Šta je novo?

Održavanje vozila

pade mi mrak na oci kad ugledah ovo danas :evil:ovo ne treba tolerisati treba uhvatiti ovog baksuza i naterati ga da plati kaznu GSP-u to treba odrati sa kaznom
 
+ даре, иначе, #210 који сам сликао је комплет опран као и #149. Мопекс изгледа ради свој посао :vops:
 
Одржавање по стандардима ГСП-а :bash:


Šrafovi, odvaljena stakla i paučina sa plafona: Ovako izgleda autobus u koji NE ŽELITE da uđete
M. B. | 25. 03. 2016 - 12:55h
Ko je jutros ušao u autobus na liniji 73, imao je sreće ako nije zapeo o rasklimani pod, udario u staklo bez šrafova ili mu nije panel pao na glavu.
Pogledajte prilog 1

Инкримисани аутобус 404 на 73.


http://www.blic.rs/vesti/beograd/srafov ... te/cztn4h2
 
Ima li negde vesti kako je ex Mopex, a sada kako se već zovu, dobio tender za čišćenje autobusa?

Ono što je sastavni deo tenderske dokumentacije je uverenje da su plaćeni porez i doprinosi za zaposlene, a Mopex je imao zaostatak, ako me nisu slagali, od 6 plata i sve što ide uz to.
 
Pa dobio je tender zbog hitnosti, posto mesecima namerno nisu ciscena vozila, kako bi se stekla opravdanost uvodjenja privatnika ponovo u taj posao.
 
Tecon je imao ugovor na godišnjem nivou od 500+ mil dinara.
Otvoren postupak, 1001 papir...

Zna li se na koliko je potpisan taj ugovor?
 
Polomljeno staklo na špancu, ko može da tramvaj od 2,3 miona evra ovako da održava nije mi jasno.
 
Stavice izolir traku da se nevidi
Sto se tice ciscenja bio je clanak u novostima
 
Biciklistkinja":2mxto6ul je napisao(la):
Polomljeno staklo na špancu, ko može da tramvaj od 2,3 miona evra ovako da održava nije mi jasno.
Вероватно вози такав док стакло не стигне, боље тако него да чами у депоу због ситнице.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Štrajk zaposlenih u sektoru održavanja vozila, štrajkuju zaposleni u privatnim firmama "Mopex" i "Pepeljuga".
 
A sto zbog cega koji je razlog teks su poceli da rade
Jel zato sto mopeks tretira ljude kao robove
 
Neisplaćene zarade, bednih 20.000 nisu ljudima u stanju da isplate, pritom nemaju ni najosnovniju opremu za rad. Pretili su im otkazima danas, ali su ljudi i dalje istrajni, danas im je završen prvi dan štrajka, ulazimo u drugi. Kosmaj i Dorćol ne rade u uopšte, a u nekim se radi minimalnim propisanim kapacitetima, šta će biti videćemo...
 
Neko bi da uvede robovlasnistvo ponovo sramota
Steta sto nece doci do medija zbog izborne euforije
 
Pa zar nove gazde Mopexa nisu uplatile zaostale plate radnicima?

Pijace, zgrade, državne ustanove, gsp.... mnogo zaposlenih. Par meseci kašnjenja sa plaćanjem usluga, napravi se popriličan problem sa personalom.

Tako isto je radio i onaj slovenački ološ iz eko poslova, pa je prodao firmu. Sada planira da otvori novu. Nadam se da će mu istražni organi pokucati na vrata iznajmljenog stana.
 
Пре неки дан на форуму "Гаража" (о аутомобилизму) прочитах поруку једног од чланова (Пеђа) који каже,

Цитирам:
"pedja je napisao:
Danas udjem u Solaris, slucajno pogledam displej ispred vozaca, a tamo:
KOCNE OBLOGE JAKO ISTROSENE! (ili tako neki - vrlo slican tekst upozorenja)

U prevodu na jezik GSPa, to znaci: Vozi jos 100.000km "
Завршен цитат.

Пошто сам и сам члан тог форума замолио сам га да каже на којој је то линији било и који је гаражни број тог аутобуса. Одговорио ми је да је то било 01. маја око 16 часова, на линији 95 код стајалишта Бранково моста у правцу Зеленог венца, али да гаражни број није загледао.

Ваљда су до сада овом аутобусу променили кочионе облоге !
 
U principu vek obloga mu dođe do nekih 60.000km, samo što to ne može da se uzme kao validan rezultat jer npr. vozilo na međugradu ili međunarodnom saobraćaju pređe 60.000km uz mnogooo manje kočenja i korišćenja obloga u odnosu na gradski saobraćaj gde su te kočnice non stop u upotrebi. Ja se sećam da su na jednim pločicama isterali 120.000, nisu genijalci hteli da menjaju, sve dok se pločica nije slepila i blokirala točak.
 
Пропишкила клима у Соларису гб 3024 на линији 75. Слике од јуче-29. маја поподне, на Бежанијској коси. На седишту се не види вода толико, али је цело било мокро, и испред њега цела бара која се полако сливала до врата (трећих).

Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
 
Vrh