Onda, trajekt, MC_, je l' to beše ima u najvećoj varoši nizozemskoj??
Trajekt/skela ima jako veliki kapacitet za prevoz putnika i bicikala, ali jako mali za motorna vozila. U Holandiji postoji pre svega zbog prevoza biciklom, a za kola ima samo tamo gde su sela suviše mala da bi se bilo šta drugo isplatilo + za opasne materije, koje ne smeju u drumski tunel. Tamo gde prolaze prekookeanski brodovi mostova nema, samo skela za pešake i bicikliste i tunel. Apsolutni kapacitet svake od 3 skele između Ijmuiden i Amsterdam je za obična kola, 3 para polazaka * 21 kola * 4 doka=252kola u jednom smeru na sat. Jedna bezsemaforna traka puta sa trakama za uključenja i isključenja ima kapacitet 1800 kola. Po pešacima/biciklistima, apsolutni kapacitet takve skele je 3*300*4 = 3600 putnika na sat u jednom smeru. Bliže centru Amsterdama su skele bez kola za po 150 ljudi. Najkorišćenija ima 20 pari polazaka na sat, ili 3000 putnika kapacitet.da ima, ali ima i tunel ispod Amstel-a.
Trajekt je samo za one koji bas to hoce.
Zasto ga ne grade onda?Trajekt/skela ima jako veliki kapacitet za prevoz putnika i bicikala, ali jako mali za motorna vozila. U Holandiji postoji pre svega zbog prevoza biciklom, a za kola ima samo tamo gde su sela suviše mala da bi se bilo šta drugo isplatilo + za opasne materije, koje ne smeju u drumski tunel. Tamo gde prolaze prekookeanski brodovi mostova nema, samo skela za pešake i bicikliste i tunel. Apsolutni kapacitet svake od 3 skele između Ijmuiden i Amsterdam je za obična kola, 3 para polazaka * 21 kola * 4 doka=252kola u jednom smeru na sat. Jedna bezsemaforna traka puta sa trakama za uključenja i isključenja ima kapacitet 1800 kola. Po pešacima/biciklistima, apsolutni kapacitet takve skele je 3*300*4 = 3600 putnika na sat u jednom smeru. Bliže centru Amsterdama su skele bez kola za po 150 ljudi. Najkorišćenija ima 20 pari polazaka na sat, ili 3000 putnika kapacitet.
Odnosmo MC je u pravu da bi skela bila nedovoljna. Još, dok su u Amsterdamu mala kolebanja vodostaja, na Savi i Dunavu su ogromna. Još, u Amsterdamu su nasipi i obolautvrde jako blizu toku sa obe strane obale u urbanim zonama. Čisto ukazujem na važne detalje planiranja. Bukvalno treba ozbiljan put napraviti kroz forlande, takav da može i autobus ako hoćeš uspešnu skelu.
A paralelni most Pančevcu ima vrlo važnu prednost u odnosu na Višnjički i Dorćol-Kotež, a to su:
1) Najkraći rok izgradnje. Minimalna eksproprijacija
2) Maksimalno uklapanje u postojeću uličnu mrežu uključujući i petlje
3) Posledično minimalna cena gradnje.
4) Posledično najveća dobit, jer manje godina se živi sa lošim sistemom. Ko zna osnove ekonomike zna o čemu pišem.
5) Faznost, pri kojoj su zatvaranja saobraćaja minimalna, a nove celine se odmah puštaju u saobraćaj.
Pogledajte prilog 159350
Za sve delove koji su vezani za drumski saobraćaj na samom mostu su oni nadležni. Inundacioni most sa severne strane je takođe njihov, a sa južne samo Bog zna! Deo verovatno pripada i Beograd putu.Дакле, било шта да се деси, запушен одвод, искочио чешаљ, не ради осветљење, и "цецнуо" мост или предмоствоски део на стубовима, пише се писмо Путевима Србије и они неће рећи, "ми нисмо надлежни"? Такав сценарио је немогуће да се деси за било који случај?
Pa jos 1989 je to bilo nešto sa skelom podboceno
Stubove su radili 2018, sećam se kada sam se vraćao iz krnjače sa posla da sam prvi put primetio.од тада два пута, па су изливали стубое. Погледајте имате две дебљиен. Оригиналне, витке, и после тога дебеле. Ти дебели су новијег датума, ја се сећам да су их радили на два места, а пре тога су годинама стојале ове скеле-подупирачи
Legenda kaže:Rekao je i da mosta preko Ade huje nije ni na vidiku.