Sve u svemu, reklo bi se da je Beovoz onda bio spas, nije ni čudo što je tada dostigao zenit.
БеоВоз је ишао прво од Аеродрома (Главна), па онда су га пустили од Предграђа (Варош), а онда су тек направљени Стрелише и Војловица. АТП, серачка фирма, увек је био - никада се нису трудили да усклада полазак својих градских аутобуса са железницом ма, не само са железницом ни са ким. Чини ми се да је број 4 полазио са Аеродрома терали су кад су хтели, и најчешће силазиш из воза а видиш како АТПов ТАМ (словеначки атуобус) дими и одлази.
Чувени панчевачки бувљак који је био испрва на данашњој локацији на путу за Ковин, па су га комуналци пребацили на Аеродром па су дивљу пијацу затоврили и растеривали људе који су се ту скупљали недељом, али зато је почео да ради нови бувљак сваки дан. А онда трговина, кинези, нема кога није било. Беовоз је стајао практично испред тог "тржног ценра на отовореном" људи са са огромним торбама и робом ишли тамо-овамо, шибицари, гужва.
АТП је почетком деведестих због несташице горива ишао само до Малог Раја, а тек у шпицевима до Дунав Станице. Од Малог Раја, 108. Наравно, педерски, као и увек, поласци су били ТЕМПИРАНИ, да 108 оде, а следећи је за 45 минута, толико је вероватно требало 108 да дође до Богословије, и направи круг назад. И ти стојиш, као бу****, сунце, ветар, киша, и чекаш када ће искривљени икарбус да се појави на хорзонту. После пар таквих педерлука сам ишао искључиво у шпицу за Београд, макар после и убијао време, бар ниси на улици. У аутобусама АТП (а били су само они једноделни међуградски), људи су били као сардине начичкани, није било пријатно ни за стојање ни за седење. Увек је смрдело, увек је неки дим улазио у салон, зими/лети нема везе.
Е можеш да замислиш слику кад се појавио Беовоз? Грејање унутра, места много више (иако је исто била гужва због бувљака), бесконачна кашњења, и по 2 сата је могло да га нема, али све то није ништа, јер прво ме је вози директно до факултета, колика год да је гужва била, увек си имао мало више места а и вожња је свакако комфорније и без цимања.
Позних деведестих када се мрежа Беовоза раширила до великих даљина типа Ваљево, Инђија кашњења су постала ужасна, гужва у возу преко сваке границе, пар пута нисам успео да уђем у воз, пресео сам на АТП. У међувремену гориво је постало доступно, увели су целе линије, кренуле су хармонике за Београд, такт је био много учесталији а кренули су и комби превозници, као и Вршачки и Ковински аутобуси, тако да је било варијанти да се пребациш а ту је био и аутостоп.
После бомбардовања, Беовоз је био толико тачан да си могао да навијаш сат по њему. Кашњења практично није било колико сам га користио тих 8-9 месеци.