Šta je novo?

Pančevački most

Pa može. U visini T. Košćuška je Dunav najuži, to mu dođe skoro kao most na Savi.
Боље да гађа Т. Кошћушка, да вози право у центар. Мада може и ту исто мост, што да не два трамвајска преко Дунава.
Tu imamo nekoliko spornih detalja, iako je tu za vreme srednjih i niskih vodostaja Dunav najuži:
1) Ne vezuje se ni na jedan bulevarski pravac. Zato je Vučko i ukazivao na Cvijićevu.
2) Nizvodno od ušća Sava nanosi pesak i često se menja plovni tok. Ograničava se izbor rešenja vezano za potrebu za ili jednim vrlo širokim ili nekoliko plovnih otvora širine po minimum 150 metara.
3) Duži je prelazak estakadama preko forlanda. Zabranjeno praviti nasip da se ne remeti funkcija forlanda.

Most Dorćol-Kotež treba da bude između pravca Dubrovačke i pravca Žorža Klemensoa, u pravcu vezan na Cvijićevu, i sa krivinama na prilazima prečnika ne većeg od 300 metara.

Ali, kada sam mislio na bliski most, slično kao što je bilo u Novom Sadu, mislio sam na ovo:
PAN — копия.jpg

Kako je Pančevac u očajnom stanju, na paralelni most treba gledati na:
1) Mogućnost funkcionisanja grada bez obzira na radove na mostovima.
2) povećanje kapaciteta i kvaliteta, posebno biciklističkog i javnog prevoza.

Tako paralelni most treba biti 2+2 za opšti drumski saobraćaj, 1+1 za brzi tramvaj sa mogućnopću kretanja autobusa. Stari Pančevac da ostane za železnicu, pešake i bicikliste.
 
Most ne treba da ide kroz Dubrovacku koja je staro jezgro Dorcola. T Koscuska je sira. Most bi trebao da bude odmah posle podvoznjaka.
Mi na Dorcolu ne zelimo bilo kakav traznit kroz Dorcol.
 
Svi bi neke mirne krajeve, a da pritom imaju široke bulevare, dobar gradski prevoz, odlično snabdevanje, kulturne sadržaje... Pritom da niko ne dira njihove udžerice, postojeće građevinske linije i sl.

Ja lično bih radije da se izgradi neki most između Pančevca i SRC "25. maj", nego onaj na Adi Huji, jer onda ni pet traka po smeru neće biti dovoljno Višnjičkoj, jer će se kolona samo dodatno razvući do Ade Huje, zato što gro ljudi koji idu preko Pančevca, za odrednicu ima centar, bilo kao tranzitno područje, bilo kao odrednicu.​
 
Poslednja izmena:
Ево још један предлог - пошто Цвијићева избија на базен луке, направити мост у продужетку Жоржа Клемансоа и да преко њега иду тролејбуси, а преко проширене Дунавске тај мост да има везу са продуженом Цвијићевом. И онда лепо пустимо до Котежа и Борче тролејбусе.
 
Na Pančevcu ovog jutra katastrofa, razlog naravno ogromna baruština koja se javlja na kraju mostovske konstrukcije u pravcu ka gradu.

Da ne poveruje čovek da nisu u stanju decenijama da reše taj problem sa odvodom vode na tom delu puta koji je na nasipu.
 
Na Pančevcu ovog jutra katastrofa, razlog naravno ogromna baruština koja se javlja na kraju mostovske konstrukcije u pravcu ka gradu.

Da ne poveruje čovek da nisu u stanju decenijama da reše taj problem sa odvodom vode na tom delu puta koji je na nasipu.
Sto da rese kad niko od gradjana to ne trazi od njih.
 
Главно питање, ко је дужан то да реши?

У чијем је "власништву" мост тј ко њиме газдује
Ко је дужан да контролише и ко одговара за пропусте?

Знамо ли?
 
Čija god da je nadležnost, zaista je sramota držati prilaznu konstrukciju u takvom stanju.

Što je najgore, rešenje ne iziskuje nikakva ogromna ulaganja, dovoljno je da na jednom mestu obore ivičnjak, tako da voda otiče izvan kolovoza, kad već nisu uradili kišnu kanalizaciju na tom delu koji ide po nasipu. U suprotnom smeru takav problem ne postoji, jer su regulisali oticanje vode.

Stvarno je izuzetno opasna situacija, pogotovo kad se uleti pri malo većoj brzini u toliku količinu vode na kolovozu.

Voleo bih da @Vračarac prijavi, pošto eto on ima sreće da mu se po svim prijavama reaguje ekspresno. Ja sam već dva puta pisao pokojnom Beokomu, ali uzalud.
 
,, .... Stvarno je izuzetno opasna situacija, pogotovo kad se uleti pri malo većoj brzini u toliku količinu vode na kolovozu... ,,
Ima tu i nešto dobro 👍
Ni malo veca brzina nije dozvoljena , pri lošim meteo uslovima, upravo što je skopčano sa velikim štetnim rizikom po životu, telu , materijalnoj imovini kao i protočnim stanjem saobraćaja.
Kako odredjen broj vozača nikako ne poštuje saob. znake, pravila i upozorenjaa takva prirodna količina vode se pobrinula za smanjenje brzine i vecu bezbednost i protočnost saobracaja 😃
To mu dodje poput ,, ležeceg vodenog policajca. Pančevac je i onako ,,lud,, pa pri lošim meteo uslovima , ovako se prirodnom silom privodi ,,normali,, 🤣
 
Poslednja izmena:
Jeste, ali ima vozača koji ne znaju za taj problem sa vodom, koji će uleteti, izgubiti kontrolu i odvaliti nekoga ko je u traci pored polako prolazio kroz tu baretinu.

Ja sam na jednom autu prošle godine s*ebao alternator zbog te vode, iako sam išao 30 na sat, jednostavno je voda prskala ispod auta i izazvala kratki spoj na električnim instalacijama.
 
,, .... Stvarno je izuzetno opasna situacija, pogotovo kad se uleti pri malo većoj brzini u toliku količinu vode na kolovozu... ,,

Malo veca brzina nije dozvoljena upravo što je skopčano sa velikim štetnim rizikom po životu, telu , materijalnoj imovini kao i protočnim stanjem saobraćaja.
Kako odredjen broj vozača ne poštuje saob. znake, pravila i upozorenjaa takva prirodna količina vode se pobrinula za smanjenje brzine i vecu bezbednost i protočnost saobracaja 😃
To mu dodje poput ,, ležeceg vodenog policajca. Pančeva je i onako ,,lud,, pa pri lošim meteo uslovima , ovako se privodi ,,normali,, 🤣

,, .... Stvarno je izuzetno opasna situacija, pogotovo kad se uleti pri malo većoj brzini u toliku količinu vode na kolovozu... ,,
Ima tu i nešto dobro 👍
Ni malo veca brzina nije dozvoljena , pri lošim meteo uslovima, upravo što je skopčano sa velikim štetnim rizikom po životu, telu , materijalnoj imovini kao i protočnim stanjem saobraćaja.
Kako odredjen broj vozača nikako ne poštuje saob. znake, pravila i upozorenjaa takva prirodna količina vode se pobrinula za smanjenje brzine i vecu bezbednost i protočnost saobracaja 😃
To mu dodje poput ,, ležeceg vodenog policajca. Pančevac je i onako ,,lud,, pa pri lošim meteo uslovima , ovako se prirodnom silom privodi ,,normali,, 🤣
Ti to navijas da neko pogine, da se nauci pameti, ili neki pesak, biciklista kao koleteralna...
 
Ne , ne navijam za zlo. 🤯
Al svakodnevno gledamo brojne ,,bizone,, koj voze preko pančevca. Ne vredi ni prisustvo policiske patrole , jednostavno , baruština ih primora da uspore.
Sa i bez baruštine obični gradjani trpe štetu, jer protiv tih ,,migracionih bizona,, nema leka , te je ugodno videti povremeno normalan protok saobracaja.
Naravno ocekujem od nadležnih da što pre naprave kišni ispust-odvod na spornom mestu kako bi se umanjila tekuca Bangladešizacija III Bgda i samog Pančevca čija opravka traje taman onoliko koliko čekamo i Godoa. 🥱
 
Ne , ne navijam za zlo. 🤯
Al svakodnevno gledamo brojne ,,bizone,, koj voze preko pančevca. Ne vredi ni prisustvo policiske patrole , jednostavno , baruština ih primora da uspore.
Sa i bez baruštine obični gradjani trpe štetu, jer protiv tih ,,migracionih bizona,, nema leka , te je ugodno videti povremeno normalan protok saobracaja.
Naravno ocekujem od nadležnih da što pre naprave kišni ispust-odvod na spornom mestu kako bi se umanjila tekuca Bangladešizacija III Bgda i samog Pančevca čija opravka traje taman onoliko koliko čekamo i Godoa. 🥱

Da stvar bude gora, kada bi se vozilo po propisnoj brzini do 50kmh, na Pancevcu bi bio jos veci kolaps....
 
,, ... kada bi se vozilo po propisnoj brzini do 50kmh, na Pancevcu bi bio jos veci kolaps.... ,,

Ma, da... 🎯
Obavezno preko 50 km/h
i živeli nam bizoni. 🥳 🦬

Tupsoni što sade saob. znake sa ograničenima brzine, verovatno su na saobracajnom fakultetu izučavali konjsku zapregu te takve znake seju po čitavom gradu Bangladešu i pančevcu. Tupsoni nemaju pojma koliko mogu da jure bizoni🦬 u svojoj snazi i slavi.... treba im to dojaviti. 📞 ...
 
Kao mlad vozac nisam znao za to umjetno jezero na kraju mosta pa sam lepo glisirao sa Yugom,srecom nikog nije bilo pored ili iza da bude buuum.
Nije toliko problem to ogranicenje brzine koliko su lose navike u voznji,jel jelte ovaj iza moze da vidi do kad mi vazi prva pomoc koliko se nabija u gepek.
 
,, ... kada bi se vozilo po propisnoj brzini do 50kmh, na Pancevcu bi bio jos veci kolaps.... ,,

Ma, da... 🎯
Obavezno preko 50 km/h
i živeli nam bizoni. 🥳 🦬

Tupsoni što sade saob. znake sa ograničenima brzine, verovatno su na saobracajnom fakultetu izučavali konjsku zapregu te takve znake seju po čitavom gradu Bangladešu i pančevcu. Tupsoni nemaju pojma koliko mogu da jure bizoni🦬 u svojoj snazi i slavi.... treba im to dojaviti. 📞 ...
Opste je poznato da je saobracaj u Beogradu optimizovan i da je protok u skladu sa ogranicenjima brzine...
U nekim tamo vasionama postoje simulatori, ali to na planeti majmuna jos nije poznato...
 
Главно питање, ко је дужан то да реши?

У чијем је "власништву" мост тј ко њиме газдује
Ко је дужан да контролише и ко одговара за пропусте?

Знамо ли?
Republika, ali nije ni bitno. Da građani blokiraju pančevac kao onomad Gazelu zbog Rio Tinta počeli bi da ga rade. Pošto narod u trećem Beogradu ćuti i ne vidi problem sa mostom onda ni nema popravke mosta.
 
Протест као крајња мера - да. Али, ако ми ништа не можемо да решимо без протеста, онда је нешто добрано зрело за замену. Не само актуелна власт, пошто је проблем старији од ње, него наш унутрашњи строј мора да се мења. Еволуција а не револуција.
 
Протест као крајња мера - да. Али, ако ми ништа не можемо да решимо без протеста, онда је нешто добрано зрело за замену. Не само актуелна власт, пошто је проблем старији од ње, него наш унутрашњи строј мора да се мења. Еволуција а не револуција.
Upravo. U ovoj državi ne fukncioniše doslovce nijedan politički proces nego je jedino preostalo da se blokira saobraćaj i izaziva kolaps. Jedino na to se regauje i to ne uvek.
 
Главно питање, ко је дужан то да реши?

У чијем је "власништву" мост тј ко њиме газдује
Ко је дужан да контролише и ко одговара за пропусте?

Знамо ли?
U pitanju je državni put IB reda broj 47, gazduje Putevi Srbije. Mada verovatno nisu srećni zbog toga što je to slepo crevo i dalje njihovo.
 
Дакле, било шта да се деси, запушен одвод, искочио чешаљ, не ради осветљење, и "цецнуо" мост или предмоствоски део на стубовима, пише се писмо Путевима Србије и они неће рећи, "ми нисмо надлежни"? Такав сценарио је немогуће да се деси за било који случај?
 
Мени се све нешто чини да ту нема капе. Него да су сви једнако ненадлежни
 
Most djele 4 firme ako se ne varam Puževi srbije kolovoz i one nazovi pešačke staze
Prilazne saobraćajnice putevi beograda sa bg strane tu je djilas obnovio i napravio onunrapu trebala je i druga da se uradi pa niste
Dva kolosjeka IzS
Prilaznu stranu sa one strane dal voj putevi ili butevi beograda pitanje je
 
Vrh