MilisaV":2ub0yjx0 je napisao(la):
Meni nije jasno zašto displeji nisu povezani na bus plus pa da se sami menjaju?
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
Ispisali smo o tome u nekoj temi skoro 3 strane
c.s.i.":2ub0yjx0 je napisao(la):
Ok, mogu nekad i displeji da zabaguju, ali ima i strašno bahatih vozača koji npr. u starije displeje uopšte neće da upišu šifru za ispisivanje terminusa, tako da se na displeju ispisuje samo broj linije iako je displej skroz ispravan (redovna pojava na liniji 55). A ima i vozača koji ni ne gledaju šta se ispisuje na displejima... Evo nekih gluposti iz arhive:
Bez uvrede, ali ja ovde vidim više gluposti sa tvoje strane, ajde redom da ti odgovaram.
Za svaki terminus postoji pojedinačni kod, ranije na starijim displejima svaki terminus je imao svoj kod lupam Novi Grad 14 ili Venac 01, nebitno. Dakle pored broja linije treba ukucati i kod terminusa, napominjem da nigde ne pišu u turažnoj tablici, nalogu ili čemu god, kodovi terminusa. Dakle, ako ne znaš, kako da upišeš?
Postoji drugi problem, od 2003. od kada su kodirani ovi displeji, promenjeno je mnogo linija, terminusa, čak neke linije tada nisu ni postojale, tako da imaš dosta današnjih linija koji nemaju kodiran terminus, primera radi 78. Kodirano je Banjica (VMA), dakle to je okretnica Banjica I, a danas ide do Banjice II, dakle ako staviš ono što je kodirano dovodiš putnike u veću zabunu, nego što su ako nema ničega, zbog toga stoji zalepljena linija na šajbi sa važećim terminusima!
Slika sa 704E, takođe isti problem, kada je kodiran displej, današnja linija 707 je nosila oznaku (704E), imaš i na GSPovim busevima problem kada kucaš 707 da ti izbaci gore 704E, to nije problem vozača, zar ne?
Važno je i napomenuti ranije softwere displeja, koji su imali mogućnost da kucaš po njemu podatke nezavisno od stvarnosti, dakle da linija bude lupam 999 a terminus Zeleni Venac, dok danas imamo strogo kodiranje za svaku liniju, dakle pri kucanju linije u novijim displejima izlaze ponuđeni smerovi, npr. 78 smer Novi Grad, Banjica II, Za garažu, u kvaru, prevoz dece, GSP Beograd i sl, tako da postoje izvesna ograničenja.
Da odgovorim samo i za Banbus, takođe ni tu ne vidim problem, postoji oznaka linije i smer, vidno istaknuti, valjda je to jedino važno, a ne to da li se vama to dopada ili ne!
Nego CSI, jel važe sva pravila obeležavanja vozila u ITS1 i na svim prigradskim linijama koje podležu bus plus sistemu?