakom u svakom smeru i to u najboljem slučaju cirke tri godine?!
 
Није тако рекао, него скроз нови мост поред овог. Као на слици из Кијева (која показује да је изводљиво).
 
Pa kad bi jednom stvarno bili kordinisani, radovi bi mogli da budu dosta brži, apsolutno svi elementi osim stubova se unapred pripreme i dovuku se do mosta i samo se sklapaju. Ovo znači da pre nego što se išta započne, elementi MORAJU biti dopremljeni do mosta, a ne kao što su radili most na obilaznici, pa im kasnila isporuka segmenata. Ne znam da li je recimo moguće da se radi na temeljima stubova pre nego što se sruši stara konstrukcija? Ako je to izvodljivo, eto još jednog koraka za ubrzavanje radova.

Takođe pametno bi bilo odraditi prvo rampe za Dunavsku kako bi se omogućio veći protok vozila u slučaju da se pređe na 1+1 dok traju radovi.


E sad ako imamo para za bacanje, pomeranje svih petlji, onda je novi most pored najbezbolnije rešenje po pitanju gužvi.

Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884381#p884381:1hwh1nxh je napisao(la):
Пантограф » 28 Sep 2021 11:55 am[/url]":1hwh1nxh]Не отпада, што би отпао. Остаје у плановима.


Pa koji je prvi u planu?
 
Usta su im puna mostova kao i garaža. Još uvek čekamo izgradnju prvog mosta ili garaže u njihovom mandatu u užem centru Beograda.
 
Kad bi samo pola od onog što su sve vlasti najavljivale od 2000. do danas bilo izgrađeno, imali bi smo infrastrukturu na nivou mnogih članica EU.
 
За Србију је погубно то што власт утиче на све. Што немамо изграђене институције које би одгварале за изградњ или одржавње. Овако је све ствар политчких поена и кад зглајзне са власти, нико не иде у затвор. Овако, да институција одговара, онда би било на кога да се обеси одговорност.
 
kako da institucija odgovara ?
Ajd stavi imstituciju na 6 meseci u apsanu :lol:

Niko bitan i ne može biti odgovoran iz razloga što sam nije stručno lice nego se oslanja ns upitne ,,savetnike,, koj jesusu ili nisu predočili nešto. Ako dodje do prozivanja nj. odgovornosti
ko Koštunica rafalno izjavljije - nisam upoznat , nisam obavešten. ...
Ne stručno lice ima pravo na to :!:

Da se na ključna mesta postavljaju ljudi iz struke ...
Eeeee ... onda bi drugačije bilo :grand:
Ovako svaka dileja postavljena po nekom
političkom ključu, može da radi ili ne radi kako god hoće ito
bez ikakve mogce odgovornost.

Tako gledano ispada da vode nas ne odgovorni ljidi koj tvrde da žele da budu odgovorni :lol:

Zna se čija je nadležnost Pančevca i zna se ko vodi tu instituciju
al al jedina zaprecena kazna je promena fotelje za neku dr. instiruciji.
:sesir:
 
Трамвај који иде Зрењанинским путем ми звучи као фантазија :D. Ова луда власт је у септембру прошле године причала о трамвајима преко Моста Ада Хуја, да би сад окренули ћурак и говорили о рушењу Панчевца. Мени је једина реална идеја о трамвају на левој обали оно о чему је Дошљак писао - нови мост пар километара узводно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884560#p884560:qvk50pog je napisao(la):
boca-ica » Уто Сеп 28, 2021 8:35 pm[/url]":qvk50pog]kako da institucija odgovarа?
Ajd stavi imstituciju na 6 meseci u apsanu :lol:

Генералног директора у вас, с пленидом имовине и забраном јавног деловања кад изађе.
 
Kravata ne mora da se slaze sa televizorom.
Razliciti mostovi, a u kombinaciji upecatljivo i zanimljivo.

Meni se recimo svidja novi most sa 4No Zezeljeva luka.
On bi bio "iconic" i sa Banatske i sa Sumadijske strane.

Realno gledano, nase mogucnosti su kopija Pupinovog mosta, koji nema nikakav karakter. Osim sto je jeftin.

New_and_Old_Bay_Bridge_%288859593785%29.jpg

6af83415fb5a5335357b939c1a2788b9.jpg

Moerdijkbrug-01.jpg

1_1_auto_1400x800.jpg

zezeljev_most_280518_tw1024.jpg

Godavari_old_and_new_bridges_2.jpg
 
Ja sam pri stavu da se gradi najprostije moguće rešenje, a da se ostatak novca preusmeri za most u nastavku Cvijićeve koji može biti impozantniji.

A ne da se sad ovde pravi neki vrhunski arhitektonski dragulj, a kuburimo sa mostovima preko Dunava.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Најјефитнија решења за градњу и одржавање! И да их буде што више
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884590#p884590:5gofx018 je napisao(la):
Zezeljko » 28 Sep 2021 21:33[/url]":5gofx018]Ja sam pri stavu da se gradi najprostije moguće rešenje, a da se ostatak novca preusmeri za most u nastavku Cvijićeve koji može biti impozantniji.

A ne da se sad ovde pravi neki vrhunski arhitektonski dragulj, a kuburimo sa mostovima preko Dunava.
A zašto praviti impozantan most u nastavku Cvijićeve, kada je bolje da se gradi najprostije moguće rešenje, a da se ostatak novca preusmeri za gradnju još jednog mosta preko Dunava?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884399#p884399:2w619bp8 je napisao(la):
Zezeljko » Uto Sep 28, 2021 10:25 am[/url]":2w619bp8]Pa kad bi jednom stvarno bili kordinisani, radovi bi mogli da budu dosta brži, apsolutno svi elementi osim stubova se unapred pripreme i dovuku se do mosta i samo se sklapaju. Ovo znači da pre nego što se išta započne, elementi MORAJU biti dopremljeni do mosta, a ne kao što su radili most na obilaznici, pa im kasnila isporuka segmenata. Ne znam da li je recimo moguće da se radi na temeljima stubova pre nego što se sruši stara konstrukcija? Ako je to izvodljivo, eto još jednog koraka za ubrzavanje radova.

Takođe pametno bi bilo odraditi prvo rampe za Dunavsku kako bi se omogućio veći protok vozila u slučaju da se pređe na 1+1 dok traju radovi.


E sad ako imamo para za bacanje, pomeranje svih petlji, onda je novi most pored najbezbolnije rešenje po pitanju gužvi.

Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
Uh što bih voleo da mogu da delim vaš optimizam! Kada pogledate bilo koje izvođenje putarskih radova, upečatljivo je da uopšte nema ni volje za bilo kakvom koordinisanom akcijom. Pa vratimo se samo par stranica u nazad na ovoj temi i videćemo rezultate koordinacije i brzine izvođenja radova na mnogo prostijim zahvatima na sanaciji Pančevca i gužvu koja je tom prilikom izazvana.Na osnovu čega ste došli do zaključka da bi od sada nešto bilo drugačije?
 
Vrh