Slazem se da je recenica "Bezbednost je apsolutni prioritet i sva vozila GSP Beograd koja svakodnevno prevoze Beograđane bezbedna su i tehnički ispravna," najobicnija laz. Svedok sam, da sam kao vozac GSP-a u pogonu Zemun, kao pocetnik, redovno dobijao neispravne autobuse koji su popravljani samo izdavanjem praznog putnog naloga bez prijave kvara. A zbog toga sto sam ukazivao na to, nije mi produzen ugovor na odredjeno vreme. A o navedenim "sitnicima" kao sto je ispustanje izduvnih gasova u putnicki prostor necu ni da govorim. Zemunski autobusi prednjace u tome. Na primer, onaj 390, koji se palio i potpuno izgoreo na liniji 604. Zasto niko ne kaze koliko dana su vozaci prijavljivalo kvar da strasno dimi?? Nece me cuditi da unutrasnja kontrola utvrdi da je razlog pozara bila visoka temperatura vazduha.
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=26&t=84&start=50"Choksi"":3n5rjzk7 je napisao(la):Juče se sa maza (žutog) otkačio točak kod sajma (mislim da sam dobro čuo)i udario u neki kontejner ( na svu sreću)...
Na IX (zadnja oznaka tablice) curi neko ulje iznad zadnjih vrata i putnici svaki dan izlaze uprljani.
Lui nema vodu u garaži nego vozači redovno toče vodu po terminusima i kasne na polaske....
stf":21muhcb8 je napisao(la):Више пута ми је дошло да уштекам у торбу један мер глас и крпу, и да орибам барем оно за шта се држим или седим.
Можда би требало направити неку акцију рибања једног возила, али по дужној линији, да се види разлика у одржавању и НЕодржавању. Наравно, навући барем неке медије. Да се стане на крај овом безобразлуку.
Има ли добровољаца?
stf":1gja968f je napisao(la):Више пута ми је дошло да уштекам у торбу један мер глас и крпу, и да орибам барем оно за шта се држим или седим.
Можда би требало направити неку акцију рибања једног возила, али по дужној линији, да се види разлика у одржавању и НЕодржавању. Наравно, навући барем неке медије. Да се стане на крај овом безобразлуку.
Има ли добровољаца?