Sam termin 'neprilagodjena brzina' je glup, jer uvek moze da se kaze neprilagodjena brzina uslovima saobracaja, prilagodjena brzina je stvar procene, koja polazi od pretpostavke da vozac zna koliko mu treba da se bezbedno zaustavi, samim tim procenjuje koliko je potrebno rastojanje ispred njega i time formira 'prilagodjenu' brzinu. Podatak koliko vozilu treba da stane, ñe zna 99% vozaca, cak ni profesionalaca, nasi su to pametno iskoristili i napravili termin 'neprilagodjena brzina', koji se koristi kada nema nijedan drugi razlog za kaznu. Ne postoji termin prilagodjena brzina, jer je stvar relativna i radi se o stvari pojedinacne procene. Napomenuo bih da se u praksi pod taj termin neprilagodjena brzina svrstavalo i kretanje vozila od 8.5km/h i 11km/h u kojima su vozaci proglaseni krivim za brzinu kretanja, tako da mislim da je stvar jasna.
Somi303":3qv929ns je napisao(la):
Зна Бекс, не брини, видиш да зна боље од тебе шта си возио :kafa:
Somi, postoji li post gde ti ne pronadjes neki razlog za pametovanjem?
Žika":3qv929ns je napisao(la):
Tri ili četiri puta su mi pucala creva, dva puta na tristopima (tad vozilo automatski staje). Bušnih pečurki ni broj ne znam je su se devedestih krpile, stavljane flekice. Jednom mi se razleteo sam tristop itd itd. Sve se to dešavalo na vozilima sa ispravnim (do tog trenutka) kočionim sistemima. Dakle ručna je držala, odnosno onog trenutka kad ručna kreće da popušta vozilo se isključivalo a ne kad potpuno ostane bez ručne.
Provera je jako jednostavna i pouzdana , ubaci se u drugu brzinu , doda gas i pušta kvačilo. Vozilo ne sme da mrdne, a ako se pomera pogonski su se raštelovali. I takvo vozilo se ne vozi.
Posle kočenjem može da proceni da li neki točak koči više tj vuče u stranu prilikom kočenja itd itd. Dakle sve to može da uraci u okretnici ili do prve stanice.
Što se tiče creva i ostalih delova koč. sistema to jedino iz kanala i to vizuelna procena , da li je crevo ispucalo i krto. I opet ne znači da će odmah da pukne.
Treba znati kako funkcioniše kočioni sistem na autobusima.
Pazi, suludo je sesti u vozilo koje ne drzi pod rucnom, suludo je isterati takvo vozilo iz garaze, tu nema price. Ti sigurnosni ventili se ne koriste, jer je tako brze i lakse za slepanje, a to koliko je znacajno u ovakvim stvarima, to nije vazno. Nazalost, zna se kakve su kocnice na svakom od vozila, zalosno je sto postoji evidencija kvarova svakog od vozila, zato se svesno i pustaju u saobracaj takva vozila, a ne mozes da se iskljucis jer se uvek nadje neko pametan da odradi krug, dva ili smenu sa takvim autom, pa je posle ono kako on moze a ti ne? Sve ovo sto si naveo stoji, ali vremena su se promenila, a uslovi nazalost postali gori, nemoj da se lazemo vozila su se neispravna kola i ranije, uvek imas tih ludaka koji bi ga vozili i bez tocka ako treba, koji je taj problem zvani 'kako on moze a ti ne'. Tad se pravdalo sankcijama, krizom, cime sada pravdati nemar i nemanje delova?
Smenjuju se ljudi zbog propusta? Pa jel neko dobio otkaz zbog bilo cega? Premeste ga na drugo radno mesto, to je kazna? Smenili su ovu direktorku u Kosmaju i poslali je u Zemun, u al su je kaznili ubilo se, zena ce ovde da uziva za iste pare... Hocemo o smeni u Zemunu, eno celog rukovodstva u centrali, uziva, isto jako potreseni kaznom. Dok god odrzavanje za svoje eksperimente, na celu sa glavasinama koje to odobravaju, ne bivaju kaznjeni, desavace se ovo, ovo nisu stvari za igru....
direktor":3qv929ns je napisao(la):
http://www.dodaj.rs/f/F/13u/29BYtwIT/20150605120603.jpg
http://www.dodaj.rs/f/n/hE/3ahqcRjm/20150605120546.jpg
je li se ovo harmonika odvojila ili se meni cini
Jeste.