Šta je novo?

Održavanje vozila

becks89":2nu7rg33 je napisao(la):
Šomi ponekad bi bilo bolje da ćutiš, ako ne shvataš pitanje reci da ti ga pojasnim. Šta je od svega trajno, stanice i dalje grad ne obeležava, ne znam kakve veze drvored ima sa gspom?
Понекад је боље да признаш да си погрешио. Дрворед нема везе са гсп-ом, али има везе са трајношћу ствари које Филип пријави, а које си ти довео у питање.
Poenta moje priče je da sve što "radite" nema efektivu na neki duži period, pa da kažemo to je rešeno idemo dalje na neki drugi problem. Tapkate oko iste stvari godinama.
Ни чишћење #448 уместо онога ко то треба да ради нема апсолутно никаквог ефекта јер ће се аутобус увек прљати а увек ћеш га ТИ чистити. Е то је тапкање у месту.
 
becks89":28edcxpc je napisao(la):
Oćemo opet suvo da se držimo zakona ili ne? Po tom tvom mišljenju, svako ko bi u toku vožnje pitao vozača za stanicu, gde da siđe ili slično bi trebalo da bude kažnjen?

Бахатост, безобразлук и угрожавање безбедности, не пружање услуге за које је великодушно плаћен.
Испровоциран нечим од овога:

А) Суво се држиш закона и пријавиш
Б) Искулираш мало закон и делиш правду

Резултат ове дилеме су стотине пребијених возача и кондуктера ( без претеривања у цифри, задње што знам преко 40 возача и преко 80 кондуктера, податак од пре месец, два ) А да се реше размирице и сви буду задовољни, и све по закону, па и морално гледано, ја видим само кроз пријаве за не савесне возаче. Можда ти знаш друго решење да изостану батине а путници не буду шиканирани?
 
becks89":2a6dagsj je napisao(la):
Mislim da je većina vas hrpa besposličara i hrpa ljudi koji imaju previše slobodnog vremena(čast izuzetcima), pisanje ovakvih gluposti, prijava i čega god je dokaz tome, ako neko ima vremena da po ceo dan tužaka vozno osoblje onda je taj besposlen.
Dečko, ovime si sebe diskreditovao u raspravi sa 99% forumaške populacije.
A ti se lepo zapitaj što trošiš vreme ovde sa nama besposličarima.
 
becks89":1tuqj8g5 je napisao(la):
Mislim da je većina vas hrpa besposličara i hrpa ljudi koji imaju previše slobodnog vremena(čast izuzetcima), pisanje ovakvih gluposti, prijava i čega god je dokaz tome, ako neko ima vremena da po ceo dan tužaka vozno osoblje onda je taj besposlen.

Evo i ja da se osvrnem na ovu rečenicu. Prijave voznog osoblja se izvrše tokom putovanja od tačke A do tačke B u sklopu svakodnevnih aktivnosti. To je kvalitetno iskorišteno vreme koje bi se ionako provelo u prevozu. Nema tu besposličarenja.

A prijavljivanje nesavesnih vozača je važno, ako ni zbog čega drugog, zbog podrške onim vozačima koji poštuju propise, jer u slučaju nesankcionisanja nesavesnih, oni ispadaju budale a to je taj iskrivljeni sistem vrednosti koji valjda želimo već jednom da prevaziđemo.
 
Dok sam radio u zabavnom parku, desilo mi se da sam slučajno pustio ringišpil a jedno dete nije bilo sigurno vezano. Odma sam zaustavio kako bih ga vezao. Posle 2 sata došao mi je supervizor i rekao mi je da se roditelj žalio, i izrekao mi je opomenu. I naravno posle tog trenutka shvatio sam da je to dete moglo da bude povredjeno, i posle sam jako pazio i duplo proveravao da se to isto ne desi.
Ako sam ja mogao da radim 10 sati sa 30 minuta pauze, da konstantno gledam ringišpil da dete neko ne iskoči, i još važnije da napomenem bez telefona , pošto je telefon izričito zabranjen bio, zašto ne bi mogli i vozači isto da poštuju neke propise..
Ako se ne žalimo da vozači ne menjaju displej, da vozači otvaraju vrata pre potpunog zaustavljanja, da vozači prevoze kolege u svom delu, uvek ćemo imati nezgode koje se svaki dan dešavaju.
Putnik ispao iz autobusa, Autobus se zakucao u autobus ispred......
 
Navedi mi u poslednjg godinu dana broj nezgoda u kojoj je vozač bio kriv, ako se sećam to je nekih 4 ili 5 od 80 i kusur. Ispadanje iz 53, 26ce, gaženje na NBGD, udes u Nemanjinoj, sad ispravite ako grešim...
 
A zašto da dodje do toga da neko ispadne ? još i pogine.. zbog nepažnje vozača.
Skoro je neki penzioner poginuo kada je ispao iz 25, pa ovaj prešao preko njega točkom.
 
Ovaj u 53 je ispao u sred vožnje, "ne zna se" kako su poslednja vrata ostala otvorena.
 
Verovatno zbog neispravnosti samog autobusa. ALi takodje može da se desi i da je recimo vozač pričao na telefonu, kliknuo dugmiće za vrata i krenuo sa stanice, a nije proverio dal su mu se vrata zatvorila, jer je pričao ženi na telefon šta da mu kuva za ručak.
 
Ukoliko se nisu zatvorila skoro da je nemoguće videti preko retrovizora ta četvrta vrata, pošto ovi u Ikarbusu škrtare na veličini, upravo ta veličina u slučaju da se ne zatvore sva vrata značajno pomaže da ih na vreme uočiš, ali sve to nije važno jer je neko stradao, ne ponovilo se...
 
Trebalo bi da se vidi, međutim na tom retrovizoru treba lepo da se zagledaš i udubiš da bi uočio istu, naravno ako je ima na vratima...
 
Evo za prepametnog Šomija, pošto toliko znaš, da li ti možeš da vidiš četvrta vrata? Plus ovo je slikano na 20cm od retrovizora, a ne sa neka 2m udaljenosti odakle vozač gleda u njega, dakle molim te, ako ne znaš, nemoj da lupaš.
dscf1144f.jpg
 
Не могу, јер су затворена. Ако свакодневно гледаш у тај ретровизор, ма колико мало вирела та гума можеш да процениш да ли су отворена или затворена.
 
E vidiš, tu sam te čekao, četvrta vrata su otvorena. Toliko o tome koliko se vidi, vrata su otvorena jer je samo tu moglo da se uđe u bus, dakle opet nagađaš i pričaš bez dokaza...
 
Ок, погрешио сам. Зато што нисам видео како изгледа када су отворена и када су затворена. Као што рекох, ма колико год мало вирела можеш да процениш када су отворена, а када затворена.
 
Pa kako ti nisi procenio onda? Mlađi si od većine vozača(trebalo bi bolje da vidiš) slika je iz boljeg položaja nego sa sedišta, dakle nemoj suditi o nečemu za šta nisi siguran ;)
 
Ниси разумео, нисам ни очекивао. Ти као возач имаш поглед на та врата када су затворена и када нису. Тако можеш да упоредиш и за даље да знаш да ли јесу или нису. Сликај сутра исто тако затворена и отворена врата да бих ти објаснио.
 
Guglovao sam i nisam našao bolje od ovoga, možda ti posluži dok ja ne nabavim bolju...
Auto924na4-2717jul2013010.jpg


Sa IK-206 je već mnogo bolje i preglednije...
dscf1086q.jpg
 
Прва је много мутна, а 206 је објаснио :D . Види сликај ретровизор када је аутобус прав са затвореним и отвореним вратима.
 
A cemu sluze unutrasnji retrovizori ,pa i ugradjene kamere da se postavi monitor i da vozac ima pregled te kamere na monitoru kao na kafu .Neka sindikat trazi ,neka se buni
 
Za to postoji lampica na kontrolnoj tabli koja treba da sija kad su vrata otvorena. Nema prebacivanje odgovornosti na vozača, ako lampica ne radi, autobus nije ispravan.
 
Vrh