Šta je novo?

Održavanje vozila

Možda nekog interesuje:

ГСП путницима плаћа поцепане панталоне!
Осим осигурања од повреде, људи имају право и на надокнаду штете. Одштета за флеку или мрљу на гардероби, али и оштећене ципеле

УШЛА сам у аутобус 33 у Јована Авакумовића, до Славије. Откуцала карту и села. И "добила нервни слом" јер је из седишта, на којем је био одваљен тапацирани део, штрчао шраф који ми је поцепао панталоне! Возач информисан, седиште и аутобус усликани, пријављено диспечеру. Возило је повучено из саобраћаја, пријава послата одељењу ГСП за жалбе грађана.

После месец и кусур дана стиже обавештење:

"Добро јутро. Размотрили смо вашу жалбу и одобрили вам новац у висини суме коју сте тражили. Уколико вам је то у реду, решење ће потписати наредне недеље директор и позваћемо вас да преузмете уплату".

- И све ово зато што су ми сви путници у аутобусу рекли "џаба се жалите - нема од тога ништа", а возач - да никад није чуо да неком рефундирају новац за оштећене ствари - самоуверено прича суграђанка која верује да жалбе имају смисла и да се "све може, ако се притисне систем".

И не само за поцепане панталоне, упорни ће и за флеку или мрљу на гардероби, оштећену ципелу, од ГСП добити одштету. И није ствар у притиску, већ у праву путника и обавези превозника.

Како кажу у највећем градском превознику у Београду, као што су путници осигурани од повреда, тако имају право и на надокнаду материјалне штете на гардероби или стварима настале у возилима ГСП...

Izvor: http://www.novosti.rs/вести/београд.491.html:574181-ГСП-путницима-плаћа-поцепане-панталоне
 
Danas na Luijevom P0825 imao sam i sta da vidim :evil:

srednja vrata su nesto zezala pa ih je uglavnom vozac otvorio iz drugog puta
 
Novi autobusi bi kao grejali sta ?
Pa eno pola M serije ne greje a imaju starost oko 2 godine,koji im je izgovor za to ? Fabricka greška jel ?
Usput redovno se desava da i Zemunskim ik 201, 348,349 bude hladnije unutra nego napolju.
 
Kad sam video da Altinu voze Bosanci (Unakop) i Dalmatinci (Kosava), samo sto se NISAM SMRZ'O koliko je hladno u njihovim autobusima... Zalim za Prestom, koji jeste imao solo autobuse za onakvo naselje, ali su postovali red voznje, i imali grejanje u autobusima... Ajde da su to linije koje idu na ispod 10 minuta pa da se oseti ispadanje jednog autobusa, ali ovo su linije na 25 minuta i gde nema alternative...
 
Ja bogami do sada nisam imao toliko lose iskustvo sa grejanjem. Conecto na 306 odlicno greju, Maz dok je bio isto dobar, Katice ubijaju, Spanci odlicni, Svajcarci tu i tamo, 112LE prijatan. Sada doduse vidim da nisam mnogo razlicitih vozila menjao. :lol: Jedino sto sam se zaledio za novogodisnje jutro na 311, cini mi se da je 162 Conecto bio. :? Ali s obzirom da je procenat starijih vozila sa losim grejanjem daleko veci, pogotovo sto duva iz nepoznatih izvora, moze se slobodno reci da je generalno los kvalitet grejanja. Naravno, gledam samo GSP, privatnici su daleko bolji po tom pitanju.
 
kakao koji privatnik ja sam usao jednom u Unacopov Maz i smrzo se .cak se i putnici zale na sajtu busevi.com za grejanje u Unacopovim Mazevima na liniji 81i 81L
 
Да ли зна неко нешто више око овога ?

Саботажа у ГСП Београд, издуване гуме на возилима!
Бета | 26. фебруар 2016. 12:32 | Коментара: 1
У среду 24. фебруара испуштен је ваздух из по једне гуме на осам возила, а у четвртак, 25. фебруара, издувана је гума на четири возила

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BC%D0%B0
 
Nekada su ljudi iza nemačkih linija sekli žice za miniranje mosta a sada ljudi duvaju gume na autobusima :)
 
Predizborna diverzija: RTS bez dokaza optužio vozače GSP-a za sabotažu koja može dovesti do povređivanja ljudi

Vozači Gradskog saobraćajnog preduzeća se, prema reporteru Beogradske hronike Draganu Mišiću, noću šunjaju voznim parkom i buše gume na autobusima kako bi ucenili svoju firmu i gradske vlasti. Motiv za izazivanje opasnosti po građane reporter vidi u produženom radnom vremenu vozača, a diverziju povezuje i sa predstojećim izborima

Očigledno neka mazohistička crta tera potpisnika ovih redova da s vremena na vreme pogleda Beogradsku hroniku (ili kako urednice tog programa vole da kažu: „Emisiju Beogradske hronike“) na Prvom programu RTS-a. Ali, eto, desilo se, a imalo se šta i videti.

Dakle, Beogradska hronika, 1. mart, najavljuje voditeljka i urednica Slađana Tomašević:

„Na početku pitanje koje danima muči nadležne u GSP-u (Gradsko saobraćajno preduzeće u Beogradu, prim. nov.): Ko odvrće ventile na autobusima u garaži u Mirijevu? Za dve noći stradalo 12 guma. Tamo je danas bila naša ekipa.“

Na početku priloga govori autor, reporter Beogradske hronike Dragan Mišić:

„Malo li se guma potroši i ošteti na putu, zbog čega vulkanizerski hleb ima sedam kora. Još je teže i jadnije kada se namerno buše gume. Zbog velikog pritiska u njima, to je opasno, pa se odvrću ventili.“

Buše li ih ili odvrću ventile?

„Kad se radi više za istu platu, onda je manja, pa to može biti motiv da se buše gume. Ali ima i drugih, naročito u predizbornoj kampanji. Znaju sindikati da ucenjuju rukovodstvo i vlast, a ponajviše građane. Takvih primera ima na pretek, a ne bi smelo, jer ako nas već prevoze, moramo biti i bezbedni“ (Dragan Mišić, reporter RTS-a)

Gledalac ovu nedoumicu brzo zaboravi, jer prilog iz sekunde u sekundu postaje sve nekorektniji i neprofesionalniji.

Posle kratkog objašnjenja generalnog direktora da su autobusi sve vreme zaključani u krugu garaže, te da zbog toga sumnja na „manju grupu nezadovoljnih radnika“ i objašnjenja da guma ne ispusti odmah, nego pušta polako, u vožnji, što može da dovede do eksplozije i povređivanja putnika, što sve nije sporno, usledila je poenta iz usta reportera Mišića, koju prenosimo u celini:

„Ko to buši namerno? Svakako, u velikoj firmi uvek je neko nezadovoljan, ili neko od 29 sindikata. Poodavno tinja nezadovoljstvo zbog ukidanja skraćenog radnog vremena za vozače. Posle 30 godina rade osam sati efektivno, što je smanjilo potrebu za njima, ali i donelo uštedu firmi od skoro pola milijarde godišnje. Ali kad se radi više za istu platu, onda je manja, pa to može biti motiv da se buše gume. Ali ima i drugih, naročito u predizbornoj kampanji. Znaju sindikati da ucenjuju rukovodstvo i vlast, a ponajviše građane. Takvih primera ima na pretek, a ne bi smelo, jer ako nas već prevoze, moramo biti i bezbedni. A nije potrebno ni brukati firmu od koje se živi i koja muči muku da preživi, pa i da poboljša uslove rada.“

I onda ide priča kako je nabavljen pokretni strug vredan milion i trista hiljada evra za obradu tramvajskih točkova, posle koje reporter završava prilog sledećom rečenicom:

„Sad je održavanje tramvajskih točkova gospodski posao, sačuvana je kičma majstorima, pa zar neko da buši gume da bi zagorčao život vulkanizerima, plus veliki trošak?“

Na stranu neobjašnjive rečenične konstrukcije, ali reporter je mrtav hladan, bez ijednog dokaza, ili bar indicije, osumnjičio sindikate GSP-a da noću buše gume i ucenjuju firmu, gradske vlasti, a nadasve građane, u inat rukovodstvu firme i vlastima koje su, jelda, dobre i polomiše se da „majstorima sačuvaju kičmu“.

Pritom se nigde ne vidi da je bar pokušao da o tome pita i „nevaljale“ sindikate. Pa valjda je mogao da nađe bar jednog sindikalca, ili bilo kojeg drugog zaposlenog osim generalnog direktora, da pred kamerom nešto kaže, kad već zna da je sindikata čak 29?

Ali ni to mu nije bilo dovoljno, nego je insinuirao da sve to ima veze sa izborima. Opet nije jasno na osnovu čega.

A sve to je urednica emisije ne samo pustila a da nije ni trepnula nego je ovu sramotu za novinarstvo još stavila na prvo, dakle najistaknutije mesto u emisiji.

Nećemo se ni truditi da objašnjavamo zašto je sve ovo neprofesionalno i pogrešno.

Slađanu Tomašević i Dragana Mišića samo ćemo zamoliti da, ako ikada bude uveden red na javnom servisu pa se bude „smanjila potreba za njima“, ne buše gume na RTS-ovim kombijima ili fotelje u studiju, jer postoji nekoliko medijskih kuća koje su kao stvorene za njih. Pink i Informer bi ih oberučke prihvatili.

izvor: https://www.cenzolovka.rs
 
Drmaju se stolice posle peticije, više niko nije siguran, kako lepo to oni sročiše da ovaj diletant iznese u javnost...
 
GB911 na 73 danas
pregradno staklo palo a vrata strokava i prljava

treca vrata nisu u lezistu kako treba pa ima lufta

pozadi kutija ima kilo prasine


a ni sedista nisu cista

 
Kako se sistematski urušava firma, eto, sad su uveli privatno pranje, siguran sam da će "otpustiti" kadar zapošljen na tim poslovima. Dakle još džabalebaroša na državnim jaslama...
 
Sta opet privatno pranje i ispumpavamje para treba im traiti ugovor na uvid da vidimo za koliko para ne peru autobuse kako se zove fiirma i je li u svim pogonima
 
grozno a ja pomislio da je kosmaj mnogo bolji od Zemuna kad ono ima i sta da vidim
 
Zemun se dosta popravio od kada im je dosao Mopex, spolja su cisti, ali i unutra su cistili panele.
 
Hajde što nema grejanja, na to ni ne računaš. Samo moliš boga da se autobus ne pokvari, pošto ide kao antibiotik. A kako masa ljudi po naseljima do kojih idu linije tipa 104, 106, 102 nema automobile, gradski prevoz im je jedini put do civilizacije, pa kakav je takav je, srećni su što su uopšte stigli gde su želeli. Kvarovi su neretka pojava. Još je super kada se bar pokvari nedge gde se ukršta sa nekom ćešćom linijom, samo da ne bude nedge gde je to jedini prevoz.

Sada je dobro, kako je bilo pre 12-13 godina kada sam išao u srednju školu. Vozio sam se i sa 106-icom i sa 104-kom. Kada se setim onog starog MAN-a, beše dobar za kamenje u bubrezima, odmah bi krenulo.

Vozači na tim linijama se nisu ćesto smenjivali i znali su kakve su muke ljudi koji moraju da stignu na posao, pa su i sa kvarom gledali da se ,,dovuku,, bar do nekog mesta gde se ovi prevozi ukrštaju sa nekim drugim, da bi putnici mogli da nastave. Naravno bilo je situacija kada to uz sav njihov napor i dobru volju nije bilo moguće.

I na sve to dodajte što ima bahatih koji šaraju po autobusima, lome sedišta i slično. Bio sam i ja, što kažu, mlad i lud, pa nisam to radio.

I naravno, niko ne moze da me ubedi da grejanje u autobusima ne moze da se popravi. Putnici plaćaju karte i za svoj novac nije ljudski da se voze u ,,hladnjačama,,.

Mučeni vozači koji su su vozili i voze u jakni, sa kapom i rukavicama, sa zamagljenim staklima, koje moraju da brišu krpom, pošto ventilacija ne radi...Njima bi trebalo dati orden.
 
Vrh