Šta je novo?

Održavanje vozila

Mislim da smo o tome vec pricali, da trole nemaju valjda tahograf ili nesto, pa bla bla... Vec sam zaboravio. :D
 
A ja znam za 21 i to mi je receno na dorcolu i da traze rijesenje za taj problem
dsc02579.jpg

Lijep nacin krpljenja harmonike
dsc02582.jpg

selotejp na soferki
 
Ja ti otvoreno kažem da nisu dobili nijednu kaznu. A ti misli i pričaj šta god hoćeš, da su dobili samo jednu kaznu takvo vozilo nebi izašlo više na ulicu do registracije, pošto nijedno vozilo nije registrovano niti iz nepoznatih razloga ne izlazi u saobraćaj jasno je da priča o 21 kazni "šuplja".
 
direktor":s0nens4t je napisao(la):
dsc02582.jpg

selotejp na soferki

@Директоре, овде ниси у праву, односно ово није немарност ГСП-а.
На овом аутобусу је мењано предње ветробранско стакло, а кад се оно мења, било на аутомобилима, камионима, аутобусима, УВЕК се лепи ова лепљива трака, која треба да стоји тако два-три дана.
Лепљива трака се ставља из разлога што се при кретању возила стварају вибрације, а пошто је лепак за ветробранска стакла, кад се стави на оквир стакла, још увек свеж, а кад се стави стакло, па гумени заптивач (кедер), не може лепак са заптивачем тако чврсто да држи то стакло. Значи ове траке практично на неки начин "држе" стакло, док се тај лепак не стврдне, за та два-три дана.
Да нема тих лепљивих трака, од вибрација постоји могућност да стакло пукне, јер док је лепак још свеж, ветробранско стакло би се на неки начин "померало" у свом оквиру, или како кажу у сервисима за мењање стакала на возилима, "стакло би радило". То се свуда тако ради.
То је то.
 
Мислим да је хтео да укаже на то да та трака треба да се скине после тога, вероватно зна чему служи.
 
Moguce je da je sveze zalepljeno, mada kakav je GSP moguce je da je davno lepljeno i jos nisu skinuli trake.
 
Vozilo kad se lepi soferka se iz staklare odveze u pogon pusti da odstoji 2 do 3 dana koliko je potrebno pa se salje u saobracaj ,ili sto kaze marrecar vjerovatno da su zaboravili da odljepe trake kao sto stosta zaboravljaju
 
Ako je poenta da ja prestanem da komentarišem ok, samo recite. Onda će moći polupismeni "stručnjaci" da dođu do izražaja i uvale još neku laž kojima vas truju "objektivni mediji".
Što se slučaja "traka" tiče postoji mogućnost da ova traka sprečava šajbu da nastavi sa odlepljivanjem.
 
nikoleta":7xvqgiwe je napisao(la):
Danas je raspisan tender za generalni remont 40 autobusa tipa IK-103 (i IK-103F) garažnih brojeva:

- 47, 52, 62, 64, 67, 68, 759, 74, 77, 78, 84, 86, 89, 91, 94, 95, 96, 98, 103 i 108 - iz SP “Kosmaj”;
- 289, 313, 314, 315, 316, 318, 319, 353, 356 i 358 - iz SP “Zemun”;
- 467, 473, 474, 477, 480, 481, 484, 489, 490 i 491 - iz SP “Novi Beograd”.

Javni poziv važi do 30.09.2013. godine, a otvaranje ponuda je predviđeno istog dana u 12,00 časova.

U okviru remonta ovih 40 vozila su predviđeni sledeći radovi:

BRAVARSKI RADOVI
- zamena svih dotrajalih i trulih nosećih i oslonačkih elemenata šasije u zoni osovina (prednja i pogonska);
- zamena trulih cevi i limova u zoni šasije i stranica;
- popravka spoljnih poklopaca sa ugradnjom novih šarki od "NISAL" profila;
- popravka i dotetivanje rukohvata na vratima;
- popravka krila vrata;
- popravka obrtnog stuba vrata sa popravkom uležišćenja istog;
- popravka i zamena podnih konzola rukohvata;
- zamena horizontalnog i vertikalnog lima u zoni stepeništa;
- zamena ošivnih lajsni na svim stepeništima;
- zamena pohabanih gumenih profila na svim vratima;
- popravka i pasovanje prednjih i zadnjih branika;
- popravka nosača za putnička sedišta i zamena oštećenih kalota sedišta u količina dva komada po vozilu;
- ugradnja novih profila za vezu sedišta za putnike na strani bočne stranice vozila.

LIMARSKI RADOVI
- zamena bočnih spoljnih limova do nivoa stakala sa pocinkovanim limom debljine 1 mm;
- zamena zadnje donje leve i desne bočne oplate;
- zamena poklopaca nalivnih grla sa leve i desne strane vozila;
- zamena oštećenih delova blatobrana-bubnjeva.

STOLARSKI RADOVI
- zamena svih vodootpornih špera na podu vozila kao i unutrašnjih poklopaca poda vodootpornim šperom debljine 20 mm (T-200, bukovina);

TAPETARSKI RADOVI
- zamena komplet podnih obloga sa neklizajućom podnom oblogom;
- zamena bočnih podprozorskih obloga sa "FOREKS" pločama;
- zamena unutrašnjih centralnih krovnih obloga sa "FOREKS" pločama.

ELEKTRO RADOVI
- zamena bočnih katadioptera;
- zamena postojećeg osvetljenja unutar vozila sa novim osvetljenjem - LED diode;
- kompletiranje prednjeg pulta vozača i opravke oštećene instalacije prednjeg pulta;
- kompletiranje prednje i zadnje svetlosne signalizacije i dovođenje u ispravno stanje.

MEHANIČARSKI RADOVI
- zamena svih amortizera za oslanjanje vozila;
- zamena svih spona i vođica mostova;
- zamena svih delova zadnjeg stabilizatora vozila;
- zamena dotrajalih savitljivih creva u zoni čeonog grejača vozila;
- zamena kompletne vazdušne instalacije za kočioni sistem kao i za oslanjanje vozila;
- zamena i opravka oštećenih priključaka i nefunkcionalnih pneumatskih komponenti kočione instalacije i instalacije oslanjanja (nivo ventila, boce od 5 litara, isušivač);
- kompletiranje i zamena oštećenih metalnih i PVC creva, instalacije goriva u zoni motora;
- remont prednje osovine (biksnovanje).

FARBARSKI RADOVI
- površinska zaštita delova šasije i kostura vozila koji su zamenjeni kao i komplet donji podstroj vozila;
- površinska zaštita spoljnih oplata vozila, komplet sa završnom bojom sa bordurama;
- površinska zaštita unutrašnjih delova vozila;
- peskarenje i površinska zaštita postolja putničkih sedišta;
- površinska zaštita prednjih i zadnjih branika.

Takođe je objavljen prethodni raspis za remont šasije i karoserije na 10 vozila tipa IK-103F, što nije realizovano prošlog puta obzirom da je 02.07.2013.godine uložen zahtev za zaštitu prava od strane preduzeća “FAP - KORPORACIJA” a.d.

Novi tender će biti raspisan u toku septembra, a planirano je da se ugovor zaključi i počne realizacija u toku oktobra.
Преузето са:
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=115&view=unread#p92182
Мислим да је НБГ могао да се "заобиђе" овог пута, требали су да убаце више возила из Космаја.
 
Земунци су критични са старијим 103, задња врата само чекају кад ће да отпадну :o
 
Mogli su umesto ovog remonta da kupe novih 40+10 vozila. Ovoliko radova dodje isto kao da prave novi autobus.
 
Njihove su sasije, zalili su se na odluku da neko drugi radi remont njihovih sasija...
 
sluzili su beogradu koliko su mogli

koliko sam primetio na ovim slikama koji se radovi izvode u garaz?
 
Vrh