Šta je novo?

Održavanje vozila

Ako moze predlog za providan selotejp, bez uvrede... :)
 
@ becks89

I to je dodatno na listu pohvala redovnih vozača A-448, a trenutno se predlog za sprovođenje stimulacija prema njima nalazi na stolu direktorke za saobraćaj, Mirjane Jovanović.
 
Inace javise u bg hronici na liniji 16 na zglobnom busu vjetar izvalio soferku ikarbus zglobni
 
Displej i dalje ne radi, bar smo skinuli 78 Novi Grad sa njega, bolje da nema ništa nego da piše pogrešno...
Sada stoji "GSP BEOGRAD", a vozilo je obeleženo sa oznakama po važećem pravilniku...
Tri dana već stoji kvar, a pošto od GSP-a nema koristi, kontaktirali smo i proizvođača koji će nam rado izaći u susret čim ispunimo neke formalne zahteve, tako da očekujem da se ovaj problem reši u kratkom vremenskom roku na zadovoljstvo putnika, kao i na zadovoljstvo vozača. Što se tiča oznaka, štampali smo još 3, jer nekome od putnika očigledno smetaju pa su ljudi skinuli i poneli kući... Ali, i to je deo naše realnosti...
 
remont_zps9725d01d.png

http://www.gsp.rs/novine/decembar 2013-januar 2014 za sajt.pdf
 
Medju tim farbanim japancima je i onaj umalo kobni pre desetak dana. S rekli su da je bio na remontu ili tehnickom pregledu, sad pisu da su samo farbani. :roll:
 
GB430 preko puta cetvrtih vrata prozor strokav :evil: Uzas kakvo im je odrzavanje :shock:
 
Nema pranja dok je temperatura ispod nule!
Ne znam što se čudite...
Tokom ovakvih vremenskih prilika vozila se peru jednom u 7 dana i suše se unutar garaže, kako nebi zaledila stakla ili kako nebi došlo do neke havarije :)
 
Ovo nisam ja izmislio, takva je praksa godinama. To pitaj nadležne u GSP Beograd.
Evo kako izgleda kada opereš vozilo i isteraš ga u saobraćaj po ovoj temperaturi!
nFHdc7J.jpg

Veoma lako može doći do pucanja stakla, do kvarova u nekim delovima do kojih je došla voda itd itd itd :)
 
Znam da nisi izmislo ali ovo sa sevrtransom neznaci da je posledica pranja mogla je biti i ksa koja se zaledila bilo je toga i po gsp vozilima ja zapazio na tramovima ,A mozda su somborci pokusali da ubrzaju postupak pa istjerali vozilo prije nego sto je osuseno .
 
Upravo je to problem, što veliki broj vozila ne može biti opran i osušen pre nego što izađe vozilo iz pogona. Međutim, ako se ne peru svaki, mogu se oprati svaki drugi dan ili treći dan uz dobru organizaciju, ali koga to briga, samo čekaju neku pogodnost da nešto ne moraju, a i kada urade bolje da nisu. Za pranje autobusa potrebno je 5 minuta sa crevom i četkom, da ne govorim koliko treba da se provuče kroz četke vremena, ali bolje je ovako da budu neprepoznatljivi.
Ne znam samo kako ih ne mrzi da obrišu samo garažni broj i logo firme, pa kada sam već uzeo da ga perem, onda ću ga oprati do kraja, a ne obrišem 1/10 vozila i ono je kao čisto...
 
Макар да оперу доње делове који су прекривени слојем соли да се спречи пропадање. Кад би радили само то опростио бих им спољашњост.
 
Ma kako ne, 'oće kafa da se oladi...
Bio sam u jednom Lastinom prigradskom pogonu pre neki dan, umalo batine ne dobi čovek što je tražio da mu operu autobus, napale ga kao odakle mu pravo da u sred dana on traži da mu peru bus, slično stanje je i svuda u GSP, a to su upravo prvi u redovima koji se žale na uslove rada, da ne govorim o tome kada se dolazi na posao, kako se "radi" na poslu a tek kako se ponaša na poslu, što bi se reklo jedva sam našao vrata da izađem odande, verujem da se nađem i u dužoj poseti nekom od GSP pogona da bih zatekao istu, ako ne i goru situaciju...
 
Zalede cetke, i nema pranja, nekada samo pokvasi, i cetka nece da upali, zamrzla, ostane tako :D Desavalo se svasta, ili jedna strana cetki radi, druga ne...
Ja zimi ne gledam na pranje vozila, nismo mi Nemacka da ulazemo jos i pare u opremu koja radin na -20, radije cu te pare uloziti u nesto drugo, ali prljavo vozilo kad su temperature u plusu, to vec ne treba tolerisati.
 
Jedno pitanje koje možda i nema veze sa temom za tebe MAN, jel su ti ledile prskalice na šajbi tokom prethodnih par dana? Ona neka tečnost koju imaju u 448 nebi trebalo do -15 da ledi, međutim dok sunce sija i prskalice rade, a kasnije se i u crevu zaledi :o
 
Знам ја како је у државним предузећима, касни се на посао, па се испијају кафе.. Али чуди ме да је тако у Ласти, ипак су они АД.
 
Ono treba snimiti, u halama nigde nikoga, autobusi stoje raskupusani po parkingu, po halama svuda delova ima, a mehaničari i svi oni likovi šetaju samo po placu, direktorka se u 11 pojavljuje i odmah na kafu i doručak, ne znam šta je do tada radila samo. Ljudi čekaju u garaži da skrpe bar neko vozilo. U garažu su pozvali drugara da slikaju kako stoje delovi u autobusu, kako bi mogli isti takav da sklope, pošto su ga naravno raskomadali jer mu je falio motor, al sa motorom poskidano ko je šta stigao i sada oni moraju da slikaju da bi umeli da sklope... Vozači u garaži spavaju, sekretarice preko telefona užu i dalju familiju zivkaju, glavu su mi probile, da ne govorim o šefovima i o stanju unutar pogona, blago rečeno kao da je bomba pala...
Postavio bih i slike, ali ne znam koja je odgovarajuća tema, pošto garaža nema veze sa Beogradom, već je posebna odvojena jedinica prigradskog saobraćaja...
 
Nisu mi ledile prskalice, jer to ne radi vise na Solarisima. ja mislim da je na svima to crklo, i to pre ovih minusa, dakle dok su bile one prolecne temperature...tako da ne znam da li bi tecnost zaledila, mada verujem da ne bi, ipak je neka opasno crvena, iz Poljske.
Ali boca za tecnost, to jest kantica od 10-ak litara, iz neke plasticarske prodavnice, sa probusenim cepom sa nekim ekserom, rupa je katastrofa probusena, i crevce od gore kroz cep vuce tecnost za stakla, i sve to vezano elasticnim kanapom. To je fabrika napravila. Sramota!



 
MAN":me7sq6pw je napisao(la):
Nisu mi ledile prskalice, jer to ne radi vise na Solarisima. ja mislim da je na svima to crklo, i to pre ovih minusa, dakle dok su bile one prolecne temperature...tako da ne znam da li bi tecnost zaledila, mada verujem da ne bi, ipak je neka opasno crvena, iz Poljske.
Ali boca za tecnost, to jest kantica od 10-ak litara, iz neke plasticarske prodavnice, sa probusenim cepom sa nekim ekserom, rupa je katastrofa probusena, i crevce od gore kroz cep vuce tecnost za stakla, i sve to vezano elasticnim kanapom. To je fabrika napravila. Sramota!





Jel to onaj fensi EU proizvod koji su neki pretvorili u predmet obozavanja i zaljubljenosti, mada ja govorih da treba sacekati da se vidi kakav ce biti? ;-) :p
 
Vrh