Šta je novo?

Održavanje vozila

Zaboravio si da pomeneš kod Novatronica bug da sam od sebe promeni smer, ili da zabode sam od sebe i da kontrolna jedinica prikazuje nešto čega nema na glavnom displeju...
Ne znamo celu situaciju ovde, ali jedno je jasno niko nije lud da ovako vozi i da rizikuje nekog da udari, polomi, ubije u krajnjem slučaju, sa ovim se nije zezati, koliko god bili "neodgovorni" vozači ovo nije nameran propust!
 
Meni nije jasno zašto displeji nisu povezani na bus plus pa da se sami menjaju?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Заборавих да поставим, па ево тек сад.
Пре неки дан, тј. 02.12. у 13:27, снимих 72-ку, смер ка аеродрому, са ГБ 1346 на Бежанијској коси, код стајалишта преко пута О.Ш. Борислав Пекић. Ни један екран за ознаку линије није радио, само је напред и назад имао парче папира са исписаним бројем линије !
И такав аутобус пуштају да иде на аеродром !!!!!!!!!!

 
A kada firma zaboravi da da platu, onda se radnici bune.
KAko može da zaboravi da promeni smer ??? PA to mu je posao. Stao na stanicu zaboravio da otvori vrata, to je to isto...
U redu ako ima neka greška i izbaguje se. Ali ja redovno na solarisima vidjam pogrešne smerove. Pogotovo na 31, ide ka konjarniku a ono piše Trg Republike..
 
Ok, mogu nekad i displeji da zabaguju, ali ima i strašno bahatih vozača koji npr. u starije displeje uopšte neće da upišu šifru za ispisivanje terminusa, tako da se na displeju ispisuje samo broj linije iako je displej skroz ispravan (redovna pojava na liniji 55). A ima i vozača koji ni ne gledaju šta se ispisuje na displejima... Evo nekih gluposti iz arhive:

2012-03-1410-33-019.jpg


2012-03-1411-36-48119.jpg


dscn3652.jpg


dscn3478.jpg


2012-03-2012-51-38278.jpg
 
Hmmmm, da displeji baš toliko baguju ne mogu da poverujem. Da ih nisam koristio pa i da me ubedite.

Podsetiću Vas da je Imamo plan posedovao Novatronikov displej za Mikser festival na kojem smo ga koristili 7 dana od 4 popodne do 23 sata uveče sa redosvnim promenama ispisa (na svakih pola sata, sat) i displej nijedniom nije zabagovao, ukočio, ili "ispisivao nešto" baš tada kada želimo da ga promenimo.

Isuviše je pogrešno obeleženih displeja na autobusima po gradu da bi ta priča držala vodu.
 
MilisaV":2ub0yjx0 je napisao(la):
Meni nije jasno zašto displeji nisu povezani na bus plus pa da se sami menjaju?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
Ispisali smo o tome u nekoj temi skoro 3 strane :D
c.s.i.":2ub0yjx0 je napisao(la):
Ok, mogu nekad i displeji da zabaguju, ali ima i strašno bahatih vozača koji npr. u starije displeje uopšte neće da upišu šifru za ispisivanje terminusa, tako da se na displeju ispisuje samo broj linije iako je displej skroz ispravan (redovna pojava na liniji 55). A ima i vozača koji ni ne gledaju šta se ispisuje na displejima... Evo nekih gluposti iz arhive:

2012-03-1410-33-019.jpg


2012-03-1411-36-48119.jpg


dscn3652.jpg


dscn3478.jpg


2012-03-2012-51-38278.jpg
Bez uvrede, ali ja ovde vidim više gluposti sa tvoje strane, ajde redom da ti odgovaram.
Za svaki terminus postoji pojedinačni kod, ranije na starijim displejima svaki terminus je imao svoj kod lupam Novi Grad 14 ili Venac 01, nebitno. Dakle pored broja linije treba ukucati i kod terminusa, napominjem da nigde ne pišu u turažnoj tablici, nalogu ili čemu god, kodovi terminusa. Dakle, ako ne znaš, kako da upišeš?
Postoji drugi problem, od 2003. od kada su kodirani ovi displeji, promenjeno je mnogo linija, terminusa, čak neke linije tada nisu ni postojale, tako da imaš dosta današnjih linija koji nemaju kodiran terminus, primera radi 78. Kodirano je Banjica (VMA), dakle to je okretnica Banjica I, a danas ide do Banjice II, dakle ako staviš ono što je kodirano dovodiš putnike u veću zabunu, nego što su ako nema ničega, zbog toga stoji zalepljena linija na šajbi sa važećim terminusima!
Slika sa 704E, takođe isti problem, kada je kodiran displej, današnja linija 707 je nosila oznaku (704E), imaš i na GSPovim busevima problem kada kucaš 707 da ti izbaci gore 704E, to nije problem vozača, zar ne?
Važno je i napomenuti ranije softwere displeja, koji su imali mogućnost da kucaš po njemu podatke nezavisno od stvarnosti, dakle da linija bude lupam 999 a terminus Zeleni Venac, dok danas imamo strogo kodiranje za svaku liniju, dakle pri kucanju linije u novijim displejima izlaze ponuđeni smerovi, npr. 78 smer Novi Grad, Banjica II, Za garažu, u kvaru, prevoz dece, GSP Beograd i sl, tako da postoje izvesna ograničenja.
Da odgovorim samo i za Banbus, takođe ni tu ne vidim problem, postoji oznaka linije i smer, vidno istaknuti, valjda je to jedino važno, a ne to da li se vama to dopada ili ne!
Nego CSI, jel važe sva pravila obeležavanja vozila u ITS1 i na svim prigradskim linijama koje podležu bus plus sistemu?
 
becks89":2bq0vfqz je napisao(la):
Bez uvrede, ali ja ovde vidim više gluposti sa tvoje strane, ajde redom da ti odgovaram.
Za svaki terminus postoji pojedinačni kod, ranije na starijim displejima svaki terminus je imao svoj kod lupam Novi Grad 14 ili Venac 01, nebitno. Dakle pored broja linije treba ukucati i kod terminusa, napominjem da nigde ne pišu u turažnoj tablici, nalogu ili čemu god, kodovi terminusa. Dakle, ako ne znaš, kako da upišeš?

Podaci o šiframa se uvek mogu naći u pogonu, kod otpravnika ili se mogu saznati pozivom dispečera koji ima sve potrebne šifre.

Postoji drugi problem, od 2003. od kada su kodirani ovi displeji, promenjeno je mnogo linija, terminusa, čak neke linije tada nisu ni postojale, tako da imaš dosta današnjih linija koji nemaju kodiran terminus, primera radi 78. Kodirano je Banjica (VMA), dakle to je okretnica Banjica I, a danas ide do Banjice II, dakle ako staviš ono što je kodirano dovodiš putnike u veću zabunu, nego što su ako nema ničega, zbog toga stoji zalepljena linija na šajbi sa važećim terminusima!
Slika sa 704E, takođe isti problem, kada je kodiran displej, današnja linija 707 je nosila oznaku (704E), imaš i na GSPovim busevima problem kada kucaš 707 da ti izbaci gore 704E, to nije problem vozača, zar ne?

Istina je da postoji problem sa promenom terminusa pojedinih liija. Očito je da je taj problem ipak do neradnika u održavanju GSP-a, jer ako su mogli da ažuriraju sve displeje u Kosmaju (čak i one praistorijske), onda to mogu i u svakom pogonu da urade, samo ne žele. Zbog ispisivanja linije 704E je GSP još 2010. godine poslat na sud od strane inspekcije, a ubrzo posle toga je usledilo i rekodiranje displeja. Druga je stvar što se GSP ponaša kao da su ti zapisi uklesani u stenu, a ne da se radi o nečemu što se preko kompjutera veoma jednostavno može izmeniti. A za konkretan slučaj sa linijom 704E je u potpunosti krivica vozača jer je na svim Autokodeksoim autobusima, po nalogu inspekcije linja 704 kodirana pravilno, ali stari natpis nije sklonjen iz memorije. Iako su bili opomenuti da obrate pažnju koju šifru kucaju, vozači su još dugo pravili ovakve greške.

Da odgovorim samo i za Banbus, takođe ni tu ne vidim problem, postoji oznaka linije i smer, vidno istaknuti, valjda je to jedino važno, a ne to da li se vama to dopada ili ne!
Nego CSI, jel važe sva pravila obeležavanja vozila u ITS1 i na svim prigradskim linijama koje podležu bus plus sistemu?

Problem kod Banbusa i tek kako postoji! Baš pošto su pravila za obeležavanje vozila u ITS1 i ITS2 identična, a propisuju da se broj linije i smer kretanja ispisjuju isključivo na elektronskom displeju ili na rolo traci, dolazi se do zaključka da postavljanje bilo kakvih tablica ne dolazi u obzir. Banbus je zbog ove reklame koja se ispisuje na displeju završio kod sudije za prekršaje, pa nek se reklamira koliko god mu je volja. Kansije je reklama uklonjena sa displeja i sada normalno radi.
 
Ne znam kako bi definisao obeležavanje papirom? To je pod obavezom vozača, a nije ni displej ni rolo traka koje su izbačene iz upotrebe još tokom ranih 2000tih. Ne može svako uzeti i rekodirati displej, pošto si upoznat sa radom inspekcije onda znaš da za neovlašteno diranje displeja možeš dobiti kaznu od 250E. Softweri postoje, a njima ne upravljaju ljudi u pogonu, licence su otkupljene tako da tu neko drugi ne radi svoj posao ;)
Da li su displeji rekodirani ne znam, ali znam da se da i dan danas videti ponegde to 704E, e sad prekršaj ili ne, neko drugi neka odluči.
Banbusov bus je obeležen linijom i smerom, ne znam zašto nekome smeta displej, inskepkcija očigledno kao ni ti nema pametnija posla nego kažnjava za ovakve gluposti. Gde je inspekcija koja kontroliše pneumatike? To mnogo više ugrožava putnike nego natpis na displeju!
 
To je isto kao da na solarisu umesto 31 Studentski Trg izadje ( MTS 064 )
Displej u javnom gradskom prevozu služi za informisanje putnika o liniji i gde ide, a ne za reklamiranje
 
becks89":tahzjli5 je napisao(la):
Ne znam kako bi definisao obeležavanje papirom? To je pod obavezom vozača, a nije ni displej ni rolo traka koje su izbačene iz upotrebe još tokom ranih 2000tih. Ne može svako uzeti i rekodirati displej, pošto si upoznat sa radom inspekcije onda znaš da za neovlašteno diranje displeja možeš dobiti kaznu od 250E. Softweri postoje, a njima ne upravljaju ljudi u pogonu, licence su otkupljene tako da tu neko drugi ne radi svoj posao ;)

Odluka o Javnom liijskom prevozu na teritoriji grada Beograda je doneta posle kupovine vozila koja nemaju fabrički ugrađen displej. Ona se ne može primenjivati retroaktivno, pa je zato u njoj i propisano da se vozila mogu obeležavati i rolo trakama (koje su ugrađene u sva starija vozila, ali im je GSP održavanje došlo glave). Svako, apsolutno svako može da uzme i rekodira displej koji nije pod garancijom. GSP poseduje neophodan softver (neke starije verzije su svakako pogubili), tako da se sve svodi na lenjost i nerad, a ne na nemogućnost. Druga je stvar što ponekad uleti Novatronic pa ažurira celokupan softver u displejima, a ne samo podatke o linijama.

Banbusov bus je obeležen linijom i smerom, ne znam zašto nekome smeta displej, inskepkcija očigledno kao ni ti nema pametnija posla nego kažnjava za ovakve gluposti. Gde je inspekcija koja kontroliše pneumatike? To mnogo više ugrožava putnike nego natpis na displeju!

Pa eto, kad si tako pametan što ne pozoveš inspekciju za pneumatike? U potpunosti skrećeš sa teme. Ako je rasprava o obeleženosti, onda je o obeleženosti, a ne o pneumaticima. Najlakše je tako izvrdati kada nisi u pravu. Odluka na koju se pozivam je sasvim jasna i kaže:

Члан 31.
Возило којим се врши превоз мора бити видно обележено ознакама од значаја за информисање путника, и то:
1. на предњој страни исписан број линије и назив терминуса у смеру кретања, а на задњој и улазној страни возила исписан број линије.
2. на бочној страни возила исписан назив и седиште превозника (димензија 800 х 550 мм, слова висине 100 мм) и стилизиран грб града Београда,
3. на десној предњој и задњој страни возила (на средини између браника и ветробранског стакла) идентификациони број возила који издаје надлежна организациона јединица.
Гаражни број возила мора бити назначен са десне бочне и задње стране возила.
Када се возилом не врши редован превоз или се не примају путници, на предњој страни возила поставља се одговарајућ а ознака „ванредна вожња”, „за гаражу”, „у квару” (код трамваја „за депо” и сл.).
Ознаке из става 1. тачка 1. и става 3. овог члана постављају се у облику покретних трака или дисплеја.
У зони свих врата возила морају бити опремљена уређајима за поништавање карата односно за валидацију.
Уређаји из члана 30. став 3. и става 5. овог члана морају бити исправни и у функцији.
Возила могу бити осликана рекламним порукама.
Рекламе и други натписи, не смеју се налазити на стакленим површинама или местима на којима заклањају видик или прекривају прописане ознаке и обавештења о превозу.

I ako prevoznik to smatra kao glupost onda i ja ovo smatram kao glupost koju neću poštovati:

Члан 36.
Корисник услуге – путник је лице које се затекне у возилу линијског превоза, осим возног особља.
За коришћење услуге превоза путник је дужан да у возилу има важећу и исправну возну исправу коју је ради контроле на захтев контролора или другог овлашћеног лица (у даљем тексту: овлашћено лице) дужан да покаже. Уколико путник не поседује одговарајућу возну исправу, односно одбије да је покаже, дужан је да овлашћеном лицу пружи податке о свом идентитету.
Овлашћено лице се по уласку у возило линијског превоза представља легитимацијом.
Путник који је у возилу затечен без исправе или са неисправном возном исправом из става 1. овог члана, дужан је да на захтев овлашћеног лица плати доплатну карту, у висини утврђеној ценовником и потом настави започету вожњу.
Путнику из става 4. овог члана који не поступи по захтеву овлашћеног лица, овлашћено лице ће уручити опомену која обавезно садржи:
– податке о путнику (име, презиме, матични број и сл.),
– висину накнаде утврђене ценовником из става 4. овог члана,
– датум доспећа,
– линију јавног превоза, гаражни број и врсту возила,
– датум издавања и
– потпис и службени број овлашћеног лица.
Путник је по уручењу опомене из става 5. овог члана дужан да се удаљи из возила на првом наредном стајалишту.
Актом из члана 3. став 2. ове одлуке утврђује се начин и услови под којима поједине категорије путника могу користити јавни превоз без накнаде, односно уз умањење накнаде (повлашћене категорије).
 
Postoji informacije kuda ide i gde, sad bila na displeju, ekseru, žvaci ili čemu god da li je to važno... Ovo bi bilo ok da imamo prevoz koji je po evropskim standardima, a pošto je stanje kakvo jeste ovo je smešno. Što tako strogi propisi nisu za ispravnost vozila, za opremu u vozilu i slično? Zato što bi tada morali malo dalje da odemo od vozača...
Ja ne vrdam, samo ajde mi objasni čime se ti baviš? Prijavljuješ neispravnost displeja i kršenje pravila u vezi sa displejom?
Pa hoće ti pre glave doći displej ili letnji ćelavi pneumatik?
Radi šta hoćeš, podržavam te, treba poštovati propise, ali ovo šta ti ispravljaš su smešni propusti, čak šta više nepotrebni za 90% ljudi kojima ti smatraš da pomažeš.
 
Becks, polako se asimiliraš u GSP (ne)rad. Manje ''bleji'' u GSP-u i po busevima, a više među narodom i stvarnim problemima (kakvi god da su).
 
Da li je zaista displej, tacnije smer problem u narodu vezan za gradski prevoz? Mislim da 98% njih i ne zna da postoji zakon/pravilnik koji propisuje da displej mora imati tacan smer kretanja vozila. Vecina ljudi zna gde ide i gleda samo broj. Retko ko ce da uleti i da pita "Jel ovo smer taj i taj?" nego uvek pitaju "Jel ovo taj i taj broj?". Prica da ce se neko izgubiti ako vozaci ne menjaju stalno smer pada u vodu. Da li zaista neko ide na odredjeno mesto ko muva bez glave? Uvek se prethodno informise, pogleda kako da dodje do tamo, raspita i onda krene, i usput, ako slucajno zaboravi, pita nekoga za pomoc.
E sad, druga je prica kada su neki autobusi nepravilno oznaceni, kada su displeji pokvareni i nema papirnih obelezja i slicno. Toliko puta se desi da ljudi budu zbunjeni kada vide da gore pise npr 48, a na papiru 33. Tada vec nije u redu i treba kaznjavati.
 
marrecar":vg7xk88z je napisao(la):
Prica da ce se neko izgubiti ako vozaci ne menjaju stalno smer pada u vodu.
Pije itekako. Ja sam se izgubio više puta jer ne znam niti sam dužan da znam ceo grad napamet. Smerovi su naročito važni za konfuzne delove grada, kao što su Mirijevo ili pak pileća brda ...

Stav da to nije važno je jednak ovoj situaciji kojoj sam prisustvovao:

... poslednji polazak 302 sa Ustaničke koji svraća predhodno u Boleč. Obeležen je sa dva A4 papira jer displeji mesecima ne rade. Samo što vozač nije krenuo, dolazi njemu otpravnik i kaže:

"Daj mi table da razdužiš"
"Pa kako onda da vozim ako nigde ne piše linija"
" Ma znaju seljaci koja je linija"

... i bus krenuo bez ijedne jedine informacije o broju linije. I šta se desilo sa onim "znaju seljaci"? Pa, na svakoj stanici je bus stajao duže jer su putnici ulazili i pitali vozača gde bus ide, koji je broj, i on im odgovarao ... a koliko njih je greškom ostalo na zimi da čeka bus koji nikad neće doći?

Kako bi mi svi popili otkaz sa zabranom zapošljavanja u državnoj firmi i to DOŽIVOTNOJ. Pa kad isti posao budu radili kod privatnika, ne za 60 000 nego za 25 000 možda će da razmisle malo o svom javašluku, st*** neradnička.
 
A ovi iz GSP-a nisu narod?
Sad da neki stranac upadne ovde i čita ove vaše postove u najmanju ruku bi pomislio da se radi o gradskom prevozu u Parizu, Minhenu, Londonu, tolika ažurnost i briga o detaljima, displeji, obaveza korišćenja istih i slično. U kom vi svetu ljudi živite meni nije jasno, o čemu mi pričamo, jel koristimo mi isti prevoz?
Imamo 100 autobusa sa zimskim pneumaticima u sred decembra, ali nama je najvažnije da imamo pravilno okrenut smer i da linija piše na displeju, a ne na tabli, papiru, kartonu. Nije važno što piše, ali ne piše na displeju. Imamo preko 50% vozila bez grejanja i klime, ali važno je šta piše na displeju. Da ne govorim o Kosmajskim vozilima i ljudima koji moraju da se voze njima, prvo se pomole Bogu da dođe i da može da krene, siguran sam da je njima najveći problem smer na displeju, takođe stanovnicima, Progara, Dobanovaca, Jakova, Ugrinovaca, Surčina je to najveća preokupacija.
Primenili bi evropski princip, ali samo tamo gde pojedincima odgovara, vi mislite da činite nekom dobro prijavljivanjem za smer na displeju? Kao što Mare reče 98% ljudi ni ne znaju za to pravilo, to većini nije ni primetna stvar, da ne kažem da je nepotrebna.
Treba li pominjati i tehnički pregled vozila? Treba li pominjati remonte? A vi se bavite displejima i obeležavanjem... Možda i stanje nije toliko loše kad ste se uhvatili baš te sitnice, možda je baš to jedini problem firme i ovog grada!
 
Sad da neki stranac upadne ovde i čita ove vaše postove u najmanju ruku bi pomislio da se radi o gradskom prevozu u Parizu, Minhenu, Londonu, tolika ažurnost i briga o detaljima, skidanje nalepnica u GB 448, obaveza čišćenja vozila i slično. U kom vi svetu ljudi živite meni nije jasno, o čemu mi pričamo, jel koristimo mi isti prevoz?
Imamo 100 autobusa sa zimskim pneumaticima u sred decembra, ali nama je najvažnije da imamo X skinutih nalepnica i X uklonjenih žvrljotina u GB 448. Nije važno što ih ima svuda, ali bitno da ih nema u GB 448. Imamo preko 50% vozila bez grejanja i klime, ali važno je da je GB 448 čist. Da ne govorim o Kosmajskim vozilima i ljudima koji moraju da se voze njima, prvo se pomole Bogu da dođe i da može da krene, siguran sam da je njima najveći problem čistoća GB 448 sa linije 78, takođe stanovnicima, Progara, Dobanovaca, Jakova, Ugrinovaca, Surčina je to najveća preokupacija.
Primenili bi evropski princip, ali samo tamo gde pojedincima odgovara, vi mislite da činite nekom dobro skidanjem navijačkih nalepnica i čišćenjem vozila? Kao što Mare reče 98% ljudi ni ne znaju za to pravilo, to većini nije ni primetna stvar, da ne kažem da je nepotrebna.
Treba li pominjati i tehnički pregled vozila? Treba li pominjati remonte? A vi se bavite nalepnicama i antigrafit tečnostima za GB 448... Možda i stanje nije toliko loše kad ste se uhvatili baš te sitnice, možda je baš to jedini problem firme i ovog grada!


Eto kako izgleda kada bi se tvoja logika okrenula na tvoj slučaj!

Zaključak je da svako treba radi onoliko koliko može da doprinese i u onoj podoblasti javnog prevoza koja ga interesuje. Ako npr. nekoga interesuje informacioni sistem (stajališta, displeji...) ili linje i infrastruktura (redovi vožnje, organizacija...) ili održavanje vozila pustimo ga neka se bavi time.
Niko ovde nema moć da pošalje sva vozila GSP-a na vanredni tehnički pregled niti ima moć da ih natera da kupe zimske gume, ma koliko god bimo svi to voleli. Ali se radi onoliko koliko se može.
Isto tako kao što ti kažeš "ali nama je najvažnije da imamo pravilno okrenut smer i da linija piše na displeju, a ne na tabli, papiru, kartonu. Nije važno što piše, ali ne piše na displeju" i u GSP-u direktori kažu "a šta će nam zimske gume, kad vozila mogu da se kotrljaju i na letnjim gumama" i DJP kaže "a šta će nam polasci posle ponoći kada svi mogu da krenu krenu kući/na posao 30 minuta ranije", i saobraćajna policija kaže "što bismo se cimali na teren zbog toga kada GSP i sam može da nadgleda svoje gume" i sudija kaže "što bih ja kažnjavao GSP zbog toga i da time samo vrtim pare iz gradskog budžeta u državni budžet"... Takvim razmišljanjima nema kraja i skup takvih razmišljanja nas vodi direktno do ovakve situacije u kojoj smo... Od nečega se mora početi.
Ako u konkretnom slučaju imamo već displeje koji su papreno plaćeni našim parama, ima i da rade kako treba.
 
Za tehnicki pregled postoje oni koji su zaduzeni kada vidim da mi dolazi bus sa celavim gumama pozvacu saobracajnu policiji i inspekciju i zahtjevati vanredni tehnicki pregled istog .A takodje mora da ima ispravan displej
2012-03-2012-51-38278.jpg

a ovo je hit
 
stf":161qzy75 je napisao(la):
marrecar":161qzy75 je napisao(la):
Prica da ce se neko izgubiti ako vozaci ne menjaju stalno smer pada u vodu.
Pije itekako. Ja sam se izgubio više puta jer ne znam niti sam dužan da znam ceo grad napamet. Smerovi su naročito važni za konfuzne delove grada, kao što su Mirijevo ili pak pileća brda ...

Stav da to nije važno je jednak ovoj situaciji kojoj sam prisustvovao:

... poslednji polazak 302 sa Ustaničke koji svraća predhodno u Boleč. Obeležen je sa dva A4 papira jer displeji mesecima ne rade. Samo što vozač nije krenuo, dolazi njemu otpravnik i kaže:

"Daj mi table da razdužiš"
"Pa kako onda da vozim ako nigde ne piše linija"
" Ma znaju seljaci koja je linija"

... i bus krenuo bez ijedne jedine informacije o broju linije. I šta se desilo sa onim "znaju seljaci"? Pa, na svakoj stanici je bus stajao duže jer su putnici ulazili i pitali vozača gde bus ide, koji je broj, i on im odgovarao ... a koliko njih je greškom ostalo na zimi da čeka bus koji nikad neće doći?

Kako bi mi svi popili otkaz sa zabranom zapošljavanja u državnoj firmi i to DOŽIVOTNOJ. Pa kad isti posao budu radili kod privatnika, ne za 60 000 nego za 25 000 možda će da razmisle malo o svom javašluku, st*** neradnička.
Niko i ne kaze da treba da znas ceo grad napamet, ali opet, nigde ne bih krenuo a da prvo ne saznam kako i tamo da stignem, pak i da na ulici pitam kako da dodjem do tamo.
Ovaj drugi slucaj spada u onaj moji drugi deo poruke, gde nisam opravdao takvo ponasanje i to bih i ja rado kaznjavao.
 
c.s.i.":30v2n58h je napisao(la):
Sad da neki stranac upadne ovde i čita ove vaše postove u najmanju ruku bi pomislio da se radi o gradskom prevozu u Parizu, Minhenu, Londonu, tolika ažurnost i briga o detaljima, skidanje nalepnica u GB 448, obaveza čišćenja vozila i slično. U kom vi svetu ljudi živite meni nije jasno, o čemu mi pričamo, jel koristimo mi isti prevoz?
Imamo 100 autobusa sa zimskim pneumaticima u sred decembra, ali nama je najvažnije da imamo X skinutih nalepnica i X uklonjenih žvrljotina u GB 448. Nije važno što ih ima svuda, ali bitno da ih nema u GB 448. Imamo preko 50% vozila bez grejanja i klime, ali važno je da je GB 448 čist. Da ne govorim o Kosmajskim vozilima i ljudima koji moraju da se voze njima, prvo se pomole Bogu da dođe i da može da krene, siguran sam da je njima najveći problem čistoća GB 448 sa linije 78, takođe stanovnicima, Progara, Dobanovaca, Jakova, Ugrinovaca, Surčina je to najveća preokupacija.
Primenili bi evropski princip, ali samo tamo gde pojedincima odgovara, vi mislite da činite nekom dobro skidanjem navijačkih nalepnica i čišćenjem vozila? Kao što Mare reče 98% ljudi ni ne znaju za to pravilo, to većini nije ni primetna stvar, da ne kažem da je nepotrebna.
Treba li pominjati i tehnički pregled vozila? Treba li pominjati remonte? A vi se bavite nalepnicama i antigrafit tečnostima za GB 448... Možda i stanje nije toliko loše kad ste se uhvatili baš te sitnice, možda je baš to jedini problem firme i ovog grada!
Hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahha, o moj bože i tebe neko treba da shvata ozbiljno i da sluša tvoje planove za poboljšanje GSP-a?
Eto ja se ponosim sa tim šta je 448 danas, ponosim se svim stvarima kojima sam ja doprineo, ponosim se time što svi znaju za 448, ponosim se time što niko nije izgubio ni dinar od plate zbog mene, ponosim se što sam dokazao da može da bude čisto i bez održavanja, ponosim se što nema nijednog grafita i nalepnice. Pitam te da li se ti ponosiš time da svaki mesec neko zbog tvoje zaje*******ancije i dosađivanja detetu kući nosi manje para? Jel se time ponosiš? Jel se ponosiš time koliko je ljudi dobilo otkaz zbog tebe? E moj ti, pomeni moje ime i tvoje ime u busu, za moje neće mnogo ljudi znati, ali oni koji budu znali neće imati jednu lošu reč za mene, a na pomen tvog imena mnogi bi reagovali "malo" burnije. ;)
Ovo što si pokušao mene da ismeješ, nadam se da si uspeo i da si zadovoljan, mene ničim nisi uvredio. Zbog tvoje dugogodišnje sprdačine i dosade ko zna koliko je ljudi ostalo bez plate, koliko bez posla, nadam se da ti lako možeš da živiš sa tim. Jedino se ti našao pametan da otkriješ toplu vodu i da tražiš specijalne uslove, nikome ne smeta što je tabla jedino tebi smeta...
Uhvati se u koštac sa nekim većim problemom, pošto tako dobro znaš zakone i pošto misliš da si jako pametan za tako nešto. Reši neki problem.
Možda ti smešno izgleda, ali ovo što sam ja radio je podstaklo bar neke druge na slično, sada se još neki trude oko vozila, jer se takmiče ko će da ima bolje i čistije vozilo, znam za jedno 4-5 vozača koji su počeli da rade isto. Možda je pomak minimalan, ali ga ima. Da li ti to možeš da kažeš za sebe? Godinama pišeš prijave i problemi ostaju, da li ti nešto to govori? Možda i kazne ponekog vozača, ali sve se menja na vrlo kratak vremenski period, sem što taj vozač samo traži priliku da te nahvata negde u gradu i da ti polomi ruke da ne možeš višeš da šalješ prijave, to ostaje dugotrajno!
 
Niko nebi ostao bez plate ,bez posla da radi taj svoj posao onako kako mu pise u ugovoru o radu .Tebi svaka cast sto cistis bus osim nas na forumu jeli ti neko iz gsp rekao hvala mozda ,Stvarno mislis da mozes zamjeniti radnike koji primaju platu da ciste buseve a to nerade evo na primjer mene zanima kako je nastalo ova polu cista zadnja strana
dsc05146.jpg
 
Nikako ne razumeš poentu...
Ni u jednom trenutku nisam hteo da omalovažavam tvoje zalaganje za konkretno vozilo, niti sam te napao kao što ti to redovno radiš.
Svakako da podržavam to što radiš. Lično smatram da je uklanjanje svake žvrljotine/nalepnice bitno, da je svako očišćeno vozilo bitno, da je svaki polazak bitan, da je obeleženost svakog vozila bitna, da je svako uređeno stajalište bitno...
U ovakvim uslovima je apsolutno svaki pozitivan pomak bitan!
Dao sam ti primer kako se ti ponašaš prema drugima na forumu.

Ček, ček to što ja ukazujem na kršenje zakona je kako kažeš "za*******", a to što neko krši zakon nije "za*******" koju svi građani skupo plaćaju? A ako su specijalni uslovi poštovanje reda vožnje/obeleženo vozilo/čisto vozilo/poštovanje zabrane pušenja i korišćenja mobilnog u toku vožnje onda stvarno ne znam šta da ti kažem... I da, stvarno bi bilo interesantno kad bi GSP delio otkaze za takve prijave...
Rešavanju brojnih problema sam svakako doprineo. I ne, nisam najpametniji kao što kažeš, nisam ni blizu toga. Zato se i ne ponašam tako i ne napadam nikoga.
 
dzonihsv":331raa2e je napisao(la):
Beks, ko ti drma kavez?
Da nemaš neki problem,da te opet nije neko isekao?

direktor":331raa2e je napisao(la):
Niko nebi ostao bez plate ,bez posla da radi taj svoj posao onako kako mu pise u ugovoru o radu .Tebi svaka cast sto cistis bus osim nas na forumu jeli ti neko iz gsp rekao hvala mozda ,Stvarno mislis da mozes zamjeniti radnike koji primaju platu da ciste buseve a to nerade evo na primjer mene zanima kako je nastalo ova polu cista zadnja strana
Ne mora meni niko iz GSP-a da kaže hvala, niti ja tražim da mi bilo ko kaže hvala, ono što mi mnogo više znači kada neko od putnika dođe i zahvali se što se vozi u čistom, toplom, bilo je i ljudi koji su nas častili čokoladom, sokom i slično, to mi znači mnogo više nego da me pohvali neko iz GSP-a čiji je upravo posao, šta ima da me hvale, ja radim to dobrovoljno!
Što se toga tiče, nastalo je jer četke ne idu do kraja, nego ima lufta, tu sredinu je trebao neko da očisti!

c.s.i.":331raa2e je napisao(la):
Nikako ne razumeš poentu...
Ni u jednom trenutku nisam hteo da omalovažavam tvoje zalaganje za konkretno vozilo, niti sam te napao kao što ti to redovno radiš.
Svakako da podržavam to što radiš. Lično smatram da je uklanjanje svake žvrljotine/nalepnice bitno, da je svako očišćeno vozilo bitno, da je svaki polazak bitan, da je obeleženost svakog vozila bitna, da je svako uređeno stajalište bitno...
U ovakvim uslovima je apsolutno svaki pozitivan pomak bitan!
Dao sam ti primer kako se ti ponašaš prema drugima na forumu.

Ček, ček to što ja ukazujem na kršenje zakona je kako kažeš "za*******", a to što neko krši zakon nije "za*******" koju svi građani skupo plaćaju? A ako su specijalni uslovi poštovanje reda vožnje/obeleženo vozilo/čisto vozilo/poštovanje zabrane pušenja i korišćenja mobilnog u toku vožnje onda stvarno ne znam šta da ti kažem... I da, stvarno bi bilo interesantno kad bi GSP delio otkaze za takve prijave...
Rešavanju brojnih problema sam svakako doprineo. I ne, nisam najpametniji kao što kažeš, nisam ni blizu toga. Zato se i ne ponašam tako i ne napadam nikoga.
Kako se ponašam prema drugima na forumu je isključivo moja stvar, ako nešto ne volim to je kada oni koji ne znaju govore, imamo masu primera kada se ovde javljaju razni stručnjaci i savetnici koji od GSP-a poznaju da postoje pogoni i žuti autobusi, a ni to nebi znali da to ne piše u svakoj vesti o GSPu.
Poštovanje reda vožnje? Od koliko faktora zavisi to? Saobraćaj, semafori, broj putnika, pešaci, skretanja, uključivanje u saobraćaj sve to traje, dakle tu najmanje zavisi od vozača poštovanje reda vožnje. Idemo dalje, vozila koja si naveo si obeležena, i zbog manjih tehničkih ili softwerskih propusta nisu u potpunosti obeležena, e sada što se ti uhvatio sitnica, to je tvoja stvar. Kada sam pominjao čistoću vozila član laki 72 je skočio na mene, podržan od strane ostalih (standardno) kako ti ljudi naporno rade, duže jednu krpu, šta god, nebitno i ispade da ni oni nisu krivi što su prljava vozila, ne znam ko je kriv? Marsovci?
Za ostalo što si naveo, ja ti reč jednu nisam rekao, navodim ti za ove displeje o njima pričamo, zbog toga se skida po 10% od plate, ako nije prvi put, 6000 nije mala para. Naročito ako se radi o "prekršaju" kao što je onaj Banbusov. Po tome trebalo bi kazniti sve autobuse Laste koji na displeju imaju Lastin znak, reklamiraju firmu :rant:
Nebih rekao da si rešio ijedan problem sa pisanjem prijava, uradio si neke druge stvari, to stoji i niko ne može da obriše :)
 
Što se toga tiče, nastalo je jer četke ne idu do kraja, nego ima lufta, tu sredinu je trebao neko da očisti!

A sto taj neko nije ocistio ,jeli dobio platu za to ,A pro po laste ja to nisam vidio na liniji da ima znak laste a ne broj linije ,A STO sindikati silini gspa ne angazuju se i pritisnu gsp da spoji displeje i bus plus .
Ja evo dajem 1000 din za taj program kako bi se to povezalo .
 
Vrh