Šta je novo?

Pančevački most

То би и било најлогичније и најрационалније. Сама железничка конструкција моста није ружна, али је руже бочне друмске.
 
Da li neko zna kada su dograđene drumske konzole i pristupni vijadukt sa BG strane?
Našao sam podatak za 1965.
 
I ja sam pronašao tu informaciju, ono što je sigurno je da je 1966/67 konstrukcija prilaznih rampi postojala, budući da postoje scene sa Pančevca u filmu Skupljači perja na kojima se vidi sve ovo što i dan danas postoji.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Стање приступних рампи указује да су из тог периода.
 
Inače kada stojite u koloni iz pravca Pančeva, oseća se da semost neprijatno ljulja. Logočno je da se mostovi ljuljaju ali nikada nisam osetio da se ijedan most toliko zaljulja samo pri drumskom saobracaju. Čak nije ni voz prolazio u tom trenutku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883516#p883516:n82h70nc je napisao(la):
WLABmz » Sub Sep 25, 2021 6:24 pm[/url]":n82h70nc]Most je projektovan za dva koloseka, dakle na njemu bi morala da budu dozvoljena dva teretna voza u isto vreme po projektovanom stanju. Dakle, postoji neki tehnički razlog tog ograničenja.

Voleo bih da se neki Mašinac/građevinac uključi. Kao što postoje kategorije pruge za dozvoljeno opterećenje, možda postoji tako nešto i za mostove.
 
сад не капирам шта они желе, има да направе још један ту у близини да га замени, па ће да га сруше, па ће онда поново ту исто направити?
 
Па ништа, биће нови трамвајско-друмски мост, лепши, шири, бржи, јачи и бољи, а од старог ће остати само железнички мост, па ће се звати стари Панчевачки мост.
 
Zapravo i dalje niko ne zna šta će se tu desti. Samo lupamo ovde povučeni Drobnjakovim lupanjem.
 
Ja верујем да железнички део моста неће дирати. Лакше им је и јефтиније да направе нови са трамвајем, него да праве нови и са возом и са трамвајем. Једино што ми се чини као компликовано за нови друмски мост јесте петља, низводно и узводно има мање простора. Moрали би да руше оне бараке и уџерице иза полицијске станице и богословије ако би хтели да сачувају везу моста и Драгослава Срејовића. Или ако већ желе да задрже постојећу петљу, морали би да приближе леву траку приступне саобраћајнице пре железничке станице Панчевачки мост, и да пре портала железничког тунела заједно скрену низводно. Онда би било простора и за додатне траке приступним саобраћајницама, и за искључење из Деспота Стефана ка Драгослава Срејовића, што би нпр. убрзало аутобус 27Е.
 
или просто да друмско-трамвајска конструкција буду уствари два мала мостића који ће бити изграђени уз железнички (отприлике како је бранков одрађен)
 
Отприлике сам тако нешто и имао на уму, само да буду нови стубови, и да буду са низводне стране од железничке конструкције (могла би идентична решетка да се уради за трамвајску конструкцију).
 
Što da budu sa nizvodne strane? Što ne sa obe, dva mosta, a između železnička konstrukcija. Tako bi sve od ulaznih rampi moglo da se zadrži.

Znači u prevodu, da bude kao i sada, samo da drumski deo bude odvojen od železničkog i da ima svoje stubove. Jedino da se nizvodna strana napravi duža samo za koloseke tramvaja, koji bi na most dolazili iz pravca Vuka Vrčevića.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Зато што би се онда градила два нова моста, сваки са засебним стубовима, а овако можемо да направимо један. А и онако је цела приступна рампа из смера града ка Банату за рушење.
 
Pa ne znam koliko bi to finansijski bilo skuplje, možda neko zna?
Deluje mi da ne bi bilo neke razlike u ceni, jer bi se pravila dva manja mosta, umesto jednog velikog. A korist bi bila bolja, jer bi se svi ulazi na most mogli iskoristiti. Naravno podrazumeva se da se sa izgradnjom tih mostova radi i cela prilazna konstrukcija sa gradske strane.


Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Ако хоће да ураде нови мост без обуставе саобраћаја, и да после на њега преусмере сав друмски саобраћај пред рушење старог моста, онда ће морати да се раде и нови прилази, пошто ће старе прилазне рампе морати да се руше на десној обали. Ако би се правили нови мостови око постојећег, после рушења старог би смо имали три моста на размаку од по 10 метара.
 
Skoro cela prilazna konstrukcija sa gradske strane svakako mora da se ruši i gradi iznova; oni tanani stubići iz šezdesetih su danas ispod svih standarda. A veza sa planiranom Dunavskom magistralom nije nikad ni napravljena, nego stoje oni jadni patrljci duže od pola veka.

Biće zanimljivo, ali bilo je i većih inženjerskih izazova po celom svetu. Nadamo se da će Blagoje da slika sve, kao Most na Adi:)

Valjda ćemo na kraju imati 3+3 trake, kompletne petlje, normalan voz i tramvaj.
 
Lepo je diskutovati...sanjariti...a najlepše i doživeti...npr. novi most.
 
Знате шта, без моста на ади хуји и моста код Винче, нема шта да се прича о Панчевцу
 
Ако ураде нови мост низводно од Панчевца без прекида саобраћаја на истом до завршетка новог, онда је мост код Аде Хује скроз беспотребан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883847#p883847:3272sibg je napisao(la):
Дошљак » Sun Sep 26, 2021 9:27 pm[/url]":3272sibg]Ако ураде нови мост низводно од Панчевца без прекида саобраћаја на истом до завршетка новог, онда је мост код Аде Хује скроз беспотребан.
Ako bude nov Pančevac i ako urade Vinču taj nema smisla.
 
I meni to sa Vinčanskim mostom nije jasno.Ako se on napravi, koja je svrha mosta kod Ade Huje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883840#p883840:3mxjqd3q je napisao(la):
Прле » 26 Sep 2021 09:19 pm[/url]":3mxjqd3q]Знате шта, без моста на ади хуји и моста код Винче, нема шта да се прича о Панчевцу

Obrnuto:

Bez resenja Pancevackog mosta ne bi trebalo ni misliti o Adi Huji i Vinci.
Pancevac je apsolutni prioritet.
 
Vrh