Šta je novo?

Pančevački most

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883097#p883097:tz1bjcdu je napisao(la):
Дошљак » 24 Sep 2021 01:18 pm[/url]":tz1bjcdu]Неће се рушити цео мост, већ само коловз. Железничку решетку и стубове неће дирати.

Procitaj clanak, rusi se ceo most i gradi novi odmah pored postojeceg kako ne bi bio saobracaj u prekidu.
 
Дробњак по обичају лупа. Срушиће две друмске мостовске конструкције и направиће нове, евентуално можда ураде и нове стубове за њих али сумњам. И нигде у тексту није споменуо железницу. Друмске конструкције су свакако очајне, приступна рампа у суштини још у горем стању него сам мост преко реке.
 
Извршава налоге партије, кликбајт, чаршија зуји о томе колико је глупо... И лоша фама је фама, мајстори спина ће већ да окрену на своју корист, само да нам не изађу из глава.
 
1--Studija o sigurnosti mosta (ako postoji ) treba da bude javna. O tome mora da se razgovara u struci i u medijima.
Mora da se oglase inzinjeri, komora, Palilula, vlast, opozicija. Mora da postoji vise hitnih opcija scenarija sa imenom i prezimenom.
2--Vlast za sve ovo vreme nije imala plan kako da resi Pancevac, a grade privatni projekat -Beograd na vodi,
3--Ako most nije siguran, ne sme da se obavlja saobracaj preko njega.
4--Ako je ovo hitan posao, ne moze da se radi projekat 3 godine.
5--Mora da se utvrdi odgovornost zasto je most u takvom stanju. Ocigledno je da se most ni malo ne odrzava, i da ne postoji plan radova.
Neodrzavanje je dovelo do pucanja kablova, to se desilo i pre 89` kada su kablovi i sarkofag sanirani.
6--Drobnjak je lazov za koga je u Julu most dobar, a u Avgust -skroz truo. Ta spodoba treba da cisti kanale u Krnjaci do veka ( ne kao direktor nego kopac, i to bez lopate)
7--Najveci lopovi u Srbiji danas se bogate od pranja para kroz velike kredite. To je zgodno jer se trenuno nista ne vidi, pare se podele pre nego sto udju u zemlju, dugove placaju buduce generacije, za vreme buduce vlasti.
 
Е, сад, то за Дробњака - кажу упућени да он баш и не лупа, тј. да је од бољих стручњака за путеве у Србији. Додуше, ово су мостови.
Ај видећемо.
 
Drobnjak je za MONDO rekao da je rušenje mosta neophodno, ali da će se pre toga napraviti novi most koji će zameniti "Pančevac". Još uvek se ne zna tačna lokacija novog mosta i koliko će biti udaljen od Pančevačkog.

На шта се мисли овде?
1.Тај нови мост ће заменити Панчевац на другој локацији?
2. Направиће нови мост и после тога ће реконструисати Панчевац? Уколико га направе где ће се налазити ? Да ли се мисли на мост Ада Хуја или је нека друга опција у оптицају (доста се писало овде о мосту у продужетку Цвијићеве).
3. Направиће привремени (можда понтонски мост) док се Панчевац не изгради? Када се изгради привремени ће бити срушен.
 
Pancevacki most ce biti rusen jer dobri investitori, prijatelji Stranke, zele tu da grade.
To je sustina.

„Када је мост стар толико колико је Панчевачки, када има више од 60 година, санације се врло ретко раде. То смо урадили на Газели, на мосту који је био стар 30 година и то је коштало 55 милиона евра.

laze, kao sto "oni" znaju da lazu.
Gazela je tada imala 41 godinu.
Krajem 2014. godine vršeno je testiranje kojim je zaključeno da je Pančevački most u dobrom stanju pa će posle 80 godina na njemu biti izgrađen drugi kolosek. Zapravo danasnji most je prosiren 1965.
 
Kako mislis da se pančevac ruši zbog investitora?

Neće investitor da gradi iznad Dunava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883166#p883166:397b3ucu je napisao(la):
spatiotecte » Pet Sep 24, 2021 3:47 pm[/url]":397b3ucu]Kako mislis da se pančevac ruši zbog investitora?

Neće investitor da gradi iznad Dunava.

Hoce tamo gde su pristupne saobracajnice.
 
@Joe Peeps

Drobilo misli na to za par godina pocinje gradnja novog mosta paralelnog Pancevcu, pa kad se on zavrsi, rusi se Pancevac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883167#p883167:3carfn19 je napisao(la):
MC_ » 24 Sep 2021 03:49 pm[/url]":3carfn19]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883166#p883166:3carfn19 je napisao(la):
spatiotecte » Pet Sep 24, 2021 3:47 pm[/url]":3carfn19]Kako mislis da se pančevac ruši zbog investitora?

Neće investitor da gradi iznad Dunava.

Hoce tamo gde su pristupne saobracajnice.

Ne može da se gradi tu gde su pristupne saobraćajnice jer u tom delu izlazi BG voz iz Vračarskog tunela sa stanicom pancevački most. Ništa tu ne može da se gradi.
 
Ma lupetanja Drobnjaka..

Ne bi valjda nedavno dodavali još jedan kolosek ako je most za rušenje.. Kad god se desi neka havarija ubeđivali su nas da mostu ništa ne fali, a sad je kao zreo za rušenje.. 60 godina i kraj? Pa koliko godina je napunila prva polovina Brankovog mosta, izgrađena 1956? Je l' i ona za rušenje?

Ovde treba prvo izgraditi most preko Ade Huje, pa onda rekonstruisati Pančevac: zatvoriti jednu kolovoznu konstrukciju, srušiti je i dodati 3 nove trake.. da li bi se radili novi stubovi, ili samo ojačavali stari- ne znam.. Dok se radi ta jedna polovina na drugoj bi se dvosmerno odvijao samo javni saobraćaj, a vozovi bi takođe išli normalno.. Kad se završi prva polovina onda opet na nju prebaciti samo javni saobraćaj dvosmerno, a rekonstruisati drugu polovinu. To je cela mudrost, kakvo kompletno rušenje mosta.

Ali uslov svih uslova mora biti prethodna izgradnja novog mosta preko Ade Huje. Bez toga nikako ne zatvarati Pančevac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883170#p883170:1u7nbqkq je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Sep 24, 2021 4:56 pm[/url]":1u7nbqkq]@Joe Peeps

Drobilo misli na to za par godina pocinje gradnja novog mosta paralelnog Pancevcu, pa kad se on zavrsi, rusi se Pancevac.
Одмах поред старог(тренутног) моста? Извињавам се, лаик сам, али то ми звучи као прелоша опција. Изгледа ми компликовано због преусмеравања железнице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883182#p883182:2389ndhv je napisao(la):
Vox91 » Pet Sep 24, 2021 5:39 pm[/url]":2389ndhv]Ma lupetanja Drobnjaka..

Ne bi valjda nedavno dodavali još jedan kolosek ako je most za rušenje.. Kad god se desi neka havarija ubeđivali su nas da mostu ništa ne fali, a sad je kao zreo za rušenje.. 60 godina i kraj? Pa koliko godina je napunila prva polovina Brankovog mosta, izgrađena 1956? Je l' i ona za rušenje?

Ovde treba prvo izgraditi most preko Ade Huje, pa onda rekonstruisati Pančevac: zatvoriti jednu kolovoznu konstrukciju, srušiti je i dodati 3 nove trake.. da li bi se radili novi stubovi, ili samo ojačavali stari- ne znam.. Dok se radi ta jedna polovina na drugoj bi se dvosmerno odvijao samo javni saobraćaj, a vozovi bi takođe išli normalno.. Kad se završi prva polovina onda opet na nju prebaciti samo javni saobraćaj dvosmerno, a rekonstruisati drugu polovinu. To je cela mudrost, kakvo kompletno rušenje mosta.

Ali uslov svih uslova mora biti prethodna izgradnja novog mosta preko Ade Huje. Bez toga nikako ne zatvarati Pančevac.
Управо. Само мост Ада Хуја ми не изгледа као нужан подухват за следећих неколико деценија. Фукнционисаће као транзитна саобраћајница док се град не прошири, а неће се толико проширити у скорије време.
 
Ma nama su još juče bili potrebni i most preko Ade Huje, i kod Vinče i železnički most kod Smedereva.. Pančevac je bio u haosu i pre 10 godina kad sam krenuo na fax, a tek sad..
 
Kontradiktorne izjave Drobnjaka, pogotovu sto se iz meseca u mesec potpuno razlikuju. Ne bi m čudilo da sutra kažu da će prokopati novi tunel da bi bio u ravni sa novim mostom....

Pored toga pre godinu dana raspisan je tender za rusenje i izgradnju novih pristupnih saobracajnica koji je odavno istekao. Ko je konkurisao, ko je dobio taj posao? Koliko se novca opralo?
https://www.gradjevinarstvo.rs/vesti/18 ... ckog-mosta

Smem da se kladim da Drobnjak nije ni prošao pored neke studije koja se bavi stanjem mosta.

Sa logicne tacke gledista, jedino izvodljivo resenje je da drumski most bude pored zeleznickog, a da zeleznicki deo ostane gde jeste. Ideja preusmeravanja pruge na novi most mi izgleda kao bajka u Srbiji.
 
A zapravo - tunel tu uopšte nije loše rešenje, jer ne ometa plovidbu - verovatno je dosta jeftiniji od mosta koji ne ometa plovidbu.

Kad bi Kineze pitali, verovatno bi baš to predložili, jer i sami tako rade (vozih se tunelima ispod reke u Šangaju).
 
Polako sa tunelom, prvo da saniraju semafor u "4 bulevara", nesto im ne ide.
 
Dodatni most pored Pancevca ima smisla, ali Pancevac treba popraviti i zadrzati na njemu trake za zeleznicu, gradski saobracaj, bicikliste i pesake.

Paralelno moraju da se rese problemi pristupnih saobracajnica, Bogoslovije, veze sa Djure Djakovica, Dunavskom, tuneli ka Savi itd. Nije to samo pitanje mosta vec kompleno resenje Dunavskog amfiteatra. To nece da kosta 100, 200 ili 500me vec vise. Mnogo vise smo dali za subvenciju za BnV.

Problem je sto su vlasti a i javnost uvek smatrali da je Leva obala resena sa Pancevcem, i planovi i pare su se fokusirali na Adu Huju, Vincu i povezivanje prstenova. Od Djilasa do Vesica razvijaju privatne parcele PKB, BnV, Makis, Ada Huja. Dok se za to vreme problemi gomilaju tamo gde ljudi zive i gde se zaista infrastruktura koristi.
 
Možda Drobilo misli da se ostavi deo mosta na kom je pruga, a da se ostalo ruši i premešta na most nizvodno.

Mislim teško je procenti i utvrditi ko šta tu misli, pošto su naši političmari koordinisani mani ga mito, a uz to ovaj ne ispušta flašu iz ruke, tako da u bilo kom momentu može da mu sine nešto, pozove novinare i da intervju kog se sutradan neće ni sećati.

Karikiram malo, mada... kako vreme prolazi, to sve više postaje realnost.
 
Ko zna na šta je on mislio, ne bi ne čudilo i da je hteo da kaže da će se rušiti pristupne rampe, što već i znamo iz onih tendera...

Ako je mislio zaista da ruši ceo most, opet je moguće da planiraju železnički deo da ostave, a da se sa obe strane izgrade najjednostavnije i najprostije moguće nezavisne konstrukcije za drumski saobraćaj.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Мислим да Дробњак ни не размишља о железничком делу моста. Није у његовој ингеренцији. А замислите ИЖС да им неко сад каже е џаба сте радили други колосек, руши све.
 
Pa s obzirom da ne mogu (msm..."ne mogu") da doteraju jedan BG voz do Panceva vec 20 godina... mozda u neku ruku i jesu sve dzaba radili.
 
Али би било сулудо рушити све то. И реално, ЈП Путеви Србије немају никакве ингеренције над железничком инфраструктуром.
 
Vrh