kopmania
Advanced
- Učlanjen(a)
- 02.09.2010.
- Poruke
- 3.093
- Pohvaljen
- 2.533
dare":3gksu62c je napisao(la):Ni starijim sugrađanima nije lako iako se ne voze svakog dana gradskim prevozom.
:laugh:
dare":3gksu62c je napisao(la):Ni starijim sugrađanima nije lako iako se ne voze svakog dana gradskim prevozom.
Sto bih se ljutio, demokratija je ovo :twisted:laki72":mc5fxd73 je napisao(la):Nemoj se ljutiti, ali moram da te pitam nesto.
Gde si molim te ti, ali i dobar deo populacija 'pokupio' to "sta hvali" ???
Zbog toga što taj tehnički košta 15.000 i više, a firma ne verujem da će baš da ti refundira nešto, čime si ih oladio za pare... A panduri svesno idu na to, da gde god se može, ne traži vandredni teh. pregled.hiavata":1wknav2j je napisao(la):Iskreno, ne razumem takav postupak vozaca. Ako se zna kakvi su uslovi u GSP-u i kakav im je moralni kodeks, zasto nije trazio vanredni tehnicki? Zasto ici svesno protiv sebe..
Najcrnje u celoj priči, što je firma već osudila vozača i pre nego što se pojavio na sudu. Kako bih voleo da ga sud oslobodi, što je realno, pa da vidim onda reakciju... Generalno, problem je što ti svesno moraš da voziš nešto bez kočnica, sa temperaturom 110 itd itd, međutim svesni su i oni toga, znaju ponekad da se prave pametni, međutim to se rešava time što se sve slika, kao dokaz. Nažalost, ali takvo je vreme došlo, ipak donekle i razumem firmu, previše neradnika ima i među vozačima kao krajnjim ljudima u lancu, dosta njih koji namerno krše propise, a to su uglavnom tipovi što su u vrhu nekog od 26 sindikata...marrecar":1wknav2j je napisao(la):Zato sto se tu bira izmedju vise zla. Nema tu nigde dobrog ishoda za vozaca. Da je trazio tehnicki pregled, odbio da izadje na ulicu sa takvim vozilom ili nesto trece, ili bi dobio otkaz (izgleda u najboljem slucaju) ili bi ka kaznili sa smanjenjem plate, promenom smene ili linije. Kada bi covek uopste pomislio da ce u sred spica, na prometnoj liniji, na nizbrdici da autobusu otkazu kocnice. Sva sreca pa je vozac iskusan, inace bi ovo moglo da se zavrsi daleko gore nego sto izgleda. A ovakvih autobusa u Beogradu je vise od 50%.
Zali boze pare koje su date na remont...
A sta mislis da svesno vozi neispravno vozilo sto voli ili sto mora? Koliko njih se vozi na granici pozara svakodnevno, to je tek pitanje...Žika":16jeg11l je napisao(la):IvanB raspitaj se šta je uzrok otkazu kočnica. Autobus je bio na NB na tehničkom.
Što se tiče vozača, ako je vozio neispravno vozilo ( najgore ako i sud to utvrdi ) debelo će da ga rebnu i plus platiće štetu na vozilu.
Što se tiče kočnica opet naglašavam da ne mogu tek tako da otkažu tj da nemaš apsolutno nikakvu kontrolu nad vozilom.
Vozila sa pneumatskim sistemom kočenja imaju tristop cilindre baš ako otkaže radna kočnica , pukne crevo , pečurka ili ako zbog nekog drugog otkaza padne pritisak u vazdušnoj instalaciji. Mada i u tom slučaju treba da odreguje četvorokružni ventil i da spreči da oba kočiona kola ostanu bez pritiska. Taj ventil naši mehaničari rašteluju kako bi vozilo brže drukalo vazduh ali zaboravljaju ili ne znaju njegovu bezbednosnu funkciju.
Da se vratim na nesrećnog vozača, ako je ostao bez radne kočnice morao je povlačenjem pomoćne / parkirne / ručne da vozilo zaustavi, naravno put kočenja je duži jer koče samo pogonski točkovi. Tu je i retarder automatskog menjača.
Priča je totalno drugačija ako je vozio vozilo sa raštelovanim pogonskim točkovima tj bez kočnica na pogonskim točkovima tamo gde deluju tristopi u tom slučaju sa gubitkom pritiska u radnoj kočnici nama čime da zaustavi vozilo osim usporavanja retarderom i nailaskom na neku prepeku. U tom slučaju krivicu snosi sam vozač jer je svesno vozio neispravno vozilo.