Šta je novo?

Održavanje vozila

Predpostavio sam da je zbog toga ali ,nijedno vozilo na Novom Beogradu na primer nije toliko prljavo koliko je Zemunsko, vidjao sam ja ove crne mrlje i u 2-3 Solarisa,ali su sigurno obrisali ,a Zemunci nista ne rade sto se tice toga, a tek da ne pricam o prasini u Autobusima. Uporedite sliku ovog Autobusa M serije i unutrasnjost nekog Solarisa i videcete kolika je razlika u odrzavanju Enterijera,a najgore je sto su slicne starosti
 
Prljave klime u vozilima GSP



Naš čitalac poslao sliku iz busa na liniji 95 i pitao koliko će ljudi biti bolesno posle vožnje

Začepljena klima... Putnici pocrkaše od vrućine
BEOGRAD - Više od polovine vozila JKP GSP „Beograd“ ne poseduje klima-uređaj, saznaje Kurir. S druge strane, u vozilima u kojima postoje, rashladni uređaji ne čiste se onoliko često koliko bi trebalo, pa su putnici, kako upozoravaju stručnjaci, izloženi opasnosti da obole od brojnih bolesti.

Jedan čitalac Kurira poslao nam je fotografiju klima-uređaja iz autobusa na liniji 95, koji saobraća od Borče do Novog Beograda.


Začepljena klima... Putnici pocrkaše od vrućine

Na fotografiji se vide filteri na kojima se nakupila ogromna količina prašine i koji očigledno nisu skoro čišćeni.
- Filter klime u autobusu broj 95. Koliko će samo ljudi biti bolesno posle ove vožnje?! - poručio je čitalac.

Slavica Stevanović, menadžer za odnose s javnošću u JKP GSP „Beograd“, kaže da od ukupno 1.396 vozila, 621 poseduje klima-uređaj i da se oni „detaljno servisiraju, i to dva puta godišnje“.
- To podrazumeva da se kompresorima pod velikim pritiskom filter klime čisti, a ukoliko nije moguće da se detaljno očisti, filter se menja. Servisiranje i čišćenje filtera klime ne obavlja se u isto vreme na svim vozilima, već po pogonima sukcesivno i prema predviđenoj dinamici. U pogonima gde se nalaze klimatizovana vozila, nalaze se i stručni, obučeni timovi koji obavljaju servisiranje i čišćenje - poručuje Stevanovićeva, koja dodaje da je „krajem zimske sezone obavljeno generalno servisiranje i konzervacija pojedinih delova u sistemu kako bi se sprečilo njihovo propadanje tokom letnjeg režima hlađenja, kao da se isti postupak ponavlja krajem letnje sezone“.

(R. K.)

ČINJENICE

- Izvori virusa i bakterija

- Klima uređaji koji se ne održavaju na pravi način mogu predstavljati izvor brojnih bakterija i gljivica.

- Ovi organizmi izazivaju brojne infekcije disajnih puteva i bronhitis

- U njima se mogu naći i smrtonosni virus koksaki i opasna bakterija legionela.

- Mogu izazvati brojne alergije

- Stručnjaci kažu da se generalka klime treba obavljati jednom godišnje, dok se prašina s filtera treba uklanjati na svakih 15 danax

izvor

http://www.kurir.rs/vesti/beograd/prlja ... ak-1822495
 
Umro od tuđeg smrada ili neke bakterije izgleda podjednako bolno. :notok:
 
Kurir objavljuje 20 dana kasnije vest, ovo je već bilo...
A uzgred, brine GSP o vama da se ne otrujete bakterijama, zato skinu kaiševe za klimu i nema brige :D
 
nista novo ja ne znam u kom vozilu su oprani filteri.U svaki bus koji udjem filteri strokavi
 
Мислим да би се директор фирме на основу ових филтера могао теретити за "угрожавање опште безбедности" грађанства.
 
Ovakve tekstove nikad necu razumeti, imamo 200 Solarisa, 20 i koji ispravni CAF i oko 60 Belkommunmasha u i to je to od klimatizovanih, tj ispravno klimatizovanih, i njima su filteri uglavnom cisti. Ali zato imamo 30 IK218M koji su pokretne paljevine jer im diferencijali pregrevaju, imamo 25 IK218 kojima su motori pred kuvanjem, 97 N serija koje su bukvalno u raspadnutom stanju i samo je trenutak i pitanje srece koji ce sledeci buknuti ili izazvati neku nesercu,140 Mercedesa i Manova koji prkose svakoj zdravoj logici i i dalje rade kako tako bez ikakvog odrzavanja, imamo brdo starih IK 201/2/3 i 103 od kojih na prste jedne ruke mogu da se nabroje potpuno ispravna vozila, a na vecini je radna temperatura daleko preko 100C, koji nemaju kocne obloge itd, ali zato novinar od svega ovoga slika filter na klimi koja je radila mozda 2008 godine kad je i napravljen autobus i posle toga nikad vise.
 
Ove ostale stvari koje si pomenuo, o tome necemo, zarad mira u kuci ;-) Zato zamajavaju narod ovakvim nebulozama, da oni kao budu sigurni kako novinari stvarno pisu i kritikuju...
 
Ispao motor na autobusu Transprodukta!
http://www.balkantransport.net/beograd-ispao-motor-na-autobusu-transprodukta/
DSC_6900.jpg
 
Verovatno je vozio tramvajskom basticom do te stanice, nije cudo uopste s obzirom u kakvom je stanju, putarima racun za popravku :dil:
 
Опет Космај? Који је ово црвендаћ по реду, други или их има још? Боже као да немају Црвено-беле Конекте већ у Космају па да само прекопирају шему. Овако личе на Ниш експрес или АТП Панчево. Добро је да само треба додати беж око прозора. Е сад, да ли су сви ИК 201 имали задњу стену као овај доле 1194 и да ли је оваква као на 939 нека ГСП склепотина или постоји разлика од серије до серије?
 
У питању је Карабурма и изгледао је као #1194 док није дошао на фарбање. Није био лупан нити оштећен да би ово било решење.
 
U zadnjih mesec dana sam baš ispao iz dešavanja, ali zar ne beše komplet serija iz 2006. u Kosmaju? Pretpostavljam da je ovo rešenje, jer su ove sijalice dužeg veka trajanja i sama ova signalizacija ima malo bolje instalacije nego originalna, i ne izgleda tako jezivo, kao drugi...
 
Могуће, знам да су #303 и екипа у Космају, ма како било, ово није решење.
 
Возио сам се јуче тим А939. Возило је само замацкано, никакво озбиљно фарбање није било. Када га предстојеће зиме нагризе со и ризла, на пролеће ћемо имати црвено-жута возила.
 
Juče uveče vozim kad pored mene prođe gb.1359,koliko se sećam prvi "novogeneracijski "ikarbus i imam šta da vidim.Mučeniku stavili četvrtaste farove pozadi,pošto je bio mrak nisam uspeo da vidim kako su ih nabudžili.Ali najlepše dolazi na kraju,stanemo uporedo na semaforu i vidim neko čudno svetlo na šoferki,pogledam malo bolje i vidim da između karoserije i šoferke koja je na kederu ima mesta da možeš komotno da provučeš celu šaku,što narod reko rupetina,keder se komplet odvojio sa sve staklom,i to na gornjem delu,iznadvozačeve glave.I to se vozi najnorlmalnije po gradu,pitam se šta bude kad padne kiša?
 
Nista, stavis neku kapicu na glavu, peskir ako pocne po nogama da ti kaplje i teraj :D
Ne moze bas tako lako da ispadne, ali ne bi bas bio u kozi nekoga na koga se sruci ta kolicina stakla :D
 
Gledateljka, koja je na StB slušala direktora GSP „Beograd", pita zbog čega GSP mora da raspisuje tender za pranje autobusa, jer kaže da je bolje da to rade radnici tog preduzeća i da će tako biti bolje održavanje i higijena.

Od JKP GSP „Beograd" dobili smo odgovor:

Putnici se zahvaljujemo na interesovanju i poštujemo njene sugestije. Odluka o tome ko će se angažovati za higijenu vozila donosi se u skladu sa analizom ekonomske opravdanosti, odnosno isplativosti, - kaže se u odgovoru Službe za medijski nastup JKP GSP „Beograd".

izvor: studio B
 
Pa jeste isplativije, ovi rade za 40.000 i ne rade ništa, a agencija će plaćati 25.000 razliku će po pola da podele i svima lepo...
 
Tramvaj cima , ljulja,
a plastično sedište žulja,
kad se sa "katicom" vozim,
sav se ukočim.

Kad u "španca" uđem ,
nemam gde da sednem,
sedišta su fina, tapacirana,
al' sve do jednog umazana.

U "švajcarcu" je toliko vruće,
da se triput preznojim do kuće,
prozori mali , teško te mogu rashladiti,
a klima se ne sme ugraditi.

Kad se vozim starim trolama ,
svaku rupu na putu osetim ,
a kada na semaforu stojimo,
i ja i trola vibriramo.

U novim "trolzama" je bolje ,
al' samo ako ne gledaš napolje ,
izlepljene rupičastim reklamama ,
stvaraju problem sa očima.

Kada se "kosmajcem" vozim ,
il’ se vozim pod uglom ,
i sa neispravnim amortizerom ,
ili bežim da sa autobusom ne izgorim.

"Japanac" je Japanac ,
bez obzira što ga radio Nemac ,
u garanciji radilo svako vozilo ,
danas se dosta njih raspalo.

Solarisi su relativno novi ,
i kako se ne javljaju kvarovi ,
da bi se i na njima nešto radilo ,
u crveno se farbaju , tako se odlučilo.

Da tragedija bude još veća ,
na "IKmerc" ugradiše čudna vrata treća ,
i samo što je iz fabrike izašao ,
na kvar je naišao.

Ni sa vozom nije bolje ,
kad si unutra , ne vidiš napolje ,
to te STU častio ,
od poda do plafona , voz ukrasio.

I na sve te muke u prevozu ,
naletiš na šofera koji ima nervozu ,
i ništa ga ne smeš pitati ,
inače će eksplodirati.

Ali ni tu kraj nije ,
ako kartu nemaš ,
možeš da nadrljaš ,
jer batina može da se dobije.

A to što dugo čekaš prevoz ,
po kiši , vetru , snegu i vrućini ,
i ukočiš se skroz na skroz ,
nikog nije briga , jer izbor je na tebi.

Zato bolje da unaokolo ne laješ ,
jer ćeš na kraju grbav da ispadneš ,
zato što si prijavu podneo ,
a službeno lice si na poslu omeo.
 
Vrh