Šta je novo?

Pančevački most

Тако је на Мостарској петљи, на два места - укључење са аутопута ка Кнеза Милоша и ка Савској. Шта се чудите?
 
po meni to nije loše rešenje.


naravno potrebno je malo vozačke veštine, odnosno mora se znati pravila saobraćaja..... ništa naročito zahtevno.
 
Pa i nije loše. Jednostavno, takva je petlja "detelina", ili "poludtelina". Ako funkcioniše na Mostaru i u pola sveta (a funkcioniše), onda će i na Pančevcu.
 
Evo zašto se meni ne sviđa

panmost.jpg


Potez B-C, su trake fizički odvojene ostrvom. OK.
Na potezu B-C imamo ukrštanje vozila koja idu ka Pančevu (Borči, Zrenjaninu...) sa vozilima koja idu iz Pančeva ka Višnjici..dakle prestojavanje, propuštanje...
Sudar na potezu B-C, i u bilo kojoj od tačaka X kao posledicu ima zastoj na mostu minimum do tačke A (žuta isprekidana trasa), a verovatno i dalje. Pančevac ima dve trake, uži je i duži od Gazele.

Ja ne bih poredio celovito rešenje kao što je Mostar i ovo. Ulivanje u trake ka Savskoj, odnosno Kneza Miloša su samo sličnost, ali šira situacija je bitno različita. I na Mostaru je problem ako dođe do sudara, ali bi ovde taj problem bio mnogo veći.
 
Možda nije isto po obliku, ali od onog na Novom Beogradu mnogo je više problematično ukrštanje na prilazu Gazeli sa druge strane (penjanje na Gazelu iz smera Sajma i silazak sa Gazele u smeru Savske ulice). Ne samo da je veći obim saobraćaja, već je i manji manevarski prostor za ukrštanje.
 
blagoje":3j6votjs je napisao(la):
Možda nije isto po obliku, ali od onog na Novom Beogradu mnogo je više problematično ukrštanje na prilazu Gazeli sa druge strane (penjanje na Gazelu iz smera Sajma i silazak sa Gazele u smeru Savske ulice). Ne samo da je veći obim saobraćaja, već je i manji manevarski prostor za ukrštanje.

Upravo to i imam u vidu. Možda nije bio problem 1970-tih, ali jeste danas. Ok, znamo za problem, živimo sa njime, ali zašto napraviti to isto, ali na još gorem mestu?
Loša strana tog poteza na Mostaru je malo ratojanje između isklučenja sa Gazele iz pravca NBG u savsku i uključenja ka NBG iz pravca sajma, ali barem nema fizičke ograde između traka, pa ako se nešto i desi, ima nekog prostora za obilaženje....
 
Е стварно некад умете да га тупите без потребе... Па овако се ради свака петља типа "детелина". Погледајте мостар, змај, чвор Добановци, каћку, темеринску петљу итд. Па мора негде саобраћај да се укршта забога. На овако малом простору је готово немогуће урадити додатну нивелацију.
 
Trebalo je naći načina da se saobraćaj ne ukršta.
Ovo nije projektovanje petlje od nule na pravcu koji se projektuje i gradi od nule, sa po 3 trake ili 2+zaustavna traka u svakom smeru. Ovde se ne pravi potpuno novo rešenje za sve smerove (bez fizičkih prepreka između traka).
Ovo je dograđivanje u sred grada, na Pančevcu (2+2), uz ulicu kroz koju prolazi 10 (ako ne grešim) gradskih autobuskih linija, minibusevi, prevoz za Pančevo, bog te pita koliko putničkih automobila....
Prostor je morao da se obezbedi (a i ne vidim šta se toliko značajno nalazi u okolini da ne može da se ruši).

"Saobraćaj negde mora da se ukršta, ovako izgleda svaka petlja detelina" - pa šta?
Opisao sam problem. Da li je ovo rešenje za tu situaciju? Nije. Da li je rešenje rađeno kao celovito - naravno da nije, prošle su decenije. Saobraćaj je već tu, saobraćaj nije projetovan, rampa se dodaje. Čemu bilo kakvo poređenje sa tim petljama, za koje je u startu projektovan i saobraćaj koji će tuda prolaziti?

Ja sam zadovoljan što ćemo uskoro imati i ovo. Smeta mi što ga nisu odmah završili do kraja, kako treba, već će koroz nekoliko godina "rešavati uočeni problem građana", a koji se već sada može predvideti.
 
U glavnom, ne verujem da ce se skorije raditi ta izlivna rampa sa Pancevca... ovo sto se sada radi je bio prioritet...
 
Реља је у праву. Локација је специфична, нема алтернатива. Свако ко се у једној гужви око овог моста нашао, сигурно нема дилему. Најмањи контакт два возила правио је колоне и по 8,9 километара у Банату, гушио читаве делове града. Свако укрштање ново, нови ће проблем бити. А познавање саобраћајних правила, можда и отежавајућа околност, кад крене мангупарија да се утрпава.
 
Слична ситуација је на петљи "Аутокоманда", она излазна рампа са аутопута из правца петље "Мостар" која се улива у Булевар ЈНА и правац према Јужном булевару и Устаничкој. Саобраћај се ту "преклапа-укршта" са правцем од кружног тока Аутокоманде и ту настаје "чеп". Али то је једна од "мана" делта петљи.
 
Video sam nešto novo i u prvi mah mi se mnogo dopalo što je Petlja postala cool kada su osvanule ganc-nove GSB stanice...( doduše moglo je i bez huligana i njihovih grafita :notok: )
ALI... prosto moram da se zapitam: Šta je sa nama Pančevcima,Vrščanima,Kovincima i ostatkom NE-beogradskog sveta u toj priči...??? Da li nam kod pljuskova,vetra,sunca preostaje samo staro drvo na samom uključenju...???
Nadam se da sam požurio pre zavšetka ove priče o petlji ali ne bih voleo da vidim patetiku i diskriminaciju :?
 
Malopre sam bio na gradilistu.... Nikad vise ljudi cini mi se, bas po ovom kijametu, ili mi se to cini zbog toga sto su se koncentrisali skoro svi na ovaj deo gore... radi se izolacija na rampi, bezbednosna ograda, postavljene su zastitne mreze izmedju saobracajnica dole, uradjena nova stajga za buseve koji idu u pravcu visnjice, a za ove koji idu preko mosta ce valjda stojati nesto ranije, semafori trepcu zuto i tako.... jos malo pa gotovo!

dscn8707.jpg


dscn8708.jpg


dscn8709.jpg


dscn8710.jpg


dscn8711.jpg


dscn8715.jpg


dscn8716.jpg


dscn8720.jpg


dscn8721.jpg


dscn8723.jpg


dscn8724.jpg


dscn8726.jpg


dscn8729.jpg


dscn8731.jpg


dscn8732.jpg
 
Bas se zapitah gde je cika clash sa reportazama.

Malo previse gledam u buducnost,ali sta mislite,koji ce biti pravac kretanja od bogoslovije do pancevackog mosta posle izgradnje druge petlje?
 
Bilo bi fino u buducnosti ceo most srediti sa ovim gazela style ogradama... :)
 
vucko":ko1wckfg je napisao(la):
Bas se zapitah gde je cika clash sa reportazama.

Malo previse gledam u buducnost,ali sta mislite,koji ce biti pravac kretanja od bogoslovije do pancevackog mosta posle izgradnje druge petlje?

Nisam bas najbolje razumeo pitanje , ali cini mi se da sve ostaje kao i ranije .
 
Ali kad smo kod buducosti i pitanja imam i ja jedno pitanje : Da li ce se izgradnjom mosta Zemun - Borca saobracaj na Pancevcu smanjiti i ako hoce koliko u procentima ?
 
Bravo clash za slike, znači sam finiš je u pitanju! Hvala puno obradovao si nas! :kk:
 
bboris7":4qiih1ar je napisao(la):
Ali kad smo kod buducosti i pitanja imam i ja jedno pitanje : Da li ce se izgradnjom mosta Zemun - Borca saobracaj na Pancevcu smanjiti i ako hoce koliko u procentima ?

Moja procena je ne previše, do 15-20%.
Ali, za početak dovljno što će to uglavnom biti kamioni.
 
Београд
Преко петље код „Панчевца” за десетак дана
POLITIKA

Прва возила преко петље „Панчевачки мост” проћи ће за десетак дана, најављују из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

После четири месеца радови на изградњи нове саобраћајнице се ближе крају. Изграђена је нова кружна рампа и обновљен део постојеће прилазне мостовске конструкције. Пре неколико дана избетонирана је плоча изнад Булевара деспота Стефана, а сада се поставља ограда и уграђују спојнице између бетонских сегмената.

– Очекујемо да ће до краја недеље петља „Панчевачки мост” бити асфалтирана и опремљена вертикалном и хоризонталном сигнализацијом – кажу у дирекцији.

Издигнута рампа којом ће возила приступати на Панчевачки мост широка је седам метара и има једну саобраћајну и једну зауставну траку. Дугачка је 200 метара и највећима делом биће изграђена на насипу, док ће са мостом бити повезана конструкцијом.

У Дирекцији за градско грађевинско земљиште и изградњу Београда напомињу да је реч о пројекту који није у склопу обнове самог моста. Када радови буду завршени, Булевар деспота Стефана ће у дужини око 300 метара бити проширен за још једну саобраћajну траку, из правца улица Митрополита Петра и Драгослава Срејовића. Та нова трака водиће директно на Панчевачки мост.

– Реч је о раскрсници на два нивоа, која је дирекција уврстила у програм за ову годину и предложила Скупштини града. Пројекат је чекао на реализацију због нерешених имовинско-правних односа – рекли су у дирекцији за градско грађевинско земљиште.

Укупна вредност ове инвестиције је око 250 милиона динара.
 
mekbejn":2tab378u je napisao(la):
bboris7":2tab378u je napisao(la):
Ali kad smo kod buducosti i pitanja imam i ja jedno pitanje : Da li ce se izgradnjom mosta Zemun - Borca saobracaj na Pancevcu smanjiti i ako hoce koliko u procentima ?

Moja procena je ne previše, do 15-20%.
Ali, za početak dovljno što će to uglavnom biti kamioni.

Da , taj procenat izgleda sasvim logican , medjutim ja mislim da se saobracaj preko Pancevca uopste nece smanjiti .
To opet ne znaci da saobracaj preko mosta Zemun - Borca nece biti jakog inteziteta.

Ako nastavi da se povecava broj ljudi na levoj obali , ako se nastavi sveukupno povecanje broja automobila u gradu , kao i pojava tranzitnog saobracaja preko ova dva mosta ( recimo od Zemuna do Visnjice ) , saobracaj na Pancevcu ostaje isti .

Veliki sam skeptik u pogledu resavanja saobracajnog problema u ovom delu gradu
 
Vrh