Šta je novo?

Održavanje vozila

Данас сам се исто возио са овом 75-цом. И даље је иста ситуација, капље на све стране. Пришао сам возачу и рекао му за ово, а он је само слегнуо раменима и каже да то траје још од прошле године, да се зна за то, да је то пријављено и да кондезатор није у реду, али да се још ништа није урадило по том питању ! То се и види.
Значи и одржавање Солариса је код ГСП-а на истом нивоу као и одржавање Икарбус аутобуса. Ако је и од ГСП-а , много је.
 
возио сам се у пар солариса углавном на 88 где не раде више станичне кочнице, па возачи по стандардној процедури крећу чим ститусну дугме за затварање врата
 
Od 200 solarisa 170 neradi klima u 3029 fali reon crijevu kaijs a sofere zovu na razgovor sto se zale na klimu i pisu svaki da u listu kvarova
 
Vožnja Solarisima je postala pravo mučenje. Ja ih izbegavam kad god sam u mogućnosti zato što je pakao unutra. Klime ne rade, a oni prozorčići su smejurija. Gledam da sačekam nekog krša od Liaza, ako ništa drugo bar ima one ogromne prozore i znam da neću da se preznojim tokom vožnje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388897#p388897:elipqjn5 je napisao(la):
kopmania » 30 May 2016 09:57 pm[/url]":elipqjn5]возио сам се у пар солариса углавном на 88 где не раде више станичне кочнице, па возачи по стандардној процедури крећу чим ститусну дугме за затварање врата
Jel si siguran u to?
Ja koliko sam upoznat nemoguće je razmontirati to da kreće pre nego što otpusti stanična, jer je vezano drugačije od Ikarbusa i Japanaca...
 
Ne znam kakvo iskustvo imaju drugi, ali u ovim LE autobusima klima je katastrofa. Ni ne oseca se, prozori svi zatvoreni, ono kao duva, ali jedva, oseti se tek kada se priblizi ruka kod onih otvora. A primetio sam da i duva izmedju onih rupa/kanalica izmedju panela.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388962#p388962:pqk5z5pj je napisao(la):
becks89 » 31 May 2016 07:19 am[/url]":pqk5z5pj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388897#p388897:pqk5z5pj je napisao(la):
kopmania » 30 May 2016 09:57 pm[/url]":pqk5z5pj]возио сам се у пар солариса углавном на 88 где не раде више станичне кочнице, па возачи по стандардној процедури крећу чим ститусну дугме за затварање врата
Jel si siguran u to?
Ja koliko sam upoznat nemoguće je razmontirati to da kreće pre nego što otpusti stanična, jer je vezano drugačije od Ikarbusa i Japanaca...

aha, kreće pre nego što se zatvore sva vrata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388982#p388982:330go2xo je napisao(la):
Žika » 31 May 2016 11:03 am[/url]":330go2xo]Može, ima preklopni prekidač. Deblokada.
Sa leve strane, pod narandzastim poklopcem?

marrecar":330go2xo je napisao(la):
Ne znam kakvo iskustvo imaju drugi, ali u ovim LE autobusima klima je katastrofa. Ni ne oseca se, prozori svi zatvoreni, ono kao duva, ali jedva, oseti se tek kada se priblizi ruka kod onih otvora. A primetio sam da i duva izmedju onih rupa/kanalica izmedju panela.
Tesko da je to klima, pre ce biti ventilacija.
Ja sam u 2,3 komada sa 53,30 i 408 skoro imao bas prijatno iskustvo, bas fino hlade.

Nego danas neki mutant lipsao na smederevcu, posle skretanja za Zaklopacu, ja sam otisao do Grocke, Kamendola, dva istovara, posle tri dobra sata i dalje na istom mestu, ni servis mu dosao nije... A inace sam bas hteo da hvalim kosmajce sa poteza 400, kako u hodu resavaju sve problem, i da saa Vozdovca bas skoro sve ispunjavaju.
 
Стандардна локација за испуштање душе космајаца. Сваки дан по неколико сати су стоји један, понекад два, а дешава се и по три крша.
 
Хаха да, ту или пар метара пре, не прође дан да не цркне барем један :D

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Evo ja pre nesto vise od pola sata prodjoh Smederevskim putem, tek je 10 sati, vec dva mutanta izdahnula, jedan kod Starog drvceta, drugi par stanica ka Kaludjerici.
 
Domaće inžinjerstvo. Projektuje da traje koliko i slikanje.
Turčin je napravio MAN SG i koliko znam jako malo intervencija je bilo vezano za vrata i njihovo funkcionisanje. 13 godina su sigurno u saobraćaju i to dok su domaće skalamerije ležale pored puta.
 
није само до тога, ту је и до одржавања ГСП-а. погледај Икаре код приватника. иако су неки бусеви направљени када и неки ГСП-ови, изгледају дупло млађе
 
МАНови су одржавани под контролом амбасаде Јапана, док су Икари препуштени на милост и немилост управе ГСПа и урнисани су до максимума. Погледајмо и друга донирана возила која нису била под надзором као МАНови, скоро сва су расходована.
 
A da ga je isključio zbog toga što su izvaljena vrata (verovatno od strane putnika), onda bi opet drvlje i kamenje bilo...
 
Sve je do odrzavanja.
Stoji prica da je neki prozvod boljeg, a neki losijeg kvaliteta. Ni autobusi nisu izuzetak.
Ali ako se ne odrzava, nema tog proizvoda koji to moze da istrpi bez posledica.
Juce GB3166 Solaris, pakao unutra, sparina...
Ja u jednom trenutku sa komom prokomentarisem kako cemo se 'skuvati' do centra...
Vozac nas cuo (stajali smo u stanici 'kneza viseslava' ) pa se okrene i kaze, ljudi izvinite, ne radi klima, jedino da se iskljucim za garazu, pa prepodesi 'siber' da bude otvoren sa prednje strane a zatvoren sa zadnje, kako bi malo vise vazduha ulazilo...

Sta reci coveku?
I sta on moze da preduzme realno, kad je ceo sistem naopak te se nerad i javasluk ne sankcionisu?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
ГСП је у корену највећих саобраћајних проблема Београда. Тамо где сад живим, могу да бирам између линије коју одржава ГСП (67) и друге за коју су задужени приватници (71). Разлика у нивоу услуге је екстремна - у корист приватника. Понајвише због чувеног ГСП-овог одржавања возила.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389340#p389340:1fr8g1rk je napisao(la):
Žika » 02 Јун 2016 06:28 am[/url]":1fr8g1rk]Domaće inžinjerstvo. Projektuje da traje koliko i slikanje.
Turčin je napravio MAN SG i koliko znam jako malo intervencija je bilo vezano za vrata i njihovo funkcionisanje. 13 godina su sigurno u saobraćaju i to dok su domaće skalamerije ležale pored puta.
Аутобус има 15 година, шта очекујеш?
Колико је та турчин квалитетан показује њихово стање неколико месеци након престанка Јапанског надгледања кад су рапидно пропали и постали гори од домаћих скаламерија.
 
Šomi očigledno neke stvari ne znaš.
1293 i MAN-ovi iz Japanske donacije deli možda dve godine. A što se tiče rada budi siguran da su MAN-ovi proveli daleko više vremena u saobraćaju u odnosu na sve Ikarbuse- ruse. MAN-ovi gaze preko 1 000 000 km odavno i opet ću da se nadovežem na vrata - retko ali baš retko su imali probleme sa vratima. Dok Ikarbusevi od samog starta sa tim dvokrilnim visokim vratima muku muče, zaglavljuju , pucaju šine, rolnice otpadaju, kugle takođe, poluge klipova pucaju, vrata propadaju pa zaglavljuju o prvi stepenik i ne mogu se naštelovati vrata da ne lupaju ili presporo zatvaraju. Tako je bilo sa novim autobusima tako je i sada posle 21 godine eksplatacije (na različitim tipovima).
A za to vreme MAN-ovi samo rade. I opet su daleko pouzdaniji nego Ikari.
Na žalost MAN-ovi su došli do te tačke kada treba odraditi malo ozbilnjiji remont ili bar malo više posvetiti pažnje rashladnom sistemu tj motornoj grupi.
 
Ти заборављаш да су они имали далеко бољи третман од Икарбуса, а када је тај период прошао пропали су брзо и сад су у сличном, скоро истом стању.
 
Žika":1q4y76fr je napisao(la):
....

Na žalost MAN-ovi su došli do te tačke kada treba odraditi malo ozbilnjiji remont ili bar malo više posvetiti pažnje rashladnom sistemu tj motornoj grupi.

Da ovaj grad i GSP kao gradski prevoznik i vlasnistvo grada posluju domacinski i racionalno, MAN-ovi iz donacije japana bi isli na prodaju, isto kao i MB Conecto (prva serija).
Ti busevi su kvalitetno odradili svoj posao u beogradu u proteklih +10 godina i red je da se presele na neke manje zahtwvne i manje opterecene trase (obicno po manjim gradovima u unutrasnjosti).
Naravno, za to je potrebna lova koju treba dodati.
GSP lovu nema. Tu dolazimo do kljucnog problema.
Prevoz se u Beogradu uglavnom NE PLACA, vozila gore, baca se novac za ugradnju klima na poluraspale buseve...

GSP-u treba potpuni reset, ali na to niko nije spreman.
Gradjani jer nisu spremni da se odreknu 'stecenog prava' na svercovanje, neradnici, jer je ovo sistem u kome odlicno plivaju kao i gradski oci i rukovodioci preduzeca jer je ovakav GSP 'meka' za malverzacije i 'lapo-lapo' kombinacije.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Да ГСП рационално послује, возила након 10-15 година не би ишла у Железник већ би их продавали.
 
Pominjes vrata Ziko, kolika je cena vrata na Manu a koliko ovih na Ikarbusu, to je i razlika, ovjiIkari su radjeni negde pocetka 2000tih, nisu bas bili nesto u mogucnosti da se razbacivaju sa delovima, a i pitanje koliko su mogli za tadasnje pare da kupe i dodju do kvalitetnijih resenja i delova.
 
Vrh