Šta je novo?

Pančevački most

Борчанац":1u9fc9qo je napisao(la):
Правац преко моста, није боље, у најмању руку. Са моста ка граду је горе.

Aj pojasni molim te. U najmanju ruku te ne kapiram.
Zasto nije bolje sad preko mosta, a ni zasto je gore sad prema gradu.

Ima li jos neko taj utisak?
 
Не заборавите да је пред празнике УВЕК појачан саобраћај у читавом граду, тако да ово није прави тренутак за поређење са ранијом ситуацијом. Критике које су више пута поменуте стоје, можда ће утицати да се за неко време уклони или другачије регулише онај семафор, нпр.
 
Moje iskustvo od juče, doduše u špicu (17h):
Gužva posle raskrsnice ka Pioniru, iz dve trake se skreće u dve trake ka desno.
Onda mislim da je loše pozicionirano autobusko stajalište, jer od autobusa se teško skreće desno.
Ostalo ok.
Drugim rečima, mislim da ova izmena najviše odgovara građanima Karaburme, Višnjice itd. što je sasvim ok. Oko uključenja na most iz pravca grada se nije mnogo popravilo.
Možda kad prođu praznici, videćemo.
 
Potvrdjujem Borcancevo zapazanje, sa mosta ka gradu je definitivno gore i ne verujem da ima vreze sa praznicima (15 godina svakodnevno prelazim taj most). Mislim da najveci problem ukljucivanju u bulevar sa mosta pravi onaj prokleti semafor. Dodatno je otezano uljucenje cinjenicom da saobracaj iz pravca karaburma vise ne biva zadrzavan kod (sad vec starog) penjanja na most.
Za pravac grad-Pancevac jos ne mogu da procenim da li je i koliko bolje, gore sigurno nije.
Pozz.
 
@mekbejn

Slažem se da se prednost protoka prenela na pravac iz Karaburme i to sa 4:1 na 1:3.
Danas opet kolaps na Pancevcu, koliko sam video izazvan jednim jedinim vozilo koje se zaustavilo u "sporijoj" traci ?
Ocigledno bez kineskog a bogami i mosta preko Ade huje nema normalizacije na ovom pravcu.
 
У 21. веку изградиш објекат нискоградње не обазирући се на пешаке и бициклисте.......то је за мене право троловање.
 
Ne bih da branim nekoga ili da budem pogrešno shvaćen ali moguće je da je nekim planom za rekonstrukciju Pančevca planirano da budu napravljeni liftovi i stepenice kao na mostu na Adi jer ni tamo ako se ne varam nema pešačkih i biciklističkih staza na pristupnim saobraćajnicama mostu, a ovo što je nedavno završeno je definitivno pristupna saobraćajnica. Znam da ta dva mosta nisu za poređenje ali nije isključeno...
 
duga13":34ki8d5z je napisao(la):
Mislim da najveci problem ukljucivanju u bulevar sa mosta pravi onaj prokleti semafor. Dodatno je otezano uljucenje cinjenicom da saobracaj iz pravca karaburma vise ne biva zadrzavan kod (sad vec starog) penjanja na most.
Zaboravih ovo da pomenem - nesrećni semafor vrlo loše utiče. Pogotovo što se na njemu nakrcaju dole vozila iz pravca Karamburme i onda se zastoj sa rampe za silaz u Despota Stefana gužva prenosi na sam most.
Ovde će situacija da se popravi sa tim podzemnim prolazom, ali do tad će biti loše.
 
Nisu planirane nikakve stepenice a kamoli lift,za sada bi bio uspeh da se most okreci I rekonstruise.

Tek ce se stvari izmeniti drasticno kada se napravi podzemni pesacki prolaz slican onome koji je kod Sajma cime ce biti ukinut taj semafor.

Sutra gradska skupstina usvaja onaj plan ada huje u kojem je ucrtano da postoji dodatna silazna rampa ka onoj ulicici izmedju dunavske I bulevara.
 
sem_lumis":3vpjc13e je napisao(la):
Aj pojasni molim te. U najmanju ruku te ne kapiram.
Zasto nije bolje sad preko mosta, a ni zasto je gore sad prema gradu.

Ima li jos neko taj utisak?

Nije bolje preko mosta jer se na mostu ništa nije promenilo. Ostale su nedovoljne dve trake po svakom smeru gde kada se jedno vozilo pokvari nastane kolona od 2km u roku od 10 minuta. Olaksao se uključivanje na most iz centra grada i otežalo iz višnjice (jer sada nemaju više one bankine).

Ka gradu sa mosta je gore jer ima semafor, a takođe i tok vozila iz Višnjce u smeru ka gradu je kontinualniji (jer ne moraju više da čekaju one koji se penju na most iz grada) pa je teže uključiti se u Bulevar Despota Stefana.
 
Ddobro . Ovde je manje vise sve receno tako da na kraju mozemo da sumiramo

- Guzva u Bulevaru Despoa Stevana se prenela na most i semafore u Krnjaci i prema Visnjici . Po meni sva tri ulaza na Pancevac dobro funkionisu . To je i bio cilj , da se guzva iz centra prebaci dalje ka periferiji

- Pravac sa mosta ka gradu je postao optereceniji (sto izgleda mnogima koji o tome odlucuju i nije toliko bitno ).

- Pesaci i biciklisti nisu mnogo profitirali od nove petlje . Jedina satisfakcija im je da ce bar autobusi ici brze .


mane nove petlje su : kratka traka ukljucenja . to je onaj deo gde Pancevac ima tri trake u duzini od 30 metara .
nedostatak jos po jedne trake sa obe strane Bulevara Despota S. od raskrsnice sa Dragoslavom Srejovicem do mosta.

I jos cu samo reci Pancevac sa dve trake ima svoju maksimalnu propusnu moc a cifre izgledaju ovako :

ako uzmemo da je u proseku VOZILO plus RAZMAK IZMEDJU VOZILA jednako 10 METARA

pri brzini od 80 km/h propusnost je 16000 vozila na sat u jednom pravcu
pri 60 km/h 12000
pri 40 km/h 8000
pri 20 km/h 4000
sami odrediti prosecnu brzinu i ovaj broj smanjite za 10% , 15% , 20% . I to je stvar procene
naravoucenije : mozete napraviti mnogo ulazno- silaznih rampi alli most ne moze preko svog maksimuma
 
sem_lumis":2zrou2sy je napisao(la):
Борчанац":2zrou2sy je napisao(la):
Правац преко моста, није боље, у најмању руку. Са моста ка граду је горе.

Aj pojasni molim te. U najmanju ruku te ne kapiram.
Zasto nije bolje sad preko mosta, a ni zasto je gore sad prema gradu.

Ima li jos neko taj utisak?
Надам се да си одговор нашао у претходним запажањима, доста су реална. Право растерећење би била и та рампа ка дунавској, подземни пролаз, па затворити и пешачки прелаз оградом. На самој рампи је могућа преправка померањем банкине до ивичњака и тиме би једним делом било проходно пешацима и бициклама ка Борчи. За друге правце је пожељно размислити, шта би ту поправило стање.
Слажем се да је рано за крајње закључке, време ће показати предности и мане. Треба бити критичан, али...
Само да конструктивно расправљамо. Ја вас све поштујем и волим, мој сте народ и то вам дугујем. Да сви покажемо мало поштовања једни за друге, да се издигнемо из овог времена, да полако крећемо на прави пут. Као земља и пре свега као људи...
 
semafor je trebalo postaviti par metara ka karaburmi i podesiti ga tako da pravac sa karaburme zaustavlja na svakih 60 sekundi i pusta pesake da predju dugacki prelaz preko 6 traka bulevara i da se smeste na pesackom ostrvu gde bi sacekali da se otvori semafor za pesacki prelaz preko izlazne rampe sa pancevackog mosta u bulevar. Taj drugi semafor bi trebalo podesiti na svakih 90 sekundi da pali zeleno za pesake desetak sekundi jer je i prelaz kraci, samo dve trake.

Bulevar bi za pravac sa karaburme ka gradu trebalo suziti na jednu traku (brzu) koristeci obicnu signalizaciju i nesto farbe, resenje koje je dosta dugo primenjivano i na sam pancevacki most pri ukrstanju saobracaja sa pravca beograd-pancevo misleci na ulivne rampe sa bogoslovije i ulivne rampe iz bulevara.

Ovako bi vozila sa pancevackog mosta nesmetano silazila u bulevar bar jednom trakom u kontinuitetu. Pesaci bi imali "iseckani" prelazak ali bi pravilnom sinhronizacijom semafora pravaca karaburma-centar i pancevo-bulevar dobili bi maksimalna vremena upliva saobracaja koji se minimalno preplicu.
 


Vučko da li si mislio na ovaj silazak sa mosta?Letos sam prolazio biciklom preko mosta i baš sam se tu zaustavio da osmotrim situaciju.Gledano odozgo,izuzetno je blizu donji deo.Mnogo bliži nego kada sam gledao iz Dunavske i sa drugih pozicija.Teren ispod ovog isključenja je izdignut,u odnosu na prugu,tako da ne treba više od 20-ak metara silazne konstrukcije.Što je još bolje,na mestu odakle sam posmatrao,postoji već napravljena noseća betonska greda,koja je široka i izgleda kao nova,tako da na gornjem delu ne treba ništa prepravljati.Treba samo dole napraviti jedan temelj.Ako ovo naprave,ja u bulevar više neću kročiti.Taman sam ovih dana planirao da islikam taj deo,kad me Vučko obradovao sa informacijama.
 
Lord":1v8sgfwb je napisao(la):
sem_lumis":1v8sgfwb je napisao(la):
Aj pojasni molim te. U najmanju ruku te ne kapiram.
Zasto nije bolje sad preko mosta, a ni zasto je gore sad prema gradu.

Ima li jos neko taj utisak?

Nije bolje preko mosta jer se na mostu ništa nije promenilo. Ostale su nedovoljne dve trake po svakom smeru gde kada se jedno vozilo pokvari nastane kolona od 2km u roku od 10 minuta. Olaksao se uključivanje na most iz centra grada i otežalo iz višnjice (jer sada nemaju više one bankine).

Ka gradu sa mosta je gore jer ima semafor, a takođe i tok vozila iz Višnjce u smeru ka gradu je kontinualniji (jer ne moraju više da čekaju one koji se penju na most iz grada) pa je teže uključiti se u Bulevar Despota Stefana.

Prava ka gradu definitivno usporen zbog semafora i jačeg saobraćaja iz pravca Karaburme.
Pre nove rampe se nikada nije pravila kolona na silaznoj rampi iz pravca Pančeva, kao što je to sad slučaj..

Rešenja sigurno ima, samo se pitam da li to neko prati, da li će biti volje i para da se dodatnih mehanizmima optimizuje saobraćaj.

Ohrabruje informacija da će se "patrljci" privesti svrsi to bi značajno rasteretilo silazak.
 
Борчанац, Мекбејн, Дорцол и Лековић Ђорђије - одушевили сте ме конструктивним предлозима, надам се да неко из градских власти ипак понекад баци поглед и на овај форум (или бар приупита струку), а по неким решењима чини ми се да ипак и баци (проширивање Вишњичке код 3 бика)!

Иако сам са Карабурме и иако је добар део мојих саобраћајних проблема решен овом полупетљом, видим и мало даље од носа, тако да видим да је остало још доста проблема, а један је и увећан. Ево зато одмах моје главне примедбе, као и решења, а одмах затим и неколико од секундарног значаја:

Сматрам да је ефекат градње ове петље за коју смо сви дали 2,5 милиона евра барем за 40% умањен задржавањем прелаза пешака преко свих 6 трака!

Решење:
Колико се сећам, предвиђено је да се тај проблем реши после изградње другог дела полупетље и подземног пролаза. Будимо реални - то ће се догодити у месецу лимбургу ко зна које године, и зато ево мог предлога: ИНСИСТИРАТИ НА ШТО БРЖОЈ ИЗГРАДЊИ ПАСАРЕЛЕ ПРЕКО СВИХ 6 ТРАКА! Наравно да то решење није добро, али ако помислите на силне сате које читав Банат издваја сваког јутра да би сачекао да пешаци пређу преко свих 6 трака, сложићете се да ипак није ни лоше. Наравно, ако треба и додатним оградама спречити свако претрчавање. Ово би морали да "изгурају" Борчанци, а ми смо ту да их подржимо! Истовремено, ово решење знатно убрзава и проток саобраћаја из смера града према Борчи и Карабурми, као и из смера Карабурме према граду, тако да би ово било win win win win решење :)

Ево и мање важних предлога. У вези са тим, а мислим да је то предложио и Дорцол, ево како би до тада могао да се пред семафором из правца Карабурме сузи приступ, а из правца Борче прошири:
kod-semafora-iz-pr-karab.jpg


Што се тиче нас са Карабурме, мали проблем представља укључивање аутобуса из правца града, а после одвајања за Борчу
pregrada.jpg

дакле, мислим да треба усмерити сва путничка возила у леву траку, да аутобус не би кочио пред улазак на главни пут, тј. да би само наставио својом десном траком.
Такође, требало би много боље обележити проширене траке код 3 бика у Вишњичкој улици у смеру према граду, јер сада има места, а захваљујући пословичној бахатости многих возача, не користе се 2 траке према граду него често једна и по. Дакле, НАЦРТАТИ траке и ако треба подебљати све трипут. Кад смо код бахатости, и на форуму и лично сам видео полукружно окретање талената који су промашили скретање за Борчу из смера града, па затим направили полукружно одмах иза разделног острва. С обзиром да политичари кукају да смо сиромашна држава, ево прилике за попуњавање буџета, не бих ту стављао никакве преграде, него бих санкцијама правио преграде у неким главама :bash:
 
Dorcol":1nrp52ln je napisao(la):
semafor je trebalo postaviti par metara ka karaburmi i podesiti ga tako da pravac sa karaburme zaustavlja na svakih 60 sekundi i pusta pesake da predju dugacki prelaz preko 6 traka bulevara i da se smeste na pesackom ostrvu gde bi sacekali da se otvori semafor za pesacki prelaz preko izlazne rampe sa pancevackog mosta u bulevar. Taj drugi semafor bi trebalo podesiti na svakih 90 sekundi da pali zeleno za pesake desetak sekundi jer je i prelaz kraci, samo dve trake.

Једна од основних ствари је да семафори за прелазак преко улице буду усклађени, како не би опет пешаци били последња рупа на свирали.

Што се тиче тога да се гужвва пребацила на прве семафоре у Крњачи, не знам баш најбоље како је на страни према Борчи, али је старо правило да су семафори на правцу ка Панчеву очајно усклађени. Притом, у 90% случајева ми се деси да је онај први, код школе затворен када се долази из града. Треба ускладити те семафоре са онима у Булевару и биће много проточније.
 
Dosta dobrih predloga . Nadam se da ce neko ko treba to i videti .

Danas je jedan pretpraznicni kisni petak . Pravi test za novu petlju
 
Barkley":26w5wtfz je napisao(la):
Dorcol":26w5wtfz je napisao(la):
semafor je trebalo postaviti par metara ka karaburmi i podesiti ga tako da pravac sa karaburme zaustavlja na svakih 60 sekundi i pusta pesake da predju dugacki prelaz preko 6 traka bulevara i da se smeste na pesackom ostrvu gde bi sacekali da se otvori semafor za pesacki prelaz preko izlazne rampe sa pancevackog mosta u bulevar. Taj drugi semafor bi trebalo podesiti na svakih 90 sekundi da pali zeleno za pesake desetak sekundi jer je i prelaz kraci, samo dve trake.

Једна од основних ствари је да семафори за прелазак преко улице буду усклађени, како не би опет пешаци били последња рупа на свирали.

Што се тиче тога да се гужвва пребацила на прве семафоре у Крњачи, не знам баш најбоље како је на страни према Борчи, али је старо правило да су семафори на правцу ка Панчеву очајно усклађени. Притом, у 90% случајева ми се деси да је онај први, код школе затворен када се долази из града. Треба ускладити те семафоре са онима у Булевару и биће много проточније.

Pesaci su sekundarni ukoliko blokiraju praznjenje mosta . Mostova u Beogradu ima malo, pesackih prelaza, ne zna im se broj. Slazem se da ne treba pesake ostaviti na cedilu, da kisnu na nekom ostrvu. Alma quattro pravi odlicne nastresnice, neka zabodu par na ostrvo. Ipak je ovde rec o mostu, a ne o pesackoj zoni.

Pancevacki put je odlicno sinhronizovan u posledjih 6 meseci ali jos uvek sa veoma kratkim zelenim intervalima, nepotrebno. Projektant se ponasao kao da ukrsta dva veoma bitna puta a ne jedan bitan, drugi veoma nebitan. Ako budu produzili zeleni talas nece vise morati da menjaju asfalt ispred svakog semafora dva puta godisnje. Razgovarao sam sa covekom koji steluje te semafore i rekao mi je da su uputili taj predlog, cak i jos neke korisne ideje i da su naisli na standarne odgovore... :bash: :bash: :bash:

Nova petlja odlicno radi, jer je petak uvece, kisa pada, ng se priblizava, ceo grad je zakrcen osim nove petlje i bulevara des. stf u pravcu ka Pancevu.
 
Dorcol":3m8eiv7t je napisao(la):
Barkley":3m8eiv7t je napisao(la):
Dorcol":3m8eiv7t je napisao(la):
semafor je trebalo postaviti par metara ka karaburmi i podesiti ga tako da pravac sa karaburme zaustavlja na svakih 60 sekundi i pusta pesake da predju dugacki prelaz preko 6 traka bulevara i da se smeste na pesackom ostrvu gde bi sacekali da se otvori semafor za pesacki prelaz preko izlazne rampe sa pancevackog mosta u bulevar. Taj drugi semafor bi trebalo podesiti na svakih 90 sekundi da pali zeleno za pesake desetak sekundi jer je i prelaz kraci, samo dve trake.

Једна од основних ствари је да семафори за прелазак преко улице буду усклађени, како не би опет пешаци били последња рупа на свирали.

Што се тиче тога да се гужвва пребацила на прве семафоре у Крњачи, не знам баш најбоље како је на страни према Борчи, али је старо правило да су семафори на правцу ка Панчеву очајно усклађени. Притом, у 90% случајева ми се деси да је онај први, код школе затворен када се долази из града. Треба ускладити те семафоре са онима у Булевару и биће много проточније.

Pesaci su sekundarni ukoliko blokiraju praznjenje mosta . Mostova u Beogradu ima malo, pesackih prelaza, ne zna im se broj. Slazem se da ne treba pesake ostaviti na cedilu, da kisnu na nekom ostrvu. Alma quattro pravi odlicne nastresnice, neka zabodu par na ostrvo. Ipak je ovde rec o mostu, a ne o pesackoj zoni.

Pancevacki put je odlicno sinhronizovan u posledjih 6 meseci ali jos uvek sa veoma kratkim zelenim intervalima, nepotrebno. Projektant se ponasao kao da ukrsta dva veoma bitna puta a ne jedan bitan, drugi veoma nebitan. Ako budu produzili zeleni talas nece vise morati da menjaju asfalt ispred svakog semafora dva puta godisnje. Razgovarao sam sa covekom koji steluje te semafore i rekao mi je da su uputili taj predlog, cak i jos neke korisne ideje i da su naisli na standarne odgovore... :bash: :bash: :bash:

Nova petlja odlicno radi, jer je petak uvece, kisa pada, ng se priblizava, ceo grad je zakrcen osim nove petlje i bulevara des. stf u pravcu ka Pancevu.

Apsolutno se slazem za pesake . Jeste da izvlace deblji kraj direktno , ali indirektno i oni dobijaju brzim saobracajem , jer koriste autobuse . Naravno bez podzemnog ili pasarele taj problem ne moze da se resi .

Sto se tice zelenih talasa , na bilo kojim saobracajnicama , tu treba biti oprezan . Zeleni talas nije uvek i najbolje resenje . Primer je ulica Kneza Milosa . Povecanje intervala na semaforu je u svakom slucaju dobro resenje , gde moze .

Petlja je , sto se mene tice , danas prosla prvi pravi test opterecenja . Mada , cuo sam da se na mostu u pravcu ka gradu formiraju guzve
 
Prosao sam danas u popodnevnom spicu ka karaburmi I nazad.Nema guzvi ka mostu,ali zato iz pravca mosta ka despota stefana uzasan krkljanac a petak je uvece.Rekao bih da je semafor smanjio propusnost silaska sa mosta.
 
Није ствар само у томе да ће пешаци да кисну на острву или да блокирају пражњење мостова. На том месту је и до сада био прелаз па је он најмање од свих фактора спречавао силазак са моста. У граду има доста места на којима интервали за прелазак улице трају јако кратко ако прелази неко смањене покретљивости, а треба да оседиш док дочекаш зелено поново. Већ сам негде навео пример прелаза на Тргу Николе Пашића где црвено за пешаке траје 130 секунди. Ако је то вама нормално, онда ништа. Друго, ако се не ускладе та два семафора, да ли мислите да неће бити претрчавања целе улице или те две последње траке пред станицу? Не одобравам непоштовање прописа, али је чињеница да су по много чему пешаци највише обесправљени. А ако буде било доста оних којима тај прелаз прави велики проблем, онда је нешто зезнуто у пројекту, зар не?
 
Izvor: B92.net

Misljenje clanova Foruma Beobuild na B92 - Zato sto nase misljenje jeste vazno!


Nedostaci nove petlje kod Pančevca

Nova petlja u Bulevaru despota Stefana otvorena je za saobraćaj 21. decembra, tako da vozači sada imaju mogućnost da se uključe na Pančevački most novoizgrađenom kružnom rampom. Pored boljeg protoka saobraćaja na uključenju na most i unapređenja bezbednosti, primećeni su i neki nedostaci koje bi trebalo što pre otkloniti.

209929144850de1eb95cc55776029233_orig.jpg


Izgradnjom denivelisane raskrsnice sprečeno je dalje ukrštanje saobraćaja na levom skretanju ka Pančevačkom mostu, što će doprineti povećanju bezbednosti svih učesnika u saobraćaju, a Bulevar despota Stefana slobodniji je za prolazak vozila koja saobraćaju ka centru grada ili ka Višnjici.

Nova rampa sastoji se iz dva dela, odnosno dela koji je podignut na nasipu i manje betonske konstrukcije koja se nadovezuje na postojeći prilaz mostu.

Posle nedelju dana otkako je petlja puštena u saobraćaj primetni su i prvi nedostatci. Korisnici i članovi foruma Beobuild uočili su novonastale probleme koji se odnose pre svega na ograničeno kretanje pešaka i biciklista kao i na stvaranje novog zagušenja na isključenju sa Pančevačkog mosta.

Izgradnjom petlje, tj kružne rampe, bezbedno kretanje pešaka ka Višnjici desnom stranom bulevara je onemogućeno. Osnovni zaključak je da svaka sledeća intervencija ili nastavak izgradnje petlje mora uključiti i novi pešački koridor u pravcu Višnjice kako bi pešaci na nesmetan i bezbedan način mogli ići i tom stranom ulice.

181713351250de1ebb4c6aa864493582_orig.jpg


Takođe na osnovu razmišljanja korisnika na forumu Beobuilda, rešavanjem jednog problema, odnosno nekompletnim rešenjem, stvoren je drugi na silaznoj rampi sa mosta u bulevar.

Naime, na tom delu petlje sada je nastao saobraćajni čep kod novopostavljenog semafora na iskjučenju sa mosta u Bulevar despota Stefana.

Problemi pešaka i saobraćajno zagušenje mogu se otkloniti izgradnjom pasarele, kao privremenim rešenjem, ili podzemnim prolazom, kao trajnim rešenjem u zoni novog semafora u Bulevara despota Stefana.

Bilo bi dobro da se ovi i eventualni drugi problemi koji se mogu pojaviti u korišćenju nove petlje, bilo iz ugla vozača ili pešaka, što pre otklone, kako bi ona funkcionisala u punom kapacitetu i na dobrobit svih učesnika u saobraćaju.


Link ka vesti B92 http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... _id=673278
 
Vrh