Šta je novo?

Pančevački most

Kolika god bila propusnost, teško može biti manja od onoga do sad, kada se po 10 vozila nabije pod most, i onda pola njih ni ne zna gde će :)
 
Ja bih rekao da su pomerili mesto udesa na viši nivo: umesto ispod mosta, biće ih iznad modta, na uključenju na mosta...

Ma koliko sam se radovao svemu, kad pogledam semafore, suženja, uključenja, mišljenja sam da je sve to moglo daleko pametnije da se uradi..Ako će neko reći da nisam saobraćajni stručnjak, i nisam, ali nisu ni oni što bandere stavljaju na sred, ionako uskih, trotoara, i rade projekat bez rešenja problema koji su i razlog ulaganja (bezbednost).

Pozdrav od kritičara
 
mekbejn":2wiuylma je napisao(la):
Kolika god bila propusnost, teško može biti manja od onoga do sad, kada se po 10 vozila nabije pod most, i onda pola njih ni ne zna gde će :)

:) pa dobro . slazem se . hajde onda da izracunamo kolika je bila do sad :)
 
Par slika sa saobraćajem.








Ovo ispod nije predviđeno da bude trotar, a sta je ne znam.


 
Kad li će ovi na Google Mapsu, PlanPlusu pa i Bing Mapsu ažurirati mape, prati li neko?
 
Novo u staro,kakav prizor

dsc05032.jpg
 
To nije trotoar vec tehnicki staza za odrzavanje ,sad ce da sljaka dobro dok ne naprave suprotnu traku ,radovi ce trjati jos par dana mjenjace asfalt na nekim povrsinam i ugradjivati ivicnjake
 
Gazela style naravno posle one truleži. Nego niko da slika dilataciju odozgore izmedju novog i starog dela i koje je tu rešenje primenjeno s obzirom da su vremenski različite tehnike gradnje primenjene. Jel je stari deo prilagođen novoj dilataciji ili je novi staroj ili je nešto treće upitanju?

Za ostatak do Pančevca kad se bude radilo bi mogli da prefabrikuju grede u blizini i mnogo pre samog rušenja. Naravno to čeka sanaciju samog mosta koju će verovanto raditi po otvaranju mosta Borča-Zemun. Ili to ili ići na tehniku diretnog livenja u zavisnosti šta je brže.

Ovo sad je rađeno u kombinaciji da ne bi saobraćaj zatvrali ali tamo ne vidim da bi ičemu smetali. Nije ni mala razdaljina ~400m uz minimum 1 ulaznu rampu (za smer оd Višnjice) ako ne i još jednu od industrijske zone. To sve a da ne pominjem drugu stranu koja mora u kompletu da se odradi.
 
AlexLU":v936e0nc je napisao(la):
Horor za pešake i bicikliste za smer ka Karaburmi.
Хорор ће изгледа бити чест опис. А бициклисти, као и пешаци за смер ка трећем Београду... 0 стаза за све.
 
Posto nema pešačkog na novoj rampi svi će morati preko puta. Opasnost postoji pri samom prelasku preko trake koja vodi na nadvožnjak jasno se vidi na slici dole. Obeležio sam potencijalni pešački ali od toga nema ništa. Drugo mesto je potencijalni divlji parking mada je to proširenje urađeno da bi se ispoštovala širina puta sa jednom trakom koji je otprilike širi za još oko pola trake.

img160.jpg
 
Danas prosao petljom, a s obzirom da je jedna traka pravca ka gradu zatvorena, vozaci ne znaju gde "udaraju", doci do skretanja udesno je cista umetnost. Oprezno!
 
AlexLU":1l5qhqzw je napisao(la):
Horor za pešake i bicikliste za smer ka Karaburmi.
U prevodu ni ne postoji zvanican prolaz preko te petlje na pancevac.Vec vidim da ce studio DJ da pravi priloge kada neki nesretnik pogine jer niko nije mislio na pesake I kako ce na kraju da ubace ili jos jedan semafor ili neki blesavi pesacki na prilaznoj rampi.

Izgleda da je jedino resenje kao na petlji autokomanda,tamo makar ima makar pesacki prelaz preko tih petlji dok ovde to nije slucaj.Vidim kao propust u projektovanju prelaska tih petlji sto nema pasarele u pravcu duz 29.novembra pored mosta.
 
Đilasova faca kao da nema pojma o čemu se radi... Mene brine i novi semafor,trebalo je tu pasarelu izgraditi, a ne ovako 5 metara od silazne rampe sa mosta semafor.
 
Prvo što na sajtu Beograda kažu kako su vozači zadovoljni novom petljom. Možda su vozači automobila zadovoljni, ali vozači bicikala nisu. Dodatni fijasko je taj što nije određen pešački prostor. Odvratni su.
 
Kakva arogancija i ignorantnost. Leti na tom potezu dnevno prođe 100-150 biciklista. Pešaka bar 300. Svi će oni morati da rizikuju život dok prolaze kroz ovu petlju. Sve je učinjeno da se pešaci odvrate od ove donice. Na prelazu Despota Stefana u Višnjičku je uklonjen trotoar (!!!) na strani ka Dunavu.
 
Zasto se cudite i iznenadjujete? U Beogradu je sve podredjeno Nj.V. automobilu, kome je sve i dozvoljeno, od parkiranja na zelenim povrsinama i tramvajskim sinama, do nepostovanja saobracajnih propisa, kao sto su semafori, pesaci na pesackom prelazi i ostalo. :bash:
 
Лепо је репортер рекао: "решење је у саобраћајним плановима предвиђено пре 40 година".

Наравно, рампа је у потпуности изграђена према схватању саобраћаја од пре 40 година, а то што 1972. и 2012. нису исто, то оне на врху не занима. Они се ионако возе џиповима.
 
Jasno je da ova petlja u ovakvoj izvedbi ima mnogo propusta , ali cini mi se da pesaci nece biti mnogo osteceni u odnosu na stanje koje je bilo ranije . Jedino sto ce se kretati iz pravca Visnjice ka centru samo desnom stranom , koja ce sada biti manje saobracajno opterecena . Ovo su pretpostavke . Videcemo kad zavrse.
 
Forumasi veliki pozdrav iz banata, jedva cekamo da se zavrsi i onaj KIneski most !
SVAKA VAM CAST na slikama sto stavljate i na informacijama koje iznosite, sve pohvale , bolji ste i od svih novina koji stalno stavljaju jednu te istu sliku. Jedino je Studio B stalno obavestavao o aktivnostima.

E sad mene zanima kako su regulisali saobracajne znake iz pravca centra ka pancevcu , jer tu dolazi do sirenje dve trake u tri pa onda jos i ukrstanje sa linijom gde idu busevi onim novim delom pre skretanja na most.
Evo ovako sam ja to zamislio , mada kontam da su nesto bezveze uradili ili nisu nista stavili.

Bio bih zahvalan da neko uslika i to resenje.
 
На сликама које је поставио топол-м види се да тротоар постоји у некој мери. Ако померимо расвету и банкине са тог тротоара ка коловозу, био би то какав такав простор. Овако вечно остаће... то нешто сервисно.
Да ли овај изглед рампе у потпуности, или којој већ мери, одређује изглед и самог моста после евентуалне реконструкције?
 
Fina su se sjetili ova vrsta slivnika mi djeluje ok
dsc05026.jpg

Inace nemogu da se dogovore koliko je to kostalo svake novine druga cifra
dsc05096.jpg
 
Pustise i stari deo Bul. despota Stefana koji su sredjivali za vikend (dve trake ka Karaburmi).
 
Vrh