Šta je novo?

Održavanje vozila

O cemu mi ovde pricamo pa da Becks ne skida nalepnice i ne cisti grafite pa nasta bi to vozilo licilo.Ja bi voleo da ima vise ljudi kao sto je on pa u GSP-u bi bilo mnogo bolje stanjeMnogo je bitno kad se ljudi voze u cistim autobusima da im rade grejanje zimi a leti klima pogotovo mnogo znaci ljudima koji redovno placaju kartu Verujem da ljudi uzivaju u GB448.Svakako mislim da Becksu treba da zahvale ovi iz GSP-a da ga nagrade na odgovarajuci nacim i da zaposle jos ljude koji ce na ovaj nacin pomagati i ubacivati ih da rade na novim vozilima.Naravno dati im sredstva za ciscenje odgovarajuce krpe koje nisu masne a one sto zabusavju u ciscenju da im daju otkaz.Sta meni ko putniku znaci da li je vozac promenio smer kretanja ili ne ako mu je autobus prljav i ako se raspada.Naravno van svake pameti je da se upisu pogresni terminusi kao sto je to uradio vozac 16-ice
 
Beks,

Kao što Filip napisa, svi mi ovde smatramo da je svaki flomasterom napisani grafit, očišćens a tvoje strane izuzetno bitan.

To je naše mišljenje. Tvoje mišljenje projektovano na taj slučaj zvučalo bi ovako:

"Dok nam autobusi imaju ćelave gume, ti se baviš pranjem srednješkoslih žvrljotina. Ko da je to bitno"

Da li sada možeš da malo spustiš loptu? Kako ti to zvuči kada bi neko smatrao da si smešan i bu**** što to radiš, kao što ti to misliš o Filipu? Displeji su skup komadić tehnike, i plaćen je iz našeg džepa i IMA DA RADI onako kako zakon nalaže. Prosto i jednostavno. Vozač nema mogućnost da kupi zimske gume i zameni ih. Ali ima mogućnost da barem okreće taj displej i time učini naš prevoz boljim.
 
Dobrinka Jovanović: Prva žena šef garaže GSP

Sektor održavanja u pogonu "Kosmaj", gde su najstarija vozila, vodi Dobrinka Jovanović. Svakog dana brine o 240 autobusa i 230 radnika. Ima kancelariju, ali joj je lepše "na kanalu"
BG-dobrinka-jovanovic-gsp1.jpg

SUGRAĐANKA Dobrinka Jovanović (50) zaposlena je u GSP "Beograd". Iako ima svoju kancelariju, radno vreme, a često i prekovremene sate provodi - u garaži. Nije ni službenik, ni blagajnik, nije spremačica ni čistačica, a ne bi bila interesantna ni da vozi tramvaj, jer su žene vozači već uobičajena pojava. Ona brine o najstarijim vozilima u pogonu "Kosmaj" i prva je žena u istoriji najvećeg gradskog prevoznika kojoj je, ovaj uglavnom muški kolektiv, ukazao poverenje i postavio je za šefa održavanja vozila.

Garaža joj je druga kuća. U njoj svakodnevno, od jutra do večeri, nekada duže i od dve smene, vodi računa o 240 autobusa i 230 radnika. Telefon joj neprekidno zvoni, i dok na vezi ugovara zamenu guma ili punjenje baterije - akumulatora, sa majstorom u "kanalu" konstatuje da je pukao karter i da pumpa upravljača curi.

- Pogon ima teške linije, potez 300 i 400 - objašnjava Jovanovićeva. - To su linije koje idu za Avalu, Ralju, pa sve do Malog Popovića i zimi mora da bude sve pod konac i na vreme, jer kada tamo zaveje, treba se probiti kroz sneg. Vozila moraju da budu utegnuta i spremna jer se dešavaju mnoge neplanirane situacije, a prosečna starost autobusa do pre dva meseca bila je 10,8 godina, što znači da ima i onih koja su napunila dve decenije. Uglavnom su solo, a imamo i sedam zglobnih. Sreća da su "Mercedesovi", pa su vrlo pouzdani, iako su stari.

DUŽE OD DVE DECENIJE U GSP
DOBRINKA je ušla u istoriju GSP kao prva žena koja je postavljena za šefa u sektoru održavanja. Počela je da radi u ovom preduzeću 1991. godine. Radila je na remontu kao šef tehničke pripreme, zatim je bila šef održavanja na trolejbusima, a od 2008. godine je u pogonu "Kosmaj".
- U svakom trenutku baratam informacijama o svim vozilima, i onima koja su u saobraćaju i autobusima u pogonu - priča Jovanovićeva.

- Da li se pokvario? Šta mu fali? Da li imam delova za zamenu na lageru? Šta moram da naručim? Velika je odgovornost i stres, ali sa svim tim izlazim na kraj. Međutim, ne mogu da se izborim sa smećem. Svaku noć se sva vozila peru i radnici tom prilikom izbace tonu smeća. :lool: Čak su autobusi, nekada kada se vrate posle prvog kruga, prljavi.

Kaže, ali se ne žali, jer sa svojim timom, kako zove kolege u "Kosmaju", nema posla koji ne može da završi, i dodaje: U GSP sam dvadeset godina. Mnogo ga volim, onaj osećaj kad uđeš u gradski prevoz i ceo grad je tvoj!

Koliko je posvećena poslu pokazuje i 800 sati viška, koliko je nakupila samo u poslednjih pet meseci rada. Kada treba, ume i da podvikne. Ali to ne utiče na kolege koje joj često dođu u koncelariju da se požale i na lične nedaće, jer je doživljavaju kao rame na koje mogu da se oslone ne samo u poslu, već i privatno.

BG-dobrinka-jovanovic-gsp-2.jpg


- Zahvalna sam što su imali vere u mene i postavili me na ovo veoma odgovorno mesto. Drago mi je što me kolege ne smatraju za koleginicu, već za kolegu - kaže Dobrinka.

Vrlo mi je važno da me tretiraju kao ravnu sebi, kao muško.


NISAM HTELA DA BUDEM NASTAVNICA
POSLE srednje škole Dobrinka se dvoumila koji fakultet da upiše. Razmišljala sam o matematici i mašinstvu, ali ipak je prevagnulo ovo drugo. Pomislila sam, neću da budem nastavnik u školi i otišla sam na mašinstvo - priča naša sagovornica.

I mada se, kao diplomirani inženjer mašinstva, u "potpalublje" autobusa razume mnogo bolje i od mnogih muškaraca, a ulja, maziva i izduvni gasovi su joj svakodnevica, crveni lak na noktima i nežan pogled odaju njenu ženstvenost.


SVAKE NOĆI PREGLED 170 VOZILA

SVAKE noći dnevni pregled prođe 170 vozila, koliko i izađe iz ovog pogona na beogradske ulice. Kroz majstorske ruke i četke vozila "defiluju" od 19.00 do 2.00 po ponoći, i u njih se natoči ukupno 24 tone goriva. Prvo vozilo izlazi u 2.50 časova, pa neki motori ne stignu ni da se ohlade dok prođu ceo krug.

VESTI IZ RUBRIKE
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:467585-Dobrinka-Jovanovic-Prva-zena-sef-garaze-GSP
 
То са тоном смећа убацују у сваки наручени текст. Мало креативности им не би шкодило.

Елем, да укажем на неке нелогичности које је Бекс изнео у покушају оправдавања својих пријатеља возача, отправника, шефова одржавања и осталих.

becks89":tcb7b0qo je napisao(la):
Za svaki terminus postoji pojedinačni kod, ranije na starijim displejima svaki terminus je imao svoj kod lupam Novi Grad 14 ili Venac 01, nebitno. Dakle pored broja linije treba ukucati i kod terminusa, napominjem da nigde ne pišu u turažnoj tablici, nalogu ili čemu god, kodovi terminusa. Dakle, ako ne znaš, kako da upišeš?

Погони као што су Дорћол и Карабурма практикују исписивање шифара терминуса на папирима на којима се налази број поласка, односно путни налог. Затим, шифре терминуса постоје код свих отправника за линије које одређену окретницу користе. И последње, ако се возачи не либе да по неколико станица воде приватне разговоре преко мобилних телефона, бесплатне минуте могу слободно да искористе тако што ће позвати погон и сазнати шифру терминуса на којем ће да окрену возило.

becks89":tcb7b0qo je napisao(la):
Postoji drugi problem, od 2003. od kada su kodirani ovi displeji, promenjeno je mnogo linija, terminusa, čak neke linije tada nisu ni postojale, tako da imaš dosta današnjih linija koji nemaju kodiran terminus, primera radi 78. Kodirano je Banjica (VMA), dakle to je okretnica Banjica I, a danas ide do Banjice II, dakle ako staviš ono što je kodirano dovodiš putnike u veću zabunu, nego što su ako nema ničega, zbog toga stoji zalepljena linija na šajbi sa važećim terminusima!

Опет фрљаш са подацима. Колико се ја сећам, линију 78 су измислили приватници и она никада није ишла до ВМА, већ до Бањице 2. Разлог због кога су дисплеји исписивали терминус Бањица ВМА је чиста лењост надлежних људи за то. Вероватно је било у фазону ''је ли, имамо ли Бањицу у систему?'', ''имамо само ВМА'', ''ма то је то, терај''.
Даље, Бањица ВМА није једанко Бањица 1, чисто онако успут.

becks89":tcb7b0qo je napisao(la):
A ovi iz GSP-a nisu narod?
Sad da neki stranac upadne ovde i čita ove vaše postove u najmanju ruku bi pomislio da se radi o gradskom prevozu u Parizu, Minhenu, Londonu, tolika ažurnost i briga o detaljima, displeji, obaveza korišćenja istih i slično. U kom vi svetu ljudi živite meni nije jasno, o čemu mi pričamo, jel koristimo mi isti prevoz?
Imamo 100 autobusa sa zimskim pneumaticima u sred decembra, ali nama je najvažnije da imamo pravilno okrenut smer i da linija piše na displeju, a ne na tabli, papiru, kartonu. Nije važno što piše, ali ne piše na displeju. Imamo preko 50% vozila bez grejanja i klime, ali važno je šta piše na displeju. Da ne govorim o Kosmajskim vozilima i ljudima koji moraju da se voze njima, prvo se pomole Bogu da dođe i da može da krene, siguran sam da je njima najveći problem smer na displeju, takođe stanovnicima, Progara, Dobanovaca, Jakova, Ugrinovaca, Surčina je to najveća preokupacija.
Primenili bi evropski princip, ali samo tamo gde pojedincima odgovara, vi mislite da činite nekom dobro prijavljivanjem za smer na displeju? Kao što Mare reče 98% ljudi ni ne znaju za to pravilo, to većini nije ni primetna stvar, da ne kažem da je nepotrebna.
Treba li pominjati i tehnički pregled vozila? Treba li pominjati remonte? A vi se bavite displejima i obeležavanjem... Možda i stanje nije toliko loše kad ste se uhvatili baš te sitnice, možda je baš to jedini problem firme i ovog grada!

Смешно је заиста што помињеш све ово, а у исто време сам переш 448, што јесте за похвалу, али, зар ниси ставио прст на чело и запитао се шта раде они којима је то посао? Ти си школарац и имаш довољно слободног времена. Да ли ћеш и кад се запослиш да стигнеш да переш 448? Нећеш, тада ћеш да кукаш како су мрзитељи ГСП са Беобилда били у праву и схватићеш да ти не доприносиш побољшању ситуације. Доприносиш чистоћи 448, али не и 431, 438, 1194, 3108... Они ће и даље бити прљави, са ћелавим гумама, са панелима који се тресу и отпадају, 170 и 269 ће и даље да горе, бахати возачи ће и даље да се залећу и закуцавају у аутобусе који су у стајалишту, да не набрајам више.

ПС: Негде горе си поменуо да је 1017 у Космају. Он није у Космају, с обзиром да је расходован пре неколико година, чини ми се са бројем 1118 у погону Нови Београд.
 
1111":2ifkj5t6 je napisao(la):
Смешно је заиста што помињеш све ово, а у исто време сам переш 448, што јесте за похвалу, али, зар ниси ставио прст на чело и запитао се шта раде они којима је то посао? Ти си школарац и имаш довољно слободног времена. Да ли ћеш и кад се запослиш да стигнеш да переш 448? Нећеш, тада ћеш да кукаш како су мрзитељи ГСП са Беобилда били у праву и схватићеш да ти не доприносиш побољшању ситуације. Доприносиш чистоћи 448, али не и 431, 438, 1194, 3108... Они ће и даље бити прљави, са ћелавим гумама, са панелима који се тресу и отпадају, 170 и 269 ће и даље да горе, бахати возачи ће и даље да се залећу и закуцавају у аутобусе који су у стајалишту, да не набрајам више.

:pob:
 
Evo idemo, vi kao poznavaoci i ja kao debil, od vozača do vozača i od terminusa do terminusa, pa da vidimo da li ta lista postoji još negde!
Ne znam na šta ciljaš, ja trenutno pored škole radim, pa opet imam vremena za sve, ne visim ceo dan ovde i ne kukam kako je ovako i onako, ono što mogu da uradim za poboljšanje nečega, uradiću danas ili sutra, ali neću čekati da neko drugi pokrene stvar dok ja kukam.
Objasni mi da ne znaš grad i piše Banjica VMA, da li bi mislio da ide do stare okretnice ili do II? Pitam pošto vidim bolje znaš i stanje na 78.
Za razliku od "mrzitelja" ja nešto pokušavam da uradim, ne sedim i ne zvocam po ceo dan, a nije samo 448, bio je tu i 431 i danas 893, tu su i par vozila iz Laste, dakle ni ta teorija ti nije tačna. Za 1017 se posle setih, u pitanju je 1011, hvala na korekciji.
Namerno izbegavam deo o čišćenju, da ne bude opet ista priča da niko nije kriv, da su krivi autobusi što se prljaju ;)
A za Kosmajku se vidi koliko je izmišljena bajka, samo ne znam odakle im 2 zimske gume???
 
becks89":38bnx4mx je napisao(la):
ne visim ceo dan ovde i ne kukam kako je ovako i onako, ono što mogu da uradim za poboljšanje nečega, uradiću danas ili sutra, ali neću čekati da neko drugi pokrene stvar dok ja kukam.
И онда нападаш Филипа јер ради исто то?
 
Ne radimo isto. Zbog mog "rada" niko nije kažnjen, zbog toga što ja radim niko nije ostao bez posla, niko nije riban od šefa, znaćeš jednog dana kada se zaposliš šta sve to znači ;) :)
 
Niko ne bi bio riban kod sefa ,niko nebi i nije ostao bez posla ,samo da rade ono zasta primaju platu nista vise ,a za prava zaposlenih imaju sindikate
 
Зато ћеш ти вечно да рибаш #448, док Филип неће стално пријављивати исте ствари и возаче. Знаћеш једног дана када се умориш.
 
becks89":29fw5p5u je napisao(la):
Ne radimo isto. Zbog mog "rada" niko nije kažnjen, zbog toga što ja radim niko nije ostao bez posla, niko nije riban od šefa, znaćeš jednog dana kada se zaposliš šta sve to znači ;) :)

Isto tako ni oni zbog njihovog rada nisu kažnjeni, nego zbog njihovog nerada !!!!!!!
 
@šomi303, To je moja stvar šta ću da radim i to apsolutno ne treba tebe da se tiče, pitam te šta si ti to uradio da promeniš prevoz koji ti ne odgovara? Sem što se priključuješ ispravki ovih po meni nebitnih sitnica?
Da neko radi svoj posao, mnogo stvari u ovoj zemlji bi bile drugačije, na svim nivoima društva, umesto da nagomilavate probleme probajte neki i sami da rešite... Kao što sam već pitao par puta, gde se vidi efektiva tog rada, sem privremenog rešenja problema, ja ne vidim nikakvog pomaka???
 
becks89":26ejl0nz je napisao(la):
Ne radimo isto. Zbog mog "rada" niko nije kažnjen, zbog toga što ja radim niko nije ostao bez posla, niko nije riban od šefa, znaćeš jednog dana kada se zaposliš šta sve to znači ;) :)
Samo mi reci da li je iko kažnjen iz hira ili zato što je kršio ugovor o radu koji je svojeručno potpisao i na koji se tim potpisom obavezao?
 
Kako god bilo, ni Filip, a ni ja nismo validni da nekome sudimo da li dobro radi svoj posao, postoje oni koji su nadležni i za to...
A pojedini slučajevi su čist hir, slučaj Banbus ;) Ima linija, ima broj, dobar smer, e sad nekome smeta šta piše na displeju... Tumači kako hoćeš, meni je to hir!
 
Koja je sfrha displeja obavjestavanje putnika o snmjeru kretanja vozila ili o ponudi agencije bambus ,Niko njemu nebrani da ugradi jos jedan displej i da se reklamira koliko hoce .Nesudis nikome vec nadleni sprovode sankcije za one koji ne rade onako kako bi trebali .
 
Meni je svakim danom sve fascinantnije kakav sve ti javašluk pravdaš a razlozi koje navodiš su sve smešniji i smešniji.

Zašto ta majmunčina iz Beobusa nije stavila privatnu reklamu na papir a na displeju broj linije kao što bi trebalo. Ne, on zarađuje na javnom dobru i zato ima da ide na sud i popije kaznu. Da se ja pitam, još bih mu i firmu zatvorio pa nek se puši.
 
Sreća pa se ne pitaš. Čudi me da Unacop niste tužili, oni takođe imaju reklamu na displeju...
Kada se pravdalo džabalebaranje u garaži, povodom čišćenja, nisi bio tako rečit, više izgleda ni vi ne znate šta hoćete. Samo neka nam na displejima piše pravi smer...
 
Nemoj da brigas za unacop cim ih uslikam ce popiju kaznu .I treba da pise pravi smjer ,neka razvuce reklamu preko cjelog busa niko mu nebrani i tako je nejgov .Neznam da je neko pravdao nerad u garazi naprotiv
 
becks89":29b5313j je napisao(la):
Sreća pa se ne pitaš.
Nesreća pa se ljudi poput tebe pitaju. Zato nam je GSP takav kakav je.

becks89":29b5313j je napisao(la):
Čudi me da Unacop niste tužili, oni takođe imaju reklamu na displeju...
Ko naže da nije tužen?

becks89":29b5313j je napisao(la):
Kada se pravdalo džabalebaranje u garaži, povodom čišćenja, nisi bio tako rečit, više izgleda ni vi ne znate šta hoćete. Samo neka nam na displejima piše pravi smer...
Zato što za džabalebarenje u garaži nemam dokaz niti znam nekoga iz iste i ne želim da pričam napamet. Znam samo da se autobusi ne čiste i da smo ih prijavljivali (kao i displeje) i da su mnoga vozila poslata na generalno pranje zahvaljujući tim prijavama.

Isto tako, vozila su prijavljivana i kada su sumnjivo kočila, kada su bila porazbijana, kada nisu imala svetlosnu signalizaciju ili poklopce motora, kada nisu imala sedište i šipke itd. itd. itd ... Ne bavimo se mi samo displejima kako ti pokušavaš da predstaviš priču.
 
becks89":4djohsgn je napisao(la):
Evo idemo, vi kao poznavaoci i ja kao debil, od vozača do vozača i od terminusa do terminusa, pa da vidimo da li ta lista postoji još negde!
Ne znam na šta ciljaš, ja trenutno pored škole radim, pa opet imam vremena za sve, ne visim ceo dan ovde i ne kukam kako je ovako i onako, ono što mogu da uradim za poboljšanje nečega, uradiću danas ili sutra, ali neću čekati da neko drugi pokrene stvar dok ja kukam.
Objasni mi da ne znaš grad i piše Banjica VMA, da li bi mislio da ide do stare okretnice ili do II? Pitam pošto vidim bolje znaš i stanje na 78.
Za razliku od "mrzitelja" ja nešto pokušavam da uradim, ne sedim i ne zvocam po ceo dan, a nije samo 448, bio je tu i 431 i danas 893, tu su i par vozila iz Laste, dakle ni ta teorija ti nije tačna. Za 1017 se posle setih, u pitanju je 1011, hvala na korekciji.
Namerno izbegavam deo o čišćenju, da ne bude opet ista priča da niko nije kriv, da su krivi autobusi što se prljaju ;)
A za Kosmajku se vidi koliko je izmišljena bajka, samo ne znam odakle im 2 zimske gume???

Баш сам данас гледао троле и ни на једној нисам приметио неправилности. На свакој је исписан терминуса ка којем се тролејбус креће. Све и да их нема код отправника, због чега их не траже? Због чега не зову погон и не питају за шифре? И да се осврнем на оно да је компликовано променити смер. Заиста не тврдим ништа, нисам возач, али на окретницама примећујем да тај процес траје 5 секунди. Јуче излазим на Зелењаку из 3062. Кад сам ушао стајало је ''Зелени венац'', кад сам изашао писало је ''Ледине''. Возач је променио смер на дисплеју док смо ми излазили.

Ја не мислим ништа, само кажем да су то три ствари. И Устаничка је близу Коњарника, па никад нисам видео 17 или 31 са тим натписом. Не знам стање на линији 78, не користим је сваког дана, али то нисам ни тврдио.

Опет понављам да је лепо то што радиш, али нажалост нема сврхе. Пошто не схваташ шта хоћу да кажем, пробаћу са неким поређењем. Замислимо да си велики љубитељ Пошти и сваког дана идеш у Пошту Београд 89. Поште се генерално лоше одржавају, али је Пошта Београд 89 чиста, јер ти долазиш сваког дана после школе и переш је јер они који су за то задужени и који за то примају плату не раде свој посао. Ти чиниш добро људима који долазе у ту пошту да плаћају рачуне и из тог угла ти јеси учинио добру ствар. Али ако све сагледамо из шире перспективе, то што ти переш ту пошту, не значи ништа грађанима који користе Пошту Београд 53. Исто је и са 448. Путници који редовно користе тај полазак и линију 78 вероватно имају користи од тога, али путници који се возе у 169 или 350 немају ама баш ништа.
Другим речима, радиш туђ посао и мада заиста доприносиш великом броју људи спрам својих могућности, ти заправо на ширем плану не постижеш ништа. Ја другачије не умем да објасним.
 
Ne moraš da objašnjavaš dalje, lepo si objasnio, i lep si primer dao :)
 
Postoji razlika u displejima o kojima upravo pričaš, trole poseduje displeje Novatronic tip NBAL 16. Ovaj displej ne koristi kodove, već se po kucanju linije daju ponuđeni terminusi, pritiskom na jednom dugme " <-> " ti obrćeš smer, zato to tako brzo traje. Autobusi koji su stariji od 2004, sa displejima imaju Busse displeje koji koriste kodove za izbor terminusa i na svakom od terminusa se mora kucati određeni kod, dakle lupam 014 i 001 Venac-Novi Grad (Mislim da su to ti kodovi, ne sećam se), ili npr. kod karaburaca ste na japancima viđali znak sa 4 slova S i natpisom SRBIJA, za njega je kod 000, dakle sve mora ručno da se kuca. Kod Trola i kod svih vozila od 2008. na ovamo imaš "pametne" displeje koji koriste princip rada da sami pamte određene stvar i sa tim menjaju ispis na displeju. Kao što smo pominjali puni su grešaka i problema, koji po nekom mom laičkom mišljenju sa pogleda kao elektrotehničar, vode od loših instalacija, tj. od loše adaptacije u autobus.
Što se tiče 78, pitaj ljude koji su malo stariji da li su imali pregršt pitanja povodom tog natpisa Banjica (VMA) kako stići do Pijace, TC ili Banjice II, sad možda ja nisam dovoljno kompetentan, pa ti slobodno proveri da ti neko potvrdi ovo ;)
Ja nažalost ne radim u GSPu i nemam ni tu jednu krpu koja se pominjala, koliko god imao slobodnog vremena, nemam toliko vremena da mogu da dnevno mogu da budem u 10 autobusa, takođe ja ne sedim celu smenu u 448 i brišem, svog tog posla ima jednom u 10 dana nekih 20 minuta, bar moj deo, grafiti, nalepnice, polomljene stvari u salonu, vraćanje šrafova, ručica, rukohvata, pojasa za invalide, izbacivanje smeća iz salona i slično. Ljudi koji ga voze se svakodnevno brinu o higijeni vozačkog dela i o stanju vozila, to nije težak posao, čak šta više kroz neku vrstu zezanja ga radim sa tim momcima, a svu "opremu" koju imamo su ili oni kupili ili sam ja doneo ili smo deo dobili od Moravca. Dakle, nemamo apsolutno ništa više nego ljudi u garaži, čak šta više, snalazimo se kako god znamo i umemo, ali ono što je bitno, mi HOĆEMO! Ja prvi ne koristim 78, ali ono što mi je drago da sam pronašao prave ljude, danas prijatelje koji odrađuju svoj posao maksimalno dobro, koji u svom ovom ludilu nalaze vremena i smirenosti za neke stvari koje su davno zaboravljene.
Pre 15-20 godina je bilo normalno da vozač sam pere svoj bus, da brine o njemu, jer mu je to druga kuća, danas se sve to izgubilo imamo masu ljudi koji voze jer moraju, koji mogu da sednu na ekser i da voze 8 sati i da ga nije briga oće se zapaliti nešto pozadi ili oće mu neko ispasti, on je tu 8 sati ostalo ga ne zanima. Vi izjednačavate pojam šofer i vozač, to su dve različite stvari. Vozač je vrsta koja izumire, nekada gospodsko zanimanje, uredno odeven, uniforma, čisto vozilo, kulturan, vaspitan, uvek spreman da pomogne drugima u saobraćaju, a šofer, odnosno "šoferčine" su oni na koje vi imate zamerke, drkadžije, siledžije, upravo ti koje ništa ne zanima, silom prilika rade na istom radnom mestu, zbog toga ova manjina ne može da uspe. Ja njih branim, ja hoću tim ljudima da pomognem, za takve želim promene, ali ne preko njihovih leđa, nego preko leđa onih koji doprinose ovom ludilu. Razumem ja i tebe i STF-a i Filipa, iskreno radite šta god vi želite i šta smatrate da je dobro, ali u neke stvari me nećete ubediti da ste 100 puta stariji od mene i da 100 puta ceo forum skače na mene, do juče ste govorili da je sasvim ok nepoštovanje zakona, sada pričamo o tolikim sitnicama u zakonu da je meni prosto nejasno da li ste vi isti ljudi.
Nisam opet nažalost dobio odgovor na pitanje, gde je vidljiva vaša efektiva? Moja je bar nekakva, minimalna, možda nebitna, ali postoji i traje. Gde su rezultati vašeg rada? Godinama prijave i šta smo rešili?
@stf, prva stvar čoveče ti mene ne poznaješ, druga stvar to što se znalci poput tebe pitaju za GSP ga je i dovelo ovde, isti oni koji su danas šefovi i direktori pogona, sa stavovima poput tvojih su dogurali ovu firmu ovde gde jeste. Masa takvih pametnica i teoretičara koji su u saobraćaj izašli samo na promotivne vožnje, a u buseve ulaze povremeno zbog slikanja i rejtinga, e oni nam vode GSP. Verujem da nemaš pojma zbog čega pominjem UNACOP, ali to je već tvoj problem. Samo ti veruj da je zbog tvoje prijave neko poslao autobus na generalno pranje, niko ti ne brani da maštaš, za tako nešto je procedura malo poduža, pošto sve znate siguran sam da znate i na šta sada mislim.
A za dokaze ne brini, verujem da ih nemaš ni za pola svojih tvrdnji koji iznosiš kao napad na moj stav, ali ok, napad je najbolja odbrana :)
 
Vidim da je jedino što znaš da radiš pored pranja grafita da omalovažavaš sve oko sebe i nipodištavaš tuđe stavove.

Ti šefovi pogona za koje govoriš da su ojadili firmu to nisu učinili zato što su "pametnice kao ja" šta god ti to značilo, već su samo ljudi koji pravdaju javašluk isto kao što ti radiš, samo ne bleje u vozačevom prostoru kao ti nego u kancelariji, i ne pravdaju pogrešan smer na displeju kao ti, već pravdaju loše ugovore.

Ti šefovi su isti kao ti, samo imaju veću moć i prave veću štetu samim tim. Možda je taj šef, koji je pravdajući loše ugovore ojadio pogon, a istovremeno drži svoju kancelariju čistom kao ti što činiš sa 448. Razumeš li šta pokušavamo da ti kažemo?

Mi se svi ovde upinjemo da ti ukažemo na to bez loše namere prema tebi a ti uzvraćaš vređanjem i ismevanjem. Kako ne shvataš da to što postižeš samoinicijativnim pranjem 448 zapravo poništiš pravdanjem grešaka za koje smatraš da su smešne a još smešniji su tvoji razlozi za pravdanje istih.

Šef pogona i ti razmišljate na isti način. "Za javašluk uvek ima opravdanje" . To je vaša filozofija života i ja se ne slažem sa njom kao i veći deo kolega forumaša.
 
Ja ne perem autobus zbog vas, da bi me vi hvalili ili da bi mi bilo ko rekao hvala, radim to jer smatram da je to dobro i da će doprineti nekome.
Vi pokušavate da ukažete razne stvari, prvo hoćete da se poštuju neki zakoni, nakon toga opravdavate kršenje istih ako to ne šteti mnogo, kasnije se hvatate istih zakona u sitne detalje, tražeći neke kazne za prekršaje, nakon toga se opravdava nerad i kršenje istog tog pravilnika o radu koji si pominjao, pravda se loše čišćenje nedostatkom sredstava i strogim šefovima, tu se sažaljevate. Nakon svega toga opet idemo na poštovanje zakona, opet smo tako detaljni. Šta je sledeće? Šta vi zapravo hoćete? Imate li vi neki jedinstven stav? Ili se vrtite kako vetar duva?
Za razliku od tebe i šefa pogona, makar sam malo više upoznat sa realnim stanjem stvari ;)
 
Vrh