Ako ćemo pravo na ovoj slici se baš i vidi da most i sad ima nosače TAČNO gde treba. Ako malo bolje pogledate, nosači su tačno namešteni na širinu koloseka, tj. nosači su ispod samih šina (pragovi vire preko toga, ali to tako i treba). Tako da kada se postavi kolosek - optećenje će ležati tačno na nosačima.
E sad oduvek me kopkalo, kada je pravljen Most na Adi, na kom su razmaku postavljeni podužni nosači u telu mosta, na mestu gde je predviđen šinski saobraćaj. Ako su podužni nosači postavljeni na razmaku od 1435 mm, onda je on u startu "skrojen" da primi opterećenje sa koloseka normalne širine. Ako su podužni nosači na razmaku od 1m, onda je on "skrojen" da primi opterećenje sa šina tramvajske širine.
Verovatno ako su razmaknuti na širinu normalnog koloseka, a tramvaji su ipak lakši, još kako-tako i može da se uštima prenos opterećenja, ali ako su grede na 1 m, onda je priča sa teškim vozilima na normalnom koloseku skoro sigurno završena. Ili možda grešim? Mada sam nedavno čitao o jednom drugom mostu baš sa takvom situacijom i rekli du da je to problem, da ne može da se zbog toga iskoristi za prugu normalne širine.