Šta je novo?

Održavanje vozila

Da,slazem se.
Samo pitanje je dal bi to prijatelji iz Brisela dozvolili ;-)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Што не би, а то је још један разлог у низу..
laki72":2yp0b33g je napisao(la):
@@Somi
Da, ostaje to pitanje dinamike isporuke iz Ikarbusa, svakako da bi duze trajala nego ovako, ali mialim i da bi eventualni svez kapital koji bi ovim poslom usao u fabriku doprineo i brzoj i kvalitetnijoj proizvodnji. 200 ili 400 autobusa je svakako ozbiljnija proizvodnja od nekih malih kolicina koje se sad rade, a ozbiljnija proizvodnja bi dovela i do boljih cena potrebnog materijala i delova za proizvodnju, sto bi Ikaru olaksalo poslovanje.
Poslednja N serija nije uopste los autobus po meni. Ok, izrada je losija nego Solaris, ali ako se poredi i cena, kao i to sto je Ikar tu u BG, STO PODRAZUMEVA BRZ SERVIS, za razliku od 4000km, onda je pitanje ko je tu u prednosti.
Nazalost, vodimo praznu pricu sta bi bilo kad bi bilo, jer nije slucajno iz ikara dosla ponuda bez cene.
Neko je to naredio iz "glavne filijale", a to je nesto cime bi trebali da se bavimo mnogo vise.
Nazalost, niko ne smatra da je to interesantno istraziti, zasto firma neispunjavanjem jednog prostog kriterijuma u tenderu sama sebe diskredituje u trenutku kada im je to bila sansa za ponovno stajanje na noge.
Директор Икарбуса је рекао да им је капацитет 100 комада годишње, сећате се ваљда колико су одуговлачили за 32 комада?
Фабрика је на 4000км, а Соларис има два сервиса у Београду. Један је Ласта, а други је нека фирма. Имају на сајту тачно име и адресу сервиса.
 
Eto, a ja za te servise cuo i da nisu bas nesto :)
Doduse nije ni Ikarbusov :D
Salu na stranu, svojevremeno je ikar isporicuvao 200 vozila ko od sale. Dal sad moze, zaista ne znam jer moj insajder odavno vise nije tamo. E sad to sto je kasnio sa M serijom, kasnio je i grad sa uplatama, pa je jedno vuklo drugo jer ikar nema svojih sredstava da isfinansira proizvodnju. Takodje bilo je u pitanju i osvajanje novog proizvoda, gde umeju da kasne i mnogo vece i ozbiljnije kompanije.
Opet je nacinjena ista greska kao sa prvom N serijom, gde je vrsen pritisak da se sto pre zavrsi posao. Mislim da su propusti na M seriji (manova sasija) upravo posledica toga. Ok, kasnili su, pusti ih da zavrse kako treba, nisu ni prvi ni poslednji, a ni druge nismo pritiskali za mnogo veca kasnjenja.
Elem, da je Ikar dobio taj posao, kao sto nije, pod pretpostavkom da im treba ajde recimo (neka srednja varijanta) godina ipo za 200, usteda bi bila velika, a ikar bi stao na noge. I manje bi love potrosili, ili bi imali za sledecu nardzbinu od jos 200 buseva.
Lepo bi bilo da za 3 godine imamo vise od pola autobusa mladje od 4-5 godina, zar ne?
Al, to je sve sad u domenu, sta bi bilo - kad bi bilo :roll:


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Па шта није у реду и са 100 годишње, а могло би сигурно и да се пребаци.
100 је ок годишње, овако сад 200 и почни да бројиш године.
 
подржавам идеју да Икар производи 100 годишње за ГСП. Добили би квалитетан, јефтин бус а домаћа индустрија би се опорављала. Серне главе виси и одржавање би били јефтинији, а са 100 ком годишње возни парк би е константно обнављао.

Заборављате само једну битну чињеницу. Врховне главе у нашем граду стратешки раде на томе да нас економски упропасте. Девиза је: "Што скупље, што нефункционалније". Не сећам се у последњих 20 година ни једне једине одлуке која се могла сматрати економски мудром.
 
Kad bi se uhodali mogli bi oni da urade 200 buseva godisnje u 2 smjene u 3 i vise fap je na vrhuncu izbacivao sa trake 28 jedinica u sat vremena
 
Нисам могао да верујем да ГСП пушта овакав аутобус да ради на линији 72. На овој линији би морали да раде само нови аутобуси, свеједно Икарбус, Соларис или нешто треће, али овакав какав је данас био и у који сам ушао, баш је срамота. Ипак је то линија где треба да се Београд покаже и изгради неки имиџ, а ГСП га на овај начин и те како руши.

Аутобус Икарбус са гаражним бројем 1359, који је очигледно на "земени" са друге линије, је благи очај од прљавштине, ишараности (задњи део), поцепаних седишта, а ознака линије на екрану нема, јер екран и не ради. Само је папирићима исписано и то руком број линије. На предњем ветробранском стаклу је папирић исписан црвеним флопастером, код задњих врата са стране, ваљда нису имали папира па су искористили папир на коме већ пише линија број 17, а са друге стране руком написано 72 ! Тотална неодговорност. Снимљено јуче (субота), 22.02.2014. у 16:25 часова.

Коме сад то све пријавити ???
Филипе (Ц.С.И.), јел можеш ти ово да пријавиш, кад будеш пријављивао још неке случајеве ?



 
N. B.
Ko možda ne zna, bus 72 vozi od Aerodroma do Zelenjaka. Zaista je bitno da bude dobro vozilo a ne "seljobus".

Sent from my M8 pro using Tapatalk
 
Prekomanda sa linije 68, tačnije verovatno je produžen da nakon šihte odnosno polaska 3/68, odradi pravac na 72 jer je neko ispao ;)
Inače, ovo je prvi primerak IK-218N sa Breda maskom, i on je do dolaska M serije, radio na 72...
 
Ево сад сам пронашао слику истог аутобуса (ИК-218Н), гаражног броја 1359, коју је поставио Шоми303 још у јануару 2013. на подтеми "Линија А1......", и исто сликан отпозади, неке тамо године, у другој боји и старим таблицама, а Даре је октобра месеца 2013. прокоментарисао о том аутобусу, а тад је исто био на линији 72, а као што је и Бекс89 рекао.

dare":2t8749pz je napisao(la):
Somi303":2t8749pz je napisao(la):
*ИК-218Н односно А :D
1359ns4.jpg
Kako je to lep bio aftobus a sad ga zapustili pre neki dan se vozio ono krpce skoro ne je video.

Упоредите слику после пар година, односно од прекјуче кад сам је снимио:
 
becks89":1sznnued je napisao(la):
Moram da zahvalim na pomoći ljudima iz GSP i jednom drugaru na realizaciji, originalne table sada stoje u #448....
http://imageshack.com/a/img38/5116/ozhd.jpg
http://imageshack.com/a/img600/8021/gu4j.jpg

Nalog za displej iz nepoznatog razloga još nije prosleđen novatronicu, tako da će ga popraviti ko zna kad...
Posle jednomesečne prepiske sa Novatronicom i pritiskanja ljudi iz održavanja, konačno je poslat nalog za popravku displeja, ljudi su baš kako su mi i obećali izašli na teren u roku od 48h i danas je displej konačno popravljen, dakle table odlaze u zaborav, nadam se da duži period :)
 
Borcanac gdje je uslikan 1001 ,moze li slika samog stajalista u temu o istima kad budes u prolazu
 
Ako se ne varam ovo je u Krnjaci Stajaliste Blok Branko Momirov u smeru prema Borci u blizini se nalazi pumpa
 
Може директоре, величино форумска. Уз сав твој труд за нас, неће ни мени бити тешко да сликам у пролазу.
То је станица код ОМВ пумпе у смеру ка Борчи, Даре. Дизајн је другачији, мислим да је била део уређења саме пумпе при изградњи. Има још атипичних стајалишта овде, па ћу да шкљоцнем за ту тему, кад будем у могућности.
 
Koliko vidim prevezao se od tačke A do tačke B, tako da treba da plati kartu ;)

Samo bih napomenuo da je staklo skinuto da nebi ispalo i ostakatilo nekog, a ovaj ustupak putnicima da ih vrati do grada umesto da je odmah zapalio za garažu je glup, pametnije bi bilo da ih je pustio da čekaju sledeći polazak ;)
 
Definitivno nije bilo pametno da vozi jer je neko mogao ozbiljno da se povredi, ali je znao da je sledeci polazak tek za 30-45min i niko ne bi poslao zamenu. Ovako je ispostovao ljude, mozda je bilo bolje da je prevezao do Smederevca pa da cekaju 302 ili Vince gde ima vise linija, pa onda da ode za garazu.
 
E pa poštovanje ljudi će ga koštati verovatno 10,15% od plate na par meseci. To što je hteo da bude dobar, neće niko ceniti, kao što možeš videti iz gore navedenog komentara, a ni šefa neće biti briga što nije hteo da pusti ljude da čekaju sledeći bus za pola sata(ako se i taj pojavi)...
 
becks89":69v4vapz je napisao(la):
Koliko vidim prevezao se od tačke A do tačke B, tako da treba da plati kartu ;)
Не, не треба, а рачуница - зашто, врло је проста.

Употребићу Вама (једностраним поштењачинама) Ваш сопствени легендарни пример пекаре ...

Дакле, цена хлеба није свуда иста. Зависи од његовог квалитета, па тако имамо хлем од 52, 62 и 72 динара. Онај најлошији је - 52 динара.

Јавни превоз наплаћује вожњу ганц новим КАФ трамвајем /Соларисом 73 динара, али истовремено наплаћује вожњу овим лешевима исто -73 динара. Дакле, Дирекција нас оваквим возилима пљачка. Тј. неке од вас пљачка, анеке само покушава да опљачка.
 
Ово се десило очигледно на Винчи и никако није требао да настави. Лепо са његове стране, али је стварно непотребно јер има 5 линија које туда пролазе, а није ни мало безбедно. Стф је лепо објаснио овим примером.
 
Vrh