Борчанац":1u9fc9qo je napisao(la):Правац преко моста, није боље, у најмању руку. Са моста ка граду је горе.
Zaboravih ovo da pomenem - nesrećni semafor vrlo loše utiče. Pogotovo što se na njemu nakrcaju dole vozila iz pravca Karamburme i onda se zastoj sa rampe za silaz u Despota Stefana gužva prenosi na sam most.duga13":34ki8d5z je napisao(la):Mislim da najveci problem ukljucivanju u bulevar sa mosta pravi onaj prokleti semafor. Dodatno je otezano uljucenje cinjenicom da saobracaj iz pravca karaburma vise ne biva zadrzavan kod (sad vec starog) penjanja na most.
sem_lumis":3vpjc13e je napisao(la):Aj pojasni molim te. U najmanju ruku te ne kapiram.
Zasto nije bolje sad preko mosta, a ni zasto je gore sad prema gradu.
Ima li jos neko taj utisak?
Надам се да си одговор нашао у претходним запажањима, доста су реална. Право растерећење би била и та рампа ка дунавској, подземни пролаз, па затворити и пешачки прелаз оградом. На самој рампи је могућа преправка померањем банкине до ивичњака и тиме би једним делом било проходно пешацима и бициклама ка Борчи. За друге правце је пожељно размислити, шта би ту поправило стање.sem_lumis":2zrou2sy je napisao(la):Борчанац":2zrou2sy je napisao(la):Правац преко моста, није боље, у најмању руку. Са моста ка граду је горе.
Aj pojasni molim te. U najmanju ruku te ne kapiram.
Zasto nije bolje sad preko mosta, a ni zasto je gore sad prema gradu.
Ima li jos neko taj utisak?
Lord":1v8sgfwb je napisao(la):sem_lumis":1v8sgfwb je napisao(la):Aj pojasni molim te. U najmanju ruku te ne kapiram.
Zasto nije bolje sad preko mosta, a ni zasto je gore sad prema gradu.
Ima li jos neko taj utisak?
Nije bolje preko mosta jer se na mostu ništa nije promenilo. Ostale su nedovoljne dve trake po svakom smeru gde kada se jedno vozilo pokvari nastane kolona od 2km u roku od 10 minuta. Olaksao se uključivanje na most iz centra grada i otežalo iz višnjice (jer sada nemaju više one bankine).
Ka gradu sa mosta je gore jer ima semafor, a takođe i tok vozila iz Višnjce u smeru ka gradu je kontinualniji (jer ne moraju više da čekaju one koji se penju na most iz grada) pa je teže uključiti se u Bulevar Despota Stefana.
Dorcol":1nrp52ln je napisao(la):semafor je trebalo postaviti par metara ka karaburmi i podesiti ga tako da pravac sa karaburme zaustavlja na svakih 60 sekundi i pusta pesake da predju dugacki prelaz preko 6 traka bulevara i da se smeste na pesackom ostrvu gde bi sacekali da se otvori semafor za pesacki prelaz preko izlazne rampe sa pancevackog mosta u bulevar. Taj drugi semafor bi trebalo podesiti na svakih 90 sekundi da pali zeleno za pesake desetak sekundi jer je i prelaz kraci, samo dve trake.
Barkley":26w5wtfz je napisao(la):Dorcol":26w5wtfz je napisao(la):semafor je trebalo postaviti par metara ka karaburmi i podesiti ga tako da pravac sa karaburme zaustavlja na svakih 60 sekundi i pusta pesake da predju dugacki prelaz preko 6 traka bulevara i da se smeste na pesackom ostrvu gde bi sacekali da se otvori semafor za pesacki prelaz preko izlazne rampe sa pancevackog mosta u bulevar. Taj drugi semafor bi trebalo podesiti na svakih 90 sekundi da pali zeleno za pesake desetak sekundi jer je i prelaz kraci, samo dve trake.
Једна од основних ствари је да семафори за прелазак преко улице буду усклађени, како не би опет пешаци били последња рупа на свирали.
Што се тиче тога да се гужвва пребацила на прве семафоре у Крњачи, не знам баш најбоље како је на страни према Борчи, али је старо правило да су семафори на правцу ка Панчеву очајно усклађени. Притом, у 90% случајева ми се деси да је онај први, код школе затворен када се долази из града. Треба ускладити те семафоре са онима у Булевару и биће много проточније.
Dorcol":3m8eiv7t je napisao(la):Barkley":3m8eiv7t je napisao(la):Dorcol":3m8eiv7t je napisao(la):semafor je trebalo postaviti par metara ka karaburmi i podesiti ga tako da pravac sa karaburme zaustavlja na svakih 60 sekundi i pusta pesake da predju dugacki prelaz preko 6 traka bulevara i da se smeste na pesackom ostrvu gde bi sacekali da se otvori semafor za pesacki prelaz preko izlazne rampe sa pancevackog mosta u bulevar. Taj drugi semafor bi trebalo podesiti na svakih 90 sekundi da pali zeleno za pesake desetak sekundi jer je i prelaz kraci, samo dve trake.
Једна од основних ствари је да семафори за прелазак преко улице буду усклађени, како не би опет пешаци били последња рупа на свирали.
Што се тиче тога да се гужвва пребацила на прве семафоре у Крњачи, не знам баш најбоље како је на страни према Борчи, али је старо правило да су семафори на правцу ка Панчеву очајно усклађени. Притом, у 90% случајева ми се деси да је онај први, код школе затворен када се долази из града. Треба ускладити те семафоре са онима у Булевару и биће много проточније.
Pesaci su sekundarni ukoliko blokiraju praznjenje mosta . Mostova u Beogradu ima malo, pesackih prelaza, ne zna im se broj. Slazem se da ne treba pesake ostaviti na cedilu, da kisnu na nekom ostrvu. Alma quattro pravi odlicne nastresnice, neka zabodu par na ostrvo. Ipak je ovde rec o mostu, a ne o pesackoj zoni.
Pancevacki put je odlicno sinhronizovan u posledjih 6 meseci ali jos uvek sa veoma kratkim zelenim intervalima, nepotrebno. Projektant se ponasao kao da ukrsta dva veoma bitna puta a ne jedan bitan, drugi veoma nebitan. Ako budu produzili zeleni talas nece vise morati da menjaju asfalt ispred svakog semafora dva puta godisnje. Razgovarao sam sa covekom koji steluje te semafore i rekao mi je da su uputili taj predlog, cak i jos neke korisne ideje i da su naisli na standarne odgovore... :bash: :bash: :bash:
Nova petlja odlicno radi, jer je petak uvece, kisa pada, ng se priblizava, ceo grad je zakrcen osim nove petlje i bulevara des. stf u pravcu ka Pancevu.