Šta je novo?

Održavanje vozila

Kultura na nivou :)
1010371_433666806735771_9206959261042310329_n.jpg
 
E sad ce 100% bolje da igraju...
je*** ih glupe i blesave, takvima se samo majka obraduje... Bolidi :x:evil:

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
sedista u GB432 Cak imamo tri vrste sedista :|
 
Za 610 i 611 je super, al' kad ti ga uvale na nekoj gradskoj liniji, e onda mićo moj prvo se prekrstiš, pomoliš Bogu pa sedneš za volan ;)
 
Odlcno je ispao ,znemaricemo kriv auspuh ,zafarban ikarbusov znak iznad prozora vozaca
 
auspuh samo no ne znam na sta lici unutra bilo bi dobro da su mu barem one sipke ofarbali jer unutra je bio katastrofa a jos i ako su mu prali sedista e to bi vec bilo nesto ako bi zanemarili kriv auspuh
 
Данас је возач морао да "евакуише" путнике из #261 (нисам 100% сигуран за гбр) јер је није имао мерач за уље као ни поклопац па је уље прскало по мотору и почело да се пали и дими.
 
Ja ovde ulje ne vidim, vidim da je prljavštinu, neke opiljkem i zarđali deo, kao i da je obloga motora nedotegnuta, tj. nisu vraćeni šrafovi... Da je ulje na plastici bi ostali tragovi curenja...

Somi303":2npmh2ym je napisao(la):
Данас је возач морао да "евакуише" путнике из #261 (нисам 100% сигуран за гбр) јер је није имао мерач за уље као ни поклопац па је уље прскало по мотору и почело да се пали и дими.
Merač pritiska ulja nema nikakve veze sa tim što se desilo :wink:
 
Мерач притиска нисам ни поменуо, а уље се итекако види на горњој слици.
 
Ispod poklopca u u zlje*******u vidi se crna linija ulja ,takodje ovo sto ti lici na prasinu je pomjesano sa uljem , sigurno nece oprati pa ga navatj i uvjeri se
 
direktor":23prtjqv je napisao(la):
dsc08829.jpg


curi ulje na sve strane divota danas na 77 gb 1357
au al je prljav peru li oni ovo uopste :notok: :bash:
 
Danas se vozilo gsp zakucalo u nekog liaza na smedrvcu , a nsikopodni na 44 je lomio zelenilo pored puta
 
Posto ste se ovde dotakli ovog dogadjaja, zeleo bih da pohvalim prevoznika Saga trans. Vozilo koje je ucestvovalo u sudaru je dobilo zamenjeno staklo vec nakon par sati, i tada se naslo u saobracaju, na istoj liniji. Isto tako, kada se dogodio sudar, iz garaze prevoznika je odmah poslata zamena cime je "spasen" polazak.
Ovaj prevoznik je stvarno jedan od retkih koji rade svoj posao kako treba. Vozace skoro nikada necete videti bez uniforme, a cistoca i ispravnost vozila je na najvecem nivou.
 
Bolje i liaz al' tačan , čist i ispravan , nego neki fensi autobus koji ne može da izvuče tri stanice (figurativno).
 
Свака част Саги на професионалном односу према послу.
 
Cilj prevoznika da sa sto manje ulaganja, zaradi sto vise. Jedan solo autobus domace proizvodnje ( ikarbus ik-103 ) kosta skoro kao 2 Liaza, a kvalitet se ne razlikuje mnogo. Sve u svemu mnogo postenije izgleda imati Liaze i raditi kao Saga, nego k'o razni, sto imaju i kvalitetniji vozni park i bolje linije pa opet nemaju kvalitetnu uslugu.
 
Bravo za SAGU. :kk: Nadam se da su im vozaci bar malo kulturniji od ovih TAMNAVINIH.Mada verujem da postoji i normalnih vozaca kod tamnave.
 
Vrh