U komšiluku Metroa živim 10 godina, oni rampe za jedan natkriveni deo imaju i ta rampa treba da radi po principu skeniranja zlatne kartice za kupce. Za 10 godina radila je samo jednom nešto posle korone. Metro je inače toliko propao u tom periodu posle korone, smanjili su količinu proizvoda, dosta stvari su potpuno izbacili iz prodaje, sa građevinskim materijalom su još pre korone pukli kada i nije bilo neke konkurencije (okov, crafter, maxi dom..), prošle nedelje recimo nisam mogao da nađem Knjaz Miloš kiselu vodu, kažu ne stiže od dobavljača ali zato ima 100 paleta Minakve? Od bele tehnike više nemaju ništa, od tehnike i malih kućnih aparata ukupno 3 televizora vox i isto toliko ketlera i miksera. Plazmu nisu imali duži period i pre nestašice itd itd. Uglavnom, posle korone ne rade 24 sata, parking posle 22h nekad zaključaju, nekad ne.. Njima ti automobili ne smetaju, nađe se verovatno tu po neko od parkiranih da obavi neku manju kupovinu jer su veliki kupci otišli u Zmaj u cash&carry. Loš menadžment u prethodnom periodu, premale plate, velika konkurencija, kretenska politika oko kartice za kupovinu za fizička lica, cene i sa akcijama "kupi više plati manje" veće nego u redovnoj ili akcijskoj prodaji u drugim marketima, da ne govorimo da se na beloj liniji (jogurt, mleko) sve češće nude proizvodi sa isteklim rokom - to vam je Metro danas. Bleda slika onog Metroa od pre 10ak godina.Jeste, svakih danom je parking sve više i više puniji. Dosta je zauzeto i Tojotama koje čekaju šta već da čekaju... Cenim ovim tempom da Metro kroz godinu dana dobija 2 sata besplatnog parkiranja (naravno uz rampu). Jer postaje cimanje i regularnim kupcima da nađu mesto, pa idu skroz daleko negde zato što je pola mesta koja su pokrivena isto zauzeta automobilima koji nisu od kupaca.
Добро је што су ово урадили, али није добро што још нико није одговарао због драстичног кварења живота многих људи са леве и десне обале ДунаваVAŽNO OBAVEŠTENJE ZA SVE KOJI PROLAZE KOD BOGOSLOVIJE Danas počinje OVA promena u saobraćaju
Iz Sekretarijata za saobraćaj obaveštavaju građane da se saobraćajna traka u smeru od kružnog toka "Bogoslovija" prema Ulici mitropolita Petra otvara za saobraćaj u četvrtak, 3. oktobra.www.blic.rs
“Kanalizaciona mreža se nalazi na sredini kolovoza gde položaj i dubina iskopa ne omogućavaju bezbedno odvijanje saobraćaja pored zone radova, te je zbog toga obustavljen saobraćaj na deonici od broja 2 prema kružnom toku "Bogoslovija".
Prvobitno je planirano da radovi i ovakav režim saobraćaja traju do 16. oktobra, ali zbog kolona vozila koje se formiraju, izvođač je promenio tehnologiju radova i najpre završava radove na kanalizacionoj mreži, a nakon toga će, za vreme radova na vodovodnoj mreži, za saobraćaj otvoriti saobraćajnu traku u smeru od kružnog toka "Bogoslovija" prema Mitropolita Petra, počev od četvrtka, 3. oktobra, navodi se u saopštenju.”
Jednom bar i da priznaju da su napravili sr***e
Vozom ravno 15 minKolega koji ide iz Zemuna do Vuka preko Pančevca kaže da je prosečno vreme 90minuta pa naviše za tu relaciju.
Кран је имао своју дозволу за то. Само су искористили затварање улице да и кран заврши посао. Боље све одједном него два пута да затварају улицу/траке.Interesantno kako se nigde ne pominje kran koji je bio postavljen na sred ulice blizu DIS-a. Verovatno je bio tu zbog kanalizacije...
+ време прилаза јавним превозом, бициклом или колима + интервал сат времена.Vozom ravno 15 min
Prva pomisao posle ove nesreće u Novom Sadu je da je i Pančevački most građen 60-ih godina prošlog veka. Nadam se da će ga neko stručni rekonstruisati.
Navodno nju nisu rekonstruisali. Svejedno, i da jesu i da nisu, period od 60 godina neodržavanja, ili neadekvatnog održavanja je premnogo.Nadstrešnica nije pala jer je građena 60ih već zato što su je stručnjaci loše rekonstruisali i očigledno poremetili celu konstrukciju.
Navodno nju nisu rekonstruisali. Svejedno, i da jesu i da nisu, period od 60 godina neodržavanja, ili neadekvatnog održavanja je premnogo.
Slažem se sve. Samo kažem-plašim se da to nije jedina stvar koja će se srušiti pod nemarom loših đaka, a mislim da je Pančevački most jedan od kandidata. Ne daj Bože da se i on sruši, ali za novce date na BG H2O, nacionalni stadion, i gomilu drugih gluposti, ove zaista bitne projekte su mogli odraditi ljudski. Mogli su da rekonstruišu pančevac i naprave sve ostale mostove koji fale Beogradu.Pa radova na njoj je bilo, nije čak ni upitno osim u spinovima vlasti, imaju i slike i snimci, a vidi se i jasno šta je promenjeno u odnosu na izvorno stanje. To što nisu kompletnu nadstrešnicu zamenili, niti je očigledno testirali, je naravno još gora stvar s obzirom koliko je naplaćena rekonstrukcija te zgrade.