Кратак опис:Можемо само замислити какав је хорор у овим луковима ван улице.
Nije baš moguće zbog brodovaKad se bude radila rekonstrukcija mosta treba ovu ružnu postojeću rešetku ukloniti i napraviti novu konstrukciju u vidu lukova kao sto je postojala pre rata.
Ovo ima mnogo više šmeka.
Pogledajte prilog 258789
Та данашња челична конструкција може лепо да изгледа, пример је и мост на Тамишу.ružnu postojeću rešetku
Железнички мост, с друге стране, не би требало рушити. Довољно је очистити и обновити његове лучне приступне стубове. Приступне саобраћајнице друмског моста требало би пројектовати тако да ти бетонски лукови дођу до изражаја, а не да буду заклоњени новим трасама (како су шумадијске, тако и са банатске стране). Челичну конструкцију железничког дела требало би задржати, наравно уз обнову у мери у којој је неопходна. Тако бисмо добили спој два историјска слоја — моста из 1935. и моста из 1965. године — што би представљало леп допринос очувању историје Београда.
Проблем естетике је што друмски део нема решетку.
Ali luk je ipak lepsa forma od horizontalnog resetkastog nosaca
Kada je građena Ajfelova kula, svi su tvrdili da je to tanko i da će se raspasti. Do dana današnjeg se nije raspalo. Te "iglene nogice" su radili neki inženjeri, koji znaju građevinsku statiku, i zato nije palo evo već više od pola veka. Koliko je izražen zamor materijala u nosećim delovima nigde niko nije javno objavio, ali da se poruši ovo i napravi potpuno novo i potpuno isto podjednako bi držalo sledećih preko pola veka.Ljudi zatvorite ove prilazne saobraćajnice pobogu da ne bude kasno. Kako ovo trpi ovoliki teret na iglenim nogicama ?
Ја знам за два места, и оба су у смеру ка Банату. И то поодавно. Још сам студирао, дакле крај 90их. Подупирачи су рађени јер се чини ми се носећи стуобови окрунили (да ли је било некаквих саобраћајки па је приликом пада ударано у стуб, даље окруњени бетон, корозија. Са станице панчевачки мост се виде ти нови делови који су знатно дебљи.Koji podupirači? I kada su postavljeni?
Ja mislim da nije nijedan semafor glup nego nedostatak istih na Bogosloviji. Bio je gornji semafor glup dok nisu ukinuli besmisleno skretanje levo na most koje je izgubilo smisao posle izgradnje kružne rampe.Jutros nezapamcena scena na mostu, saobraćajna policija pred most sa leve obale na razdvajanju Zrenjinskog puta i Pančevačkog puta + saobraćajna policija na spuštaju ka Bulevaru despota Stefana, zaustavlja pravac sa Karaburme, pušta sa mosta, reguliše kretanje pešaka, saobraćaj preko mosta ide fino, nema zastoja, kreće se (osim duž Zrenjinca do mosta). Verovatno je bila i patrola na Bogosloviji jer ni ka tamo nije bilo zastoja.
Sve se može kad se hoće. Neverovatno kako dva "glupa" semafora zaustavljaju hiljade vozila na mostu svakodnevno i prave haos.
Da to rešenje koje je odrađeno sa rekonstrukcijom Ruzvetlove i tramvaj koji staje na toj stanici, iz koga izađe 100 ljudi koji direktno idu na pešački je katastrofalno. Čudi me da Šapić nije uveo i ovde neki semafor kao na drugim mestima sa kružnim tokovima... Mozda bi ovde zaista bilo potrebe, makar za pešake neki kratak interval od 10-15 sekundi...Problem delimično pravi pešački prelaz u Mije Kovačevića, jednostavno previše pešaka prelazi tu i ide dole ka okretnici poteza 100. Ali realno, rešenja za to nema, osim eventualno podzemnih, koji su nepopularno rešenje sa ovom vlašću.
Pošto je prisustvo pandura eliminisalo zastoj, onda nisi u pravu. Samoregulacija KTa zahteva da većina vozila stane pre ulaza u KT da nekoga propusti i kapacitet, oću da kažem propusnost, se znatno smanjuje. Primer je Ušće, a Autokomanda je ekstrem, gde ni semafori ne mogu da pomognu.,,.... Kružni tok je postao preopterećen i samoregulacija više ne funkcioniše... ,,
Naprotiv, križni tok ne može biti preoptetecen vec postojece ul-iz saobracajnice ne mogu da prime toliki saobracaj te njihove gužve se prelivaju na kružni tok.
Čak i da se kružni tok proširi za kapacitet sa 1-2 saobracajne trake, djabe kad su ul-iz saobracajnice zagušene