Šta je novo?

Pančevački most

drum1":3q7pl9nn je napisao(la):
Мало се спрдам са Газелом...
Али ни овај се није тако звао.. срушен је више пута. Ни Бранков није мост Краља Александра.


Како су се звали Перин и Ацин мост?
 
Стф и остали,
Знате ли да се Панчевац заправо звао Мост краља Петра Другог, по југословенском владару, тада још детету? Не мислим да је баш он личност која заслужује да неки београдски мост носи његово име. Његов деда Петар можда, мада ја уопште не волим ту династију.
 
Dobro de nazoves ga kralj aca a prezime po izboru karadjordejvic / obrenovic kome sta pase .Inace narod ce ga idalje zvati pancevacki
 
Hristor se rodi, srećan Božić.

Пантограф":2nk8l99t je napisao(la):
Стф и остали,
Знате ли да се Панчевац заправо звао Мост краља Петра Другог, по југословенском владару, тада још детету? Не мислим да је баш он личност која заслужује да неки београдски мост носи његово име. Његов деда Петар можда, мада ја уопште не волим ту династију.

Kralj Petar I je već imao ulicu - deo Dubrovačke od Kosančićevog venca do Cara Dušana je preimenovan u Kralja Petra.
Od tada se samo deo te ulice na donjem Dorćolu zove Dubrovačka.
A i takva je tada bila politika. I u Novom Sadu su most krstili po kraljeviću Tomislavu. Taj most je srušen u Aprilskom ratu, pa ponovo na kraju rata, da bi na njegovom mestu bio podignut Varadinski most, a i on je srušen 1999.
Kad malo bolje razmislim, bolje da ne dajemo mostovima imena po Karađorđevićima :)
 
vreme je da se razmislja o privremenom pontonskom mostu ispod ili uz sam Pancevac
jer svi segmenti njegove rekonstrukcie bice brzi laksi i kvalitetnije izvedeni ako bude totalno oslobodjen od saobracaja
Blagovremeno pripremljene kvalitetne privremene pristupne saobracajnice
ce daleko bolje olaksati život Beogradana u periodu njegove rekonstrukcije. :)

Kuda kakve i kolike privremene saobracajnice treba da prodju, to još nigde nema ni predloženo a kamoli isplanirano :dil:
Privremeni pontonac je dobro u NS odradio svoj posao te nema razloga da tako ne bude i u Bgdu :D

Po završetku rekonstrukcije i vracanja u funkciju Pančevca privremene saobracajnice koje su vodile do ,,pontonca,,
ce biti jako bitne za oživljavanje i tog dela Dunavskog keja sa obe strane reke :)
 
Ako bi već morao pontonac, zašto ne uraditi prilaze kod Ade Huje tamo gde se svakako planira sledeći dunavski most, i postaviti ga tamo?
 
Misljenja sam da nece biti nikakvog pontonca na Dunavu. Verovatno da ce biti nekih privtemenih, vremenski ogranicenih zatvaranja koja ce zagorcavati zivot gradjanima leve obale Dunava, ali tada ce biti usmereni na 'kineski' most.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
То није посебна алтернатива. Хајде да кажемо да ће у сваком тренутку бити проходан за јавни превоз, а забрањен за путнички саобраћај, или са неким другим рестрикцијама. Потпуно затварање је немогуће и без провере знам да га нико и није планирао, чак и код нас нема толико оболелих :) Опет, не верујем да Земун може да поднесе сав овај саобраћај, мостови на Сави... свакако то не могу поднети саобраћајнице Северне тангенте на својим укључењима којих је 3, од којих је онај на П.путу најмање опасан и има 2х2, док Овчански пут 1х1 и ЗР. пут 1х1. Овде се после мањег чукања направе сати километарских колона, делимично затварање ће бити нервни слом и повремени потпуни престанак саобраћаја. И све то у годинама за које сви очекују далеко јачу привредну активност овог подручја, повећање броја становника и инвестиција. Ако има наде за понтон, треба га организовати сада, а не као хитно решење у том тренутку, јер не верујем у толику организациону моћ, која ће спречити саобраћајни колапс :)

Да не помињем да може да дође до блокирања саобраћаја и у самом граду, услед протеста због блокаде саобраћаја :)
 
Znam da nije posebna alternativa, ali samo iznosim svoje vidjenje situacije.
Svi ti radovi ce izazivati ogromne frustracije i nezadovoljstvo ljudi koji ovaj most koriste i to je svima jasno, ali to je ono sto sledi po mom misljenju.
Kad sam rekao "da ce biti nekih privtemenih, vremenski ogranicenih zatvaranja" mislio sam na neke vikend nocne varijante kada je ipak mnogo bezbolnije.
Borcanac, sta da ti kazem, u bilo kojoj varijanti, pa cak i sa montazno-demontaznim mostom, moracete se naoruzati strpljenjem :)
 
...или се наоружати молотовљевима :D
Шалу на страну, ја сам обезбедио више алтернатива па ћу премостити кризу, без фрустрација :wink: Не дам више да ме изненађују дешавања у земљи 8)

Ако се Панчевац делимично затвара, или потпуно ноћу. Имамо Борчански мост, ако буде и понтонца, сви ће заобићи фрустрације, мислим да би чак проблеми и изостали. На крају крајева и без њега се може, све се да истрпети, а није ни Ковин на крај света :D
 
Pruga na Pančevcu dobija drugi kolosek: Radovi počinju u martu

Blic | 13. 01. 2014. - 14:44h | Komentara: 6
Radovi na rekonstrukciji železničke pruge na Pančevačkom mostu počeće u martu. Posle skoro 80 godina, gradi se i drugi kolosek do glavne stanice u Pančevu, javlja Studio B.


Radovi, koji će delom obuhvatiti i obnovu mosta, počinju u martu i biće završeni 2016. godine, nakon čega će pruga imati veću propusnu moć, a vozovi brzinu od čak 120 kilometara na sat.

Modernizacija pruge Pančevački most - Pančevo prvi je od pet projekata modernizacije železničke infrastrukture koji se finansira iz ruskog kredita. Košta 69 miliona evra, od čega se 60 obezbeđuje iz kredita, a devet miliona evra već je uplatila država Srbija.

Izvor: Blic
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/434208 ... ju-u-martu
 
Mozda glupo pitanje, ali da li pancevac moze u ovakvom jadnom stanju da izdrzi dva koloseka i veci intezitet saobracaja?
 
Па, ако може да издржи једну теретну композицију, сигурно може и две путничке. С обзиром да је број теретних возова за Банат дневно у принципу једноцифрен, нема разлога за бојазан. А сигуран сам и да ће конструкција бити ојачана.
 
Ja mislim da nema smisla da sve ovo prođe bez da se konstrukcija potpuno ne sanira. A čim ima mesta za dva koloseka sigurno je i projektovan tako da izdrži 2 koloseka. Teretan saobraćaj uvek može i da sačeka da jedna kompozicija prođe. Mada, ako u opšte ima potrebe za time.
120km je malkice smešno, mada, bolje 120 nego 40 :D
 
Горштак,
120 је таман колико треба за ту пругу и чињеница да се одустало од 160 км/сат јесте показатељ да још има рационалних људи на железници.
Ниједан воз који туда саобраћа неће ићи брже од 120 - јер је то превелика брзина за Беовоз тј. за путничке (регионалне) возове, а теретни никада неће ни смети брже од 120 (сада макс. 80 км/ч) - ако поново буде брзог за Букурешт, ићи ће једанпут дневно, а нека иде и три пута, то није разлог да добијемо скупљу пругу мање пропусне моћи... тамо где нам управо треба велика пропусна моћ. Овога пута, браво за исправну одлуку.
 
Čitao sam na više mesta da su davno postojala dva kolseka preko Pančevačkog mosta, ali su skinuta po starom dobrom običaju "seci uši, krpaj dupe".
 
sa fpz montiranje nobog danas vec starog pancevca
scan0100.jpg
 
Gazela se oduvek zvala Gazela zbog sličnosti sa tom elegantnom životinjom. Ali, mogla bi se zvati i "Titov most" pošto je podignuta u vreme njegove vladavine. Drum 1 je mlad i nema pojma koliko se Tito decenijama zalagao za izgradnju Beograda. Pa i Novi Beograd je kompletno planiran i započeta je izgradnja na njegovu inicijativu. I Slovenci i Hrvati su dali pare za "Gazelu". Na tome su insistirali Tito i Branko Pešić pošto je Gazela sa autputem kroz Beograd deo koridora 10. Toliko radi objektivnosti.
 
Пантограф":7v0gcd43 je napisao(la):
Горштак,
120 је таман колико треба за ту пругу и чињеница да се одустало од 160 км/сат јесте показатељ да још има рационалних људи на железници.
Ниједан воз који туда саобраћа неће ићи брже од 120 - јер је то превелика брзина за Беовоз тј. за путничке (регионалне) возове, а теретни никада неће ни смети брже од 120 (сада макс. 80 км/ч) - ако поново буде брзог за Букурешт, ићи ће једанпут дневно, а нека иде и три пута, то није разлог да добијемо скупљу пругу мање пропусне моћи... тамо где нам управо треба велика пропусна моћ. Овога пута, браво за исправну одлуку.

На веће брзине треба заборавити због пружних прелаза. Нпр. БГвоз и оно мало места где има да развије брзину мора да успорава када се примакне пружном прелазу код Земун Поља. Једини разлог зашто пружни прелаз код Батајнице не пуни више црну хронику је тај што возови миле преко њега а понекад се и заустављају испред.
 
O davanju para i nacinu plaacanja gazele i atuoputa ima posebnaa tema delija je otvorijio beogradski urbanizam
 
Na Pančevačkom mostu je ostavljen prostor za drugi kolosek prilikom rekonstrukcije 1958 ali taj nikad nije bio u funkciji. Dobro je da se najzad i taj kolosek aktivira. Trebalo bi završiti i petlju, kako spoj sa Dunavskom ulicom tako i onaj deo za levo skretanje od Krnjače ka Karaburmi.
 
Na pancevcu pala dva stuba rasvjete niko nezna ko je nadlezan samo presipaju iz supljeg u prazno ,te javna rasvjeta,te zeljeznice,te putevi oni te putevi ovi sramota bag** jedna neradnicka
 
SRBIJA | ČETVRTAK 30.01.2014. | 16:22
Radovi na Pančevcu od 10. marta
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Prvi radovi finansirani ruskim kreditom od 800 miliona dolara za Železnice Srbije počeće od 10. marta na deonici Beograd - Pančevo, kaže Dragoljub Simonović.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
208504918252ea6e1c3641f430915987_orig.jpg


Vrednost radova na toj deonici iznosi 69 miliona evra, od čega je 60 miliona iz ruskog kredita, a devet miliona obezbeđuje država koja u tom projektu učestvuje sa 15 odsto sredstava.

U Železnicma Srbije kažu da je devet miliona evra, koje obezbeđuje država, već uplaćeno za realizaciju tog projekta.

Generalni direktor Železnica Dragoljub Simonović objasnio je da je reč o izgradnji drugog koloseka pruge od Beograda do Pančeva, kao i modernizaciji postojećeg koloseka i da radovi obuhvataju i Pančevački most.

Do kraja februara Železnice Srbije bi trebalo da potpišu Aneks dva ugovora o ruskom kreditu za finansranje radova na još šest deonica na železničkom Koridoru 10.

Simonović je rekao da će 90 odsto radova na deonici od Beograda do Pančeva voditi domaće firme, a da će glavni izvođač biti neka od ruskih firmi.

Simonović je najavio da će 24. februara biti otvorene ponude za tender za nastavak izgradnje Prokopa u Beogradu i da će već u martu biti poznato ko će biti izvođač, kao i da bi tada mogli da krenu i radovi.

Prema njegovim rečima, za oslobađanje 30 hekratara savskog amfiteatra za realizaciju projekta Beograd na vodi Železnicama je potrebno oko 2,5 miliona evra.

U pitanju je prva faza odslobađanja tog prostora tokom koje će sa te lokacije biti iseljeno 50 kilometara pruge, 200 skretnica i nekoliko desetina raskrsnica za šta će biti potrebno između tri i šest meseci.

Simonović je posetio da će nastavak izgradnje Prokopa biti finasnirani kuvajtskim kreditom od 26 miliona evra i da su Kuvajćani zainteresovani da u Prokop ulože dodatnih 60 miliona evra.

Izvor: B92.net
 
Vrh