Šta je novo?

Pančevački most

Зато то и килаво иде. Над свима њима треба ставити супервизора који би морао да газдује у целом и одговара за све, а онда он распоређује по границама
Иначе распад
 
Ide kilavo jer nijedan bogataš s vlasti ne prelazi svaki dan Pančevac, niti tamo žive, niti ti putevi vode do njihovih omiljenih je*******ališta. Da je drugačije, sve 4 firme bi radile svoj posao, a most bi bio ispoliran da sija do Temišvara.

Nemojmo se lagati, naselja s banatske strane uživaju reputaciju septičke jame, a Pančevo i Zrenjanin su pušteni niz vodu još dosta pre nego što se formirao Ča-ča pojas kakav danas poznajemo.
 
Onda, trajekt, MC_, je l' to beše ima u najvećoj varoši nizozemskoj??
da ima, ali ima i tunel ispod Amstel-a.
Trajekt je samo za one koji bas to hoce.
Trajekt/skela ima jako veliki kapacitet za prevoz putnika i bicikala, ali jako mali za motorna vozila. U Holandiji postoji pre svega zbog prevoza biciklom, a za kola ima samo tamo gde su sela suviše mala da bi se bilo šta drugo isplatilo + za opasne materije, koje ne smeju u drumski tunel. Tamo gde prolaze prekookeanski brodovi mostova nema, samo skela za pešake i bicikliste i tunel. Apsolutni kapacitet svake od 3 skele između Ijmuiden i Amsterdam je za obična kola, 3 para polazaka * 21 kola * 4 doka=252kola u jednom smeru na sat. Jedna bezsemaforna traka puta sa trakama za uključenja i isključenja ima kapacitet 1800 kola. Po pešacima/biciklistima, apsolutni kapacitet takve skele je 3*300*4 = 3600 putnika na sat u jednom smeru. Bliže centru Amsterdama su skele bez kola za po 150 ljudi. Najkorišćenija ima 20 pari polazaka na sat, ili 3000 putnika kapacitet.

Odnosmo MC je u pravu da bi skela bila nedovoljna. Još, dok su u Amsterdamu mala kolebanja vodostaja, na Savi i Dunavu su ogromna. Još, u Amsterdamu su nasipi i obolautvrde jako blizu toku sa obe strane obale u urbanim zonama. Čisto ukazujem na važne detalje planiranja. Bukvalno treba ozbiljan put napraviti kroz forlande, takav da može i autobus ako hoćeš uspešnu skelu.

A paralelni most Pančevcu ima vrlo važnu prednost u odnosu na Višnjički i Dorćol-Kotež, a to su:
1) Najkraći rok izgradnje. Minimalna eksproprijacija
2) Maksimalno uklapanje u postojeću uličnu mrežu uključujući i petlje
3) Posledično minimalna cena gradnje.
4) Posledično najveća dobit, jer manje godina se živi sa lošim sistemom. Ko zna osnove ekonomike zna o čemu pišem.
5) Faznost, pri kojoj su zatvaranja saobraćaja minimalna, a nove celine se odmah puštaju u saobraćaj.

PAN — копия.jpg
 
Trajekt/skela ima jako veliki kapacitet za prevoz putnika i bicikala, ali jako mali za motorna vozila. U Holandiji postoji pre svega zbog prevoza biciklom, a za kola ima samo tamo gde su sela suviše mala da bi se bilo šta drugo isplatilo + za opasne materije, koje ne smeju u drumski tunel. Tamo gde prolaze prekookeanski brodovi mostova nema, samo skela za pešake i bicikliste i tunel. Apsolutni kapacitet svake od 3 skele između Ijmuiden i Amsterdam je za obična kola, 3 para polazaka * 21 kola * 4 doka=252kola u jednom smeru na sat. Jedna bezsemaforna traka puta sa trakama za uključenja i isključenja ima kapacitet 1800 kola. Po pešacima/biciklistima, apsolutni kapacitet takve skele je 3*300*4 = 3600 putnika na sat u jednom smeru. Bliže centru Amsterdama su skele bez kola za po 150 ljudi. Najkorišćenija ima 20 pari polazaka na sat, ili 3000 putnika kapacitet.

Odnosmo MC je u pravu da bi skela bila nedovoljna. Još, dok su u Amsterdamu mala kolebanja vodostaja, na Savi i Dunavu su ogromna. Još, u Amsterdamu su nasipi i obolautvrde jako blizu toku sa obe strane obale u urbanim zonama. Čisto ukazujem na važne detalje planiranja. Bukvalno treba ozbiljan put napraviti kroz forlande, takav da može i autobus ako hoćeš uspešnu skelu.

A paralelni most Pančevcu ima vrlo važnu prednost u odnosu na Višnjički i Dorćol-Kotež, a to su:
1) Najkraći rok izgradnje. Minimalna eksproprijacija
2) Maksimalno uklapanje u postojeću uličnu mrežu uključujući i petlje
3) Posledično minimalna cena gradnje.
4) Posledično najveća dobit, jer manje godina se živi sa lošim sistemom. Ko zna osnove ekonomike zna o čemu pišem.
5) Faznost, pri kojoj su zatvaranja saobraćaja minimalna, a nove celine se odmah puštaju u saobraćaj.

Pogledajte prilog 159350
Zasto ga ne grade onda?
 
Зато што на позицијама политике и одлучивања имамо један безидејни и нестручни и полустручни систем. Имамо Панчевачки мост у лошем грађевинском стању и три потенцијална моста за шире разматрање:

1) Дорћол - Котеж:
- на десној обали главна друмска веза на Цвијићеву, главна ГСП-
- на десној обали трамвај везан на Жоржа Клеменсоа или Тадеуша Кошћушка.
- На левој обали главне друмска и трамвајска везе Западноборчански булевар и булевар на правцу Саве Ковечевића у Крњачи.
2) Нови Панчевачки мост:
- за друмски саобраћај на левој и десној обали користе се поправљене и дорађене петље са Зрењанинским путем и Деспота Стефана. Додатна веза ка Вишњичком булевару.
- На десној обали се трамвај грана на правац Мије Ковачевића и Деспота Стефана.
--На левој обали трамвај иде правцем Зрењанинског пута.
3) Мост Вишњица-Крњача:
- На десној обали се везује за правце на најважнијем делу ни не започете Спољне магистралне тангенте и Вишњичког булевара.
- На десној обали трамвај се везује за Вишњички булевар
- На левој обали трамвај се преко Панчевачког пута везује за Зрењанински пут.
- На левој обали друм се везује за петљу Споњне магистралне тангенте и Панчевачког пута.

У озбиљној анализи, такмиче се прва и друга варијанта, док трећа варијанта јако брзо испада због (не)наслеђа изграђене инфраструктуре на десној обали Саве и преобилазних кретања за најјаче транспортне токове. А комплетна институцијално-политичка елита иде управо на трећу варијанту, против било какве памети.
 
Eh, da se neki od vas pitaju za nesto u ovom gradu, siguran sam da bi problem saobracaja vrlo brzo bio, ako ne resen, onda smanjivan iz godine u godinu. A bili bi rešavani i drugi beogradski problemi.
 
Дакле, било шта да се деси, запушен одвод, искочио чешаљ, не ради осветљење, и "цецнуо" мост или предмоствоски део на стубовима, пише се писмо Путевима Србије и они неће рећи, "ми нисмо надлежни"? Такав сценарио је немогуће да се деси за било који случај?
Za sve delove koji su vezani za drumski saobraćaj na samom mostu su oni nadležni. Inundacioni most sa severne strane je takođe njihov, a sa južne samo Bog zna! Deo verovatno pripada i Beograd putu.
Osvetljenje je pretpostavljam u nadležnosti JKP Javno osvetljenje. Sama konstrukcija mosta je u nadležnosti Infrastrukture železnice Srbije.

Ali da, najverovatnije će se sve firme praviti lude ako im se obratiš.
 
То иде у прилог пројекта Нови Панчевачки, концепта идеје коју сам предложио. Новим Панчевачким се бави само град, старим само Железница, а чији део није у критично лошем стању, и ако и сваки има маћеху, а не мајку, бар има једну а не две маћехе.
 
Ako je gradonačelnik rekao da je netačno da će da se uruši Pančevac, onda treba da mu verujemo. Jer ako iko zna je u kritičnom stanju, onda je to on, i zato čudi da već nisu krenuli sa demontiranjem Starog savskog mosta. :D
 
Danas sam zagledao sanaciju ograde na Pančevcu.
Obijali su propalu "pozidu" koja drži ogradu i ponovo je ošalovali, a onda zatim na nju stavljali metalne nosače na koje su navarili staru raspalu ogradu.
Na prvi pogled izgleda kao krpačina a na drugi jos više. Očigledno je da nema nikakvih ozbiljnih sanacija u planu i da je ovo popravljeno da ne bi otpalo kad se neko nasloni rukom.....

Nisam uspeo da slikam jer vozim....a ja sam savestan vozač ;)
 
Mislim da ce novi most biti izgradjen posle Ade Huje, a da c eovaj biti srusen da ne ometa stanogradnju.
 
од тада два пута, па су изливали стубое. Погледајте имате две дебљиен. Оригиналне, витке, и после тога дебеле. Ти дебели су новијег датума, ја се сећам да су их радили на два места, а пре тога су годинама стојале ове скеле-подупирачи
 
од тада два пута, па су изливали стубое. Погледајте имате две дебљиен. Оригиналне, витке, и после тога дебеле. Ти дебели су новијег датума, ја се сећам да су их радили на два места, а пре тога су годинама стојале ове скеле-подупирачи
Stubove su radili 2018, sećam se kada sam se vraćao iz krnjače sa posla da sam prvi put primetio.
 
Мени је толико смешан назив Хуја, јер у руском језику има значење које се директно примењује за све пројекте који су везани за исту. :)
 
Ako pretpostavimo je u jednom trenutku most bude zatvoren za saobracaj kao nebezbedan, ceo saobracaj ce se prebaciti na Pupinov most i na Kovin.
Tada nestaju sve prepreke da se sadasnji most srusi i tu izgrade stanovi.
Greska iz Bgd na vodi se nece ponoviti, tamo su prvo gradili, pa tek sada razmisljaju o rusenju Starog mosta.
Beograd moze i bez Pancevackog mosta.
Eventualno bi mogli da naprave tunel ispod Dunava.
 
Vrh