Šta je novo?

Pančevački most

Pa u principu je tako. Ko odavde ide na NBG/Zemun/Aerodrom, ide preko Pupinovog (osim eventualno onih ljudi koji žive do 2km od Pančevačkog mosta). Ko ide do centra, Voždovca i slično, ide preko Pančevca i tu se nije ništa posebno promenilo.
 
Zvucace grozno i nerealno...ali sada zalim sto NATO nije pogodio ovaj most 99e...bio bi u itekako boljem stanju danas - obnovljen u potpunosti.

Sramota na sta ovo lici i dalje... :blah:
 
al vazno da je blejd opleo o zutima.

kad ovako procitam i prisetim se sta je sve radjeno ranije (a djilasa ni dan danas ne cenim preterano), tek tad trenutno nistavilo izgleda bolno.
 
Da su svi ovi likovi iz Borče, Ovče, Krnjače i sl. divljih naselja legalno sagradili svoje kuće i platili gradu uredno sve takse, možda bi grad već imao novca da obnovi Pančevac....a pošto nisu, i ovakav most im je sasvim dovoljan.
 
Most nije u nadleznosti grada osim djela prilaznih puteva ostalo se djeli na srbija krs put vojvodina put zeljeznice itd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373924#p373924:29zd0p5t je napisao(la):
Dejan011 » 01 Mar 2016 01:19 am[/url]":29zd0p5t]Da su svi ovi likovi iz Borče, Ovče, Krnjače i sl. divljih naselja legalno sagradili svoje kuće i platili gradu uredno sve takse, možda bi grad već imao novca da obnovi Pančevac....a pošto nisu, i ovakav most im je sasvim dovoljan.

Ух, ал' је аргумент... Хајде да проверимо ко се са НБГ или Бановог Брда шверцује у превозу или мува са порезом, па да им укинемо Газелу или трамвај. Обнова Панчевца је потребна због целог града (и јужног Баната), а не само због људи из Борче. Сваки већи пројекат доноси корист Београду, а не само становницима који непосредно живе поред њега.
 
Dejan011":3emlvbt1 je napisao(la):
Da su svi ovi likovi iz Borče, Ovče, Krnjače i sl. divljih naselja legalno sagradili svoje kuće i platili gradu uredno sve takse, možda bi grad već imao novca da obnovi Pančevac....a pošto nisu, i ovakav most im je sasvim dovoljan.
Gadim se divljih naselja, sa divljackim 'urbanizmom'!
Samo Dejane, nije divlja gradnja ekskluzivitet desne obale Dunava, zar ne?
Rekao bih da je divlja gradnja jednako prisutna na svim opstinama, osim Starog grada, ali i tamo je ima.

Zato, argument ti ne pije vodu...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
zexland,
Jedan moj drugar je rekao istu rečenicu. I što je najcrnje, ma kako izgledalo...Lično sam skoro 100% siguran da je u pravu!


razgrađevinaru,
Nije blejd opleo po žutima, nego je rekao što jeste. Taj most je isforsiran pre nekih drugih projekata, jer su ga gurali neki koji su ga želeli zbog lične koristi, a moglo im se, jer su jaki. U tom trenutku bese u Beogradu niz problema koje taj most nikako nije rešavao, nego su rešavali neki drugi projekti koji su trebali da budu prioritet. Rasterećenje od tranzita, rešio Pupinov most. Kolone u B.D. Stefana od ,,Pančevca,, do Banije, rešila donekle nova petlja i tako dalje. Sve je to trebalo da bude pre mosta na Adi, koji je skoro nefunkcionala kao solo objekat, vec je samo deo jedne nove saobraćajnice koja će tek pošto se izgradi dobiti efekat koji je zamisljen.
Drugo taj most nas je koštao 3 puta vise od onoga što realno košta takav kakav je nadžižan sa pilonom, čeličnim užadima o ostalim. Tu je moglo mnogo da se ustedi, plus i na tome što nam tu opste nije trebao takav most, vec jednostavan, a fukncionalan, model kao Pupinov. A takav moderan most je trebao da sačeka neko bolje vreme i na drugom mestu, nedge u skopu Beograda na vodi. A efekat bi bio isti kakav je sada. Ljudima je nejbitnije da mogu da pređu sa jedne strane na drugu i skrate svoje vreme i troškove, a ne da li most svetli ili ima pilon.
A sa tim parama koje se tu ne bi potrosile, mnogo je još što šta za ovaj grad moglo da se uradi. Ali se ne radi kako bi trebalo, nego kako kaže Kurta ili Murta, zavisi ko je na vlasti.



dejane,
Niste ni vi sa druge strane cvećke, ruku na srce. Mi sa ove strane, koje tretirate kao građane drugog reda, mnogo redovnije plaćamo svoje obaveze, nego neka vajna beogradska gospoda. Izvini, zašto je neko sa Zvezdare, Senjaka, Voždovca, Dorćola i slično veći Beograđanin od mene? Zašto da on ima autobus na 5 minuta, a ja na 20? Zašto da on ide kulturno trotoarom, a ja da gazim blato? Zašto da on ima 5 alternativa, a ja nijednu? Zato što ja živim u Borči ili Krnjači, radničkim naseljima, a on na Zvezdari ili Vračaru??? E pa to nije dovoljan razlog. I da neko sutra krene da rasčivijava divlju gradnju sa desne strane reke, pitaj Boga šta sve tu nema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373963#p373963:13k39fpb je napisao(la):
Blade » 01 Mar 2016 01:23 pm[/url]":13k39fpb]
A takav moderan most je trebao da sačeka neko bolje vreme i na drugom mestu, nedge u skopu Beograda na vodi.

Значи, никад. :)

Београд има толико саобраћајних проблема да су сви приоритет. Многе критике у вези тог моста и ширег пројекта стоје, али је претерано рећи да грађење још једног моста преко Саве није био приоритет. Локација, Изглед, УМП... су теме за другу дискусију, али гужва је гужва и у Деспота Стефана, на Панчевцу, у Радничкој или на старим савским мостовима.
 
Otkad je otvoren Pupinov most, ne sećam se kad sam išao preko Pančevca ..., Iako mi je Pančevac ipak simpatičniji :)
Trebalo bi ga totalno rekonstruisati, ovo krpljenje malo po malo ničemu ne vodi ...
O tome ko plaća porez tj. namete ili ne a ko ih ne plaća u ovom slučaju nema nikakve veze, para nikad dosta, a rupe su sve veće i to ne mislim samo na rupe na putevima ..
 
Jesu svi prioriteti. Ali i među prioritetima postoji neki red. Valjda. Najbolje sve odjednom i rešena stvar. Ali to kod nas...teško.

Jedno od mojih misljenja, što se tiče toga zbog čega je Pančevački most u takvom stanju u kakvm jeste je to što je godinama bio preopterećen saobraćajem, jer je bio jedina veza beogradske leve obale Dunava sa ostatkom grada. Drugi razlog je neodržavanje. I kada spojiš ta dva,...Bogu da se zahvališ i čudom da se čudiš što još stoji na stubovima.

mwolf,
Slažem se! Od kada je novi most pušten, mogu na prstima da prebrojim koliko sam prešao Pančevački. A nekada je bilo situacija da ga dnevno pređem 2-3 puta.
 
Ljudi, s obzirom da je moja prijava probudila temu, osecam se slobodno da kazem koju...

Totalno je nebitno ko je i kako ulagao novac/politcki kredit u druge mostove, ovde je rec o Pancevcu koji je:
1. nebezbedan/opasan (konstrukcija, ograda, spojevi,asfalt/rupe,osvetljenje, nedovrsena iskljucenja, nedostatak zaustavne trake..)
2. nekomforan/unistava autmobile, iako svi placamo odrzavanje puteva pri registraciji (da smo slozni pa da zatrpamo putare odstetnim zahtevima, za svaki kvar na trapu automobila...)

Ako je vec u funckiji, MORAO bi da obezbedi minimum iz tacke 1. i 2.
 
nije sporno da je nedopustivo da na dunavu u beogradu bude samo jedan most. pupinov most je u beogrdu koliko i ostruznicki, tj nije. smatram da je apsolutni pirioritet most preko ade hjue i ne smatram da tamo u ravnici zivi neki dvlji ljudi, mi smo svi sugradjani.

most na adi mogu da kritikuju samo oni koji su 1. politicki motivisani, 2. ne koriste ga i ne kapiraju da je to most nego vide neki pilon koji su licno, iz svog dzepa, platili "tri put vise"..

boli mene uvce za "zute", izazvalo me uporno odbijanje da se makar jednom reciju konstatuju "crni", njihovo postojanje, (ne)delanje i (ne)odgovornost. jedino je opravdano ako je zbog sramote
 
E vidiš...Nisam politički motivisan i koristim taj most sa vremena na vreme. Ali mislim da je moglo da se uradi isto fukncionalno, a jeftinije. Jer je to most koji će u budućnosti biti deo jedne, da je nazovemo interno-tranzitne beogradske saobraćajnice, koja sluzi da rastereti grad od guzve koju prave njegovi stanovnici idući iz jednog naselja u drugo. Mislim da je funkcionalnost iznad estetike u ovom slučaju. Da je to most u centru grada, recimo neki budući u sklopu BG na vodi. Pa da kazeš neka ima pilon i ostale džidža-bidže, u centru grada je i trebalo bi da bude i ukras.

Drugo, Pupinov most je doneo Beogradu mnogo više od Ostruzničkog. Izmestio tranzit iz uzeg jezgra Beograda, leva obala dobila alternativu da njeni stanovnici pređu reku, spojio tri, pa i četiri putna pravca. Zagreb i NS, koji su vec bili spojeni, Zrenjanin i Pančevo(Vršac). Celom Juznom Banatu skratio put do NBG, Zemuna i Čukarice. I još pitaj Boga šta.

Pančevac, hajde što je godinama bio jedina veza leve i desne obale Dunava u Beogradu, nego je svo to vreme bio preopterećen i neodržavan. A most kod Ada-Huje, što pre napraviti i da Pančevački konačno dobije zamenu. Naravno sa dve trake i zaustavnom.
 
@Blade

"" Pupinov most je doneo Beogradu mnogo više od Ostruzničkog. Izmestio tranzit iz uzeg jezgra Beograda... """

Kako mozes ovako nesto da napises?

Sav tranzit osim onog ka Banatu ide preko Ostruznickog mosta.
Budi malo realan.
Apsolutno nema potrebe nipodastavati potrebe za drugim mostovima, da bi se na taj nacin argumentovala potreba za rekonstrukcijom Pancevackog mosta.
Potrebni, da kazem neophodni su nam bili i Most na Adi i Pupinov most, kao i kompletiranje drugog mosta Ostruznica.

Rekonstrukciju Pancevackog mosta niko normalan ne bi preduzimao pre zavrsetka Pupinovog mosta.
Sada kada je on zavrsen i u funkciji duze od godinu dana, apsolutna je odgovornost aktuelne vlasti sto se to ne radi.

Dakle, zabole me dal su "zuti" "crni" "plavi" ili "garavi" u pitanju.
Fakat je da su nesposobni i neodgovorni.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da su nesposobni i neodgovorni, tu se slazemo, nema dalje!

A za ovo prvo, kada ideš ka Banatu i iz Banata, morao si skoro pa kroz centar Beograda. Džabe ti je bio Ostružnički dok nije napravljen Pupinov, koji je vise izmestio tranzita, nego ovaj drugi, ruku na srce. Drugo, posle toliko godina, konačno imaš alternativu. Ovako, desi se na Pančevcu nešto, onda je skoro jedino što ti je ostajalo da sedneš i plačeš.
 
da li neko od Vas možda zna koliko bi vremenski trebalo da se ceo Pančevac uradi "kako Bog zapoveda"?
znači popravka svega sa sve zaštitom i slično
 
Ne verujem da nešto bitno.

Zašto to kažem? Jer je prošle godine makar 3 puta bila ista vest sa istim detaljima. Posle toga jedina razlika bude u tome da se popravi par sijalica, popuni par rupa na kolovozu (trotoar zvanično ne postoji) i to je to.

Otprilike, zamazivanje očiju.
 
Niko ne moze da me ubedi da nema para da nema para za obnovu Pančevačkog mosta.
Nemoguće je da čelni ljudi ovog našeg pašaluka ne znaju u kakvom je stanju. Moje misljenje je da je nebezbedan za saobraćaj i po najnizim standardima na svetu.

Ono što bi ja, da sam neka vlast uradio...

Prvo, proširenje Zrenjaninskog puta od ,,Putnika,, do ukrštanja sa SMT. Zašto? Da bi se obnovio Pančevački most, saobraćaj na istom bi morao osetno da se redukuje, a i u nekim intervalima da se obustavlja. Most Mihajla Pupina je alternativa, ali ima loš prilaz, usko grlo, gde je sada svakodnevno guzva, a možete misliti kako bi bilo da svi, koji bi na drugu stranu reke, pohrle ka njemu. Pravljenjem boljeg prilaza, sa 2 trake po smeru, ovaj problem će biti rešen.

Drugo, da se krene sa generalnim remontom Pančevačkog mosta. Ako nije moguće izvođenje radova uz smanjen saobraćaj, neka se i obustavi, osim za gradski prevoz i hitne slučajeve. Alternativa će postojati, pa neka se koristi.

Ne znam da li je neko od vas imao prilike da iz nekog plovila vidi odozdo Pančevački most. Lično ja nisam, ali oni koji jesu, a ja ih poznajem kazu da je kombinacija horora i tragedije. Što kaze Đorđe Balašević u svojoj pesmi, ,,Ako su lagali mene i ja lažem vas,, . Ali nešto ne mislim da me lažu.

Ako se bude čekao most na Ada Huji, da bi se nakon toga obnavljao Pančevački, pribojavam se da će se do tada srušiti, pa će morati da grade novi.
 
Не треба толико да се драми. Као прво, у Србији се објекти не руше сами од себе - у Бангладешу да, у Турској, па и у Италији има таквих случајева, али не и у Србији. Даље, недавно су наши и руски инжењери прегледали мост, и закључили да није у толико лошем стању, па је на основу тога и одлучено да може да се догради други колосек.
И на крају, како је Панчевачки мост сложена конструкција, са тракама на различитим странама од гвоздене решетке, мислим да неће бити потребно његово потпуно затварање у било ком тренутку - моћи ће да се ради "пола по пола".
 
Taj na Adi Huji se nece graditi uskoro...Pre njega na redu su Zaricev most, pa metro most, pa Vinca most, pa tuneli razni...
 
Pancevacki most ustvari su 3 konstrukcije na zajednickoj osnovi i podjeljena je nadleznost na 4 preduzeca .Radjena je sredina tj zeljeznicki dio .Dio za kola noseci sanduci kolske konstrukcije su u losem stanju .Kao i dio prilaza koji nije rekonstruisan kad je uradjena ona jedna rampa nova
 
Pantografe,
Malo sam karikirao, mada mislim da realnost nije mnogo blaza. Suština je da mu je preko potreban. Asfalt na samom mostu i nije toliko loš, koliko su loši trotoari sa rupama i grbama, kao i ograda koja izgleda kao da su je pacovi glodali.
 
Jos jednom skrecem paznju da su neophodne betonske bankine celom duzinom mosta. Visoki ivicnjaci nisu zastita. Trula ograda tesko da moze bilo sta da zaustavi kada vec poleti. Na dugim delovima mosta van resetke ponegde nema ni ivicnjaka ni ograde - samo provalija. Sa tom izmenom bi se i pesaci osecali sigurnije.

Objediniti odgovornost i odrzavanje. Ovako je svima lepo jer imaju izgovor da ovaj drugi koci.

Duz ivicnjaka se ne cisti u kontinuitetu, tako da se pravi retorta za razne hemijske reakcije koje mogu da uniste most. Pitanje je kakvo je odvodnjavanje i stvarni putevi prljave vode. Ako je suditi po onom sto se vidi - stanje je lose. Radio sam na jednoj rekonstrukciji bazena, u uredjenoj zemlji, gde je krovna konstrukcija pala posle 12 godina, jer je hlor pravio nepredvidjenu reakciju. Niko nije mogao to da vidi jer je resetka bila skrivena iznad Hunter Douglas obloge.

Nije mi jasno ni gde idu te otpadne vode sa mosta i petlje sa banatske strane. Taj kolekotor je cini mi se zaustavljen.

Sumnjam u srpsko/rusku ekspertizu, jer niko ne bi smeo da kaze da pre drugog koloseka treba raditi komplet rekonstrukciju.

Vidim da na starim slikama pise GOSA. Jos uvek to postoji. A postoji i zelezara. Ne znam koji je problem da se iz primarne emisije to resi.
 
Vrh