Šta je novo?

Pančevački most

Hah barikade, sećam se i toga kao klinac kada smo iz Vrčina išli za grad avalskim putem u Pinosavi tamo gde se skreće za Avalu je uvek bila milicija i bogami su neretko zaustavljali vozila. Posebno ona sa gastoskim tablicama. Isto je bilo i na ulazu u grad sa tadašnje magistrale iz Novog Sada.
 
БеоВоз је ишао прво од Аеродрома (Главна), па онда су га пустили од Предграђа (Варош), а онда су тек направљени Стрелише и Војловица.
Ovo je zanimljivo.. Polovinom sedamdesetih je ukinuta stanica na Tamišu, a tek polovinom devedesetih su, dakle, napravljena stajališta u Vojlovici i na Strelištu.. Ako te dobro razumem, znači da je 20 godina celo Pančevo imalo samo 2 prilično udaljene stanice (Varoš i Aerodrom)...Šta je bilo u glavama tih ljudi kada su ukidali putnički saobraćaj sa Tamiša, sada mi je još veća misterija..
 
Šteta što je teško doći do bilo kakvih fotografija te improvizovane petlje i barikada. Iz današnje perspektive sve to zvuči baš neverovatno.

A istovremeno vidimo i koliko jedna bolje projektovana petlja, koja ima dobru širinu, geometriju, utiče na rasterećenje saobraćaja. Mi danas praktično nikad nemamo gužvu u smeru ka Borči i Pančevu, dok je suprotni smer u špicu redovno zakrčen, baš iz razloga što se odlivne rampe sa mosta na gradskoj strani završavaju na bedan način, praktično direktno semaforima.
 
Ја имам фотографију барикада, у глави. Буквално. Имали смо другара (тренирао атлетику), који је редовно излазио из аута и трчао тих педесетак метара поред нас док поштујемо ограничење (20км/х). Шта су нас пута заустављали, тражили сајле, сијалице... Једном сам морао да платим казну од 105 динара, па смо скупљали све у металу. Попиздео пандур. И тако...
 
Screenshot_20230303-000142_Gallery.jpg
 
ZAŠTO SE OVO NE REALIZUJE A SVE JE POTPISANO??



Београд, Булевар краља Александра 282 www.putevi-srbije.rs

На основу члана 57. став 1. и 2. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр. 124/12, 14/15 и 68/15)





објављује:



ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ





Назив наручиоца: Јавно предузеће «Путеви Србије»



Адреса наручиоца: Београд, Булевар краља Александра 282



Интернет страница наручиоца: www.putevi-srbije.rs



Врста наручиоца: јавно предузеће



Предмет јавне набавке: услуга – Техничка документација за рушење и изградњу прилазних конструкција на десној обали друмско железничког моста преко реке Дунав - «Панчевачки мост» у Београду на државном путу IБ реда бр. 47, деоница: Београд (Богословија) – петља Крњача (71322000 Услуге техничког пројектовања у грађевинарству за нискоградњу)



Уговорена вредност
: Укупна уговорена цена са свим пратећим трошковима износи 23.842.000,00 динара без пореза на додату вредност, односно 28.610.400,00 динара са порезом на додату вредност

Критеријум за доделу уговора:

Додела уговора је извршена применом критеријума „Најнижа понуђена цена без ПДВ-а“


Број примљених понуда:

Благовремено до дана 15. децембра 2020. године примљене су понуде од три понуђача


Највиша и најнижа понуђена цена:


Заједничка понуда групе понуђача «ИНСТИТУТ ЗА ПУТЕВЕ АД БЕОГРАД» Београд и «MOSTPROJEKT» AD БЕОГРАД, Нови Београд, је највиша понуђена и износи 69.696.900,00 динара без пореза на додату вредност, односно 83.636.280,00 динара са порезом на додату вредност, а заједничка понуда групе понуђача «DB INŽENJERING» d.о.о. Београд, «MHM-PROJEKT» d.о.о. Нови Сад и «AG INSTITUT» d.о.о. Нови Сад, је најнижа понуђена и износи 23.842.000,00 динара без пореза на додату вредност, односно 28.610.400,00 динара са порезом на додату вредност
Највиша и најнижа понуђена цена код прихватљивих понуда:

Заједничка понуда групе понуђача «ИНСТИТУТ ЗА ПУТЕВЕ АД БЕОГРАД» Београд и «MOSTPROJEKT» AD БЕОГРАД, Нови Београд, је највиша понуђена, прихватљива и износи 69.696.900,00 динара без пореза на додату вредност, односно 83.636.280,00 динара са порезом на додату вредност, а заједничка понуда групе понуђача «DB INŽENJERING» d.о.о. Београд, «MHM-PROJEKT» d.о.о. Нови Сад и «AG INSTITUT» d.о.о. Нови Сад, је најнижа понуђена, прихватљива и износи 23.842.000,00 динара без пореза на додату вредност, односно 28.610.400,00 динара са порезом на додату вредност


Део или вредност уговора који ће се извршити преко подизвођача:


Понуђач нема Подизвођача


Датум доношења одлуке о додели уговора:


Одлука о додели уговора је донета дана 15. марта 2021. године


Датум закључења уговора:

Уговор је закључен дана 11.05.2021. године


Основни подаци о добављачу:

«DB INŽENJERING» d.о.о. Београд, Улица Хаџи Ђерина број 22, матични број 20688980, ПИБ 106831661, број рачуна 265-1750310000472-39 отворен код «RAIFFEISEN BANK» a.d. Београд, телефон 011/2400-995, кога заступа директор Duško Bobera, дипл.грађ.инж.
Чланови групе понуђача:
«MHM-PROJEKT» d.о.о. Нови Сад, Улица Јована Поповића број 40, матични број 20424311, ПИБ 105615738, кога заступа директор Насер Мостафа
«AG INSTITUT» d.о.о. Нови Сад, Улица Др Ђорђа Јовановића број 4, матични број 20734639, ПИБ 107062214, кога заступа директор Драгомир Радовановић


Период важења уговора
:

Рок за израду Идејног решења је 45 дана од дана закључења овог уговора.
Рок за израду Идејног пројекта је 120 дана од дана добијања локацијских услова.
Рок за поступање по извештају Ревизионе комисије и достављање финалне верзије је 20 дана од дoбијања Прелиминарног извештаја
 
Da li je neko od drugih ponuđača podneo zahtev za zaštitu prava, koji sprečava dalje izvršenje posla, i da li je o tome odlučeno? MAda to je 2021. godina, trebalo bi d aje odavno odlučeno.

Ovde bi valjalo da neko podnese zahtev za pristup informacijama od javnog značaja. Hajde videću da ja podnesem.
 
Zar ovo tehnički nije bio ugovor za izradu dokumentacije? Nije uopšte bio tender za izbor izvođača radova... Verovatno to tek predstoji, kad se i ako se odluče da nastave sa tim projektom.
 
Zar ovo tehnički nije bio ugovor za izradu dokumentacije? Nije uopšte bio tender za izbor izvođača radova... Verovatno to tek predstoji, kad se i ako se odluče da nastave sa tim projektom.
Ovde leži deo odgovora.
Te pristupne saobraćajnice su bile u službi obnove pančevca,a pošto obnove nema,nema ni tih saobraćajnica.
Jedan je za rušenje,jedan je za obnovu,treći za rekonstrukciju.
Jedno je sigurno,svako od njih je zalutao na posao ,kojim se bavi.

 
Pravo je čudo kako stubovi javne rasvete na prilaznim konstrukcijama još stoje... Bar ono malo što je ostalo.

Jezivo izgledaju, svaki je u podnožju izjela korozija...

Svaki put se iznenadim, jer ugledam nešto drugo što je na ovom mostu u stanju raspadanja.
 
Kada bi krenuli u rekonstrukciju Pancevca isti ti koji danas kmece kako je most oronuo bi sutra protestovali zbog guzve.
Ne pitaj me kako znam.
 
Kada bi krenuli u rekonstrukciju Pancevca isti ti koji danas kmece kako je most oronuo bi sutra protestovali zbog guzve.
Ne pitaj me kako znam.
Супер, нека погине још људи да се не узнемири Велики Ватерполиста због протеста.
 
Ne mogu da tvrdim 100%, ali koliko me sećanje služi, Gazela je bila u boljem stanju nego što je Pančevac trenutno.
 
Vrh