Šta je novo?

Pančevački most

Пантограф":1xjqat75 je napisao(la):
Jeste, nego da ne naprave neko Frankenštajn rešenje - mada je Pančevac već jedan oveći Frankenštajn per se).

Razmišljam - da li je prihvatljivo rešenje da na mostu tramvaji i kola dele traku?
Da, zar ne bi bilo najjeftinije i najlakše da na samom mostu tramvajske šine budu na kolovozu, a na pristupnom delu nek dograde/dospu sa strane konstrukciju?
Tako bi tramvaj imao autonomiju u delu koji je svakako najzagušeniji.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Neće se ništa time postići, kad je kolaps, gužva je preko celog mosta, tako da bi i tramvaj bio blokiran, takođe redovno se kvare vozila, pogotovo autobusi na sred mosta, tako da bi i u tom slučaju tramvaj verovatno bio blokiran, budući da bi mu šine bile u voznoj traci.

Ako uopšte bude nešto od ovoga, jedini dobar način jeste da tramvaji budu autonomni i da imaju svoju deonicu, koju neće ometati druga vozila.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845338#p845338:2vnrag02 je napisao(la):
lukander01 » 27 Apr 2021 02:59 pm[/url]":2vnrag02]Jedna traka postane zuta i nema vise guzve :kafa:

Al opet imaš problem sa pokvarenim autobusima, što gradskim, što prigradskim.
 
Ma dobro, ako se ikakvo rešenje bude i realizovalo, biće sigurno najskuplje u odnosu na dobijenu korist, najnepraktičnije i svi će i dalje da čuče u 95ici u špicu, a neki 12L6 će da voza vazduh.


Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845363#p845363:jcg62j74 je napisao(la):
Zezeljko » Uto Apr 27, 2021 4:11 pm[/url]":jcg62j74]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845338#p845338:jcg62j74 je napisao(la):
lukander01 » 27 Apr 2021 02:59 pm[/url]":jcg62j74]Jedna traka postane zuta i nema vise guzve :kafa:

Al opet imaš problem sa pokvarenim autobusima, što gradskim, što prigradskim.

Pa dele tramvaji traku sa autobusima na mnogo mesta u gradu pa se to ne desava toliko cesto. Ispravi me ako gresim ali ne vidim sto bi ovde bilo toliko drugacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844476#p844476:23odpqll je napisao(la):
Bender Rodriguez » 24 Apr 2021 02:12 pm[/url]":23odpqll]Šta bih ja uradio kada bi bilo dovoljno para, pameti i volje (ali najviše para):

1) Došljakov predlog o mostu za tramvaje u produžetku Tadeuša Košćuška, koji bi se tamo na samom kraju povezao na Hrvatsku ulicu u Borči. Ili neku drugu, ako bi se gradila

2) tramvaj preko novog mosta na Adi huji. Jesam se svojevremeno u jednom gifu koji sam napravio, smejao ideji o tramvaju preko Ade Huje. Ali ne zato što on ne pripada tamo, nego zato što mi je fascinantno da Grad Beograd već 50 godina širi tramvaje sve po pogrešnim delovima grada, dok Novi Beograd većinski zapostavlja.


No, da se vratim na suštinu - dakle jedan most u produžetku Tadeuša i drugi most na Adi Huji. Pančevački ne bih ništa petljao, osim što bih ga temeljno rekonstruisao. I vratio BEO voz preko njega. Da ljudi koji su bliži Trgu Republike nego Umka a rade u Beogradu napokon dobiju normalan gradski prevoz.
file.php
Bendere, meni je taj most preblizu grada, mislim da bi neki u produžetku Cvijićeve bio smisleniji. Ali je problem luka Beograd. Inače što se tiče ove varijante sa tramvajem podržavam je, ako treći Beograd nema metro mora dobiti makar visokokapacitivni prevoz u vidu tramvaja duž Zrenjaninca koji bi bio kičma JP-a tog dela grada.
 
Nisam pre primetio da su pored stubova radili i sanaciju oštećenja na samoj betonskoj konstrukciji
4b0f8a486cf3d6a584562391113858ab.jpg


Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
 
Po tragovima na betoni a i oko cevi, izgleda kao da curi bar 15 godina
 
Rok od 165 dana za izradu tehničke dokumentacija za rekonstrukciju pristupnih rampi pančevačkog mosta istekao je odavno. Da li ima nekih informacija, niko se ne oglašava ?
 
To treba videti na portalu javnih nabavki, verovatno je tender Infraskture Železnica. Inače, Vesić je izjavio pre nekoliko dana da nema rekonstrukcije Pančevačkog mosta dok se ne napravi most preko Ada Huje.
 
То је разумно, јер без моста ће бити немогуће (осим ако не организују трајекитма, али и то није решење које би могло да ради без моста код Аде Хује већ као испомоћ).

Важније питање је, а кад ће почети, и кад ће се завршти мост код Аде Хује?

И још важније, а шта ће бити са железничким саобраћајем ка Банату кад се затввори мост? Или ће се он затоврити само за друмски саобраћај?
 
Toliko ozbiljnih pitanja a samo jedan Goran Vesić.
Čak i dalje nije jasno ako stvarno krenu sa rušenjem rampe, kako će se odvijati saobraćaj.
 
Pametnjakovićima palo na pamet da rade zamenu dilatacija u sred dana, kolaps od 18h na mostu u smeru ka gradu, trenutno je (pola 10 uveče) kolona do Metroa u Krnjači.

Teško im da rade noću.
 
Колапс на Панчевачком мосту
Велика саобраћајна гужва на Панчевачком мосту у смеру ка Панчеву, Богословији, Булевару деспота Стефана. Аутобус и аутомобил покварили су се на искључењу са моста ка Борчи и блокирали саобраћај.

https://www.rts.rs/page/stories/ci/stor ... mostu.html

 
Биће мост код Аде Хује и мост код Винче, али нема решења без моста Дорћол-Котеж и новог булевара, паралелног са Зрењанинцем који би ишао западним ободом Котежа и Борче скроз до Збега.
 
Vrh