Šta je novo?

Pančevački most

vucko":yr1kkilf je napisao(la):
Da podsetim,jednog dana ce stanica druge linije metroa biti Tacno ispod mosta u 29.novembra sto ce takodje uticati na atraktivnost a i potrebu za komplikovanim podzemnim prolazima.Takvu situaciju da se ukrstaju metro i gradska zeleznica cemo imati jos samo na Vukovom Spomeniku,a tamo su svi preduslovi za gradsku zeleznicu uradjeni,a i za metro,ostaje samo da se "potera" metro.

Vucko, svidja mi se ideja, vrlo je konstruktivan predlog i ako je mozda nerealno, pogotovu kad se spomene druga linija metroa :D Sve jedno, inspirisao si me ovim, pa sam se potrudio da nacrtam na brzaka da vidim kako ce da izgleda :)
pancevac2.jpg

tamno sivo su peroni za metro, duzine 100m, potrebno ih je jos malo pomeriti ka gradu, zavrsavaju se suvise blizu stubova mosta. Bas is tog razloga stanica metroa ce biti neposredno pre ili posle mosta.
Svetlo sivo, podzemni prolazi, i peroni za Bg:voz. Peroni su duzine 200m, i istom su nivou kao i podzemni prolaz.
 
To je to!Batalimo metro,samo ako pogledas oko stanice bg voza koliko ima smisli da se tu nalazi!

Kada bi ikako mogla da se premesti stanica prakticno bi bilo bezbolno presedanje sa bg voza na autobuse u 29.novembra.


Sto se tice metro stanice morace jos dalje odatle jer ce tu biti petlja za rampu.
 
Da, bilo bi lepo, ali tesko da ce se to skoro napraviti. Prvo ce se postaviti pitanje, cija je nadleznost, Zeleznice, odnosno Republike, ili Grada, a u svakom slucaju ni jedni ni drugi ni treci nemaju pare za to ili im nije prioritet. Ali lepo je makar mi ovde na forumu neobavezno da mozemo da predlozimo, i diskutujemo o tome :)
 
Није баш да не излази доста пешака из воза ка Деспота Стефана. По мени је пре свега потребно направити подземне пролазе са покретним степеницама, а тих 100-150 метара дужег пешачења неће бити неки проблем. Нарочито ако се тај простор добро осмисли, па добије економске садржаје и леп изглед. Не заборавите да се на тој станици врши преседање и на воз ка Панчеву и Вршцу, као и на бусеве на окретници. Померањем станице би је приближили ка Деспота Стефана, али би смо је одаљили од поменутих станица. Кад сте већ поменули Карађорђев парк, и тамо, ако неко изађе из вагона на крају композиције мора да прође приличан пут да би дошао до трамваја или да пређе Булевар ако иде ка Славији.

Друго, видео сам и у другим градовима да грађани без проблема прелазе и по пар стотина метара од једне линије ка другој (нпр. лавиринти у метроу у Паризу) или из једног ка другом виду превоза (са железнице на метро у Риму, или са метроа на трамвај у Варшави). Много је већи сада проблем што је физички теже доћи до Деспота Стефана због узбрдице, очајног окружења и несигурног прелаза улице. када би се то решило добрим подземним пролазом и степеницама, додатних 100-150 метара ходања никоме не би сметало. Поента је да се направи да изгледа као да је близу, а не и да физички буду спојене станице. Ето, да уштедимо мало. :D
 
не знам за вас, али ја сам до сад имао сумње шта су тачно планирали да изграде (што се тиче профила дестпота стефана и саобраћајница).

како сам болестан, имам вишак слободног времена а данас сам од лекара прошао и туда ево скице како сам ја то видео.

дакле по две траке д.стефана, не сећам се да има трака за скредање ка богословији код три бика... а претпостављам да ће нова рампа да има једну траку како не би гушила приступ мосту одозго? исто тако и постојећа рампа из смера вишњичке?

untitled-1.jpg
 
Ne znam samo šta će dve nove trake iz pravca centra ka novoj rampi i dalje ka Višnjici?
Ko hoće pravo ima dve trake za pravo.
 
mekbejn":23a403sa je napisao(la):
Ne znam samo šta će dve nove trake iz pravca centra ka novoj rampi i dalje ka Višnjici?
Ko hoće pravo ima dve trake za pravo.

Dve trake su napravili iz dva razloga:
1) zbog autobuskog stajališta, obeleženog žutom bojom - da autobus može ponovo da se uključi u ulicu i da ne moraju da se prave kolone iza autobusa dok ljudi ulaze/izlaze, već ga lepo zaobiđeš
2) zbog silazne rampe iz suprotnog pravca (koju će napraviti jednog lepog dana) koja se neće priključivati direkt u ulicu, već na ove pomoćne trake - isti princip kao i duž auto-puta
 
Da li je sigurno da ce tu ispod mosta biti stanica?Po urbanistickom planu ne stoji tako.A i izgradnjom i druge rampe bice skoro nemoguce imati stanicu tu jer bi imali na maloj razdaljini ulivnu rampu,stanicu gsp-a sa brdom buseva pa izlivnu rampu.
 
Pa nikako da vidimo taj projekat . Dve trake jesu zbog buduce rampe za silazak sa Pancevca i kretanje ka Visnjici i to je potpuno logicno , ali autobuska stanica ... Ona bi morala biti mnogo pre Pancevca i da ima svoje uvuceno stajaliste .
 
Неко ме претече са сликама
dsc03994.jpg

dsc03995.jpg

dsc03996.jpg

dsc03997.jpg

dsc03998.jpg

dsc03999.jpg

dsc04000.jpg

dsc04001.jpg

dsc04002.jpg

dsc04003.jpg

dsc04004.jpg

dsc04005.jpg

dsc04006.jpg

dsc04007.jpg

dsc04008.jpg

dsc04009.jpg

dsc04010.jpg

dsc04011.jpg

dsc04012.jpg

dsc04013.jpg
 
Prolazio sam opet pored Pancevca pa rekoh da vidim da li su krenuli da stavljaju horizontalne elemente... nisu jos, ali mi kazu radnici ovih dana ce...

dscn7812.jpg


dscn7813.jpg


dscn7814.jpg
 
clash":qiakgqa5 je napisao(la):
Prolazio sam opet pored Pancevca pa rekoh da vidim da li su krenuli da stavljaju horizontalne elemente... nisu jos, ali mi kazu radnici ovih dana ce...

Jesu li oba radnika to rekla.. :mrgreen:

Još jednom mnogo hvala za slike, ove i one ranije :kk:

Mislim da se gradska vlast propisno obrukala cicijašenjem kada je ovaj projekat i ovo gradilište u pitanju :notok:
Nema ih nigde kao da ni sami više ne veruju da su nekakva vlast u Beogradu.
A i kada se pojavi neko iz direkcije masno slaže kao ono prošli put da su za kašnjenje krive nekakve fantomske "neubeležene" instalacije koje su potpuno raspametile građevinsku struku angažovanu ovde.. Umesto da lepo kažu - nismo im još uplatili lovu a kad ćemo i dal ćemo videćemo :violina:
Ovako već mesecima nepotrebne gužve, evo već polako ulazimo i u zimu idealno i za saobraćaj , a i za dalje građevinske radove.. :kafa:
A najpre su kastrirali pristupe 50%, pa onda obećali da će bar ovo jedno .... biti gotovo u septembru, pa onda krajem oktobra, a onda zbog nerazmrsivih instalacija za novu godinu (2013?)
Sirotinjski je pristup bio od početka, još od projektovanja, dovoljno je uporediti ove jadne stubiće recimo sa onim na petlji Radnička i mnogo toga postaje jasnije.. Ali šta je tu je nek završe ovo, da počne da se koristi, a muke će se polako zaboraviti, navikli smo već. :kafa:
 
Kako ce da plate kad im po priv put u zadnjih 10 godina kasne plate u gradskim sluzbama
 
Danas, standarno pala kiša i totalan kolaps u despota stefana, i šokiralo me kada sam video novopostavljeni semafor (još uvek neuključen) na pešačkom prelazu čim se siđe sa Pančevačkog mosta. Ja prosto ne mogu da verujem. Haos.
 
Vrh