Šta je novo?

Pančevački most

Ako pretpostavimo je u jednom trenutku most bude zatvoren za saobracaj kao nebezbedan, ceo saobracaj ce se prebaciti na Pupinov most i na Kovin.
Tada nestaju sve prepreke da se sadasnji most srusi i tu izgrade stanovi.
Greska iz Bgd na vodi se nece ponoviti, tamo su prvo gradili, pa tek sada razmisljaju o rusenju Starog mosta.
Beograd moze i bez Pancevackog mosta.
Eventualno bi mogli da naprave tunel ispod Dunava.
Jbt. 🙄
 
Samo jos da završimo dva ogromna mosta koja nisu ni u planu i počinjemo rekonstrukciju pančevca
Apsolutno sam ubeđen da neće započeti ništa oko mosta na Adi Huji sve dok se Pančevac sam od sebe ne raspadne tj pukne na više mesta i padne u Dunav
Dete koje je rođeno kada je počela priča oko gradnje mosta na Adi Huji sada ima 23-24 godine
 
.... Dete koje je rođeno kada je počela priča oko gradnje mosta na Adi Huji sada ima 23-24 godine...

Gledaj na to pozitivno 🤗
Taman je zrelo za svadbu, pa će biti i unučadi koj ce dočekati obnovu Pancevca i izgraadnju novog mosta preko ade Huje 😂
 
20230509_165436.jpg

Evo vidi se nesto radu
 
Bas sam komentarisao tu oogradu pre par dana. Krpačina u svakom smislu, sve samo da se ne uradi remont
 
I narod mirno gleda kako se obavljaju te krpačine i ne diže glas, pa se shodno tome gradska vlast ni ne angažuje oko mosta, jer ne postoji "požar" koji treba da se ugasi. Najbolji primer je nedavna pobuna zbog neizgradnje kanalizacije u III Beogradu, koja je uspešno sanirana.​
 

 
Непопуларно мишљење. Магацинима, стовариштима и бетонским базама на Вилиним водама и Ади Хуји ту одавно више није место. Привредна зона = камиони а Вилиним водама се може прићи само на два начина од којих су оба лоша. Први је преко мученог и загушеног панчевца све док једном неко и својих 40 тона и мост не стровали у Дунав. Други је од Остружнице или Орловаче па Радничком, Булавером војводе Мишића, Савском, Карађорђевом па око Калемегдана где се практички пролази кроз сам центар града. Локације прикладне за привредне зоне су део око петље Батајница и равничарски потез уз обилазницу, западни ободи Новог Београда и Сурчина, део код петље Остружница и можда Крњача.
 
Ima da bude posle 4 meseca sredili jednu spojnicu i kao vau... Ne znam da li su odradili nešto pošteno kad god su ga dirali. Ali, nadam se da grešim.
 
Meni i dalje nije jasno kakva intervencija je u pitanju koja će trajati 4 meseca?
 
I prošli put su stavili neki ludački rok za zamenu segmenata trotoara, a u stvarnosti radili 2 meseca.
 
Dzonihsv wrote:
,,... Ne znam da li su odradili nešto pošteno kad god su ga dirali.... ,,,

Kad po malko diraju decu radi lličnog zadovoljenja, patologiija ima izraz - pedofilija
Kako li pattologija naziva to dirkanje mosta....
... hm.... možda mostofilija... 🤑
kako god , kad vec nisu pravi radovi , neka patologija sigurno jeste 😂
 
Poslednja izmena:
Taj most i sve oko njega je teška sramota Beograda.. Smuči mi se kad god pogledam na taj raspad, da li na njemu, da li oko njega, ili kad vidim onaj krš i trulež ispod... a tek onaj Dunavski peron na kojem staje voz iz Pančeva... one čerge i travuljina na sve strane.. Kad voz krene za Pa prolazi bukvalno pored fekalija koje cure iz te neke kućice načičkane uz prugu.. baš gledam kroz prozor, kaplje lagano, bez blama.. sve se raspada, samo krokodili što ne trče okolo.

Lep prvi, ili poslednji dodir sa prestonicom.
 
Meni i dalje nije jasno kakva intervencija je u pitanju koja će trajati 4 meseca?
Iz „Puteva Srbije“ za portal N1 objasnili su da se izvode radovi na zameni ploča na pešačkim stazama, zameni ivičnjaka i popravci oštećene ograde. Takođe se, u okviru redovnog održavanja izvode i radovi na kolovozu, kao i na higijeni mosta.

U principu, redovno održavanje je 90% radova. Zameniće par ploča, zavariti par delova ograde i to je to.
 
Непопуларно мишљење. Магацинима, стовариштима и бетонским базама на Вилиним водама и Ади Хуји ту одавно више није место. Привредна зона = камиони а Вилиним водама се може прићи само на два начина од којих су оба лоша. Први је преко мученог и загушеног панчевца све док једном неко и својих 40 тона и мост не стровали у Дунав. Други је од Остружнице или Орловаче па Радничком, Булавером војводе Мишића, Савском, Карађорђевом па око Калемегдана где се практички пролази кроз сам центар града. Локације прикладне за привредне зоне су део око петље Батајница и равничарски потез уз обилазницу, западни ободи Новог Београда и Сурчина, део код петље Остружница и можда Крњача.
Pri izboru lokacije rečnih luka, navešću nekoliko glavnih kriterijuma po kojima se rangiraju varijante rešenja: 1) Da se vezuje za onu stranu reke odakle je najveća transportna tražnja (minimalno korišćenje mostova). 2) Minimalni i najjeftiniji za dogradnju put uključivanja na neku glavnu prugu 3) Minimalni i najjeftiniji za dogradnju put uključivanja na drumove odakle je tražnja najveća. 3) Da lokacija ima kontinuitet luke, u smislu da je dogradnja jeftinija od gradnje od nule. 4) Kriterijum vezanosti za plovni tok sa maksimalnom kategorijom plovnosti 5) Dobra veza sa bazom kvalifikovane radne snage velikog grada. 6) Kriterijum blizine i dostupnosti potrošačkoj zoni. 7) Stabilna i ravničarska obala pogodna za industrijsko-skladišno-pretovarne sadržaje. 8) Iskoristiti prirodan rukavac. 9) Kategorička zabrana luke u zoni vodoizvorišta, u zoni posebnih prirodnih rezervata ili kulturno-istorijski važnoj zoni.

Minimalan prelazak mostovaVeza sa glavnim prugamaVeza sa glavnim putevimaKategorija plovnostiVeza sa bazom kvalifikovane radne snageBlizina grada najvećeg klijentaRavničarska obalaIskoristiti prirodni rukavacVodoizvorišta, ekološke zone ili istorijsko nasleđe
Petlja Batajnicasrednjesrednje skupomanja dogradnjaVIsrednjesrednjenenenema
NBG Jakovosrednjejeftinomanja dogradnjaV (sada IV)srednje srednjedanevodoizvorište
Ostružnicaminimumjeftinomanja dogradnjaV (sada IV)srednje dobrosrednjedanevodoizvorište
Vinčaminimumvrlo skupomanja dogradnjaVIII (najviša)loše srednjenenearh. nalazište
Pančevomaksjeftinoskupa dogradnjaVIII (najviša)srednje dobrosrednje danenema
Krnjačamakssrednje skuposkupa dogradnjaVIII (najviša)srednje loše srednjedanenema
Veliko selominimumvrlo skupo nepraktičnoskupa dogradnjaVIII (najviša)jako lošesrednjedanenema
Beljarica, (leva obala kod Pupina)maksvrlo skupo i nepraktičnomanja dogradnjaVIjako lošesrednje daneprirodni rezervat + vodoizvorište
Dorčol-Ada Hujaminimumjeftinosrednja dogradnjaVIII (najviša)najbolje blizudadanema

Od 9 lokacija 5 za svakog razumnog kategorički otpadaju. Ali sa naprednjologijom, poništavaju se sve nauke uključujući i ekonomiju. Na svako namensko zemljište sačuvano od strane naših razumnijih predaka se pretvara u građevinske placeve. Dok je u Savskom amfiteatru po navedenim kriterijumima imalo smisla postepeno demontirati operativnu obalu ostavivši samo putničku železnicu, od Dorćola do Višnjice smo imali sasvim drugo. Od glavnih veza je samo još nedostajao brzi put Dorćol - Višnjica - Kaluđerica, bez potrebe za nekim kapitalnijim objektom. To je jednostavniji i jeftiniji projekat od bilo kog mosta na Dunavu sa prilazima. Naravno da bi Vojvodinu trebalo da pokrivaju druge luke, i da luke Smederevo, Novi Sad i Pančevo u ozbiljnoj privrednoj strategiji ne poriču Luku Beograd.

Da vezano je i sa Pančevačkim mostom, i sa Lukom Beograd, tako da molim administraciju da ne uklanja iz ove teme. Ako misli da treba i na temi o luci, neka duplira.
 
Vrh