Šta je novo?

Pančevački most

Bravo za naše planere:
1000005286.png
1000005285.png
 
Problem Pančevačkog mosta može samo postati još veći, na ove crvene linije sa google maps smo mi stanovnici leve obale navikli godinama. Realnost je prelazak mosta za 20 do 30 minuta. Juče ujutru od Tojote u Krnjači do Biga na Karaburmi 39 minuta. Mislim da to nije normalno.
Ne vidim drugo rešenje osim produženja trajanja zelenog svetla na semaforima na izlasku ka gradu i ka Bogosloviji.
 
Како је петља на панчевачком мосту у ствари требала да изгледа, да ли је неко некада радио, видео пројекат?
Детелина, сложена петља?
 
Jedino rešenje tu je most preko Ade Huje i potpuno rekonstruisan Pančevački most (i prilazi). Sve ostalo je mlaćenje prazne slame.​
Rešenje je u mostu bliže centru, jer će opet onaj ko hoće ka centru, a takvih je dosta, da se zakuca kod Pančevačkog mosta, ako bude hteo da izbegne gužve na Pančevačkom mostu.​
 
Rešenje je u mostu bliže centru, jer će opet onaj ko hoće ka centru, a takvih je dosta, da se zakuca kod Pančevačkog mosta, ako bude hteo da izbegne gužve na Pančevačkom mostu.​
Prvi put čujem za ideju mosta bliže centru. Jel to postoji (postojala) takva ideja/plan ili su to želje forumaša?
 
Pančevački most bez rampi sa Ade Huje i ka Vilinim vodama će vazda biti osuđen na Bogosloviju i semafore oko IBISS-a u Dragoslava Srejovića i Bul. despota Stefana... je osuđen na večite gužve, nekada su one bile samo u špicu, sada je to realnost celog dana... gužve nisu samo na mostu, već i na Zrenjaninskom putu sa prilaznim saobraćajnicama, kao i Pančevačkom putu.

Tu je ideja UMP, kao i SMT, onda nedostaje održiv JGP, a to može u ovakvom Beogradu da samo bude nezavisan šinski... Još barem dva ili tri mosta sa širokim bulevarima i urbanizacijom banatskog dela...

smešno je uopšte i maštati, a ne ozbiljno pričati o ovakvim idejama kada nemaju ni ljudsku kanalizaciju...

može da se kaže da su stanovnici krivi sami, divljim gradnjama, lošim navikama i sl., ali vlast je ta koja nameće promene, sumnjam da stanovnici ne žele, bar većinski...

da ima da se ruši, ima itekako
 
Zanimljivo da šinski sistem na tu stranu postoji, i mogao bi lako povezati sva naselja osim Borče i Koteža, a neka već i povezuje. Sa ovakvim gužvama, uveliko ima smisla da se modernizuje i obnovi pruga do Padinske skele, zapravo do Vrbovskog, koliko god kružila. To je moglo i pre 30 godina.

A ništa, kad pogledam na ovu stranu, preko Dunava, setim se teorija da na Savi nije trebalo graditi Most na Adi...

I još se setim kako se kod Japanske investicione banke pre više od 20 godina konkurisalo za most na Adi huji.
 
Nema smisla pruga ako ne povezuje najveća naselja. Pruga gađa na pogrešnu stranu i po meni nema 'leba od nje za ono što ti predlažeš. Jedino skroz novo da se uradi iznad zrenjaninskog puta ala Čikago (naravno, taj film nećemo gledati).

sightseeing-train-1800x900.jpg
 
Како је петља на панчевачком мосту у ствари требала да изгледа, да ли је неко некада радио, видео пројекат?
Детелина, сложена петља?
Имаш на претходној страни, поставио је @Вожд чланак из новина из 1959.године https://forum.beobuild.rs/threads/pančevački-most.33/page-114#post-1297663
 
Ипак је на првом месту одговорност општине Палилула и града што нису увели ред и што су игнорисали непланску градњу.
 
На паркингу Метроа у Крњачи приметио сам необично много аутомобила; пола београдске а пола панчевачке регистрације.
Агонија због радова у Драгослава Срејовића натерала људе да ту остављају кола. Агонија :rolleyes:
 
Taj parking je uvek pun radnim danima, dosta ljudi ostavlja tu kola, pa busem na posao. Nije vezano konkretno za ove radove.
Мој утисак је да их никад није било више. И да никад није било више панчевачких регистрација. Можда се варам...
 
Jeste, svakih danom je parking sve više i više puniji. Dosta je zauzeto i Tojotama koje čekaju šta već da čekaju... Cenim ovim tempom da Metro kroz godinu dana dobija 2 sata besplatnog parkiranja (naravno uz rampu). Jer postaje cimanje i regularnim kupcima da nađu mesto, pa idu skroz daleko negde zato što je pola mesta koja su pokrivena isto zauzeta automobilima koji nisu od kupaca.
 
Vrh