Šta je novo?

Održavanje vozila

Samo su volju ostavili kod kuce do podne mrze sebe a od podne mrze cijeli svijet
 
becks89":14ymgq0l je napisao(la):
Ako uzmemo da su oni plaćeni da čiste to sa slike, onda to itekako mora da bude bolje, plus gospoda imaju sva neophodna sredstva!

Genijalno decko...
Samo situacija nije bas takva kakvom je predstavljas.
Zasto? Pa kao prvo vec neko vreme pokusavas da nam predstavis da su vozaci zlatni, a svi ostali u GSP-u crni. E pa to naprosto nije tako.
Prvo sveopsta bahatost i bezobrazluk (da ne upotrebim grublje reci) koja je opsta i sveprisutna svudaa u Srbiji nije mimoisla ni vozace GSP-a. Svaka cast pojedinima od njih koji su odgovorni i savesni, ali kao sto rekoh to su pojedinci i ne cine vise od 20% vozaca.

E sad ono bitnije, sto me i podstaklo da ti odgovorim je komentar vezan za ciscenje vozila.
Slucajno poznajem jednu gos. Veru, koja je vise od 25 godina zaposlena u GSP-u kao kontrolor. Veri je ponudjeno da predje da radi u "privatnoj firmi" i nastavi da kontrolise karte putnicima. Ugovor o radu koji joj je tom prilikom ponudjen bi samo bu**** prihvatila. Preceno je Veri da ce dobiti otkaz u koliko ne pristane. Kada nije prihvatila, Vera je sa svojih blizu 60 godina prebacena da pere vozila. Posto tvrdis da si poznavalac GSP-a onda ne treba da ti objasnjavam da i za taj posao GSP placa spoljnoj firmi iako posao obavljaju "neposlusni radnici GSP-a" i radnici preko zadruga.
Ok, ode Vera u nocnu da pere vozila, ali problem je sto jedna prosecna srpska zena. Zna da se plafon, stakla, sedista, pod ne peru istom krpom, kao i da je za ozbiljno pranje potrebno imati odredjena hemijska sredstva.
A kojim sredstvima su oni raspolagali? Jedna trula raspadnuta krpa, metla i kofa!
E da, i vode u izobilju. Kada je ona i koleginice zatrazile gumene rukavice, brigadir (kako se u GSP-u zovu mali sefcici) joj je rekao da kupi ako joj treba jer ruke su njene!!!
A dterdzent? Pa kupi i to ako ti treba, tako joj je on odgovorio, on koji jeviz te spoljne firme. Na opasku da rukavice kupuje jer su ruke njene, pa je verovatno i bus njen jer treba da kupi deterdjent da bi ga oprala, genije joj je napisao prijavu da odbija da radi...
E sad ja tebe momcino pitam, dal je logicno da budu motivisani i orni za posao i dal su jedna raspadnuta krpa, metla i kofa ta sva neophodna sredstva???
Da bi ti bilo lakse da razmislis, zamisli jos da je na mestu moje poznanice Vere tvoja majka, baka ili tetka koja ima 33godine radnog staza od cega vise od 25 u GSP-u???

P.S. izvinjavam se na dugackom postu

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Veruj mi da znam mnogo toga. Tačno je da pranje vozila radi privatna firma, međutim vrlo dobro znam da se sredstva nabavljaju u potrebnim količinama, dakle ta sredstva nestaju negde između firme i radnika. Bar ih firma vodi kao sredstva za čišćenje, tako da to nije problem koji mene treba da zanima. Pitam te povodom ove konstatacije odakle im volja i motiv, odakle meni kao nekom sem toga što pratim GSP, nemam nikakve veze sa firmom motiv da držim jedan bus čistim zajedno sa ljudima koji ga duže. Ni oni kao ni ja nisu plaćeni za to, pa imamo volju da držimo taj bus čistim, a dotični koji ga "čiste" nam više odmažu nego pomažu u svemu tome. Dakle, to ne pije vodu.
Što se pranja tiče pranja, u Zemunu već nekih 7-8 godina postoje četke koje niko neće da namontira, zašto? Niko ne zna!
Inače, šikaniranje ljudi pred penziju je postalo trend, prosto se teraju da daju otkaz ništa čudno!
Imam još argumenata koje bih izneo, ali ne mogu da nabadam po telefonu, ostatak ću otkucati popodne čim stignem do računara.
 
Zar privatna firma koja nije cistila a uzimala je pare TEKON ako se nevaram ugovor trebao da je istekao davno i da gsp sad sam nazovi cist vozila .
A za te ne montirane cetke u zemunu bi mi neko uveliko odgovarao sa jedno 10 % mjesecno pa dok ih nemontiraju
 
Jeste to su ti, četke stoje i čekaju, valjda bolje dane kada autobusi krenu da se peru...
 
Kada je vozilo čisto, ostaje samo povremeno održavanje...
sop5.jpg

xg5r.jpg

977r.jpg


Danas su me uhvatili nespremnog, ništa nije bilo pri ruci. Ovo ću sutra ukloniti!
bv9v.jpg
 
Isto tako je i sa mehanicarima koji nemaju delove itd. Samo sto ista ta tvoja komsinica-prijateljica moze da ometla ceo autobus i prebrise ono gore stakla lepo, a ne parcijalno po slobodnom nahodjenju. Isto tako nedostatak delova ne opravdava mehanicara koji skine poklopac da isti vrati ukrivo ili da polomi deo zadnjeg branika pri nekom servisu motora pa da onda isti nitnuje sa 100 nitni ili da ne zavrne vijak do kraja ili ili ... To su neke osnovne stvari, za koje jednostavno nema nikakvih opravdanja, jer predstavljaju cist javasluk i neobavljanje posla na pravilan nacin.
 
U pravu ste momci, krpom kojom je prethodno brisana masnoca je idealna za brisanje prozora, ali tek nakon brisanja prasine i eventualno jos neke izlucevine pijanog putnika...

Naravno, po toj logici i vozilo koje ima neispravne kocnice ipak vozac treba da vozi, jer nije bas, bas da ne rade, hvata zadnji levi tocak sto ipak po malo zaustavlja vozilo...

Kad budete imali godina bar koliko zuba u glavi valjda ce vam biti jasnije...
OD GO__NA SE PITA NE PRAVI

GSP je jedan truo sistem u kome vlada negativna selekcija dugo godina.
I nije kriv samo GSP kao preduzece jer on takav, ma kako to zvucalo paradoksalno upravo odgovara gradskoj vrhusci. Najlakse se krade preko firme koja se inace dotira a pri tom stvara gubitke!!!
I to svakom pametnom i dobronamernom coveku nije sporno. Kada bi se iskreno procesljala dokumentacija videlo bi se da GSP trosi mnogo vise guma, goriva, maziva i delova po vozilu i predjenom kilometru nego bilo koji drugi prevoznik u BG.
Istovremeno vozace GSP-a pustaju u saobracaj sa vozilima koja imaju celave gume!

Zasto mislite da te famozne cetke u Zemunu nisu jos namontirane?
Pa verovatno iz razloga sto nesto sa njima nije OK. Ili kvalitet, ili ispravnost, ili kompletnost. I verovatno su preplacene. E onda se ceka nekoliko godina, pa se ili otpisu i okrive neki koji su nafatirani odavno otisli iz GSP-a, ili se dokupljuje oprema (sa novim provizijama i mahinacijama), montira, pusta u funkciju, pa studio B napravi prilog kako ce se od danas putnici voziti u ekstra cistim busevima zahvaljujuci pameti i sposobnosti novog menadzmenta.
Naravno tu prici kraj nije jer posle nekoliko meseci cetke na masini za pranje bi trebalo zameniti (to je standardna procedura) ali se to nece uraditi pa ce nasi novi predmeti obozavanja iz drage nam i prijateljske Poljske i EU bivati sve prljaviji i izgrebaniji. U medjuvremenu ce crci neki deo na masini za pranje koji nece biti moguce nabaviti, jer je masina prestala da se proizvodi, ali da bi se to utvrdilo nece biti dovoljan internet, vec ce nekolicina rukovodilaca posetiti nekoliko evropskih zemalja da bi se informisalo o tome.
U tisini ce se razmontirati sve stajati neko vreme u nekom cosku i nestati bez traga. Naravno, neka nova garnitura rukovodilaca ce nas kasnije preko medija informisati kako je za potrebe pogona Zemun narucena nova najsavremenija automatizovana linija za pranje vozila, studio B ce napraviti pricu o tome, a gradjani koji sve to placaju i kratko pamte ce biti srecni jer ce se konacno voziti u cistim autobusima.
Naravno veliku pljacku koja se pred nasim nosom desava nece prijaviti ni cistacica jer je uspela da mazne neku rolnu toalet papira, ni majstor u odrzavanju jer je ukrao koji litar ulja i antifriza, ni vozac i otpravnik jer su izlili 10l eurodizela....
I sve dok mislimo da su vuci siti, a ovce na broju, propadanje ne samo GSP-a nego svega u ovoj korumpiranoj zemlji nece biti zaustavljeno

Ende ;-)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Pa prijatelju da te mi kandidujemo za generalnog direktora, toliko znanja na jednom mestu, šteta neiskorišćeno da stoji.
Nešto ne vidim odgovor na pitanja, samo širiš priču sa već proverenim frazama...
 
A postavio si mi neko pitanje? Meni ili nekom drugom?
Nisam primetio, izvini. Stekao sam utisak da si ti jedna sveznalica koja je sve naucila vozeci se sa vozacima, pa ih je i nadmasila tako da ti se jos jednom izvinjavam. ;-)

Salu na stranu, svaka ti cast na entuzijazmu koji ti i drugari pokazujete u vezi odrzavanja higijene u "vasem" vozilu.
Za vecinu ostalog se pravis mnogo pametan iako si vecinu stvari cuo iz druge ili trece ruke. Prijateljski savet ti je da vise upotrebis mozak i pre nego doneses sud o bilo cemu pokusas da sto objektivnije sagledas sve cinjenice o tome.

Edit:
Sto se tice tvog pitanja o entuzijazmu, tvom i zene od nepunih 60 godina zaista nemam komentar. Ako nisi dovoljno bistar da shvatis da jednog dana kada budes imao porodicu, zenu, decu, posao i druge obaveze neces imati vremena da se bavis necim drugim, onda se zaista pitam dal sam te dobro procenio.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
laki72":1dl5sbmu je napisao(la):
U pravu ste momci, krpom kojom je prethodno brisana masnoca je idealna za brisanje prozora, ali tek nakon brisanja prasine i eventualno jos neke izlucevine pijanog putnika...

Naravno, po toj logici i vozilo koje ima neispravne kocnice ipak vozac treba da vozi, jer nije bas, bas da ne rade, hvata zadnji levi tocak sto ipak po malo zaustavlja vozilo...

Kad budete imali godina bar koliko zuba u glavi valjda ce vam biti jasnije...
OD GO__NA SE PITA NE PRAVI

GSP je jedan truo sistem u kome vlada negativna selekcija dugo godina.
I nije kriv samo GSP kao preduzece jer on takav, ma kako to zvucalo paradoksalno upravo odgovara gradskoj vrhusci. Najlakse se krade preko firme koja se inace dotira a pri tom stvara gubitke!!!
I to svakom pametnom i dobronamernom coveku nije sporno. Kada bi se iskreno procesljala dokumentacija videlo bi se da GSP trosi mnogo vise guma, goriva, maziva i delova po vozilu i predjenom kilometru nego bilo koji drugi prevoznik u BG.
Istovremeno vozace GSP-a pustaju u saobracaj sa vozilima koja imaju celave gume!

Zasto mislite da te famozne cetke u Zemunu nisu jos namontirane?
Pa verovatno iz razloga sto nesto sa njima nije OK. Ili kvalitet, ili ispravnost, ili kompletnost. I verovatno su preplacene. E onda se ceka nekoliko godina, pa se ili otpisu i okrive neki koji su nafatirani odavno otisli iz GSP-a, ili se dokupljuje oprema (sa novim provizijama i mahinacijama), montira, pusta u funkciju, pa studio B napravi prilog kako ce se od danas putnici voziti u ekstra cistim busevima zahvaljujuci pameti i sposobnosti novog menadzmenta.
Naravno tu prici kraj nije jer posle nekoliko meseci cetke na masini za pranje bi trebalo zameniti (to je standardna procedura) ali se to nece uraditi pa ce nasi novi predmeti obozavanja iz drage nam i prijateljske Poljske i EU bivati sve prljaviji i izgrebaniji. U medjuvremenu ce crci neki deo na masini za pranje koji nece biti moguce nabaviti, jer je masina prestala da se proizvodi, ali da bi se to utvrdilo nece biti dovoljan internet, vec ce nekolicina rukovodilaca posetiti nekoliko evropskih zemalja da bi se informisalo o tome.
U tisini ce se razmontirati sve stajati neko vreme u nekom cosku i nestati bez traga. Naravno, neka nova garnitura rukovodilaca ce nas kasnije preko medija informisati kako je za potrebe pogona Zemun narucena nova najsavremenija automatizovana linija za pranje vozila, studio B ce napraviti pricu o tome, a gradjani koji sve to placaju i kratko pamte ce biti srecni jer ce se konacno voziti u cistim autobusima.
Naravno veliku pljacku koja se pred nasim nosom desava nece prijaviti ni cistacica jer je uspela da mazne neku rolnu toalet papira, ni majstor u odrzavanju jer je ukrao koji litar ulja i antifriza, ni vozac i otpravnik jer su izlili 10l eurodizela....
I sve dok mislimo da su vuci siti, a ovce na broju, propadanje ne samo GSP-a nego svega u ovoj korumpiranoj zemlji nece biti zaustavljeno

Ende ;-)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2


Потпуно слагање. Свака мисао се подудара са мојим размишљањем.
Ако ништа, неки од нас су свесни да је ГСП, веома успешна фирма у својој сврси. Да служи систему организоване пљачке. Ту је ствар професионално усклађена. Од организовања посла, набавке, запослених... идеалан менаџмент, готово без грешке у циљу набројаних радњи.
БРАВО
 
laki72":2yo8rdps je napisao(la):
A postavio si mi neko pitanje? Meni ili nekom drugom?
Nisam primetio, izvini. Stekao sam utisak da si ti jedna sveznalica koja je sve naucila vozeci se sa vozacima, pa ih je i nadmasila tako da ti se jos jednom izvinjavam. ;-)

Salu na stranu, svaka ti cast na entuzijazmu koji ti i drugari pokazujete u vezi odrzavanja higijene u "vasem" vozilu.
Za vecinu ostalog se pravis mnogo pametan iako si vecinu stvari cuo iz druge ili trece ruke. Prijateljski savet ti je da vise upotrebis mozak i pre nego doneses sud o bilo cemu pokusas da sto objektivnije sagledas sve cinjenice o tome.

Edit:
Sto se tice tvog pitanja o entuzijazmu, tvom i zene od nepunih 60 godina zaista nemam komentar. Ako nisi dovoljno bistar da shvatis da jednog dana kada budes imao porodicu, zenu, decu, posao i druge obaveze neces imati vremena da se bavis necim drugim, onda se zaista pitam dal sam te dobro procenio.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Upravo si se pozvao na neke izvore? A koji su tvoji izvori? Žena koja radi u nekoj firmi i ima 60 godina?
Za razliku od većine vas ja za svaku informaciju mogu da kažem ko mi je izvor, a da to nije vozač, baš ta reč od koje vam se diže kosa na glavi. Za razliku od većine vas ja mogu da dobijem odgovore na moja pitanja od ljudi koji celu materiju poznaju mnogo bolje i od mene i od vas. A ja nemam šta da se pravim pametan, ono što znam znam, vama što smeta istina to je vaš problem. Za svaki problem i grešku u sistemu su krivi vozači, sistem, kontrolori, a da li se neko zapitao kakvi ste to vi putnici? To vam nije predmet razmišljanja? I vi itekako učestvujete u tom sistemu, više mu štetite nego doprinosite, ali to nije važno. Lakše je optužiti nekog drugog.
Pitaću te jednu stvar, ko plaća krpe, ko plaća sredstva za čišćenje stakla, table koje mi koristimo? Firma? Vlada? Grad? Da nije bilo ovog momka iz firme Teribo kojem se ovim putem još jednom zahvaljujem na velikoj pomoći, da li bi stanje bilo ovako kakvo sada jeste? Da li bi autobus star 20 meseci bio kao nov, da li bi bio potpuno čist? NE!
Pomenuo si čišćenje sa jednom krpom, pošto tvrdiš da jako dobro znaš situaciju, da li bi ti uzeo prljavu krpu i ribao tablu? Da li bi preko šajbe išao sa takvom krpom? Da li tu ima bilo kakvog razuma ili se radi mehanički? Šef je rekao, ja tako radim, da šef kaže u Dunav, svi bi u Dunav? Ako nešto ne mogu da očistim, bar ga neću prljati. Sad kad si se dohvatio održavanja, ajde da te pitam kome smeta nalepnica na volanu? Istu smo platili iz naših džepova, sami smo je finansirali, lepili. Kome ona smeta, krpom, verovatno od ulja, je neko "ribao" volan. Nakon toga je spala nalepnica, a 3 dana nije mast mogla da se opere sa volana, ajde reci ti meni koji to razum može biti? Jel su to te žrtve sistema? Velikom broju vozila nakon noćnog pregleda kome obično prisustvuje samo vozač, kasnije imaju pristup samo ljudi iz održavanja. Ako ti pomenem da je ljudima za prethodnih 20 meseci nestalo 4 krpe (sve 4 su bile prljave, pralo se sa njima), prazne bočice od sredstava, 2 nalepnice sa logoom Ikarbusa, nebrojeno "jelkica", skinuta brava sa ostave, sve to su ti mučenici uradili, isti ti koji "nemaju" sredstava za rad.
Molim te, argumente sa "šta ti znaš klinac si" ostavi po strani, ostavi po strani i površne informacije koje imaju samo jednu stranu, ako nekad budeš imao priliku da uđeš u neku garažu, pogon, šta već videćeš i sam većinu stvari koje sam ti naveo, apsolutno nemam jedan razlog da te lažem.
Gadite se Studia B,a vi ste isti primer. Ono što vam je rečeno da je dobro, to hvalite, ono što vam je rečeno da je loše to pljujete, niste mi stvarno jasni.
 
SIne kad sam ja bio u garazi GSP-a tebe tvoji troditelji nisu jos ni planirali, zato oladi malo i nemoj misliti da si posisao pamet celog sveta zato sto se se interesujes i motas po GSP-u.
Vise puta na ovom forumu si ulazio u konflikt i ubedjivanje sa vise ljudi. Zar te to kao mladu i bistru osobu ni malo ne navodi da se malo zapitas i analiziras svoj nastup.

Za svaki problem i grešku u sistemu su krivi vozači, sistem, kontrolori, a da li se neko zapitao kakvi ste to vi putnici?
Naravno da su krivi putnici, Sta se koji djavo i voze u prevozu, zar ne?

A koji su tvoji izvori? Žena koja radi u nekoj firmi i ima 60 godina?
Izmedju ostalih i ona, a da ista znas o zivotu i da si se makar malo potrudio da procitas post o njenoj situaciji video bi da to ni najmanje ugrozava mit koji ti gradis o GSP-u.
Inace, gospodjin muz je dugogodisnji vozac u pogonu kosmaj, a kasnije otpravnik, jedan od onih koji je npr na okretnici na Belim Vodama pozvao policiju kada je vozac (u dilu sa mehanicarem) isporucivao kradeni deo iz garaze.
Ti posto si u kontaktu sa insajderima lako ces u dokumentaciji naci imenom i prezimenom koji je to otpravnik, zar ne?

Pomenuo si čišćenje sa jednom krpom, pošto tvrdiš da jako dobro znaš situaciju, da li bi ti uzeo prljavu krpu i ribao tablu? Da li bi preko šajbe išao sa takvom krpom? Da li tu ima bilo kakvog razuma ili se radi mehanički?
Takodje, da si se makar malo potrudio da procitas post o njenoj situaciji ovako nesto nebi odvalio...

Molim te, argumente sa "šta ti znaš klinac si" ostavi po strani, ostavi po strani i površne informacije koje imaju samo jednu stranu...
Nisam ti se nikad tako obratioali....
Nadobudni klince, probaj, makar probaj da uvazis iciji argument i misljenje. Ne moras da se slazes, ali ne omalovazavaj sve misleci da si najpametniji, jer nisi. Da si najpametniji odavno bi te vrbovao neki strani univerzitet.
Ja ti upravo i govorim kao osoba koja ima informacije i od vozaca (vise njih) i od mehanicara, kao i od te nesrecne zene koja je docekala da bude sredstvo za potkusutivanje nekoliko privatnih firmi i lopova koji u ime grada rade na pljackanju i unistavanju GSP-a

Ma uostalom kome ja pisem? Pa ti si pametniji...
 
laki72":222l8gi0 je napisao(la):
SIne kad sam ja bio u garazi GSP-a tebe tvoji troditelji nisu jos ni planirali, zato oladi malo i nemoj misliti da si posisao pamet celog sveta zato sto se se interesujes i motas po GSP-u.
Vise puta na ovom forumu si ulazio u konflikt i ubedjivanje sa vise ljudi. Zar te to kao mladu i bistru osobu ni malo ne navodi da se malo zapitas i analiziras svoj nastup.
Ako si ti bio u garaži pre 20 i kusur godina, to ti je dovoljno da znaš današnje stanje? Zanimljiva teorija. Da sam posisao svu pamet ovog sveta nisam, ali se zaista trudim da idem tim putem. Više puta sam ulazio u sukob mišljenja sa raznim forumašima, do sada samo verbalni i to preko interneta, zbog čega? Upravo zbog vaših stavova, zasnovanih na raznim informacijama iz "izvora", sa stavovima koji su se možda 80tih provlačili kroz firmu i sa pričama koje sa realnošću apsolutno nemaju veze.

laki72":222l8gi0 je napisao(la):
Za svaki problem i grešku u sistemu su krivi vozači, sistem, kontrolori, a da li se neko zapitao kakvi ste to vi putnici?
Naravno da su krivi putnici, Sta se koji djavo i voze u prevozu, zar ne?
Posle se pitaš što ulazim u sukob sa vama? Ajde, moguće je da nisi obraćao pažnju, moguće je da te ne zanima ponašanje putnika, ali to onda ne opravdava tvoje pogrešne stavove. Ajde da pokušam da objasnim, al i onako ne čitate ništa tako da ću skratiti što je više moguće. Prosečan putnik, kao ti ili ja, smatra da ima sva moguća prava u prevozu, ako plati kartu. Od toga da pljuje po podu, prozorima, preko bacanja smeća, žvrljanja, uništavanja vozila, pa sve do namernog maltretiranja osoblja (kontrolori,vozači i svi koji imaju dodir sa putnicima). Da ne pričam o onima koji iskaču kada se vrata zatvaraju, koji iskaču na put ispred autobusa kako bi potrčali za onim busom ispred i masu drugih primera koje nebih navodio jer vas ionako smara sve što ja ovde pokušavam da vam objasnim. Da počnete da primećujete razne stvari, potrebno je vremena i vremena u prevozu, a ne godina života ili koji već vam je još argument da ste upravu.

laki72":222l8gi0 je napisao(la):
A koji su tvoji izvori? Žena koja radi u nekoj firmi i ima 60 godina?
Izmedju ostalih i ona, a da ista znas o zivotu i da si se makar malo potrudio da procitas post o njenoj situaciji video bi da to ni najmanje ugrozava mit koji ti gradis o GSP-u.
Inace, gospodjin muz je dugogodisnji vozac u pogonu kosmaj, a kasnije otpravnik, jedan od onih koji je npr na okretnici na Belim Vodama pozvao policiju kada je vozac (u dilu sa mehanicarem) isporucivao kradeni deo iz garaze.
Ti posto si u kontaktu sa insajderima lako ces u dokumentaciji naci imenom i prezimenom koji je to otpravnik, zar ne?
Znam iz priče za tog čoveka, lično ga zaista ne poznajem kao ni dotičnu gospođu. Ne znam šta da kažem, ljudski samo mogu da žalim njenu sudbinu i da se molim da se tako jednog dana moja sudbina ne poigra sa mnom. Ali, niti je ona jedina niti je u najgoroj situaciji, postoje i mnogo gori i teži slučajevi u okruženju...

laki72":222l8gi0 je napisao(la):
Pomenuo si čišćenje sa jednom krpom, pošto tvrdiš da jako dobro znaš situaciju, da li bi ti uzeo prljavu krpu i ribao tablu? Da li bi preko šajbe išao sa takvom krpom? Da li tu ima bilo kakvog razuma ili se radi mehanički?
Takodje, da si se makar malo potrudio da procitas post o njenoj situaciji ovako nesto nebi odvalio...
Oćeš mi reći da ih šef tera da prljaju autobus?

laki72":222l8gi0 je napisao(la):
Molim te, argumente sa "šta ti znaš klinac si" ostavi po strani, ostavi po strani i površne informacije koje imaju samo jednu stranu...
Nisam ti se nikad tako obratioali....
Nadobudni klince, probaj, makar probaj da uvazis iciji argument i misljenje. Ne moras da se slazes, ali ne omalovazavaj sve misleci da si najpametniji, jer nisi. Da si najpametniji odavno bi te vrbovao neki strani univerzitet.
Ja ti upravo i govorim kao osoba koja ima informacije i od vozaca (vise njih) i od mehanicara, kao i od te nesrecne zene koja je docekala da bude sredstvo za potkusutivanje nekoliko privatnih firmi i lopova koji u ime grada rade na pljackanju i unistavanju GSP-a
Došli smo i do toga šta je problem, smeta ti što sam klinac? Ok, to je već tvoj problem. Za sve što govorim imam argument, nikada ne ulazim u diskusiju bez istog, baš iz razloga da nebih kasnije morao da se služim nekim drugim stvarima, kao što vi uspešno činite, dakle, uvrede, fraze "klinac", "šta ti znaš", "kada sam ja ovo, ti nisi bio ni u planu" i sl. Na svaki tvoj argument ja imam 2, pritom ne koristim se lažima, izmišljenim vestima i slično, a sad o mojoj pameti ne treba da sudiš ni ti ni ja, o tome će neko drugi dati svoj sud.
Ti imaš svoje izvore, ja svoje, i šta ćemo sada? Da pišemo sve što čujemo ili da se malo posvetimo svakoj od tih "dojava"?
Tvoji stavovi koje generalno iznosiš su dobri, čak šta više otvorili su mi neke nove vidike i poglede, sada drugačije gledam na stvari, međutim ono što pokušavaš da provučeš kroz celu ovu priču je opravdanje za nerad. Ono što sam od vas naučio da ako si plaćen ti to treba da odradiš kako treba, bez obzira na sve. Nikome u ovoj državi nije savršeno i dobro, sem malom broju pojedinaca koji zarađuju na muci drugih, ali neće ni to doveka, doćiće stvari na svoje mesto.
Ono što ja želim da ti kažem, ako već ne možeš da pomogneš, nemoj da otežavaš drugima. A da otežavaju, otežavaju i to pošteno. Niti je moj drugar i kolega jedini koji se zalaže za vozilo, a nije ni jedini koji ne sme da uđe u kabinu nakon njihovog "ribanja". Sve ovo bi se lako rešilo da to radi GSP, znali bi u roku od 2 dana ko je i šta je uradio, ali ko kontroliše tog privatnika? Verovatno isti onaj koji je dopustio da posao u jednoj firmi vrši treće lice, koje apsolutno nema veze sa firmom umesto koje radi. A suština problema je zapravo mnogo dublja od ovoga što se nama čini, nije to samo taj privatnik i GSP, konce vuče neko koje sakriven "iza scene".
Želim ti iskreno, svako dobro, a za moje godine i stavove nemoj da brineš :)
 
Evo danas kako je izgledao GB409 Radio danas na liniji 73 :evil: :evil:
Beli lim sto drzi pregradno staklo na trecim vratima je ispalo napolje :shock:

 
becks89":1tfy0q8p je napisao(la):
Sigurno se sam lim odvrnuo i izašao na svež vazduh...
Sigurno su ti zli putnici toliko zli da su se saginjali do patosa samo da bi odvrnuli sve šrafove.... :roll:

Ta satanizacija putnika i pranje ruku od odgovornosti zaposlenih je i dovelo GSP tu gde jeste.

Taj zaštitni lim nosi 6 šrafova. Možda je koji klinac i odvrnuo neki šraf, ali se to desilo pre mnogo nedelja i od tada do danas niko nikada te šrafove nije zamenio, a kamoli pritegnuo. Sa druge strane, vozač, hvala Bogu, vidi u retrovizoru scenu, ali ga boli patka da digne dupe i namesti, ili barem više ne otvara ta vrata. je*******iga, teško je pritiskati pojedinačno dugmad za pojedinačna vrata, pa brate, zarađuje bednih 60 000. Ne možemo očekivati od njega da ga ne mrzi. Za 60 000 dosta je i to jedno dugme što stisne ...

Velika je šansa da je do kraja dana taj bus ostao bez tog stakla samo zato što je vozača bolela patka za situaciju. Ja bih mu odbio od te "male" plate i kupio novo. Da ... i naterao ga sam da ga ušrafi.
 
Oćeš reći da je vozač u toku vožnje prošetao da odšrafi lim na trećim vratima? Ili je neko u garaži skinuo?
Zamenio šraf? Čime?
Pogled u desni retrovizor? Evo ima tu još onih koji su sedeli za volanom N serije, postoji jedna mana iste, kada upališ svetla u salonu lepo ti se reflektuje na šajbi svetlo, baš na tom desno retrovizoru, sigurno ste viđali kartone, metal i slično zaglavljene u prva vrata? Da ne pričam o tome što jedva vidiš i druga vrata preko "lepo" nameštenog retrovizora, toliko o tome da čovek vidi lim na nekih 10m razdaljine. Bez stakla nije ostao, drže ga 2 šrafa na šipci, a vozači nisu tolike dileje kao što pojedini misle, ovo je isključeno po dolasku na terminus, ako već nije mogao sam da sanira... A ne znam, po vama putnicima, izgleda bi vozač trebao da nosi sa sobom šrafcigere, šrafove, limove da mogu na licu mesta da poprave štetu koju putnici prave?
 
Bez srafcigera krpe i flase od 2L sa vodom ne bi trebali da idu na posao :mrgreen:
 
Izgleda, sva sreća pa imamo tako "dobre i divne putnike", pa "nemaju" mnogo posla!
 
Beks,

Nećeš me ubediti da su putnici odšrafili ceo lim jer najniži šraf je previše nisko i klinci koji prave štetu se ne trude baš toliko, veruj mi. Putnici odšrafljuju središnje šrafove, to stoji, ali isto stoji i to da su mnogi od tih šrafova poispadali sami zbog kvaliteta Ikarbuove završne obrade. Kada znaš za jadac, te pozicije bi trebale da se pregledaju na terminusima jer ovako odšrafljen lim može da razbije staklo prilikom otvaranja vrata.

Znači, nisu krivi vozači, nego radnici održavanja. Koliko god da je firma u rasulu, šrafove po magacinima imaju raznorazne. Jednostavno ih mrzi da šrafe.
Vozača krivim što nije vratio lim na prvoj stanici nego je nastavio ovako da vozi. Preglednost i ako je loša, loša je noću, a fotografije su napravljene za dana. Ako ovo danju ne vidi, ja se N serijom više ne vozim, ubiće me jednom.
 
Veruj mi da u retrovizoru ne možeš da vidiš ovo, evo ti ga MAN, evo ti tu još par "kompetentnijih" od mene pa neka ti kažu.
Ne možeš da staviš bilo koji šraf na staklo, pre svega jer ga oštećuješ, a da im je previše nisko nebi se složio, imaš u #448 na zadnjim vratima neko je nožem sekao gumu na podu, ispred samih vrata, pa valjda ti je to dokaz da ništa ne predstavlja prepreku takvim ljudima.
 
Ako ne vidi na retrovizoru, MORA da vidi na terminusu kada MORA da pregleda vozilo. Naravno to retko ko radi. Vozače mrzi da kliknu dva dugmeta da promene terminus na displeju, a ne da zašrafljuju i uklanjaju ostatke raspalih autobusa..
 
Inače, turaža na 73 ti dozvoljava da šetaš oko vozila.
Raspitajte se malo, ljudi ne ustaju po 5-6h iz sedišta jer nemaju vremena, ne branim nikoga, ali nema nikog toliko ludog da svesno ide da ubije nekog sa ovim...
 
Za retrovizor potpisujem sve receno.
Sto se tice lima, koji je izasao na svez vazduh, tu je kriv vozac. Tu nema sta da se diskutuje dalje. Ja sam vozio M seriju, i desavalo se svasta, ali na pocetku, ili na kraju smene, jedan od 2-3 vozaca, samo da je 1 dan primetio da nema srafa jednog od 6 mogao je da resi to, samo da je hteo da gleda. Ja sam zavrtao te srafove, odvrcu se sami i ispadaju, neke odvrnu putnici, jer sam primetio da u zadnjem delu uglavnom nestaju, iako proverim i svi budu zavrnuti, na kraju voznje fali 1, dakle ukradeno.
E sad, stvar je u tome, kad ja prijavim taj jedan ukradeni, nista se ne desava, firma nema to, vec sam ja kad sam isao u Ikarbus, pomenuo to, te sam dobio 7-8 komda od ljubaznih radnika.
U garazi, i dalje to nemaju, a zasto..tu vec vozac nije kriv.
E sad, ja da sam makar 1 dan igrom slucaja dobio to vozilo, i primetio to, ja bih otisao za garazu, ali, to ti raspored ne da, kaze radi ali upisi. Ako se iskljucis, onda snosis sankcije, ili te komentarisu putnici, pogledaj ga autobus ispravan ode prazan...
A sto se tice displeja, i okretanja, nije stvar da nekog bas mrzi, vec se zaboravlja. Ja bih voleo videti te ljude koji ovde pominju to, da li su oni ikada nestu u zivotu zaboravili, izgleda da nisu, a druga stvar je glupavi novatronic displej, koji stalno nesto ispisuje i ne mozes promeniti smer kad ti hoces, vec kad on to odluci, a ja imam preca posla da vozim ,nego da dezuram pored novatronica cekajuci da mogu da prebacim. Ja kad dodjem na terminus pritisnem promenu smera, a to sto novatronic ne prihvata, to me ne zanima, ja sam obavio moj deo posla, a cesto se desi da nasumice po 2-3 puta do kraja probam promeniti ali on i dalje bas tad nesto ispisuje...a nekako mi u voznji nije interesantno posvetiti se ceo pravac novatronicu, vec mi je ipak svest usmerena ka saobracaju i prevozu putnika.
 
Vrh