Šta je novo?

Pančevački most

Mislim da se mostovi ne farbaju u crno jer crna upija mnogo više toplote i došlo bi do mnogo velikog širenja konstrukcije.

Zašto rušiti prilazne rampe, mislimd anema nikakve potrebe za tim?
 
Pošto je donja kostrukcija od čelika ne bi bio nikakav problem da se malo proširi,i napravi biciklističko pešačka staza,lepo odvojena.Kolio znam glavna konstrukcija je već remontovana,ostaju samo pristupni nadvožnjaci,da se remontuju.Koliko sam ja saznao u planu je uklanjanje zemljanog nasipa sa BG strane i pravljenje nadvožnjaka.Kuda će ljudi da idu na posao,ne znam.Jedino ako se to odloži za neko srećnije vreme.
 
Koja donja konstrukcija? I kada je glavna konstrukcija remontovana?? A taj nasip je genijalno rešenje i ja ga ne bih dirao. A ako već žele, neka prvo naprave nadvožnjak, pa onda mogu samo na kratko da remete saobraćaj do završetka radova.
Kakva je sad situacija sa gužvom? Koliko trenutno ima uticaja Pupinov most?
 
Biciklistkinja":2fic8zye je napisao(la):
Mislim da se mostovi ne farbaju u crno jer crna upija mnogo više toplote i došlo bi do mnogo velikog širenja konstrukcije.

Totalno netacna konstatacija!
 
spatiotecte":3fybiin2 je napisao(la):
Biciklistkinja":3fybiin2 je napisao(la):
Mislim da se mostovi ne farbaju u crno jer crna upija mnogo više toplote i došlo bi do mnogo velikog širenja konstrukcije.

Nisam siguran da crna boja utice do te mere da bude metalna konstrukcija ugrozena.
 
http://i60.tinypic.com/97jt4p.jpg
Na ovoj slici sa 52-ge strane se vidi da je glavna noseća konstrukcija remontovana.Tom prilikom su zamenjeni truli delovi,a zatim je sve ofarbano.Na slici je to,svetlije zeleno.Ovo što je tamno zeleno i zarđalo,treba ofarbati.To je konstrukcija sa strane koja je nakalemljena na glavnu,noseću,konstrukciju.Za remont glavne konstrukcije je otišlo koliko je meni poznato nekoliko desetina miliona evra.Nije mi samo jasna jedna stvar.Ako je cela čelična konstrukcija iz jednog dela,zbog čega je bilo potrebno,praviti tolike dilatacione spojnice.Da li se u to vreme tako radilo?Da li bi nekim budućim remontom mogao da se smanji broj dilatacionih spojnica?Voleo bih da mi neko stručniji to objasni.
Što se tiče zemljanog nasipa,njegovo rušenje je bilo u generalnom urbanističkom planu,dok je bila stara vlast.Da li će nova vlast da promeni taj generalni urbanistčki plan,to ne znam.
I ja lično ne bih dirao taj zemljani nasip,jer sam slao predloge da se naprave silazne i uzlazne rampe na samom nasipu.To bi bilo daleko najjeftinije.Dobio sam odgovor,da je predlog odličan,ali da je zbog rušenja zemljanog nasipa to neizvodljivo.
 
dsc04134.jpg
 
Београд
„Панчевац” – никада до краја обновљен мост

Из руског кредита финансира се обнова железничке инфраструктуре, али је отворено питање да ли ће се и како ојачати челичнa решеткa, да би могла да издржи прописано оптерећење на два

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... st.sr.html
 
Ako ćemo pravo na ovoj slici se baš i vidi da most i sad ima nosače TAČNO gde treba. Ako malo bolje pogledate, nosači su tačno namešteni na širinu koloseka, tj. nosači su ispod samih šina (pragovi vire preko toga, ali to tako i treba). Tako da kada se postavi kolosek - optećenje će ležati tačno na nosačima.
E sad oduvek me kopkalo, kada je pravljen Most na Adi, na kom su razmaku postavljeni podužni nosači u telu mosta, na mestu gde je predviđen šinski saobraćaj. Ako su podužni nosači postavljeni na razmaku od 1435 mm, onda je on u startu "skrojen" da primi opterećenje sa koloseka normalne širine. Ako su podužni nosači na razmaku od 1m, onda je on "skrojen" da primi opterećenje sa šina tramvajske širine.
Verovatno ako su razmaknuti na širinu normalnog koloseka, a tramvaji su ipak lakši, još kako-tako i može da se uštima prenos opterećenja, ali ako su grede na 1 m, onda je priča sa teškim vozilima na normalnom koloseku skoro sigurno završena. Ili možda grešim? Mada sam nedavno čitao o jednom drugom mostu baš sa takvom situacijom i rekli du da je to problem, da ne može da se zbog toga iskoristi za prugu normalne širine.
 
Setili se:

22.04.15. Radovi na Pančevačkom mostu, na silaznoj rampi ka ulici Bulevar despota Stefana u Beogradu
Štampa
El. pošta
Obaveštavamo Vas da će se 23.04.2015.g. (četvrtak), u periodu od 08.00 do 12.00 časova izvoditi radovi na popravci dilatacione spojnice na Pančevačkom mostu, na silaznoj rampi sa Pančevačkog mosta ka ulici Bulevar despota Stefana u Beogradu (smer Pančevo – Beograd).

Radovi će se odvijati pod saobraćajem uz postavljenu odgovarajuću saobraćajnu signalizaciju.

Molimo sve učesnike u saobraćaju da obrate pažnju na postavljenu privremenu saobraćajnu signalizaciju, budu oprezni u vožnji i povedu računa o bezbednosti radnika koji izvode radove.
 
Nije, presao sam most, sto peske, sto biciklom, 20-ak puta u poslednjih mesec dana i nije je bilo do sada.
 
Ne znam da li misliš na rupu na strani ka Beogradu.
Strana ka Beogradu ima istovetnu rupu od prošle godine.
Nisam siguran tačno od kad, ali, prvo je visio taj nedostajući lim, a onda ga je neko uklonio.
 
Petar.sv":29x0sq6n je napisao(la):
Ne znam da li misliš na rupu na strani ka Beogradu.
Strana ka Beogradu ima istovetnu rupu od prošle godine.
Nisam siguran tačno od kad, ali, prvo je visio taj nedostajući lim, a onda ga je neko uklonio.

U pravu je Petar, ima možda i više od godinu dana od kad je takva situacija. Naravno, i ja mislim na rupu o kojoj Petar priča.
 
dzonihsv":12uaau3c je napisao(la):
Petar.sv":12uaau3c je napisao(la):
Ne znam da li misliš na rupu na strani ka Beogradu.
Strana ka Beogradu ima istovetnu rupu od prošle godine.
Nisam siguran tačno od kad, ali, prvo je visio taj nedostajući lim, a onda ga je neko uklonio.

U pravu je Petar, ima možda i više od godinu dana od kad je takva situacija. Naravno, i ja mislim na rupu o kojoj Petar priča.
Moguce da, onda, jeste bila od ranije, ali da su je u medjuvremenu sanirali posto je prosle sedmice sasvim sigurno nije bilo. Bez auta sam poslednjih par nedelja pa skoro svaki dan idem peske na posao tuda. :)
 
Lord":1rzcd8bg je napisao(la):
Gorstak89":1rzcd8bg je napisao(la):
Prvo sam pomislio da nose nešto, al ovako deluju krajnje nepotrebno. i vidim da ih nema sa druge strane... Služe zbog razloga :)

Te konzole na stubovima su sada višak a njihova svrha je bila za vreme gradnje konstrukcije novog mosta krajem 50-ih. Naime konstrukcija novog mosta (ovog sada - zelenog) je izgrađena paralelno sa ruskim mostom pa je bila potrebna veća površina stubova da bi se oba smestila, a zatim je usledilo veliko prevlačanje gde je stari smaknut sa svojih oslonaca a umesto njega navučena nova konstrukcija. Veoma zahtevna operacija za tadašnje vreme.

Evo i definitivnog dokaza za moje pretpostavke u vezi sa betonskim konzolama na stubovima:

vhuerl.png


8)
 
Vrh