Šta je novo?

Pančevački most

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875160#p875160:1lz1d8ep je napisao(la):
overdrive » Pet Avg 27, 2021 9:30 am[/url]":1lz1d8ep]Може.

Развојем жел. саобраћаја према Панчеву, Вршцу и Зрењанину, смањио би се број аутомобила, аутобуса и комбија који туда саобраћају. Ако би постојао Беовоз са тактом од 15 минута, много би допринео смањењу броја аутомобила и аутобуса који иду из Панчева за Београд. Исто важи и за саобраћај према Вршцу и Зрењанину. Наравно, ово подразумева и изградњу железничке обилазнице преко које би саобраћали теретни возови. Развојем жел. саобраћаја и повећањем брзина возова смањио би се и број људи који живи у Београду. Велики број студената, ученика и радника се преселио из околних градова и места у Београд да би лакше и брже долазили на посао или на факултет. Овако би остали у својим местима и долазили би возом на Вуков споменик.

Поред нелегалних, треба срушити и непланске објекте који су својом стихијском појавом, а касније легализацијом, направили саобраћајни, комунални и сваки други проблем. Узмите зграду од 20 станова направљену без реда и поретка. Нека буде 15 аутомобила испред ње. Онда додајте разне угоститељске и занатске објекте који ничу поред пута где се заустављају возила "на кратко". Узмите мегамаркете и тржне центре, пословне објекте итд. Иако је то сад све или већином "легално", није плански направљено.

Када се пречисте све ове ствари са обе стране Дунава, тек онда можемо да кажемо да ли нам треба нов мост као и на ком месту би требало да се гради.

Što jedan zlonamerni komentator ovde napisa - "srećom, pa tebe niko ne pita", ja ću samo da izmenim malo taj komentar i reći: "ali, nažalost, tebe niko ne pita". Slažem se sa svim napisanim, ali trenutni kadar nema takvih moždanih i administrativnih kapaciteta.

Generalno, problem je nedostatak ozbiljnog plana, a plan urbanizacije teritorije s druge strane Pančevačkog mosta mora da krene od uklanjanja neplanskih i nelegalnih objekata, i sagledavanja mogućnosti upotrebe postojeće infrastrukture. Beograd se već decenijama gradi stihijski i bez ozbiljnog plana, a primena zakona je katastrofalna.
 
Онда нема ефикасног решења. То што други предлажу, није делотворно и не може да реши проблем на прави начин.
 
Рушење непланских објеката једино може да се оправда изграфњом саобраћајниц. Зато мора да се изгради булевар паралелан са Зрењанинцем, и после њега пар нових попречних да се с њима исто сруше делови хаотичних насеља.
 
Ljudi ovo je glupost i zamajavanje oko rekonstrukcije pančevca i večno izvlačenje para. Da sam ja vlas pančevac bi bio rekonstruisan za najviše 10 meseci i svi bi to preboleli nekako i svi bi to zaboravili a ovako se priča vuče godinama i godinama.

Jel se sećate kad je rekonstruisana Gazela i tari Savski Most pa su bili zastoji i gužve pa je sve to nekako preživljeno bez žrtava? Rekonstruisan je auto-put i žila kucavica pa se sada niko više ne seća tog perioda. Pančevački Most je mala maca naspram Gazele. Postoji alternativa u vidu Pupinovog Mosta, može da se radi jedna polovina posta, a da druga bude dvosmerna za hitne službe i javni saobraćaj koji bi bio extra tačan, a da automobili idu Pupinovim Mostom ili skelom sa par skela ili pontona ispod mosta. Ljudi mogu da idu i vozom. Šine za voz mogu da se iskoriste za saobraćanje autobusa jer tuda i tako prođe maksimalno 3 voza za sat vremena. Ko hoće smislio bi plan rekonstrukcije pančevca za sat vremena ali je verovatno to da je vlasti pred izbore lakše da dobije poene na metrou koji će zakopati Beograd u večnu crninu nego da izgubi ijedan poen na stvarnom problemu. Do nove vlasti nema ništa od rekonstrukcije Pančevca.
 
Pupinov most bi mogao biti alternativa Pancevcu da je Beograd u Severnoj Koreji i da nas uopste ne zanima sto bi zatvaranje Pancevca dodalo do 40km probijanja kroz gradsku guzvu vecini stanovnika, koji se broje desetinama hiljada, i koji svakodnevno putuju iz Banata i nazad. Ti ljudi bi proveli stotine sati u stanju stresa i nemoci. Apsolutno nehumano razmisljanje. Pancevacki most trazi ozbiljnu rekonstrukciju, a to je moguce tek posto most preko Ade Huje bude zavrsen.

U pogledu razvoja zeleznice bi se slozio , ali mislim da ni to ne resava probelem do kraja
 
Теоретски, може да се ради једна па друга страна, а да са 2+2 спаднемо на 1+1.
 
Valjalo bi svakako sacekati procenu stanja mosta. Ja bi licno voleo da vidim taj alternativi pravac uz nasip jednog dana , a za tako nesto bi valjalo prosiriti most. A ako bi "mastali veliko", sto kazu Ameri, onda bi desna traka trebala da se odvaja pre skretanja za Zrenjaninac i da se preko preko Pancevca zavrne kroz jednu poludirektnu rampu na taj pravac
 
За алтернативни правац би ваљало направити и нови мост или чак два узводно од Панчевца (продужетак Цијићеве и продужетак Тадеуша Кошћушка).
 
Мислим да је то веома изводиво. За паре које би спуцали у мост код Аде Хује сигурно могу да направе мост у продужетку Цвијићеве, уз већи ефекат растерећења Панчевца. А после би могли да сређују део по део Панчевца без страха од тоталног колапса.
 
Ako imate bilo kakva iskustva sa Pancevcem 1+1 je nemoguce.
Sve sto radi na levoj obali bice bukvalno zatvoreno.

Most uzvodno zavisi od urbanizma na Levoj obali koji nepostoji.

Privremena upotreba zeleznickog dela za gradskog saobracaja, mislim da je neizvodljiva i ne bi smanjila guzve.
Mozda bi mogli da upetostruce ili udesetostruce vozove, i organizuju prostor za bicikle.
Pontonski most bi mozda bio izvodljiv, ali ne verujem da mi jos imamo znanja za to. Takodje nije jeftino zbog prilaznih puteva.
Ne vidim ni jedno resenje osim mosta pored Pancevca na kineski kredit i sa kineskom izgradnjom.

Politicki gledano ako zaustave potpuno saobracaj (sto je isto sto i 1+1 traka), vlast ce da izgubi Palilulu, sve ce da stane na Levoj obali, nece biti u stanju da gradi kanalizaciju zbog logistike. Bice revolucija na Levoj obali i to parce Palilule ce se definitivno odcepiti. Sto je mozda i jedina dobra stvar u ovom scenariju.

U senariju br.2 - gradnja dodatnog mosta pored Pancevca sto je najlaksa i najjeftinija opcija. Vlast ce vladati Levom obalom jos decnijama.

Taj dodatni most ne mora da ide do Bogoslovije, vec da hrani Dunavsku i Djure Djakovica.
 
И за тај додатни мост би морале приступне саобраћајнице да се прилагоде са обе стране. Најефективније би било да се уради мост између топлане и силоса за жито, и да се надовеже на Цвијићеву, са везама са Жоржа Клемансоа, Поенкареовом и Дунаваком. Тај мост би ваљало направити са најмање 3+3 траке. А са Банатске стране би се исти прво надовезао на саобраћајницу која иде између Темпа и Поршеа, и која би исто морала бити проширена на 3+3. После би могао да се изгради нови булевар по ободу Котежа и Борче до Збега.
 
Grad vise nije vlasnik Luke Beograd, a vise nije vlasnik ni PKB-a. Samo zemljiste pre bilo kakvih radova bi kostalo vise nego most u srpskoj varijanti.
Urbanizacija/eksproprijacija na Levoj obali za potrebe mosta bi verovatno kostale vise nego za BnV. Gradilo bi se mnogo duze jer ne postoji pritisak prodaje stanova. Grad bi u toj varijanti ponovo subvencionisao Beka i Arape sa kojih milijardu evra.
 
Може да се заобиђе лука, а са друге стране њиве ПКБа тек крећу после Котежа око старе Борче.
 
Sutra i narednih dana gužva, piši propalo. :) Da je trebalo da se presvuče asfalt, jeste jer je baš u lošem stanju, posebno kod stanice i posle nje. Ali tajming im je kao prstom u d00pe.

Operativna izmena na linijama: 16, 23, 32E, 35, 43, 95, 96, 101N zbog radova u zoni stajališta “Pančevački most” (#349) (od 02.09.2021.)

Zbog izvođenja radova u Bulevaru despota Stefana u zoni autobuskog stajališta „Pančevački most“ (#349), u smeru ka Karaburmi, koje će izvoditi JKP “Beograd put”, za saobraćaj će biti zatvorena ulazna rampa na Pančevački most u periodu od 02.09.2021. od 08:00 časova do 05.09.2021. pri čemu se menja režim rada linija javnog prevoza na sledeći način:

Autobusi sa linija: 43, 95, 96 i sa noćne linije 101N, u smeru ka naselju Krnjača saobraćaće: Bulevar despota Stefana – Dragoslava Srejovića – Kružni tok kod Bogoslovije – Dragoslava Srejovića – Pančevački most i dalje redovnom trasom. U smeru ka gradu linije rade u redovnom režimu
Ukida se stajalište „Pančevački most“ (#349) u smeru ka periferiji za linije: 16, 23, 32E, 35, 43, 95, 96 i noćnu liniju 101N.
https://www.busevi.com/operativna-izmen ... 2-09-2021/
 
Kakve budale, čekali da se ljudi vrate sa godišnjih i da klinci krenu u školu, kako bi krenuli sa radovima...

Gde su bili celo leto?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
...za saobraćaj će biti zatvorena ulazna rampa na Pančevački most u periodu od 02.09.2021. od 08:00 časova ...
:shock:
....Gde su bili celo leto? ....

Koridori.....

Sad svako jutro bice lakše
ustanes i hop preko koridora bez gužve, velikom brzinom do škole, faksa, posla...
:lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875445#p875445:1j4rtk0l je napisao(la):
Дошљак » 28 Aug 2021 12:24 pm[/url]":1j4rtk0l]За алтернативни правац би ваљало направити и нови мост или чак два узводно од Панчевца (продужетак Цијићеве и продужетак Тадеуша Кошћушка).
Ако би се мене питало, био би још један у продужетку Тошиног бунара, тунел+мост у профилу 1+1, на концесију и уз наплату мостарине. У будућности би се туда провукао и трамвај (планиран до Сенског трга), све до Борче.
 
Мени не би био лош ни мост у продужетку окретнице, ланчани.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876680#p876680:20y4mb7q je napisao(la):
Zezeljko » 02 Sep 2021 00:29[/url]":20y4mb7q]Kakve budale, čekali da se ljudi vrate sa godišnjih i da klinci krenu u školu, kako bi krenuli sa radovima...

Gde su bili celo leto?
Kolike su šanse da se konstatuje da se nešto radi leti kada su godišnji odmori u punom jeku, a kolike su šanse da se konstatuje da se nešto radi po početku školske godine i uostalom tokom jeseni?
 
Ово је генијално какав су кркљанац направили од Цвијићеве до Богословије.
 
A što je najgore, komotno su mogli da ostave jednu traku u Bulevaru despota Stefana za penjanje na most. Zatvorili obe, a danas samo skidali asfalt i sređivali traku u zoni stanice i manje parče pred rampu za most.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Mene zanima kako planiraju da dodaju 2 koloseka za tramvaj preko mosta. Ako nakaleme 2 dodatne konstrukcije to će biti teška budževina na već nabudženom mostu.
 
Vrh