Šta je novo?

Pančevački most

Postojeće saobracajnice su preopterećene i mora da se pravi nova, takvog tipa. Potpuno novi put, sa sve mostom, jedino je pravo rešenje. Jer ovaj problem neće nestati ni sa mostovima kod Vinče i na Ada-Huji. Smaniće se nešto, možda 20%. A to je malo.
 
1. Неко им је (Славен Тица) рекао да је трамвај супер, па решили да га уводе напамет, како треба и не треба.
2. Добијамо Шарганску осмицу на Мосту на Ади, и план везе за Борчу преко Ада Хује.
3. Наилазе на гомилу оправданих критика, јер ти не треба ни факултет, ни средња школа, па чак ни виши разреди основне школе да схватиш сулудост везе преко Аде Хује.
4. Измишљају ово са Панчевачким мостом, а исти деценијама чека озбиљну реконструкцију.

Али да се вратимо на оштроумно запажање Вучка, а то је везивање новог моста за бар неки постојећи правац на десној обали, а то је Цвијићева (рачва Цвијићева-Таковска). На Левој обали ионако не постоји основна булеварска мрежа, тако да би свакако правили неки булевар од нуле.
Dunav.png


Везано за трамвај, он треба да буде туда куда је најкраћи пут, најјачи токови. Ако трамвај недостаје у најстрожем центру, онда га баш ту треба доградити. Дакле, овде је то на десној обали правац Жоржа Клемесоа и Француске. Сада ће људи кренути "уска Француска", али ту нам је у најгорем случају могуће и потребно градити трамвајски тунел. То може бити и метро-трамвајски тунел који се даље спаја са Славијом, а може и нека друга верзија. Рецимо Црква Александра Невског, Француска, Дечанска, Црква Светог Марка.

На Десној обали осим Зрењанинског пута, јако је важно формирати транспортни и градски центар уз Железничку станицу Крњача. Е тада, и тек тада би могли оно што неко каже, отварати факултете на левој обали. Наравно, искључиво везано за трамвај и железницу.
 
Karlo, ja sam za to da se gradi most u produžetku Cvijićeve ulice, jeste problematično zbog luke Dunav, ali verujem da i to može da se reši.
Prošao sam desetak putam Pančevačkim mostom jer sam nabavljao neki građevinski materijal u Krnjači i samo mogu reći da je sramotno u kojem stanju je most.

Treći Beograd nije planiran da bude pokriven nijednom od tri linije metroa niti Bg vozom osim stanje Krnjača koja i nije na najboljem mestu stoga mislim da je potrebno da Ča-Ča-Ča naselja dobiju kvalitetnu tramvajsku liniju.
 
Трамвајски мост у продужетку Тадеуша Кошћушка и друмски мост у продужетку Цвијићеве уз један нови булевар по ободу тих насеља и пар попречних су једина нормална решења за проблеме самих насеља преко Дунава. Мостови преко Аде Хује и код Винче су више решење за транзит.
 
Мислим да решење лежи у рушењу бесправно изграђених објеката.
 
мост код винче јесте потребан за транзит, али за мост код аде хује не видим никакву потребу, потребнији је неки нови мост у центру
 
Тај мост преко Аде Хује реално може последњи да се гради, није хитан. Отприлике је његова замисао да одвуче саобраћај из источног Београда преко СМТ и моста Земун-Борча до Земуна и НБГ. Свакако би мост у центар (било у продужетку Цвијићеве, било у продужетку Тадеуша Кошћушка) био пун погодак и право растерећење за Панчевац.
 
И да подигне атрактивност земље за градњу у његовој близини
 
....не видим никакву потребу, потребнији је неки нови мост у центру,..
:shock:
Pa da onda razredimo ,,gustinu,, Savskih mostova ? :lol:

Pojam visak ili ne potrebnost gradskog mosta ne postoji uvek fali +1

U ovom slucaju siroti Pancevacki most trpi opterecenje i frekvenciju za Ginisa
Jos tri mosta da naprave u odnosu na njegovo godiste i stanje nece biti u optimali
Da je Pancevac zivo bice davno bi mnogi zavrsili u apsani za izlaganje takvoj torturi i nasilju koje je pretrpeo i trpi i dalje

Vincanac moze da mu olaksa samo deo tranzitnog saobracaja (Istocni pravac)
Tranzitni saobraćaja ka severu ostaje na Pancevcu dokle god most preko ade Huje ne zaživi

A gde je u toj matematici vrlo gust redovan i ne prekidno sve veci gradski saobracaj raznih vozila ?

Bez mostovskom ,,politikom,,
ugnjetava se ovaj grad i stanovnistvo
a i privreda to oseca.

:sesir:
 
Када се изгради мост на Ади Хуји, ваљало би размислити о преусмерењу целокупног саобраћаја ка Панчеву на њега, тј. укидању скретања са и на Панчевачки пут са Панчевачког моста.
 
панчевац су требали да бомбардују 99те, па да се уместо њега направи нови барем 4+4 +2 колосека за возове, то је апсолутни минимум

ај што трпи силовање, него што је то буџевина из 1946. када је преко баре било једва пар кућица, до сад је просто чудо како се није распао у прах од рђе и преоптерећења
 
Preko "bare" jeste bilo par kućica, ali most svakako nije građen zbog njih, već zbog Pančeva. Zato se i zove tako.
 
тачно, а панчево је један од већих градова у србији, и поготово тад кад је београд био малена селендрица, није било претеране потребе за свакодневним преласком хиљаде људи с једне на другу страну, а ипак су направили 2+2, а данас када има потребе за преласком стотина хиљада људи дневно, стоји иста та 2+2 кршина, само пуштена да трули и пропада преко 70 година
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866841#p866841:3gjbk9h7 je napisao(la):
nekianonimnilik » Sub Jul 24, 2021 12:32 am[/url]":3gjbk9h7]панчевац су требали да бомбардују 99те, па да се уместо њега направи нови барем 4+4 +2 колосека за возове, то је апсолутни минимум

ај што трпи силовање, него што је то буџевина из 1946. када је преко баре било једва пар кућица, до сад је просто чудо како се није распао у прах од рђе и преоптерећења

Jedan moj drugar ima običaj često da kaže slično. Most se teško može proširiti, a da je sada nedovoljan za svoje potrebe, jeste. Iako je do skoro bio još nedovoljniji, pre otvaranja ,,Pupina".
 
1. Мост се не користи у пуном капацитету јер железнички саобраћај према Панчеву, Вршцу и Зрењанину није развијен.

2. Пројектовање нових мостова и саобраћајница треба извршити тек након уклањања нелегално подигнутих објеката у Борчи, Овчи, Крњачи и Себешу. Исто то важи и за објекте на Карабурми, Вишњици и уз обалу Дунава.

Тек након тога ће моћи са потпуном сигурношћу да се установи колико мостова и саобраћајница је потребно.
 
слажем се, али је реалније да направимо свемирски програм и колонизујемо месец него да се поруше нелегалне куће и зграде у београду
 
Ретко која власт ће се усудити да руши објекте у којима живе људи. Али опет, дивља градња је мањи проценат свеукупног стамбеног фонда у Банатском делу Палилуле. Више дивљаштва има по централним општинама са надограђеним зградама.
 
Zato i imamo grad sa polurešenjima i favelizacijom određenog dela grada.
 
Pančevački most samo simbolizuje to što je treći Beograd napušten kao siroče i kao da nije deo Beograda sa aspekta urbanizma, metroa, gradske železnice, tramvaja i drugih vidova prevoza. Trebaju nam hrabre odluke u pogledu proširenja Pančevačkog mosta na 3 trake po smeru, mosta u Luci Beograd recimo u produžetku Cvijićeve i ili Žorža Klemensoa i most preko Ada Huje jer se radi o kvalitetnom povezivanju Dunavskog Beograda sa centrom i ostatkom grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867070#p867070:3b9eaaw5 je napisao(la):
nekianonimnilik » Ned Jul 25, 2021 12:45 pm[/url]":3b9eaaw5]слажем се, али је реалније да направимо свемирски програм и колонизујемо месец него да се поруше нелегалне куће и зграде у београду


Онда не постоји могућност ефикасног решавања проблема. Ако не можеш да планираш градњу, ако не можеш да контролишеш појаву нових објеката, онда не можеш ефикасно да решаваш саобраћајне проблеме. Не само то, већ и проблеме водоснадбевања, канализације, снадбевања ел. енергијом или да решиш проблем загађења.

Мостови служе и да преко њих иду и водоводне цеви као и каблови. Ако град/држава/власт не може да контролише изградњу објекта, онда не може да зна да ли треба или не треба да гради мост који носи цеви и каблове и колики капацитет те мреже треба да буде. Ако држава не може да спречи непланску и незакониту изградњу, онда не може да гарантује да ће мост растеретити један део града и учинити га подношљивијим за живот.

Изградња новог моста може исто тако да буде нецелисходна и неекономична ако дивља градња и неплански развој повећају гужве на улицама или успоре саобраћај на неки други начин. И сами знате за примере да је морала да се обара брзина на магистралним путевима јер је неко градио куће дуж коловоза и да су тако неплански настајала насеља и да је због тога брзина са 80 км/ч била спуштана на 50. Да не причамо о возилима која се са разних страна укључују у такав саобраћај.
 
Проблем је што у Београду уопште нема планске градње према капацитетима инфраструктуре, већ се регулације прилагођавају инвеститорима. Зато и имамо претрпавање Врачара без једне крштене саобраћајнице са зградама 6-9 спратова.
 
Veceras primetih da je zatvoren ulaz na pančevac sa Bogoslovije. Šta se događa?

Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
 
На Накси камери се виде радници БГ пута како постављају сигнализацију.
 
Upozorenje vozačima: Od 13. do 15. avgusta radovi na Pančevačkom mostu

JP "Putevi Srbije" saopštilo je večeras da će se od 13. do 15. avgusta izvoditi radovi na rehabilitaciji oštećenog kolovoznog zastora, na delu državnog puta Beograd - Pančevo/Pančevački most, na deonici između semafora na Bogosloviji (okretnica autobusa) do početka Pančevačkog mosta, u smeru ka Pančevu.

Petak na subotu (13/14.08.), u periodu od 22 do 6.00, kao i u subotu (14.08.), od 9.00 do 17 časova, radovi će se izvoditi u desnoj (sporoj) saobraćajnoj traci a saobraćaj, u smeru ka Pančevu, će se odvijati u levoj saobraćajnoj traci.

Za saobraćaj će takođe biti zatvoren ulazni krak na Pančevački most iz pravca Višnjičke ulice i vozila će se preusmeravati na alternativni pravac Bogoslovija – Pančevački most.

Subota na nedelju (14/15.08.), u periodu od 22 do 6.00, kao i u nedelju (15.08.) od 7.00 do 15 časova, radovi će se izvoditi u levoj (brzoj) saobraćajnoj traci a saobraćaj, u smeru ka Pančevu, će se odvijati u desnoj saobraćajnoj traci.

Radovi će biti obezbeđeni adekvatnom saobraćajnom signalizacijom i opremom.

Iz ““Puteva Srbije““ dodaju i da se do 20. avgusta produžavaju radovi na redovnom održavanju sigurnosne zaštitne ograde, u srednjem pojasu, na delu državnog puta I A reda broj 3, na deonici petlja Pećinci – petlja Šimanovci, u smeru ka Beogradu (od km 82 do km 83), u periodu od 7.00 do 18 časova.

U toku izvođenja radova za saobraćaj je zatvorena preticajna saobraćajna traka u toku svetlog dela dana, a saobraćaj se odvija voznom i zaustavnom saobraćajnom trakom.

Radovi su obezbeđeni adekvatnom privremenom saobraćajnom signalizacijom i opremom.

izvor: Nova S
 
Vrh