drum1":3q7pl9nn je napisao(la):Мало се спрдам са Газелом...
Али ни овај се није тако звао.. срушен је више пута. Ни Бранков није мост Краља Александра.
Како су се звали Перин и Ацин мост?
drum1":3q7pl9nn je napisao(la):Мало се спрдам са Газелом...
Али ни овај се није тако звао.. срушен је више пута. Ни Бранков није мост Краља Александра.
Пантограф":2nk8l99t je napisao(la):Стф и остали,
Знате ли да се Панчевац заправо звао Мост краља Петра Другог, по југословенском владару, тада још детету? Не мислим да је баш он личност која заслужује да неки београдски мост носи његово име. Његов деда Петар можда, мада ја уопште не волим ту династију.
Пантограф":7v0gcd43 je napisao(la):Горштак,
120 је таман колико треба за ту пругу и чињеница да се одустало од 160 км/сат јесте показатељ да још има рационалних људи на железници.
Ниједан воз који туда саобраћа неће ићи брже од 120 - јер је то превелика брзина за Беовоз тј. за путничке (регионалне) возове, а теретни никада неће ни смети брже од 120 (сада макс. 80 км/ч) - ако поново буде брзог за Букурешт, ићи ће једанпут дневно, а нека иде и три пута, то није разлог да добијемо скупљу пругу мање пропусне моћи... тамо где нам управо треба велика пропусна моћ. Овога пута, браво за исправну одлуку.
SRBIJA | ČETVRTAK 30.01.2014. | 16:22
Radovi na Pančevcu od 10. marta
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Prvi radovi finansirani ruskim kreditom od 800 miliona dolara za Železnice Srbije počeće od 10. marta na deonici Beograd - Pančevo, kaže Dragoljub Simonović.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vrednost radova na toj deonici iznosi 69 miliona evra, od čega je 60 miliona iz ruskog kredita, a devet miliona obezbeđuje država koja u tom projektu učestvuje sa 15 odsto sredstava.
U Železnicma Srbije kažu da je devet miliona evra, koje obezbeđuje država, već uplaćeno za realizaciju tog projekta.
Generalni direktor Železnica Dragoljub Simonović objasnio je da je reč o izgradnji drugog koloseka pruge od Beograda do Pančeva, kao i modernizaciji postojećeg koloseka i da radovi obuhvataju i Pančevački most.
Do kraja februara Železnice Srbije bi trebalo da potpišu Aneks dva ugovora o ruskom kreditu za finansranje radova na još šest deonica na železničkom Koridoru 10.
Simonović je rekao da će 90 odsto radova na deonici od Beograda do Pančeva voditi domaće firme, a da će glavni izvođač biti neka od ruskih firmi.
Simonović je najavio da će 24. februara biti otvorene ponude za tender za nastavak izgradnje Prokopa u Beogradu i da će već u martu biti poznato ko će biti izvođač, kao i da bi tada mogli da krenu i radovi.
Prema njegovim rečima, za oslobađanje 30 hekratara savskog amfiteatra za realizaciju projekta Beograd na vodi Železnicama je potrebno oko 2,5 miliona evra.
U pitanju je prva faza odslobađanja tog prostora tokom koje će sa te lokacije biti iseljeno 50 kilometara pruge, 200 skretnica i nekoliko desetina raskrsnica za šta će biti potrebno između tri i šest meseci.
Simonović je posetio da će nastavak izgradnje Prokopa biti finasnirani kuvajtskim kreditom od 26 miliona evra i da su Kuvajćani zainteresovani da u Prokop ulože dodatnih 60 miliona evra.