Šta je novo?

Održavanje vozila

Garažni broj 398.
yqkw.jpg
 
U Borči oko 12.30h (verovatno je 104-ka). Ovo nazad je da deca uče/vide kako radi motor. :)

 
Eto ti ironije. Pogledaj ovo cudo kako je prljavo, sve se vide potezi brisanja nekom krpom koja je umocena u prasinu, selotejp kineski, a poklopca nema jer je to evropski hladnjak i stedi se na vodi i njenom zagadjenju. A kako mi onda da poverujemo da oni dnevno izbacuju tone djubra ako ne mogu da ociste autobus. Da se za 6 sati rada ovoliko isprlja? Vrlo malo moguce, osim ako ne ide po seoskim putevima i blatu.
 
Ko zna kad i kako je ovo čišćeno. Dobar je put/drum do Crvenke (sve je asfalt). Bolji od 80% puteva u Srbiji (pre par godina je bio baš dobar, ali danas je samo dobar jer je počeo da propada).
 
marrecar":i4vdwqnj je napisao(la):
A kako mi onda da poverujemo da oni dnevno izbacuju tone djubra ako ne mogu da ociste autobus.
Сад је јасно одакле им тоне ђубрета. Кад се сабере сва поодпадала гвожђурија са њихових конзерви, добије се заиста поприлична тежина у смећу...
 
Gar.broj 741 ;) Poklopac je nestao u akciji, nije jedini, još jedan dokaz da pogon Karaburma upada u sve dublju krizu!
 
Kukali smo mesecima da nam daju druge retrovizore, na kraju sami smo kupili 2 komada, čekamo još samo iz bravarnice da nam urade nove nosače, onda će biti u fullu, sada se vide vrata u vozilu iza nas :D (p.s. Ne zamerite na novoj slici, slikali smo mobilnim telefonom) :D
o21x.jpg
 
ik166":l7tr2059 je napisao(la):
Danas 1373 na liniji 17.

Krilo drugih vrata je van ležišta.
1373v.jpg


Guma (ako se ovo može nazvati gumom) na pogonskoj osovini je u takoreći nepostojećem stanju.
1373g.jpg


Zaista mi nije jasno ko autobus sa ovakvom gumom i to na pogonskoj osovini može da pusti u saobraćaj. Druga stvar, autobus je jedva star godinu dana, kad su pre stigli da urade ovo od gume?

Ako treba veća rezolucija kako bi se što bolje videlo stanje gume, poslaću.
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=94&view=unread#p88686
 
Kako može da se uradi?
Pa taj autobus ima preko 150.000km okrenutih, na to dodajte da ga je vozio ko je stigao i kako je stigao, eto rezultata. Ovo sa vratima su uradili sami putnici, vuci, čupaj, drži, steži i eto ti. A ima i vozila sa mnogo gorima gumama, a gume na busu su daleko od bezopasnih, sećam se ranije je bilo slučajeva da je od eksplozije gume poginuo putnik u samom busu, tako da to i nije baš tako bezopasno, kao što nekome možda izgleda. Da ne pričam o samim sposobnostima vozila koji na pogonskoj osovini ima ovakvu gumu, kao i o samim posledicama vožnje sa takvim gumama, dakle dok neko ne nastrada neće se uzeti u pamet!
 
Претпостављам да је последица ово
Djole":3pwc3l9c je napisao(la):
Japanac 1312 narpavio piruetu na NBG u Jurija Gagarina na raskrsnici sa Nehruovom. Nisam video da li je nešto oštećeno sa druge strane. U trenutku kada sam ja prošao ko sivonje su pokušavali da ga pokrenu ali je ugao preoštar za tako nešto. Kao što vidite 2 trake ka buvljaku su blokirane. Neposredno pre nego što sam video ovu scenu jak pljusak je zahvatio ovaj deo Novog Beograda pa verujem da se ovo dogodilo zbog klizavog kolovoza i loših guma.

za veću verziju slike kliknite na nju
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=130&start=910#p87222
 
Dobro pretpostavljaš!
Samo ovo je fino završilo, kakve bi posledice bile da se to desilo na spustu niz Ustaničku, Gazeli, u Zemunu ja iskreno ne smem ni da zamislim!
 
mani sto nije obelezen pozadi nego poklopac svo vreme otvoren :O
270720131514.jpg
 
To je isti onaj bus koji fotkah u Borči (ima na istoj ovoj strani fotka). Mislim da je tad bio 104, a sad je verovatno 96.

Razlika je u tome što sad ima donji poklopac, ali otvoren taj gornji levi (u odnosu na pre jedno 2 nedelje).
 
Nije na 96 danas je radio na 35 a vozaci su verovatno isti neodgovorni koji su zasluzili onu najgoru krsinu da voze koja je bez klime
 
Ne okrivljuj vozače odmah, aman! Pa čija je obaveza da poklopac može da se zatvori, vozačeva ili mehaničareva?
Sipali su vodu i posle normalno ne možeš da ga zatvoriš, šta da radi? Da ga isključi, pa naš šta bi dobio? Radnu knjižicu!
 
Desavalo se tako nesto i na liniji 95 i to bas na N seriji GB973 dok jos nije bilo leto pa je bio tada redovan na 95 vidim ga kako pristize u Bloku 45 i sad neznam kako ali uspeo je to da zatvori nekako a mogao je i da obelezi liniju pozadi a ne posle njega da krive .Ali dobro sta je tu je
 
Nije šta je tu je, pitam se ko je potpisao nalog da je vozilo "ispravno" i spremno za saobraćaj? Pitam se ko je dozvolio ovako nešto?
Najgore u celoj priči je to što će se taj izvući, a upravo će vozač stradati, jer je on taj koga svi mogu da kecaju za svaku sitnicu....
 
Mene jos vise nervira kada vidim ovako pocepane i izgrebane reklame... Pa majku mu, ako nema novih reklama, zar ne moze da se ukloni postojeca, bolje bez nego sa ovim cudom. Izbledelo, pocepano. Mene bude sramota kada vidim ovako nesto
 
sve mi je jasno osim kako uspeju da razje*******u sve bio sam u ns stariji ik od ovoga izgleda ko vov oni neobus autobisi stari izgeldaju savrseno a ovde kod nas 4 god i bus je za bacanje :/
 
Pa postoji dosta razlika u ovim gradovima. Ne znam kakvo je stanje puteva u NS ali imam predosecaj da je bolje nego u Beogradu. Drugo, gradski prevoz je u daleko vecoj eksploataciji, odnosni veci broj putnika nego u NS. Ali svakako, sustina je na kraju i u preduzecu. Primetio sam da se u gspu stedi na rezervnim delovima i da se oni kupuju tek onda kada trebaju, umesto da se redovno kupuju. Zbog toga su autobusi u losijem stanju jer mehanicari nemaju cime da rade.
 
Nije ni u NS sve zlatno, njima otpadaju točkovi u vožnji, prvo razlika je u preduzeću, eksploataciji, putevima, trasama, putnicima. Prvo JGSP NS, je dosta strožije zahtevao izradu Ik autobusa, više se bavio time, stoga je i kvalitet istih, takođe vozači i putnici se mnogo bolje ophode prema tim vozilima, za razliku od "Beograđana"...
 
Vrh