Šta je novo?

Pančevački most

Voz u Pancevu ne saobraca od Vojlovice nego od Glavne, tako da ima nas kojima ne odgovara niti taj red voznje niti to sto samo sa jedne stanice postoji polazak.
 
Da, pogrešno sam se odrazio, nije ne ume nego neće.
Evo 2 opcije kako su mogli da odrade. Prva o kojoj je pisano je mogla biti asfaltirana (i to ne cela nego gde fali afsalt, par stotina m) za potrebe dok traju radovi i ne bi bilo blata. Druga je mogla bez ikakvih ulaganja, samo malo preusmeravanje saobraćaja i možda 1,2 policajca.
 
direktor":3igo1rub je napisao(la):
Pa dodjec do glavne bajsom atp taksije itd itd
Care ne komplikuj molim te, da je to meni alternativa odavno bi to usvojio, neboj se ti za mene. Jednostavno to moze da se sredi ali ocigledno se neko pravi lud.
Cak i svojim kolima da idem pa bi mozda 10min ustekao, svakako je previse sat vremena Pan - Bg, to je sramota.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404362#p404362:2tdbpqjc je napisao(la):
Earthmoving » Wed Sep 07, 2016 7:53 am[/url]":2tdbpqjc]Da, pogrešno sam se odrazio, nije ne ume nego neće.
Evo 2 opcije kako su mogli da odrade. Prva o kojoj je pisano je mogla biti asfaltirana (i to ne cela nego gde fali afsalt, par stotina m) za potrebe dok traju radovi i ne bi bilo blata. Druga je mogla bez ikakvih ulaganja, samo malo preusmeravanje saobraćaja i možda 1,2 policajca.

file.php
U vezi varijante 2 - tim putem idu vozila iz Bg za Pancevo, mislis da se pretvori u dvosmernu ? Ne svidja mi se i to sto ima dva lomljenja od skoro 180 stepeni. Na onom prvom skretanju bi gusio saobracaj koji ide sa mosta.
Pre bih glasao za varijantu 1, morao bi samo da jedan saobracajac stoji na mestu gde se ukljucuje na most i da regulise.

Uvek sam mrzeo sve maliciozne autonomaske i separatisticke ideje, ali sve ovo oko rekonstrukcije te petlje me je ponovo podsetilo koliko bi leva obala morala da postane opstina za sebe. Ovako smo stvarno zadnja rupa na svirali i Paliluli i Beogradu. Doduse ova sada glupost pogadja Pancevce, ali ceo taj pristup problemu pokazuje kako grad gleda na ovu stranu Dunava :blah:
 
I da se nadovežem na ovo što Tyrion reče o odonosu grada prema desnoj strani Dunava. Dok je ovaj prolaz zatvoren i dok imamo prilike da idemo okolnim uličicama možemo videti kako su gradske vlasti, urbanisti, inspekcije svojim radom/ne radom uništili ovaj deo grada. Uske uličice od svega 3 m (u ravnici!), kuće tik do ulice, ne ostavljanje mesta za trotoare, parkinge, zelenilo... ovde su mogli biti bulevari ili pristojna porodična naselja širine kao bar u ostalim banatskim naseljima, a dobili smo mini Bangladeš.
 
Воз лепо звучи у теорији, али је станица у пракси далеко од доброг дела града. Тако да би преусмеравањем на воз целокупно путовање било временски исто, да не причам о додатним трошковима. Бус и воз на релацији Панчево - Београд могу да буду само комплементарни, никако супститути. А ненормално је да трајање превоза бусом порасте са 15-20 на 50-70 минута.

Овако лелелмудашки, тајно и без смислених алтернатива одрадити ову акцију је стварно за затвор.
 
Ljudi nisam u toku jer se moze preko Pancevackog za Pancevo i nazad ili moram okolo preko Pupinovog kad idem sa ibarske?
 
trialin":uugmjscp je napisao(la):
Ljudi nisam u toku jer se moze preko Pancevackog za Pancevo i nazad ili moram okolo preko Pupinovog kad idem sa ibarske?
Za Pančevo možeš uobičajeno. U povratku moraš da obilaziš. Imaš šeme za obilazak u poslednjih 10-20 postova.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Na osnovu svakodnevnog ličnog iskustva i tuđih priča, predstavljam vam
Lordov ultimativni vodič:




Za sada nema bolje alternative od ovoga.
 
Lord":2as42l51 je napisao(la):
Na osnovu svakodnevnog ličnog iskustva i tuđih priča, predstavljam vam
Lordov ultimativni vodič:




Za sada nema bolje alternative od ovoga.
Počeli su da krpe kratere na onom parčencetu ulice pre pruge. Međutim, potpuno mi je fascinantno koliko ni to može da se uradi. Otprilike, jedna trećina je sređena, na drugoj su opsekli ivice da ih popune asfaltom, a poslednju trećinu još nisu ni takli.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Skretanje na zrenj. put (ulevo, ka gradu) je puna linija preko 3 trake. Bilo je par čukanja prethodnih dana na tom mestu, jer su ljudi pokušavali da ulete pre ovih što dolaze iz pravca Zrenjanina.

Bolje je tu skrenuti desno donjim malim putićem, te odmah na semaforu levo i uključiti se ka gradu. Ovde - https://goo.gl/maps/uqCHf68ZgT82
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405261#p405261:11drlckv je napisao(la):
dzonihsv » 11 Sep 2016 07:52 pm[/url]":11drlckv]Skretanje na zrenj. put (ulevo, ka gradu) je puna linija preko 3 trake. Bilo je par čukanja prethodnih dana na tom mestu, jer su ljudi pokušavali da ulete pre ovih što dolaze iz pravca Zrenjanina.

Bolje je tu skrenuti desno donjim malim putićem, te odmah na semaforu levo i uključiti se ka gradu. Ovde - https://goo.gl/maps/uqCHf68ZgT82

Slažem se bolje je tako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405042#p405042:xjur17mq je napisao(la):
Lord » 10 Sep 2016 12:39 pm[/url]":xjur17mq]Na osnovu svakodnevnog ličnog iskustva i tuđih priča, predstavljam vam
Lordov ultimativni vodič:




Za sada nema bolje alternative od ovoga.
file.php


Zašto je predlog da se skrene na mostić (na drugu stranu) za pravac ka gradu, kada je ulica jednosmerna (u tom pravcu) i izlazi na semafor (na zrenjaninac):
https://www.google.rs/maps/@44.8468...4!1s5catk6UCc8CfHP_rBvgbMw!2e0!7i13312!8i6656
 
Jer je gužva ogromna, pa se prelaskom preko mostića ide na drugu stranu kanala gde ima manje saobraćaja.
 
Sreća, pa postoji novi most preko Dunava i ruka se pozlatila onome ko ga je napravio. Godinama smo bili ,,osuđeni,, na Pančevački most, bez alternative kada su, recimo, neki radovi zbog kojih se stvaraju guzve ili neki drugi razlozi.

Da mi je neko pre 5 godina rekao da me jednog dana nece remetiti to što se na ,,Pančevcu,, ili oko njega nešto desava, pa je iz tog razloga guzva, ne bi mu verovao...
 
Da se prebacimo na drugu stranu mosta. :)

Pomerili su pesacke prelaze u Bulevaru despota Stefana od centra za 20-ak metara i postavili novi semafor na silaznoj rampi sa mosta:

 
Cek za pjesaci nisu mogli da prodju ispod iza tacnije rampe silazne da se tu necrta pjesacki
 
Nije bas izvodljivo, sa desne strane (kad se silazi, otprilike gde je SCB doo) je teren znatno nizi nego sa leve strane.

Da je pameti, tu je odavno trebalo postaviti pesacku pasarelu (ili podzemni prolaz) i izbeci ukrstanje pesaka sa vozilima. Ovako, em se umanjuje protocnost saobracaja, em pesaci moraju da jure jer im zeleno jako kratko traje, a treba preci 7 kolovoznih traka.
 
Koliko ja primecujem semafor najvise pravi gužvu iz pravca Karaburme ka gradu.
Umesto da su izolovali traku iz pravca Karaburme i pasarelom izolovali pešake od saobraćaja,
napravili su gužvu tamo gde je nije bilo, s obzirom da je semafor na stanici
usporavao i zaustavljao vozila i sa silazne rampe i iz pravca Karaburme i dozvoljavao
bezbedan prolaz pešaka.
 
Imaju oni tu negdje u planu podzemni prolaz kednog dana
 
Tu je trebao podzemni prolaz ili pasarela i pre 30 godina. Mnogo je pešaka udareno na tom mestu.
 
http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... id=1184363

Pančevački most nemilosrdan prema trapovima i bubrezima

Kada prelazite sa leve na desnu obalu Dunava preko Pančevačkog mosta, osetićete snažan udar prilikom vožnje preko jednog od češnjeva koji spajajaju dve sekcije kolovoza, među kojima postoji značajna razlika u visini. Sajt Polovni automobili pozabavio se ovom temom i pitao je nadležne da li se i kada planira popravka pomenute anomalije.

Pančevački most danas je bezbedan, bar kako tvrde nadležni, ali je 2006. godine projektant za čelične konstrukcije mostova, Siniša Mihajlović iz CIP-a, upozoravao da je rđa zahvatila veliki deo konstrukcije i da je zaista neophodno hitno reagovati.

Most je nakon toga bio sređivan u nekoliko faza, mada kompletna sanacija nije nikada završena. Ako smatrate sebe pravim avanturistom, pređite ga pešice ili biciklom. Napomena – vožnja biciklom je dozvoljena isključivo po pešačkoj stazi!

Tako ćete imati dovoljno vremena da osmotrite u kakvom su stanju ograda, stubovi, češnjevi i slično.

Gde se nalazi "češanj-ubica"

Upravo ovde - kliknite na ovaj link i videćete tačnu lokaciju (Google Street View), a kursorima na tastaturi ili mišem imate mogućnost da se približavate ili udaljavate, idete napred ili nazad, okrećete se i slično. Tako možete da pogledate ceo most ukoliko ne želite da pešačite preko njega.

Kao da naletite na omanji ivičnjak

Tako mnogi vozači opisuju udar kada pređu preko tog spoja na mostu, mada treba imati u vidu da utisak zavisi od više faktora:

Dimenzije guma: niskoprofilne gume imaju čvršće bokove i pumpaju se na viši pritisak, pa se udar mnogo direktnije prenosi na ostatak automobila,

Tip i "tvrdoća" oslanjanja: neki automobili imaju tvrđe, neki mekše i udobnije ogibljenje.

Međutim, bez obzira na to kakve gume i vešanje ima, nijedno serijsko putničko vozilo nije predviđeno da trpi prelaske preko takvih anomalija na putu, naročito ako se to dešava svakodnevno, mesecima i godinama...

Kakva oštećenja nastaju zbog toga?

Zavisi od vrste i postavke vešanja, dimenzija pneumatika i brzine kretanja. Uglavnom, ovako snažni udarci utiču na ubrzano trošenje svih elemenata oslanjanja, što ne samo da vlasnicima zavlači ruku u novčanik, već i direktno utiče na bezbednost u saobraćaju.

Ako vam zbog svakodnevnog prelaska Pančevačkog mosta ubrzano stradaju amortizeri, ramena, spone, ležajevi i sve ostalo, automobil počinje da se ponaša nepredvidivo u krivinama, pri oštrijim manevrima, kao što je, na primer, izbegavanje iznenadne prepreke, a ako pritom i kočite, dobijamo savršen scenario za potpuni gubitak kontrole.

Ne kočite prilikom prelaska preko spoja

Mnogi prelaze most velikom brzinom, a kada naiđu na češanj, tu počnu da koče i praktično ga kočeći pređu, smatrajući da su tako ublažili štetu. Time u stvari prave veliku grešku – kada kočite, težina vozila se prebacuje na prednju osovinu, pa prednjim gumama i elementima vešanja činite medveđu uslugu.

Takođe, bolje je pustiti točkove da se slobodno kotrljaju preko prepreke, bez kočenja. Dakle, kočite do samog češnja, a onda pustite kočnicu.

Pre početka kočenja bacite pogled u retrovizor, da vas otpozadi ne bi udario neki automobil čiji vozač ne očekuje da ćete tu usporiti.

Kada padne kiša - kolaps

Na Pančevačkom mostu, u blizini pomenutog spoja na kolovozu, postoji ulegnuta deonica u kojoj se skuplja velika količina vode. Na sreću, mnogi vozači znaju za taj problem, pa na vreme uspore – gotovo do zaustavljanja, i onda lagano pređu taj deo.

Međutim, kada naleti neko ko nije upoznat sa ćudima mosta, napraviće pravi cunami i sebe dovesti u opasnost da sleti s kolovoza. Sreća u nesreći je što je upravo zbog tog jezerceta na mostu uglavnom gužva, pa oni koji na znaju za ulegnuće nemaju ni gde da se zalete.

Prilagođavanje uslovima na putu

Teoretski, kakav god da je put, vozač po zakonu treba da se prilagodi uslovima na putu i da vozi odgovarajućom, bezbednom brzinom. Međutim, kada objekat od vitalnog značaja za Beograd i Srbiju decenijama stoji zanemaren, to ne može da se nazove "uslovom na putu", već nebrigom države.

Da li će i kada biti popravljen Pančevački most?

Postavili smo ovo pitanje preduzeću "Putevi Srbije", nadležnom za Pančevački most. Dobili smo sledeći odgovor:

"JP 'Putevi Srbije' je dalo nalog stručnoj službi i nadzornom organu koji održava predmetnu deonicu puta da pronađu optimalno rešenje za problem dilatacije na Pančevačkom mostu, tako da očekujemo da će u dogledno vreme taj problem biti rešen."

Psi laju, mostovi propadaju...

Vozači s leve obale Dunava koji svakodnevno prelaze Pančevački most nisu suviše optimistični. Jedan od njih, koji je želeo da ostane anoniman, kaže:

"Uopšte ne očekujem da će popraviti Pančevački most. Uništavamo automobile kada vozimo preko njega, i to je to. Svaki dan očekujem da ću videti neku nesreću, pošto mnogi na tom mestu naglo usporavaju, a drugi to uopšte ne očekuju, pa je rizik od lančanih sudara zaista veliki. Ne bih da se bavim teorijama zavere, ali interesuje me zašto nikada nije završena treća faza sanacije? Nema novca da se obnovi most koji u Beogradu povezuje levu i desnu obalu Dunava?"

Kakva su vaša iskustva u vožnji preko Pančevačkog mosta?

S obzirom da su naši putevi i mostovi u stanju u kakvom jesu, pozivamo vas da u komentarima upozorite vozače (ali i nadležne) na slične anomalije koje ste primetili u svom kraju.
 
Vrh