Ne moze me niko ubediti da je Solaris za Nemacko trziste kvalitetniji od Solarisa za nase trziste, jer sam se i sam vozio u Dresdenu u Solarisu koji je identican nasem, i koji se isto ponasa, zvuk, skripanje, tvrdoca i slicno.
Naravno, nisam mogao za 5min voznje znati vise o vozilu, ali je utisak isti kao i kod nasih solarnih.
Pa cak bi trebalo da kvalitet za nase uslove bude i bolji, imajuci u vidu losije odrzavanje i puteve, pa da ne bi proizvodjac za koji mesec ostao na losem glasu kako su mu vozila u Bg katastrofa, to nikome ne ide u prilog.
Zar ce neko da stavi plasticni disk, ili plexsiglas umesto stakla? Koliko vidim, svaki deo na Solarisu, je isti, kao i na onom iz Dresdena, ali tamo nema onog stakla na kabini vozaca, pa vrata ne skripucu vozacu a ostalo, sve je isto.
Ja kao poredjenje solarnom uzimam Ikar iz 2012, koji su pregazili po 200-250k i koji se odlicno drze, za duplo manju cenu, jer ne zaboravimo da je jedan taj iz 2012-e kostao 160k eura, a Solaris 320k, uz na kraju dobijenu istu potrosnju.
Kvalitet Solarisa niko ne osporava, ali da li vredi bas toliko, duplo? To je pitanje. Za tu cenu, koja je evropska, propusti koje sam ja naveo, ne bi smeli nikako da se dogode.