Šta je novo?

Pančevački most

не, само десни. и то само десни средњи.
он је делимично порушен како би био изграђен поново са приступним вијадуктом из града ка вишњици.
 
Vecerasnje slike sa Pancevca... prosetao sam kasnije visnjickom i prosao pored buduce plaze, vide se i dunavske terase, a dodjoh i do krtice koja kopa onaj cevovod ili sta li je vec za kolektor u Velikom selu... tu nema bog zna sta da se vidi, ali moze svasta da se oseti... :) Bila je i sila iz Brazila na standardnom mestu, pa postavljam jednu sliku...

Rampa na Pancevcu odlicno napreduje, iznikli su stubovi koji ce povezati most, a prosirenja u Despota Stefana su sve vise i vise bliza zavrsetku izgradnje...

dscn7465.jpg


dscn7466.jpg


dscn7469.jpg


dscn7470.jpg


dscn7471.jpg


dscn7473.jpg


dscn7475.jpg


dscn7478.jpg


dscn7481.jpg


dscn7483.jpg


dscn7485.jpg


dscn7486.jpg


dscn7488.jpg


dscn7487.jpg


dscn7490.jpg


dscn7491.jpg


dscn7493.jpg


dscn7494.jpg


dscn7496.jpg


dscn7497.jpg


dscn7501.jpg


dscn7502.jpg


Mesto gde je autobus izvalio banderu i povredio ono dete...

dscn7503.jpg


Dunavske terase...

dscn7507.jpg


dscn7508.jpg


Sport, buduca Plaza...

dscn7509.jpg


cevovod za Veliko selo... visnjicka ulica...

dscn7517.jpg


dscn7518.jpg


dscn7519.jpg
 
Клаш, плусићћћ.
А оне минибусеве за "међународни" превоз никако да уклоне из 29. новембра (на слици број 7) ? Надам се да они лете оданде кад се заврши тај део улице и рампе.
 
Jel se meni cini ili ce traka koja vodi od 29. novembra ka novoj rampi i mostu biti dosta niza od samog 29. novembra? i kako da li ce bar malo pokusati onaj prielaz iz 29. u visnjicku da isprave ili ce ostati onaj lakat ?
 
БЕОГРАД

Петља код Панчевачког моста касниће месец дана
Уместо крајем новембра, како је планирано, ново саобраћајно чвориште биће завршено тек крајем године. – Радови успорени јер су на градилишту откривене цеви и каблови који нису били уписани у катастру подземних инсталација
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bgd.jpg

Проширење Булевара деспота Стефана у дужини од 300 метара (Фото: Д. Јевремовић)

Изградња петље „Панчевачки мост” неће бити окончана до краја новембра, како је било планирано. Разлог је тај што стање затечено на терену није у складу са оним што је унето у катастар подземних инсталација, каже Ненад Бајић, задужен за односе с јавношћу у Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу града. Да би се чворови неевидентираних каблова и цеви „размрсили”, на терену су и екипе надлежних јавних комуналних предузећа. У дирекцији очекују да ће радови на петљи уз све непредвиђене тешкоће ипак бити завршени до краја године.

Тада ће Булевар деспота Стефана у дужини од око 300 метара бити проширен за још једну саобраћajну траку, из правца улица Митрополита Петра и Драгослава Срејовића. Та нова, трећа трака, водиће директно на Панчевачки мост.

Изградњом денивелисане раскрснице спречиће се укрштање саобраћаја на левом скретању ка Панчевачком мосту и тиме повећати безбедност свих учесника у саобраћају, а Булевар деспота Стефана биће проходнији за возила која саобраћају ка центру града или ка Вишњици.

Да би возила могла из Булевара деспота Стефана да стижу до Панчевачког моста биће изграђен кружни ток (!?) ширине седам метара и имаће саобраћајну и зауставну траку, као и пешачку стазу. Он ће се налазити на изграђеном насипу у дужини од 200 метара где су постављани ивичњаци, урађена пешачка стаза и јавно осветљење,а изливен је и први слој асфалта.

У режиму саобраћаја који је важио до почетка градње петље, возила која су из центра града ишла на Панчевачки мосту скретала су улево и имала су првeнство пролаза у односу на возила из супротног смера, због чега су се стварале велике гужве из правца Вишњице. Решење које ће бити примењено, предвиђа да возила која из центра града иду ка Панчевачком мосту имају у својој траци излаз на нову петљу, док ће возила из правца Вишњице, без заустављања ићи ка центру града.

За читав овај посао, из градске касе издвојено је 250 милиона динара, а колики ће, и због пролонгирања рока завршетка, бити завршни рачун, знаће се највероватније почетком 2013.

------------------------------------------------------------------------------

Шта је до сада урађено

* У смеру ка Вишњици из центра града, уз десну страну Булевара деспота Стефана, дограђене су две саобраћајне траке у дужини од 375 метара, којима ће се прилазити новој рампи.

* Поред Булевара деспота Стефана завршено је побијање шипова и постављене су греде на којима је изграђено четири од укупно пет стубних места за нову конструкцију дужине 88 метара.Између ова четири стуба у току је припрема за постављање тешке скеле са које ће се монтирати оплата и арматура за израду коловозне конструкције. На градилишту су припремљени монтажни хоризонтални носачи који ће бити уграђени без постављања тешких скела, што ће смањити утицај радова на одвијање саобраћаја.

* На две саобраћајне траке, којима ће бити проширен булевар, уграђени су ивичњаци и асфалтиран је део саобраћајнице, а после повезивања свих инфраструктурних водова биће асфалтиран и преостали део.

* Измештају се подземне инсталације,изграђен је потпорни зид у дужини од 150 метараи постављенесу водоводне и канализације цеви према Улици Мије Ковачевића.

* Замењена су два цевовода, а постојећи цевовод је измештен подтротоар, на дограђеном делу Булевара деспота Стефана.

* Кишна канализација која ће прихватати воде свих сливника из околних улица, изграђена је у дужини од 600 метара, а дуж саобраћајнице постављена је електроенергетска инсталација и јавна расвета.

Д. Спаловић
објављено: 17.10.2012.

Izvor: Politika
 
Динамика радова је ионако катастрофално лоша, посебно ако имамо у виду изузетно топло и суво (чуј суво!) лето и почетак јесени, радили су у једној и по смени све време, а овај изговор са неуцртаним инсталацијама је врхунац бахатости градских служби и челника! Кинези што раде 6-7 km узводно завршили би све за 2 месеца, гарантовано. Па барем да ставе у функцију оно што су урадили (проширење код Мије Ковачевића, код 3 бика); шта ли они мисле, какве су то мазге које су заслужиле да се 7 месеци у дугим колонама провлаче поред њиховог празног градилишта?!?
 
Što se odmah ne postavi i pešačka denivelacija? Može pasarela?
Mada, od strane bivše BIM Slavije i železničke stanice može i podzemni prolaz.
Sad je pravo vreme i to je pravo rešenje za ovaj problem koji je realan na ovom mestu.
 
Srce ruke i lopata":312pyzqm je napisao(la):
Динамика радова је ионако катастрофално лоша, посебно ако имамо у виду изузетно топло и суво (чуј суво!) лето и почетак јесени, радили су у једној и по смени све време, а овај изговор са неуцртаним инсталацијама је врхунац бахатости градских служби и челника! Кинези што раде 6-7 km узводно завршили би све за 2 месеца, гарантовано. Па барем да ставе у функцију оно што су урадили (проширење код Мије Ковачевића, код 3 бика); шта ли они мисле, какве су то мазге које су заслужиле да се 7 месеци у дугим колонама провлаче поред њиховог празног градилишта?!?

Od reči do reči sve je ovo tačno, a da misle o građanima sad se lepo vidi ne misle uopšte! :grand:
 
mekbejn":1vm3t2rs je napisao(la):
Kružni tok!?!?!?!
Па уместо да напишу "улазна рампа" написали "кружни ток" ! Кружни ток нема зауставну траку, а рампа, улазна или излазна, може да има и зауставну траку. На петљи "Аутокоманда", кад се иде од "Мостарске" петље и пење према или Блевару ЈНА или Устаничкој / Јужном булевару, има таква трака.
 
brdjanin":22wy8t3m je napisao(la):
Što se odmah ne postavi i pešačka denivelacija? Može pasarela?
Mada, od strane bivše BIM Slavije i železničke stanice može i podzemni prolaz.
Sad je pravo vreme i to je pravo rešenje za ovaj problem koji je realan na ovom mestu.


Bolje podzemni prolaz . Pitanje je : Koliko je to izvodljivo ? (zbog instalcija koje se nalaze u Bulevaru Despota Stevana) .

Ako tehnicki to nije problem izvesti , (naravno , da nije preskupo ), a oni to sad nisu planirali , nisu zeleli , nisu imali para , onda stvarno nemam reci .

Najveci saobracajni problem na tom delu i zagusenja u saobracaju , su pravili pesaci . Zvuci glupo , ali pre ce da resi problem na tom delu podzemni prolaz nego citava ova petlja koja se pravi .
Na kraju "zivi bili ,pa videli".
 
Podzemni prolaz ide u drugoj fazi reko vucko davno sad nemaju love a imalo su im prioriteti pobrkani
 
bboris7":2ung61a3 je napisao(la):
brdjanin":2ung61a3 je napisao(la):
Što se odmah ne postavi i pešačka denivelacija? Može pasarela?
Mada, od strane bivše BIM Slavije i železničke stanice može i podzemni prolaz.
Sad je pravo vreme i to je pravo rešenje za ovaj problem koji je realan na ovom mestu.


Bolje podzemni prolaz . Pitanje je : Koliko je to izvodljivo ? (zbog instalcija koje se nalaze u Bulevaru Despota Stevana) .

Ako tehnicki to nije problem izvesti , (naravno , da nije preskupo ), a oni to sad nisu planirali , nisu zeleli , nisu imali para , onda stvarno nemam reci .

Najveci saobracajni problem na tom delu i zagusenja u saobracaju , su pravili pesaci . Zvuci glupo , ali pre ce da resi problem na tom delu podzemni prolaz nego citava ova petlja koja se pravi .
Na kraju "zivi bili ,pa videli".



У великој мери си у праву. Велики део проблема остаће пешаци. Тачно се осећа у ваздуху, да већину ствари граде интереси који нису у служби бољитка грађана. Било који простији домаћин, да му повериш ове радове за задатак више би размишљао, дуже посматрао, па тек тад одлучио. Ако нема пара, прво као приоритет поставити практични део. Шта ће бехатон учинити више, за проточност саобраћаја, од рецимо подземног или пасареле...
У сваком случају имам утисак, превише времена, за не превише посла, и ни мало бриге за потребе људи. Чак се виде напори и труд на пољу малтретирања истих.
 
Slike sa Pancevca od danas...

Sve vise to dobija krajnji izgled, ali jeste da je to do sada moralo mnogo vise da se uradi... bar su ove prosirene saobracajnice pustene u rad... u stvari nisu sve, nije jos dozvoljeno skretanje u Mije Kovacevica iz Despota Stefana...

dscn7609.jpg


dscn7609.jpg


dscn7610.jpg


dscn7611.jpg


dscn7612.jpg


dscn7615.jpg


dscn7616.jpg


dscn7618.jpg


dscn7620.jpg


dscn7622.jpg


dscn7627.jpg


dscn7632.jpg


dscn7637.jpg


dscn7638.jpg


Malo standardne guzve...

dscn7641.jpg


dscn7642.jpg


dscn7644.jpg


dscn7645.jpg


dscn7646.jpg


dscn7650.jpg


dscn7653.jpg


dscn7654.jpg


dscn7655.jpg


Danas su se nesto pentrali uz drvo...

dscn7656.jpg
 
direktor":rngdcur4 je napisao(la):
Podzemni prolaz ide u drugoj fazi reko vucko davno sad nemaju love a imalo su im prioriteti pobrkani
A i izgradnja podzemnog prolaza ce kostati ne malu svotu novca,pogotovu jer kroz 29. novembra prolazi interceptor pa mozda podzemni prolaz mora ici jos dublje nego sto je recimo slucaj na terazijama.

Sve u svemu,podzemni prolaz ce ici tek sa fazom dva,kada se bude gradio drugi deo petlje.Kao i uvek u ovom gradu pesaci su zadnja rupa na svirali.
 
Борчанац":3k9kxmy5 je napisao(la):
bboris7":3k9kxmy5 je napisao(la):
brdjanin":3k9kxmy5 je napisao(la):
Što se odmah ne postavi i pešačka denivelacija? Može pasarela?
Mada, od strane bivše BIM Slavije i železničke stanice može i podzemni prolaz.
Sad je pravo vreme i to je pravo rešenje za ovaj problem koji je realan na ovom mestu.


Bolje podzemni prolaz . Pitanje je : Koliko je to izvodljivo ? (zbog instalcija koje se nalaze u Bulevaru Despota Stevana) .

Ako tehnicki to nije problem izvesti , (naravno , da nije preskupo ), a oni to sad nisu planirali , nisu zeleli , nisu imali para , onda stvarno nemam reci .

Najveci saobracajni problem na tom delu i zagusenja u saobracaju , su pravili pesaci . Zvuci glupo , ali pre ce da resi problem na tom delu podzemni prolaz nego citava ova petlja koja se pravi .
Na kraju "zivi bili ,pa videli".



У великој мери си у праву. Велики део проблема остаће пешаци. Тачно се осећа у ваздуху, да већину ствари граде интереси који нису у служби бољитка грађана. Било који простији домаћин, да му повериш ове радове за задатак више би размишљао, дуже посматрао, па тек тад одлучио. Ако нема пара, прво као приоритет поставити практични део. Шта ће бехатон учинити више, за проточност саобраћаја, од рецимо подземног или пасареле...
У сваком случају имам утисак, превише времена, за не превише посла, и ни мало бриге за потребе људи. Чак се виде напори и труд на пољу малтретирања истих.

Ja sam kao i ti i velika vecina ljudi uvek stavljao akcenat , da su neciji interesi u pitanju , ali izgleda da glupost preovladjuje . Recimo , da li je moguce da niko iz saobracajne struke ne vidi da je zeleni talas u Kneza Milosa , katastrofalan u spici i da najvecu ulicu u gradu potpuno saobracajno zagusuje .
Tu u principu mogu da imaju korist samo ovi iz naftnog lobija . U smislu , sto vece guzve to veca potrosnja goriva , ali to sam izbacio kao relevantno u ovom razmisljanju , tako da opet dolazimo do toga da nekog bas zabole za neke stvari u ovom grada , a i u drzavi.

jlaki":3k9kxmy5 je napisao(la):
a nadzemni pešački prelaz? samo bez stepeništa :D

A nadzemni , sa pokretnim stepenicama !
 
Izgradnja nadzemnog presackog prelaza to jest pasarele bi bila skoro kao da se pravi montazni objekat.Bolje je podzemni prolaz.

A i moja blesava ideja je da se stanica bg voza pomeri za 100 metara ka Bogosloviji i da bude u tunelu kao Karadjordjev Park,i onda da jedan krak tog podzemnog prolaza iz 29 novembra ide do stanice bg voza sto bi bilo oko 100 metara,to je otprilike 2 duzine podzemnog prolaza kod Usca.Tako bi dobili mini verziju vukovog spomenika,i sa ugradjenim pokretnim stepenicama bi dobili bezbolno presedanje sa autobusa u 29 novembra na bg voz i obratno.

Otrpilike ovo je ideja.Plavo je nova lokacija perona u tunelu,a zuto otprilike podzemni prolazi.U trenutnom urbanistickom planu i stoji ucrtan taj podzemni prolaz ispod 29.novembra,dok sam ja docrtao taj krak do zeleznicke stanice.

sj-ideja.jpg
 
Vucko ideja nije losa , ali mislim da se ipak radi o malom broju pesaka koji idu od stanice bg voza do Bulevara Despota Stevana i obrnuto , da bi citav taj projekat izmestanja stanice i spajanja stanice sa podzemnim prolazom bio opravdan u ovom trenutku .

Jos nisam savladao postavljanje slika na ovom forumu pa nemogu da postavim skicu da bude jasnije o cemu pricam , ali sustina je da se na tom relativno malom prostoru nalaze dve okretnice , stanica bg voza veoma prometan bulevar i kruzni tok bogoslovija, kao i mnoge privredno - komercijalno - administrativno - stambene lokacije .

Uz to citava Karaburma , Visnjicka banja , Visnjica , Slanci , Veliko selo , veliki deo Mirijeva , Krnjaca , Kotez , Borca , Padinska skela , dobar deo Panceva prolazi svakodnevno na tom malom prostoru .

Ovo kad si rekao "pasarela bi bila skoro kao da se pravi montazni objekat" , mislio si da bi to naruznilo taj deo bulevara ili da je skup projekat . A slazem se da je podzemni prolaz bolji u svakom slucaju.
 
Вучко то би било добро. Али, колико је једноставно померити станицу?
Можда све постане беспотребно. Ако се због цене горива све претвори у пешачку зону.
 
Ne bih znao,ali ne verujem da je preveliki problem jer je tunel vec tu,brdo se potkopa,prosire peroni i na kraju pokriju peroni betonskim plocama kao sto je situacija na stanici Karadjordjev Park.Tamo su isto iskopali brdo,postavili betonske ploce,izgradili prolaze i preko stavili zemlju.

Cak i da ne grade odmah taj krak podzemnog prolaza valjalo bi izmestiti stanicu za tih 100 metara jer bi to podiglo atraktivnost koriscenja BG-voza.

Da podsetim,jednog dana ce stanica druge linije metroa biti Tacno ispod mosta u 29.novembra sto ce takodje uticati na atraktivnost a i potrebu za komplikovanim podzemnim prolazima.Takvu situaciju da se ukrstaju metro i gradska zeleznica cemo imati jos samo na Vukovom Spomeniku,a tamo su svi preduslovi za gradsku zeleznicu uradjeni,a i za metro,ostaje samo da se "potera" metro.

Pre ce svi koristiti elektricne automobile nego sto ce gorivo poskupeti toliko da bude neisplativo.
 
vucko":2ibl4qle je napisao(la):
Ne bih znao,ali ne verujem da je preveliki problem jer je tunel vec tu,brdo se potkopa,prosire peroni i na kraju pokriju peroni betonskim plocama kao sto je situacija na stanici Karadjordjev Park.Tamo su isto iskopali brdo,postavili betonske ploce,izgradili prolaze i preko stavili zemlju.

Cak i da ne grade odmah taj krak podzemnog prolaza valjalo bi izmestiti stanicu za tih 100 metara jer bi to podiglo atraktivnost koriscenja BG-voza.

Da podsetim,jednog dana ce stanica druge linije metroa biti Tacno ispod mosta u 29.novembra sto ce takodje uticati na atraktivnost a i potrebu za komplikovanim podzemnim prolazima.Takvu situaciju da se ukrstaju metro i gradska zeleznica cemo imati jos samo na Vukovom Spomeniku,a tamo su svi preduslovi za gradsku zeleznicu uradjeni,a i za metro,ostaje samo da se "potera" metro.

Pre ce svi koristiti elektricne automobile nego sto ce gorivo poskupeti toliko da bude neisplativo.


Стоји то за гориво. Може за хлеб да нема, али...
Тунел је ту па ту. Клупице се префарбају и убаце у исти. За надстрешнице старог стајалишта нека се бесплатно побрину сакупљачи секундарних сировина... Шалу на страну.
Ајде да идеју проширимо. Станица у тунелу да уђе још дубље - да се у њу силази између Деспота Стефана и Богословије. Тако ће се приближити фреквентнијим тачкама. Или опет по твом цртежу, пролаз под Деспота Стефана остаје, а жуто нацртани крак ка станици, пребацимо у другу страну ка кружном току.
Шта год да се ради, да се као основни параметар за одлуке узме оно што би олакшало живот највећем броју људи.
 
Излаз код Деспота Стефана је "одмах ту", до Богословије би могао ићи подземни тунел са хоризонталним покретним тракама (као у многим европским градовима) мада изгледа да има доста раздаљине.
 
Vrh