Šta je novo?

Pančevački most

Bukvalno.

Ljudi ne shvataju da SNS uživa 60+% podrške na levoj obali, istoj onoj levoj obali koja pliva u fekalijama posle svake kišice, onoj levoj obali do koje se dolazi raspalim Pančevcem, onoj levoj obali bez ikakvih javnih ustanova kulture, onoj levoj obali bez gimnazije, onoj levoj obali bez ikakve bolnice....

Dopuni niz po želji.
 
Bukvalno.

Ljudi ne shvataju da SNS uživa 60+% podrške na levoj obali, istoj onoj levoj obali koja pliva u fekalijama posle svake kišice, onoj levoj obali do koje se dolazi raspalim Pančevcem, onoj levoj obali bez ikakvih javnih ustanova kulture, onoj levoj obali bez gimnazije, onoj levoj obali bez ikakve bolnice....

Dopuni niz po želji.
Такво комунално стање и одржава такав ментални склоп.
 
Postaje malo neukusno koliko su neki naseli na kombinaciju Udbaške podvale i prepotentnosti o ideji o megabrojnosti nekih SNS "sigurnih" glasača "zapečaćenim" u svom krugu Farma, Parovi, Informer, Parizerove konferencije za štampu. Čak i među članovima, SNS ima 80% potpuno neoportunističkih članova, koji su zalutali, u tu organizaciju ne znajući i ne videći ništa drugo. Čak je Sloba svojvremeno imao vatrene Slobiste u velikom broju, za razliku od one plačip***ke. Oni su na protest kod Kule Beograd poslali kao vatrenog uglednog SNS lika, koga su žene tukle. Ja sam vam 100 puta skicirao plan Dunavskog venca, koji se može i mora razraditi. Sa tim ljudima možete ustanoviti prioritete, raditi sa njima, regrutovati, lokalce, kako je SSP pametno uradio u Podavalskim naseljima. Ispada da je to izuzetak pravilne taktike. U ovim okolnostima je realno ulazak neizdajnika makar u nekoliko većih gradova, uključujući i Beograd, sa malo više pameti i mnogo više srca.
 
Voleo bih da je to udbaška podvala, ali mislim da je većini SNS ok ili ga makar percipiraju kao manje zlo. Mi kao narod imamo jako niske kriterijume za političare.
 
Postaje malo neukusno koliko su neki naseli na kombinaciju Udbaške podvale i prepotentnosti o ideji o megabrojnosti nekih SNS "sigurnih" glasača "zapečaćenim" u svom krugu Farma, Parovi, Informer, Parizerove konferencije za štampu. Čak i među članovima, SNS ima 80% potpuno neoportunističkih članova, koji su zalutali, u tu organizaciju ne znajući i ne videći ništa drugo. Čak je Sloba svojvremeno imao vatrene Slobiste u velikom broju, za razliku od one plačip***ke. Oni su na protest kod Kule Beograd poslali kao vatrenog uglednog SNS lika, koga su žene tukle. Ja sam vam 100 puta skicirao plan Dunavskog venca, koji se može i mora razraditi. Sa tim ljudima možete ustanoviti prioritete, raditi sa njima, regrutovati, lokalce, kako je SSP pametno uradio u Podavalskim naseljima. Ispada da je to izuzetak pravilne taktike. U ovim okolnostima je realno ulazak neizdajnika makar u nekoliko većih gradova, uključujući i Beograd, sa malo više pameti i mnogo više srca.
Ekipa iz SSP-a je imala dovoljno vremena da učini nešto za BG saobraćaj, a učinili su isto koliko i ova vlast.
 
Zapravo i dalje vode u izgrađenim mostovima 1:0. Možemo reći i 2:0 ako Pupinov most računamo kao Đilasov.
Eto, oni dva cela mosta, ovi sada 1.50.
Jedino mi na pamet padaju još trolejbusi i to je to.
Kada vlast kupi još dvadesetak turskih tramvaja biće izjednačeni po svemu osim trolejbusa, a da je tada bilo ovako masovne proizvodnje elektro možda bi učinili isto što i Šapić najavljuje.

Mislim da je nestvarno očekivati od SSP-a više od onoga šta su uradili kada su bili na vlasti.
 
Eto, oni dva cela mosta, ovi sada 1.50.
Jedino mi na pamet padaju još trolejbusi i to je to.
Kada vlast kupi još dvadesetak turskih tramvaja biće izjednačeni po svemu osim trolejbusa, a da je tada bilo ovako masovne proizvodnje elektro možda bi učinili isto što i Šapić najavljuje.

Mislim da je nestvarno očekivati od SSP-a više od onoga šta su uradili kada su bili na vlasti.

Đilas je za 5 godina vlasti izgradio dva, a ovi za 11 godina vlasti nisu jedan započeli (ali ruše jedan pa su praktično u minusu), da i ne ulazim u sve ostale stvari koje su urađene za tih 5 godina, koje nisu barem ni izjednačene za 11 godina SNS vlasti. Porediš babe i žabe.
 
Ekipa iz SSP-a je imala dovoljno vremena da učini nešto za BG saobraćaj, a učinili su isto koliko i ova vlast.
Žao mi je što žmurite na uspehe za za naše uspehe ipak najuspešniju gradsku vlast za poslednjih 80 godina:
- Jedina vlast koja je bez pomoći republike uspela potpuno da završi jedan kapitalni projekat: Most na Adi. Svi ostali kapitalni projekti su građeni ili sa pomoći republike, ili u "ratama" kao Brankov most.
- Obnova mostova Gazela i Stari Savski most
- Probijanje bulevara kroz udžerice, Mirijevski, Tošin Bunar, Vojvođanska.
- Redovan ciklus nabavke trolejbusa
- Redovan ciklus nabavke tramvaja
- Prvi koji su na metrolikoj infrastrukturi (Vračarski tunel, Novi železnički most) napravili nešto metroliko
- Mnogo socijalne infratrukture, a najviše vrtića
- Sistem javno-privatnog partnerstva u autobuskom prevozu u kojem osim Laste u određenoj zoni, nisu se stvarali monopoli kartela.

Ovde samo govorimo o onome što Izdajnička dahijska sekta nije u stanju ili ne želi da uradi. U detaljima sam nezadovoljan mnogim, sam sam branio od Đilasovskog tima Zvezdarsku šumu i platane. Đilas mi se zgadio i kada sam bio u RTS 2019, žandarmerija ga izvela za rukicu, a sa mnom, sa Boškom (Obradovićem), klincima turbo-levičarima (ipak im odajem priznanje za hrabrost) su brisali patos (vezali smo se laktovima u lanac i seli na pod). Svima je podmetnuo bojkotom u junu 2024. Ali vezano za gradsku upravu, on nam je tužni maksimum, a SNSekta apsolutno dno i minumum.

Kako je tema Pančevački most, Zemunski most i dva koloseka za Pančevo su bili projekti da se omoguće preduslovi za rekonstrukciju drumskog dela Pančevačkog mosta. Da su Đilas i Tadić ostali, oni bi to i uradili. Jer za razliku od sekte, imali su neku kilavu tehnokratiju, i neku krdžu od programa. Slabu za moje kriterijume, ali za naše uslove tužni maksimum.
 
Žao mi je što žmurite na uspehe za za naše uspehe ipak najuspešniju gradsku vlast za poslednjih 80 godina:
- Jedina vlast koja je bez pomoći republike uspela potpuno da završi jedan kapitalni projekat: Most na Adi. Svi ostali kapitalni projekti su građeni ili sa pomoći republike, ili u "ratama" kao Brankov most.
- Obnova mostova Gazela i Stari Savski most
- Probijanje bulevara kroz udžerice, Mirijevski, Tošin Bunar, Vojvođanska.
- Redovan ciklus nabavke trolejbusa
- Redovan ciklus nabavke tramvaja
- Prvi koji su na metrolikoj infrastrukturi (Vračarski tunel, Novi železnički most) napravili nešto metroliko
- Mnogo socijalne infratrukture, a najviše vrtića
- Sistem javno-privatnog partnerstva u autobuskom prevozu u kojem osim Laste u određenoj zoni, nisu se stvarali monopoli kartela.

Ovde samo govorimo o onome što Izdajnička dahijska sekta nije u stanju ili ne želi da uradi. U detaljima sam nezadovoljan mnogim, sam sam branio od Đilasovskog tima Zvezdarsku šumu i platane. Đilas mi se zgadio i kada sam bio u RTS 2019, žandarmerija ga izvela za rukicu, a sa mnom, sa Boškom (Obradovićem), klincima turbo-levičarima (ipak im odajem priznanje za hrabrost) su brisali patos (vezali smo se laktovima u lanac i seli na pod). Svima je podmetnuo bojkotom u junu 2024. Ali vezano za gradsku upravu, on nam je tužni maksimum, a SNSekta apsolutno dno i minumum.

Kako je tema Pančevački most, Zemunski most i dva koloseka za Pančevo su bili projekti da se omoguće preduslovi za rekonstrukciju drumskog dela Pančevačkog mosta. Da su Đilas i Tadić ostali, oni bi to i uradili. Jer za razliku od sekte, imali su neku kilavu tehnokratiju, i neku krdžu od programa. Slabu za moje kriterijume, ali za naše uslove tužni maksimum.
Njih ne bih vraćao nikada, od kada su došli na vlast sve je počelo da se urušava, ovi su samo nastavili.
Sigurno ima neko bolji.
Poslednji kandidat za gradonačelnika koji mi je izgledao kao iskren i spreman za funkciju gradonačelnika je Ratko Ristić.

Vaš stav Karlo cenim, i nadam se da će plan za urbanizaciju banatskog dela grada dočekati realizaciju, ili da će biti deo osnove za buduće projekte.
 
,,, ..... i nadam se da će plan za urbanizaciju banatskog dela grada dočekati realizaciju,... ,,

Sramno je što ( u 21 veku) za to postoji samo nada , umesto da se bar po 1 m2 u koninuitetu radi, bar nesto , ovako zapečačeni trece razredni ko gradjanski status 🤑
 
Заборављамо да је и Шапић био део Ђиласовог тима. Но то није битно, факат је да је ДС градска управа урадила нешто конкретно а СНС градска управа ништа ново.
 
Njih ne bih vraćao nikada, od kada su došli na vlast sve je počelo da se urušava, ovi su samo nastavili.
Sigurno ima neko bolji.
Poslednji kandidat za gradonačelnika koji mi je izgledao kao iskren i spreman za funkciju gradonačelnika je Ratko Ristić.

Vaš stav Karlo cenim, i nadam se da će plan za urbanizaciju banatskog dela grada dočekati realizaciju, ili da će biti deo osnove za buduće projekte.
Hajde mi recite šta je to počelo da se urušava? Vi kao da ste prespavali 1990-te. Od vlasti 2000.-2012. sam i ja i mnogi mnogo više očekivali. Imali su svojih grehova, da su privatizovali i ono što treba i što ne treba privatizovati, da su jako oslabili vojsku, da je divlju gradnju 1990-tih zamenila "vračarizacija", ali sve to kada se sabere, ne može se porediti sa raspadom 1990-tih. Davanje rudnika strancima, Briselski sporazum, poljoprivredne zemlje strancima, uništavanje železnice, domaćih instituta i građevinskih preduzeća niskogradnje, zabrana zapošljavanja mladih inženjera u državnom sektoru, predaja aerodroma strancima, ukidanje nacionalne infrastrukture za smanjenje početne investicije perionice novca bezubom Arapinu, nisu pomišljali ni u ludilu. A da baš ništa nisu dali ni tradicionalno zapostavljenim naseljima, ni to nije tačno. Kao ni to da SNS po negde nije uradio i po nešto dobro, da kažem 15%.

Šta su urušili? Baš sam radoznao, iako očekujem daleko veći kvalitet, da imam za nekog da glasam sa voljom.

Skica plan za Levu obalu Dunava je plan za nekoliko decenija. Ako ćemo o prioritetu, hajde da ponovim samo malo kraće:
- Južnokotežki bulevar od leve obale Zemunskog mosta do Železničke stanice Krnjača.
- Nadvožnjak kod desne obale Zemunskog mosta.
- Polovni vozovi (najbolje po 4 vagona dvospratni pušpul) za intenzivan prelazak Dunava vozom.
- Obnova drumskog dela Pančevca sa ostavljanjem 1+1 druma. Razmotriti da li može da se doda treća traka, ako ništa makar ne delu koji nije preko reke, da makr bude delimična žuta traka.
- Politehnička škola kod Železničke stanice Krnjača.

Recimo. Ovakav prost i relevantan plan nije idealan. Tu su potrebne vrlo ozbiljne građanske i stručne rasprave. Vrlo je važno da se frekventnom železnicom u toku radova obuhvati i Pančevo. Tužno je da je u ovom sirovom stanju moj plan vrhunac kombinacije jednostavnosti i relevantnosti.
 
Hajde mi recite šta je to počelo da se urušava? Vi kao da ste prespavali 1990-te. Od vlasti 2000.-2012. sam i ja i mnogi mnogo više očekivali. Imali su svojih grehova, da su privatizovali i ono što treba i što ne treba privatizovati, da su jako oslabili vojsku, da je divlju gradnju 1990-tih zamenila "vračarizacija", ali sve to kada se sabere, ne može se porediti sa raspadom 1990-tih. Davanje rudnika strancima, Briselski sporazum, poljoprivredne zemlje strancima, uništavanje železnice, domaćih instituta i građevinskih preduzeća niskogradnje, zabrana zapošljavanja mladih inženjera u državnom sektoru, predaja aerodroma strancima, ukidanje nacionalne infrastrukture za smanjenje početne investicije perionice novca bezubom Arapinu, nisu pomišljali ni u ludilu. A da baš ništa nisu dali ni tradicionalno zapostavljenim naseljima, ni to nije tačno. Kao ni to da SNS po negde nije uradio i po nešto dobro, da kažem 15%.

Šta su urušili? Baš sam radoznao, iako očekujem daleko veći kvalitet, da imam za nekog da glasam sa voljom.

Skica plan za Levu obalu Dunava je plan za nekoliko decenija. Ako ćemo o prioritetu, hajde da ponovim samo malo kraće:
- Južnokotežki bulevar od leve obale Zemunskog mosta do Železničke stanice Krnjača.
- Nadvožnjak kod desne obale Zemunskog mosta.
- Polovni vozovi (najbolje po 4 vagona dvospratni pušpul) za intenzivan prelazak Dunava vozom.
- Obnova drumskog dela Pančevca sa ostavljanjem 1+1 druma. Razmotriti da li može da se doda treća traka, ako ništa makar ne delu koji nije preko reke, da makr bude delimična žuta traka.
- Politehnička škola kod Železničke stanice Krnjača.

Recimo. Ovakav prost i relevantan plan nije idealan. Tu su potrebne vrlo ozbiljne građanske i stručne rasprave. Vrlo je važno da se frekventnom železnicom u toku radova obuhvati i Pančevo. Tužno je da je u ovom sirovom stanju moj plan vrhunac kombinacije jednostavnosti i relevantnosti.
Прво и основно уништавање културе никаквим реакцијама на све већи бахатост и криминал, из тога проистиче све остало, па и незаинтересованост дела становништва за било какав однос према заједничком простору и имовини.
Све ово што сте написали да ради СНС су започели ови пре њих својим поступцима, и приватизацију, и продају земље странцима.
Занимљив след догађаја, на њихове потезе се додају нови ове власти.

Што се тиче Вашег план за леву обалу, ја не могу да знам колико је тужно што се некоме план допада, али свакако је добра основа за урбанизацију тог дела града.

Не терам ја друге да се сложе са мојим ставом да је ДОС власт била лоша.
 
Већина СНС тајкуна су настали за време ДОС власти.
A većina DOS tajkuna su nastali pre 2000-ih. Šljam se prelivao iz vlasti u vlast, i ukoliko se u narednoj promeni ne ugledamo na Rumune sa lustracijom, biće opet isto.

Što se tiče dostignuća DS-a u Beogradu, složio bih se da je moglo znatno bolje, ali moramo uzeti i neke okolnosti u obzir:
1. Od 2007-2008. godine imali smo SEK-u koja je trajala sve do 2014. godine (bar kod nas).
2. Od 2014. godine nastupa vreme izuzetno jeftinog novca (kamatne stope su bile u minusu, dešavala se i deflacija i sl.) i to je realno vreme kada je bilo koja vlast mogla da uradi bilo šta.

DS je bio na vlasti u Beogradu od 2001 do 2012. godine sa tri gradonačelnika - Radmilom Hrustanović, Nenadom Bogdanovićem i Draganom Đilasom. Urađeno je nešto, moglo je više, ali opet SEKa. Uostalom, dobar deo slike dao je Karlo del Ponte, pa da ne razlažem.
DS je bio na vlasti u Republici od 2008. do 2012. godine, a pre toga kratki period od 2001. do 2003. godine. Mali periodi, u prvom periodu oporavak od veselih 90-ih, a u drugom - vreme tokom SEK-e. Najveći talas privatizacije dogodio se između 2004. i 2008. godine i to je bio najjači i najlošiji talas. Tad je na vlasti bio DSS sa podrškom SPS-a. Najbolje privatizacije dogodile su se za vreme Slobe, ali je to mizeran procenat.

Korupcija je bila na visokom nivou, ali opet daleko daleko manje nego danas, kada su korupcija i kriminal sistem vlasti.

Nijedno rešenje naše generalne i večite krize ne može doći preko noći. Te promene su spore i imaju jake veze sa mentalitetom i obrazovanjem našeg naroda.

A što se Pančevačkog mosta tiče, samo se molim da se sam ne sruši, jer nigde na vidiku ni mosta preko Ade Huje, ni rekonstrukcije vremešnog Pančevca.
 
Kad se samo setim vremena kada smo bili ,,osuđeni" samo na taj most, jedini preko Dunava koji smo imali, kako za...bano beše...
 
Vrh