Šta je novo?

Pančevački most

Једно од могућих решења је направити паралелни мост мало низводно постојећем, слично као што је Мост Бошко Перошевић направљен када је Жежељев настрадао за време бомбардовања. Волео бих да чујем мишљење грађевинских инжењера за мостове. Убедљиво најскупе решење је дуготрајан прекид саобраћаја, или дуготрајно велико смањење капацитета.
 
Moraće prvo da se izgradi most na Adi Huji, pa da se ovaj radi.. do tada-krpačina.
 
I to će biti rđavo po stanovnike Borče, a posebno Krnjače i Koteža, jer nije toliko svakodnevno krużenje baš dobro za zdravlje.

Sve bih mogao da shvatim kod našeg planiranja i izgradnje grada pre nego apsolutni muk na temu gradnje još jednog, čisto gradskog mosta, uzvodno od Pančevca. Ovo je kao da na Novi Beograd vodi samo Gazela, planiramo i Most na Adi (Ciganliji), ali Brankov i Stari savski... kome to treba. U čemu je stvar, anyone?

Kao da se ljudi sa te strane Dunava gubavi, ili šta je u pitanju. Pa zgrada Opštine im se nalazi ispod Skupštine, majka mu stara - mogla je i u Surčinu da bude...
 
Mnogo para, kojih, očigledno, nema.. kad se izgradi most na Ada Huji, most kod Vinče u sklopu obilaznice, rekonstruiše Pančevac do temelja... tamo negde 2030. će i takav most doći na red, nadam se.
 
Mnogo para, kojih, očigledno, nema.. kad se izgradi most na Ada Huji, most kod Vinče u sklopu obilaznice, rekonstruiše Pančevac do temelja... tamo negde 2030. će i takav most doći na red, nadam se.
Ovo nije ispravna logika. Da li si primetio čudnu istinu da praktično svi gradovi koje čovek zna imaju sve osnovne objekte koji treba da postoje, praktično, oduvek? To je zato što su objekti koji po svakoj logici treba da postoje - isplativi. Nama bi u toj meri značajno poboljšanje saobraćaja između centralne zone i jedne čitave geografske celine zapravo donelo mnogo novca. Dakle, mi ga ovako nerazvijeni, zapravo, trošimo na hrpe.

Čak i po čisto komercijalnoj logici, most na tom potezu mogao bi se izgraditi putem koncesije, privatnim kapitalom.
 
Mislim da Beograd moze bez Pancevackog mosta.
Nadlezni svakako nece sada da grade most koji ce sigurno zasmetati kupvima kvadrata u naseljima koja ce se uskoro graditi oko mosta i Luke Beograd.
Ne zele da bude kao sa starim Savskim mostom, da naprave zgrade, pa da postojeci most zasmeta.

Zasto ce da se sa pocetkom gradnje novih naselja Pancevacki most rastavi i nekoliko godina izgradi drugi most, negde nizvodno. Do zavrsetka radova ljudi mogu da idu preko Smedereva i Kuvina.
Pre svega toga bice i javna rasprava i anketa na temo "Sta sa konstrukcijom mosta?".
Mozda ce konstrukciju mosta da stave na Usce.
 
Ovo nije ispravna logika. Da li si primetio čudnu istinu da praktično svi gradovi koje čovek zna imaju sve osnovne objekte koji treba da postoje, praktično, oduvek? To je zato što su objekti koji po svakoj logici treba da postoje - isplativi. Nama bi u toj meri značajno poboljšanje saobraćaja između centralne zone i jedne čitave geografske celine zapravo donelo mnogo novca. Dakle, mi ga ovako nerazvijeni, zapravo, trošimo na hrpe.

Čak i po čisto komercijalnoj logici, most na tom potezu mogao bi se izgraditi putem koncesije, privatnim kapitalom.
Nemam ja ništa protiv tog mosta, eto nek naprave drumski ka Cvijićevoj i još jedan tramvajski ka Tadeuša Košćuška.. ako to može da se isfinansira..
 
Nemam ja ništa protiv tog mosta, eto nek naprave drumski ka Cvijićevoj i još jedan tramvajski ka Tadeuša Košćuška.. ako to može da se isfinansira..
To bi bilo najbolje resenje jer tramvajska pruga bi samo skrenula prema mostu par stotina metara.
 
Tačnije, sad sam merio, ako bi ga pozicionirali u osi Dubrovačke ulice (tu je najuži)-samo 470m... e sad ne znam da li bi baš na tom mestu bilo izvodljivo.
 
Prošao sad strit vjuom Dubrovačkom ulicom-lagano može most tu da se postavi, obala je slobodna do Marine Dorćol, a tramvaj može da se pruži Dubrovačkom do Dušanove bez problema.

Naspram Tadeuša Košćuška Dunav je širi za još 200 m.
 
Боље да гађа Т. Кошћушка, да вози право у центар. Мада може и ту исто мост, што да не два трамвајска преко Дунава.
 
Nego, kad vidim ove uličice na Kotežu, ne znam gde bismo tu provukli tramvaj..jedino preko polja da ide pravo u Borču.
 
Nije neki intenzitet saobraćaja u Kotežu, mogao bi tramvaj komotno da okreće kao 43 i da deli traku sa automobilima po uzoru na Resavsku.
 
Vrh