Šta je novo?

Pančevački most

Какви билмези. Па они су се изгледа самоо тренирали са затварањем станице у СА

Па нормални људи би урадили неку привремену скаламерију, барже, скелу како би макар покушали да ублаже катастрофу а ови још и наливају уље у ватру.
 
Mene brine da će zatvoriti i Despota Stefana kad krenu da rade most, zbog tunela.

Pošto su nedavno ukinuli parking mesta duž Poenkareove i iscrtali dodatne trake, tako da je sad 2+2 celom dužinom.

Kakvi su bilmezi, kvota 1.01 da će zatvoriti SSM, suziti Bulevar despota Stefana na 1+1 u zoni oko Cvijićeve, i naravno na sve to će Strabag da uzme na Pančevcu da menja spojnice ili ogradu. A ako su baš raspoloženi, ima da krenu da ruše prilazne konstrukcije i da grade nove.
 
Jeste, svakih danom je parking sve više i više puniji. Dosta je zauzeto i Tojotama koje čekaju šta već da čekaju... Cenim ovim tempom da Metro kroz godinu dana dobija 2 sata besplatnog parkiranja (naravno uz rampu). Jer postaje cimanje i regularnim kupcima da nađu mesto, pa idu skroz daleko negde zato što je pola mesta koja su pokrivena isto zauzeta automobilima koji nisu od kupaca.
U komšiluku Metroa živim 10 godina, oni rampe za jedan natkriveni deo imaju i ta rampa treba da radi po principu skeniranja zlatne kartice za kupce. Za 10 godina radila je samo jednom nešto posle korone. Metro je inače toliko propao u tom periodu posle korone, smanjili su količinu proizvoda, dosta stvari su potpuno izbacili iz prodaje, sa građevinskim materijalom su još pre korone pukli kada i nije bilo neke konkurencije (okov, crafter, maxi dom..), prošle nedelje recimo nisam mogao da nađem Knjaz Miloš kiselu vodu, kažu ne stiže od dobavljača ali zato ima 100 paleta Minakve? Od bele tehnike više nemaju ništa, od tehnike i malih kućnih aparata ukupno 3 televizora vox i isto toliko ketlera i miksera. Plazmu nisu imali duži period i pre nestašice itd itd. Uglavnom, posle korone ne rade 24 sata, parking posle 22h nekad zaključaju, nekad ne.. Njima ti automobili ne smetaju, nađe se verovatno tu po neko od parkiranih da obavi neku manju kupovinu jer su veliki kupci otišli u Zmaj u cash&carry. Loš menadžment u prethodnom periodu, premale plate, velika konkurencija, kretenska politika oko kartice za kupovinu za fizička lica, cene i sa akcijama "kupi više plati manje" veće nego u redovnoj ili akcijskoj prodaji u drugim marketima, da ne govorimo da se na beloj liniji (jogurt, mleko) sve češće nude proizvodi sa isteklim rokom - to vam je Metro danas. Bleda slika onog Metroa od pre 10ak godina.

Kupci su im otišli, tako da imaju oni druge, veće, brige od parkiranih vozila ispred.
 
@losmi.

To jeste što pišeš, pre je imao mnogo više ponude, ali nije sve tačno u tekstu.

Ovih dana povremeno radi rampa za zlatne kupce. Opravljena je pre jedno 2-3 meseca i radila je mesec dana kako treba, dok ovih dana kako kad. Nekad ne uspe da se zatvori i tako stoji otvorena.
Za onaj drugi-bliži natkriveni deo nikad rampa i nije postojala. Za one koji ne znaju, ima nadstrešnica do same hale i jedan deo iste pokriva deo za zlatne kupce i drugi deo za sve ostale.

Inače, ovo sada nije najniža tačka Metroa. Ista u skorijim godinama je bila je tamo oko otvaranja Lidla kada je bio ghost town unutar nekoliko meseci (zbog cena koje su stalno malo-malo dizali a Lidl došao i svi tu navrnuli). Onda su se smirili sa cenama, pa je došla korona, pa je opet počelo da im ide bolje (one m2 čovek i veličina prodavnice zezancije kad su bile) i Metro je uvek mogao da ima dovoljno ljudi unutar, ALI i sa time je spolja bio red 100m za ulazak. Tada i posle korone je išlo na bolje, pa je sigurno godinu-dve bio konkurentan sa cenama. Tada nisu ni gledali kartice, kažeš fizički kupac i kasir skenira sa papirčeta, i dosta kasa je radilo. Pa je opet spao promet, jer su cene rasle (inflacija, naravno) pa su pre nekoliko meseci čak odradili i komplet bućkuriš gde šta stoji (samo je bela linija kako ti kažeš ostala gde jeste, ali smanjenog intenziteta), dok su sve ostalo refresh-ovali i ako je neko navikao na stari raspored... well shit. Akcije "kupi više plati manje" i rade kome treba dosta iste stvari. Tu sam po tom sistemu uzimao energetska pića, vlažne maramice, hranu za mačku, zemičke za burgere, itd... Sve to kada se uzima 3 i više ima smisla i bude minimum isto kao u Cash and Carry-ju ili bolje. Ali svekupno se slažem sa tvojom tvrdnjom da je Cash and Carry bolji - prvo sa ponudom pa onda i cenama.

Tako da, Metrou ide, ništa se tu ne menja drastično da će propasti uskoro. Uvek ima kupaca na veliko (redovno se viđaju), posebno sa leve strane Dunava gde manje prodavnice odatle nabavljaju robu. A automobili će im početi smetati kad kupci počnu da se žale na parking, a krenuće uskoro ako se ovako nastavi kao što rekoh u prethodnoj poruci.
 

“Kanalizaciona mreža se nalazi na sredini kolovoza gde položaj i dubina iskopa ne omogućavaju bezbedno odvijanje saobraćaja pored zone radova, te je zbog toga obustavljen saobraćaj na deonici od broja 2 prema kružnom toku "Bogoslovija".

Prvobitno je planirano da radovi i ovakav režim saobraćaja traju do 16. oktobra, ali zbog kolona vozila koje se formiraju, izvođač je promenio tehnologiju radova i najpre završava radove na kanalizacionoj mreži, a nakon toga će, za vreme radova na vodovodnoj mreži, za saobraćaj otvoriti saobraćajnu traku u smeru od kružnog toka "Bogoslovija" prema Mitropolita Petra, počev od četvrtka, 3. oktobra, navodi se u saopštenju.”

Jednom bar i da priznaju da su napravili sr***e
 

“Kanalizaciona mreža se nalazi na sredini kolovoza gde položaj i dubina iskopa ne omogućavaju bezbedno odvijanje saobraćaja pored zone radova, te je zbog toga obustavljen saobraćaj na deonici od broja 2 prema kružnom toku "Bogoslovija".

Prvobitno je planirano da radovi i ovakav režim saobraćaja traju do 16. oktobra, ali zbog kolona vozila koje se formiraju, izvođač je promenio tehnologiju radova i najpre završava radove na kanalizacionoj mreži, a nakon toga će, za vreme radova na vodovodnoj mreži, za saobraćaj otvoriti saobraćajnu traku u smeru od kružnog toka "Bogoslovija" prema Mitropolita Petra, počev od četvrtka, 3. oktobra, navodi se u saopštenju.”

Jednom bar i da priznaju da su napravili sr***e
Добро је што су ово урадили, али није добро што још нико није одговарао због драстичног кварења живота многих људи са леве и десне обале Дунава 😡
 
Interesantno kako se nigde ne pominje kran koji je bio postavljen na sred ulice blizu DIS-a. Verovatno je bio tu zbog kanalizacije...
Кран је имао своју дозволу за то. Само су искористили затварање улице да и кран заврши посао. Боље све одједном него два пута да затварају улицу/траке.
 
Vozom ravno 15 min
+ време прилаза јавним превозом, бициклом или колима + интервал сат времена.

Заборавите, немате менаџера града на нивоу Ђиласа да се организује како треба (премда је и тада била мана лоша веза ЖС Земун са Земуном).
 
Prva pomisao posle ove nesreće u Novom Sadu je da je i Pančevački most građen 60-ih godina prošlog veka. Nadam se da će ga neko stručni rekonstruisati.
 
Prva pomisao posle ove nesreće u Novom Sadu je da je i Pančevački most građen 60-ih godina prošlog veka. Nadam se da će ga neko stručni rekonstruisati.

Nadstrešnica nije pala jer je građena 60ih već zato što su je stručnjaci loše rekonstruisali i očigledno poremetili celu konstrukciju.
 
Nadstrešnica nije pala jer je građena 60ih već zato što su je stručnjaci loše rekonstruisali i očigledno poremetili celu konstrukciju.
Navodno nju nisu rekonstruisali. Svejedno, i da jesu i da nisu, period od 60 godina neodržavanja, ili neadekvatnog održavanja je premnogo.
 
Navodno nju nisu rekonstruisali. Svejedno, i da jesu i da nisu, period od 60 godina neodržavanja, ili neadekvatnog održavanja je premnogo.

Pa radova na njoj je bilo, nije čak ni upitno osim u spinovima vlasti, imaju i slike i snimci, a vidi se i jasno šta je promenjeno u odnosu na izvorno stanje. To što nisu kompletnu nadstrešnicu zamenili, niti je očigledno testirali, je naravno još gora stvar s obzirom koliko je naplaćena rekonstrukcija te zgrade.
 
Pa radova na njoj je bilo, nije čak ni upitno osim u spinovima vlasti, imaju i slike i snimci, a vidi se i jasno šta je promenjeno u odnosu na izvorno stanje. To što nisu kompletnu nadstrešnicu zamenili, niti je očigledno testirali, je naravno još gora stvar s obzirom koliko je naplaćena rekonstrukcija te zgrade.
Slažem se sve. Samo kažem-plašim se da to nije jedina stvar koja će se srušiti pod nemarom loših đaka, a mislim da je Pančevački most jedan od kandidata. Ne daj Bože da se i on sruši, ali za novce date na BG H2O, nacionalni stadion, i gomilu drugih gluposti, ove zaista bitne projekte su mogli odraditi ljudski. Mogli su da rekonstruišu pančevac i naprave sve ostale mostove koji fale Beogradu.
 
Vrh